Statistieken (stats):quote:Q: Waarom duurt mijn job zo lang?
A: De jobs van verschillende targets kunnen flink varieren in rekentijd. In sommige gevallen kan een job wel enkele dagen duren op een 2GHz+ processor. Als je niet van lang wachten houdt of je processor is niet zo snel dan kan je beter de wat snellere targets uitkiezen en alleen jobs hiervan downloaden. Via deze link kun je makkelijk zien wat de gemiddelde rekentijd is van de jobs van een target. Uiteraard kunnen de rekentijden af en toe flink van het gemiddelde afwijken.
Q: Wat doet die ;1 achter mijn nickname?
A: Zeer waarschijnlijk heb je bij het installeren van meerdere clients niet precies dezelfde gegevens ingevuld. Bij alle clients moeten exact dezelfde e-mail adressen en nicknames worden ingevuld. Denk er ook aan dat de nickname case-sensitive is!
Vul je verschillende gegevens in dan zal je op FaD ook verschillende accounts aanmaken. Die ;1 betekent dat er al een account was met die nickname.
Je kunt zorgen dat alle gegevens in al je clients exact hetzelfde zijn of anders even de hulp van FaD support inroepen die je accounts wel kunnen samenvoegen.
Q: Wanneer verschijn ik in de stats?
A: Voor het verschijnen van de stats moet je eerst een job doorgerekend en ingestuurd hebben. De stats op FaD worden om de 6 uur ge-update (rond 0:00, 6:00, 12:00 en 18:00 engelse tijd).
Q: Hoe wordt het aantal punten dat ik krijg bepaald?
A: Om de zoveel tijd voert de client een soort benchmark uit om de snelheid van je CPU te bepalen (de CPU rating). Het aantal punten dat je voor een job krijgt is het aantal uur rekentijd van de job maal de gemiddelde CPU rating. Het maakt niet uit of je veel kleine jobs doet of 1 grote, als de totale rekentijd hetzelfde is krijg je evenveel punten.
Q: Kan de client hidden draaien?
A: Ja, in de setup kan je aanvinken dat hij niet in de system tray mag verschijnen.
Q: Kan ik ook offline werken?
A: Als je in de queue server een groot aantal jobs download kan je daarna wel een tijdje vooruit zonder online te gaan. Je kunt ook jobs exporteren/importeren naar PC's die helemaal geen internet aansluiting hebben (vanaf een PC die wel internet aansluiting heeft).
Die ; IS de melding dat de nickname al bestaat, dat staat netjes aangegevenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:59 schreef FallenAngel666 het volgende:
Leuk hoor die stampede stats. Ik heb in de client de naam Angel opgegeven en die heb ik dus ook op het formulier ingevuld, maar ik stond nog steeds niet in de stampede stats van team FoK!, terwijl ik voor de laatste update wel jobs hebt verzonden. Nou blijkt dat het FaD systeem er Angel;4 van gemaakt heeft, omdat de nickname waarsch al bestond. Heerlijk is dat. Geef daar dan verdomme een melding van ofzo
Nu ben ik dus ruim 14000 punten kwijt, omdat ik nog niet correct was ingeschreven. Stelletje pisvlekken.
Leuk, maar de client geeft daar dus GEEN melding van. Ik ben vandaag eens in die FaD stats wezen neuzelen en daar stond ik in als Angel;4quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Die ; IS de melding dat de nickname al bestaat, dat staat netjes aangegeven
En als je nu een ander naam neemt en die ook doorgeeft op gromba.nl is het dan niet opgelost?
Daar komt trouwens bij dat je ook een mailtje hebt gehad dat je username al bestaat, tenminste die heb ik wel gehad, en ik neem aan dat die dingen geautomatiseerd worden verstuurd, dus jij zal em ook vast in je inbox hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:04 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Leuk, maar de client geeft daar dus GEEN melding van. Ik ben vandaag eens in die FaD stats wezen neuzelen en daar stond ik in als Angel;4
Dat weet ik dus pas sinds vanmiddag. In mn client staat nog steeds de naam Angel, dus ik ging er vanuit dat ik ook zo in de stats was opgenomen. Niet dus.
Ik heb me nu om gromba weer ingeschreven als Angel;4 dus nu moet het goed gaan, maar ik ben wel 14000 punten misgelopen (2 grote jobs).
Mailtjequote:Op donderdag 2 juni 2005 16:09 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Daar komt trouwens bij dat je ook een mailtje hebt gehad dat je username al bestaat, tenminste die heb ik wel gehad, en ik neem aan dat die dingen geautomatiseerd worden verstuurd, dus jij zal em ook vast in je inbox hebben
btw 14000 punten binnen 1,5 dag, hoeveel pc's heb je aan het draaien ?quote:Thank you for downloading and installing the Find-a-Drug software.
The username you specified has been previously registered with a different e-mail address. This may be because you have previously registered. If this is the case then with a different e-mail addresses your contributions will be reported on the Stats pages in separate lines whereas with the same e-mail address these are merged into a single line.
If you are a new user and experience any difficulties may find the Frequently Asked Questions (FAQ) pages of the web-site useful. Alternatively you can e-mail Find-a-Drug Support or post a question on our bulletin board forums.
You will need to register with the bulletin board with a different username and a password of your choice.
Regards
Find-a-Drug Support
Dan begrijp ik het. Keyword drugquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:14 schreef mcintosh het volgende:
[..]
btw 14000 punten binnen 1,5 dag, hoeveel pc's heb je aan het draaien ?
Hmm dan nog... je weet wel dat de puntentelling pas 1 juni is begonnen he, dus alleen de punten die je de afgelopen 40 uur hebt behaald zijn meegenomenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:15 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het. Keyword drug
Ik heb trouwens 2 pc draaien dag en nacht.
Waarom zou het niet werken dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:18 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb me ook aangemeld, al vraag ik me af of t uberhaupt wel werkt
Ik twijfel niet over t programma hoor, maar meer over onze verbinding en beveiliging daarvanquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:19 schreef mcintosh het volgende:
Waarom zou het niet werken dan?
klopt, de client zelf geeft geen melding. Dat is idd wel jammer,maar wij kunnen er niets aan doen helaas. Je moet nu even uitzoeken welke angel je bent (staat in een mailtje wat je gehad heb) en dan je nick naar iets anders veranderen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:04 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Leuk, maar de client geeft daar dus GEEN melding van. Ik ben vandaag eens in die FaD stats wezen neuzelen en daar stond ik in als Angel;4
Dat weet ik dus pas sinds vanmiddag. In mn client staat nog steeds de naam Angel, dus ik ging er vanuit dat ik ook zo in de stats was opgenomen. Niet dus.
Ik heb me nu om gromba weer ingeschreven als Angel;4 dus nu moet het goed gaan, maar ik ben wel 14000 punten misgelopen (2 grote jobs).
De grootste van de twee jobs is gestart net voor de aanvang van de Stampede en heeft 164338 seconden geduurd wat dus neerkomt op ruim 45 uur. Deze job alleen was al goed voor 8947 punten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hmm dan nog... je weet wel dat de puntentelling pas 1 juni is begonnen he, dus alleen de punten die je de afgelopen 40 uur hebt behaald zijn meegenomen
Dus als ik me inschrijf als Angel;4 werkt het nog niet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:23 schreef E-Jey het volgende:
[..]
klopt, de client zelf geeft geen melding. Dat is idd wel jammer,maar wij kunnen er niets aan doen helaas. Je moet nu even uitzoeken welke angel je bent (staat in een mailtje wat je gehad heb) en dan je nick naar iets anders veranderen.
Welke naam?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:36 schreef tazmanian het volgende:
Ik kom nog nergens in de stats voor terwijl me pc al meer dan 2 dagen aanstaat met het programma draaiend
Ik had eerst tazmanian maar kreeg de mail dat tie al bezet was en die heb ik veranderd naar tazmanian-1quote:
http://dpcstats.find-a-drug.be/quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:40 schreef tazmanian het volgende:
[..]
Ik had eerst tazmanian maar kreeg de mail dat tie al bezet was en die heb ik veranderd naar tazmanian-1
waarom ik dat dan niet kon vinden net (of mijn mozila) is me dan een raadselquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:42 schreef mcintosh het volgende:
[..]
http://dpcstats.find-a-drug.be/
hier sta je nog tussen als tazmanian;1
weet niet precies wat er mis gaat dus, kan even duren voor je naam ge-update wordt, was bij mij ook zo... anders weet ik het ook niet ...
staat op auto allemaal is standaard toch!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Stas ge-upload taz?
als je twee processors hebt wel ja, als je 1 processor die Hyper Threading ondersteund niet, omdat het dan niets uitmaakt, je hebt immers eigenlijk maar 1 processorquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:46 schreef Eronymus het volgende:
ben er net achter gekomen dat ik 2 jobs tegelijk kan draaien op m'n computer..... is dat wel handig om te doen?
ja.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:46 schreef Eronymus het volgende:
ben er net achter gekomen dat ik 2 jobs tegelijk kan draaien op m'n computer..... is dat wel handig om te doen?
Ik dacht dat twee jobs met HT nog altijd sneller waren dan één job.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef mcintosh het volgende:
[..]
als je twee processors hebt wel ja, als je 1 processor die Hyper Threading ondersteund niet, omdat het dan niets uitmaakt, je hebt immers eigenlijk maar 1 processor
Tis dus bedoeld voor als je meerdere processors hebt
als ik het goed begrepen heb![]()
hmm, dacht op tweakers gelezen te hebben dat dat dus niet zo is of niet uitmaakt...quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik dacht dat twee jobs met HT nog altijd sneller waren dan één job.
Net maar even geprobeerd, en het wilde niet, omdat ik dus al geregistreerd sta.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:24 schreef Jordy-B het volgende:
Kan (moet?) ik me nog 'ns aanmelden bij gromba om in de Fok!-lijst te komen?
Lijkt me niet, tenzij je een erg snelle HT hebt. In principe wordt de kracht gewoon in tweeën gedeeld, niet vertweevoudigd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik dacht dat twee jobs met HT nog altijd sneller waren dan één job.
Dus we doen het goedquote:Bij alle clients moeten exact dezelfde e-mail adressen en nicknames worden ingevuld. Denk er ook aan dat de nickname case-sensitive is!
Vul je verschillende gegevens in dan zal je op FaD ook verschillende accounts aanmaken.
Dat had ik ook. Ik had 2 jobs aanstaan, met 100% CPU usage. Toen ik er 1 deed kwam het op 50%, maar mn CPU rating is veel hoger geworden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:00 schreef Eronymus het volgende:
Nog ff over die twee jobs die ik nu heb draaien.....
Heb maar 1 processor, maar zie net dat de CPU rating anders is geworden...
had eerst 130 staan en nu heb ik twee keer een lagere CPU rating staan: 96 en 91
Trouwens als ik naar m'n task manager kijk had ik eerst 50% CPU usage en nu 100%.... uhm
dan zou 2 jobs sneller zijn lijkt me....
1 2 3 4 5 6 | 1 90607777 1uu3-q1 m1938 80 9500 76553.50 4147 TOM 16:12 1-JUN-05 2 90630138 1t29-q2 m1494 1 9800 11005.10 550 TOM 22:25 1-JUN-05 3 90677512 1t29-q2 m388 23 9391 37886.80 2157 TOM 11:34 2-JUN-05 4 90680903 1r0x-q1 m3422 4 9779 2639.80 144 TOM 12:31 2-JUN-05 5 90686753 1r0x-q1 m1494 3 9800 2538.53 145 TOM 14:08 2-JUN-05 6 90701108 1r0x-q1 m388 38 9391 11522.50 624 TOM 18:08 2-JUN-05 |
Morgen een nieuwe AMD Athlon kopen, ben benieuwd of het wat uitmaaktquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:50 schreef savale het volgende:
ff patsen met mijn CPU rating van 260 - 280 atm....(waterkoeling)
Ja, dat kan. Je moet wel zorgen dat je overal precies dezelfde nick en email invoert, ook qua hoofdletters, anders krijg je <nick>;1quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:12 schreef tazmanian het volgende:
kan je ook dezelfde nick op een 2e pc gebruiken trouwens....
Ik heb namelijk net 3 pc's binnen gekregen die ik moet inrichten en testen
2X een P4 2,0
1X een P4 2,26
als dat zo is gooi ik ze allemaal effe aan lijkt me een leuke test voor die dingen
* ziet zijn PC naast zich verpieterenquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:50 schreef savale het volgende:
ff patsen met mijn CPU rating van 260 - 280 atm....(waterkoeling)
Ik heb hier het zelfde, 2 jobs klaar met grazen, sta niet tussen de FOK! gastenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:36 schreef tazmanian het volgende:
Ik kom nog nergens in de stats voor terwijl me pc al meer dan 2 dagen aanstaat met het programma draaiend
Je hebt alles goed gedaan, want ik zie je in de lijst met DPC'ers staan die vandaag resultaten hebben ingeleverd, en tussen de aanmeldingen van het Fok! stampedeteam.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb hier het zelfde, 2 jobs klaar met grazen, sta niet tussen de FOK! gasten
(is al ruim 1,5 dag bezig, en staat op auto upload, bij de jobs staat ook "geupload")
Ik zou onder de naam Dr.Droxz moeten staan .. ik doe dit voor het eerst, dus snap nog lang niet alles hier![]()
Het maakt geen bal uit, want je krijgt er straks heel veel punten voor. De hoeveelheid jobs die je doet, of de hoeveelheid hits die je krijgt maken niet uit voor de punten, hoe lang je ermee bezic bent, DAT telt, dus in principe moet je blij zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef Frankvbr het volgende:
ik ben nu 110.000 seconden bezig met 1 cancer job, die dingen zijn "kanker"groot. hij is nu op 60% zodra die eindelijj klaar is, ga ik wel kleinere jobs doen, toch frusterend als het niet opschiet
Als het goed is gaat dat automatisch.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:44 schreef Mist het volgende:
Je hebt alles goed gedaan, want ik zie je in de lijst met DPC'ers staan die vandaag resultaten hebben ingeleverd, en tussen de aanmeldingen van het Fok! stampedeteam.
Het lijkt er alleen sterk op dat de stampedecrew nog niet alle (inmiddels zo'n 400!) Fok! aanmeldingen heeft verwerkt, heb er al ff naar gevraagd en hopelijk gebeurt het spoedig alsnog. Maar het gaat dus zeker goedkomen
Voor waterkoeling verwijs ik je graag door naar dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1019374quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef Frankvbr het volgende:
waterkoeling, moet ik ook hebben ja.
vaak aan het converteren van films in de nacht, en lekker rustig slapen wil dan ook niet echt werken. Iemand nog tips welke en waar goedkoop te vinden?
Volgens mij was/is het ook zo dat als Fokkers zich niet voor 1 juni hebben aangemeld, ze ook niet mee kunnen doen in de stampede ... daar kan het ook aan liggen dat sommige mensen niet in de stampede stats te zien zijn...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:44 schreef Mist het volgende:
[..]
Je hebt alles goed gedaan, want ik zie je in de lijst met DPC'ers staan die vandaag resultaten hebben ingeleverd, en tussen de aanmeldingen van het Fok! stampedeteam.
Het lijkt er alleen sterk op dat de stampedecrew nog niet alle (inmiddels zo'n 400!) Fok! aanmeldingen heeft verwerkt, heb er al ff naar gevraagd en hopelijk gebeurt het spoedig alsnog. Maar het gaat dus zeker goedkomen
Dus mensen die nog willen joinen kunnen dat per 7 juni doen. Even een tweaker account nemen of op een andere wijze kenbaar maken dat je wil joinen. Aangezien Fok! onderaan staat kun je als voorkeur opgeven dat je in het Fok! stampede team wilquote:[message=23510096,noline]djklungel schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:16[/message]:
[...]
Alleen de onderste 3 teams in de stats op 7 juli zijn nog te joinen, dit om de concurrentie weer een beetje gelijk te trekken, en zoals het nu lijkt gaan de bear-hunters hoger staan. Dus dat gaat niet lukken ben ik bang.
Ik zal je naam in ieder geval in het lijstje van mensen die willen joinen erbij zetten
Reageer ff in dat topic zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:25 schreef Jordy-B het volgende:
moeten Ancientone, APHRODITE, BigMax, blaatjaabl, Chi3F, Chris, Dan-E, Delta-][, Disco99, Dkeihro, DOWNFORZ.NL, DzjieDub, GiovanniP, GotC, Grolo, Guusie, Hivey, j0p3Y, Jeff1981, JeRa, Jo0Lz, Juup, Laquatus, Pollensnuiver, prayingfalcon, Prowl, Slarioux, spinnetje, ThaFreak, WooZ, Eronymus, mvdlubbe en ik gewoon wachten tot we worden toegevoegd?
Ik was namelijk wel al voor 1 juni aangemeld, dus gewoon op tijd voor de stampede.
naar aanleiding van deze post, bedoel ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Reageer ff in dat topic zou ik zeggen
quote:Mist schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:04:
Ik hoop dat de stampedecrew op korte termijn de lijst met Fok! aanmeldingen (inmiddels zo'n 400!) nog eens wil doorlopen en de nieuwen toevoegen. Diverse mensen die wel bij DPC zitten en al results hebben ingeleverd, staan nog niet in de stampedestats en dat lijkt me niet echt motiverend, want het is daardoor niet zo gek dat het team onderaan staat.
Merk overigens op dat de nieuwe aanmeldingen op een gegeven moment niet meer onderaan werden gezet, maar ergens werden tussengevoegd (heeft wellicht met die syncoscriptshit te maken).
Hoe kom je bij 1011 leden?quote:
Het gezamenlijke "Dutch Power Cows" team heeft 1011 leden. Die hebben immers hun stampede! Het Fok!team is daar een onderdeel van.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:40 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hoe kom je bij 1011 leden?
Op de pagina: http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=l&d=20050602 staan alle teams en er staat bij dat die teams in totaal 317 deelnemers hebben
Volgens mij ben je ze NIET kwijt. Ik zie alleen maar Angel;4 nergens Angel, Angel;1 Angel;2 Angel;3.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:04 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
...daar stond ik in als Angel;4
Je eerste job was binnen 2 juni (hier). Dus op z'n vroegst zie je in de 'live' stat 6+ uren later of 3 juni op de daily stats.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(is al ruim 1,5 dag bezig, en staat op auto upload, bij de jobs staat ook "geupload")
Ik zou onder de naam Dr.Droxz moeten staan .. ik doe dit voor het eerst, dus snap nog lang niet alles hier![]()
Wat dacht je hiervan? http://stats.free-dc.org/new/newusers.php?proj=fad ofquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:34 schreef Tarak het volgende:
Al 1011 leden!!!!![]()
Kan deze link ook in de OP als site met leuke statistieken:
http://stats.free-dc.org/new/teamstats.php?proj=fad&team=Dutch+Power+Cows
Vooral "new members" is de laatste paar dagen leuk om te bekijken!!
ik ben ook benieuwd.... heb zelf al 5 jobs af... nu maar wachten of ik terug te vinden ben in de statsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:12 schreef mcintosh het volgende:
Maar volgens mij gaan we nog niet zo hard als DPC zou willen
Wie weet trekt het aan als alle users van Fok! die zich aangemeld hebben mee worden genomen in de stats...
Bent iig wel bij DPC aangemeld:quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, jij bent af!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:13 schreef Youssef het volgende:
Hmm, laatste dagen ben ik flink bezig met converteren van bestanden. Think.exe krijgt niet meer dan 5 a 20 procent van de CPU![]()
Nicequote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:05 schreef iisschots het volgende:
Vandaag een mooie score voor FOK. Opgekolommen naar de 5e plaats. Hier de DPCH van vandaaghttp://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1041840
Ik denk toch echt dat je het lastig gaat krijgen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:45 schreef Rampestamper het volgende:
Maar ik roeleer nog steeds zie ik, nog wel tenminste, Quara gaat bijvoorbeeld erg hard!
Ik wil het niet hebben, hoor je me?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:23 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat je het lastig gaat krijgen.
'Jullie' is Rampestamper en ik, in dit verband, naar ik aanneem?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef PurpleBear het volgende:
jullie doen vandaag wel goed hier http://fad.lospetitos.net/stampstats.php
2e in de daily en 5e in de overall. Jullie draaien volledig mee.
Funcracker heeft de lijst van namen geupdate, laat even merken als je niet in staat?
Doe niet zo verwaand, kloot.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:35 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
'Jullie' is Rampestamper en ik, in dit verband, naar ik aanneem?
http://fadstats.com/Queries/QueryList.phpquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:55 schreef Eronymus het volgende:
Het gaat al aardig... 6 jobs klaar voor 4071 punten, 5 keer Proteome en 1 Cancer job.
atm een multiple sclerosis bezig al 65% met al zo'n 7.4 uur bezig
Waaraan kun je zien hoelang ze ongeveer bezig zijn?? is Multiple sclerosis langer dan Cancer?
maw wat zijn snelle jobs en wat de langzamere???![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:01 schreef Beezz het volgende:
[..]
http://fadstats.com/Queries/QueryList.php
hierzo: http://fadstats.com/ ben je wel te vindenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:02 schreef Prowl het volgende:
Ligt het nou aan mij of kan ik mezelf gewoon niet vinden
Waar zijn al mijn puntjes gebleven![]()
Ja, die lopen ongeveer een week achter. Dus even wachten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:23 schreef Eronymus het volgende:
[..]
hierzo: http://fadstats.com/ ben je wel te vinden
531 (+17) Prowl (7015709) - 2863 - 9241 - 1 - 36 - 0:003 - 9241 - 27
en ook hier http://fad.tastats.com/team_stats_2.php?Team=Dutch+Power+Cows&suppress=y
plaats 533
alleen niet bij de DPC Stampede Stats Find-A-Drug![]()
whehe ik heb er nu 1 lopen die zit op 76 procent en 120 hitsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:30 schreef Zebbie het volgende:
M'n jobs beginnen eindelijk hits te krijgen (de eerste 5 hadden er 0).
Nu telkens iets van 25 hits per job
Ik heb nu een lungquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:14 schreef Jordy-B het volgende:
De MS-jobs genereren nogal wat hits, geloof ik.
dude kijk eens goed... die onderste bij elkaar is je totaal (onderste zijn aantallen per dag)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:40 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik begrijp nog steeds geen zak van die stats.
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=m&mid=4013228&d=20050603
Hoe kan je nu gisteren meer total hebben dan een vandaag?
quote:Upcoming Threats
Name Rank Daily gain Days to Roadkill
melkor 6646 1,026 0.1
[DPC]Alexcj 6788 257 8.4
mvdlubbe 6857 610 5.2
teaser 6871 576 5.9
[DPC] Thanatos 6893 117 31.8
wuaicxd505 6901 404 9.5
TwBurn 6950 400 11.6
Blokker_1999 7014 283 19.3
dutchtubby 7029 245 23.3
johanmagnus 7069 175 35.3
Kid_a 7070 85 73.2
haha, grappig he..... wel veel punten zeg... meerdere comps??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:56 schreef Rampestamper het volgende:
En daarbij ben ik gewoon goed! :![]()
edit:
Oe! spannend
[..]
Crap!![]()
* afrduipt
Er draaien er drie op het moment.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:52 schreef Eronymus het volgende:
[..]
haha, grappig he..... wel veel punten zeg... meerdere comps??
ik zit pas rond 4000
Hoe kun je dan meer hebben dan ik? Ik heb draaien:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Er draaien er drie op het moment.
1 pc met amd athlon 1600+ (laptop)
1 pc met amd athlon 2600+ (laptop)
en een laptop met amd64 3400+
Geen idee. Ik heb wel de 2600+ en de laptop dag en nacht draaien.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef vbmot het volgende:
[..]
Hoe kun je dan meer hebben dan ik? Ik heb draaien:
1x duron 1200
1x athlon xp 2000+
1x athlon xp 2600+
2 of 3 x P4 3GHz
Niet dat die punten mij iets zeggen, laat staan dat het me wat uitmaakt, maar ben wel benieuwd hoe het komt![]()
Van 1 juni tot en met 30 juniquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:13 schreef Boink het volgende:
Tot wanneer loopt dit eigenlijk?
Zozo, ik heb er maar 1quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Er draaien er drie op het moment.
1 pc met amd athlon 1600+
1 pc met amd athlon 2600+
en een laptop met amd64 3400+
je krijgt wel meer punten als het langer duurtquote:
1 2 3 4 5 6 7 | 1BIU-Q1 9.5 hiv 1PKQ-Q3 20.8 Multiple sclerosis 1QM3-Q3 73 CJD 1R0X-Q1 4.3 Respiatory desease 1UU3-Q1 45.51 Cancer 1YCQ-Q1 17.2 Cancer 4prg-q1 3.37 Proteome |
Punten is de rekenduur in uur maal je CPU rating.... (zie job info)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef vbmot het volgende:
[..]
Niet dat die punten mij iets zeggen, laat staan dat het me wat uitmaakt, maar ben wel benieuwd hoe het komt![]()
1 2 3 4 5 6 7 | Current job: j8-1 pkq - q3 Project: Multiple Sclerosis Molecule: M1806 hits: 43 Process: 77.41% Time (sec): 43940 -> 12.2 (uur) CPU rating: 141 |
Je staat hier wel:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:47 schreef tazmanian het volgende:
Knap ik heb dus nu in 3 dagen geen punten behaald terwijl ik wel 2 jobs geupload heb :S
dat laatste heb ik ook even gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:44 schreef DPC_Jis het volgende:
[..]
Je staat hier wel:
http://stats.findadrug.org.uk/jobs1.php?day=7&Order=Points&Query=&Nickname=tazmanian-1&TeamID=
Je hebt je naam veranderd in de client, nu moet je dat ook hier nog even bijwerken:
http://fok.gromba.nl/
Die kreeg ik ook een keerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:53 schreef Zebbie het volgende:
Ik kreeg direct na aanmelding:
[CGIREG] (10523) cgi reply not valid
Wat kan ik hieraan doen?
Als ik nog een computer aanmeld, moet ik dan ook team enzo weer instellen, of alleen mijn account invoeren?
Hoe doe ik dat preciesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:05 schreef tazmanian het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook een keer
gewoon de gegevens effe nalopen en weer op save klikken
de CGIREG probleem gebeurt zeeeer regelmatig. gewoon ignoren, en retry-en tot dat het goed gaat (2-10 keren ?)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:53 schreef Zebbie het volgende:
Ik kreeg direct na aanmelding:
[CGIREG] (10523) cgi reply not valid
Wat kan ik hieraan doen?
Als ik nog een computer aanmeld, moet ik dan ook team enzo weer instellen, of alleen mijn account invoeren?
Oke, dan maar ff snel dat teamnummer instellenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:16 schreef PurpleBear het volgende:
[..]
de CGIREG probleem gebeurt zeeeer regelmatig. gewoon ignoren, en retry-en tot dat het goed gaat (2-10 keren ?)
de 2e keer installeren: exact de nickname en e-mail adres + (team nummer !!!) invullen. Let wel op dat het case sensitive is (niet de team nummer).
Als je naam andes is, krijg je een" ;1" achter je naam.
Als je teamnummer vergeet in te vullen, val je uit de DPC team. (de laatste registratie overschrijft de eerdere)![]()
Ik zag het alquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:25 schreef Afwezig het volgende:
leuk .. 1 flushje en meteen 3e in het Fok! subteam
Je hebt 2 jobs lopen, dus 2 ratings. Die twee ratings moet je bij elkaar optellen, dan heb je de totale rating voor je CPUquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:11 schreef Beezz het volgende:
Ik heb gelezen dat de punten die je krijgt voor een job worden berekend met de aantal secondes die je erover gedaan hebt, en je CPU rating.
Ik heb een P4 met hyperthreading, en ben op deze computer al bijna 3 dagen bezig met 1 job. Als ie eenmaal klaar is zijn dat een boel puntjes, maar wat mij opviel is dat wanneer ik 2 jobs aan heb staan, wat ie standaard deed, m'n CPU rating zakt naar ong. 80 tot 100, waardoor ik dus veel minder punten voor een job krijg dan wanneer ik er 1 zou uitzetten.
De tijd lijkt niet eens zoveel uit te maken, ook met RC5 verdeeld ie de snelheid, dus of ik er nou 1 of 2 blokjes crunch, ik blijf altijd rond de 7 m keys draaien daarop. Zo ook met FaD volgens mij, maar daar kan je het niet echt zien (of wel?).
Zou mn job nu klaar zijn krijg ik 19.000 punten met een CPU rating van 157, zou ik er 2 aanzetten valt mn CPU rating terug tot 90 en krijg ik nog geen 12.000 punten.
Dat kan toch niet kloppen?
En met die rating wordt gerekend bij de mannen van FaD? En dus niet met de afzonderlijke rating die ik zie in fadspy voor een job? Daar staat namelijk ook dat de geschatte waarde zoveel lager is.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je hebt 2 jobs lopen, dus 2 ratings. Die twee ratings moet je bij elkaar optellen, dan heb je de totale rating voor je CPU
Dit begrijp ik ff niet. Maar wees gerust, het maakt niet uit of je 1 of 2 jobs doet tegelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:27 schreef Beezz het volgende:
[..]
En met die rating wordt gerekend bij de mannen van FaD? En dus niet met de afzonderlijke rating die ik zie in fadspy voor een job? Daar staat namelijk ook dat de geschatte waarde zoveel lager is.
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:25 schreef Zebbie het volgende:
Wat ik een beetje vaag vind, ik heb vandaag al vanaf 12 uur vanochtend de PC aanstaan, zo'n 12 uur dus en al die tijd is ie bezig geweest met 1 job, maar volgens "Time" bij job info is ie pas 6 uur bezig
Wat ik bedoelde was dus dat ze, als ik bijv. 2 jobs heb aanstaan met bij elkaar een CPU rating van 200, mijn punten uiteindelijk berekenen met een CPU rating van 100 of 200? Lijkt mij wel logsich dat ze dat met 100 doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:31 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dit begrijp ik ff niet. Maar wees gerust, het maakt niet uit of je 1 of 2 jobs doet tegelijk.
Zou je er 1 doen, gaat je rating omhoog, maar de uren die je er over doet omlaag. Doe je er 2, gaat de rating omlaag, maar duurt het langer voor je klaar bent. En allebei de factoren zijn van invloed op je score.
Heb je wel goed gerekend? Tijd gaat in seconden dus een fout is snel gemaakt...quote:
Hmm, das een goeie... enige wat dat zou voorkomen zou zijn dat het prog. je gemiddelde cpu rating neemt...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef Beezz het volgende:
Nog niet echt want dan zou je de score van een job toch makkelijk kunnen beinvloeden. Door op het 90% van 1 vd 2 jobs er 1 uit te zetten. Zodat je CPU rating omhoog schiet?
Je krijgt per afgeleverde job punten. Deze wordt berekend door CPU x Time en dat dan weer delen door een getal.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef Beezz het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was dus dat ze, als ik bijv. 2 jobs heb aanstaan met bij elkaar een CPU rating van 200, mijn punten uiteindelijk berekenen met een CPU rating van 100 of 200? Lijkt mij wel logsich dat ze dat met 100 doen eigenlijk.
Maar ik begrijp het al.
Nog niet echt want dan zou je de score van een job toch makkelijk kunnen beinvloeden. Door op het 90% van 1 vd 2 jobs er 1 uit te zetten. Zodat je CPU rating omhoog schiet?
Nope, heeft echt de hele dag aan gestaan en staat nu op 22500/3600=6,25 uur.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Heb je wel goed gerekend? Tijd gaat in seconden dus een fout is snel gemaakt...
En verder.... tja weet niet, het spul is niet weggeklikt door famillie ofzo?
Ah oke, dat verklaartquote:Op zondag 5 juni 2005 00:35 schreef Youssef het volgende:
De seconden tikken niet altijd even snel, maar 'in verhouding' volgens mijIk had een keer allerlei zware programma's aan staan en het geheel van Think.exe's kwam net rond de 10%... toen tikten de seconden heel langzaam weg
![]()
ben al 4 dagen met 2 jobs bezigquote:Op zondag 5 juni 2005 06:43 schreef Youssef het volgende:
Gisteren PC opnieuw opgestart om de temperatuur te controleren, CPU temperature: 80 graden.
80 graden is best wel hoog, nog 20 erbij en je kan je pc ombouwen tot waterkoker. Misschien een tip om een Xtra fan in je pckast te zetten?quote:Op zondag 5 juni 2005 06:43 schreef Youssef het volgende:
Gisteren PC opnieuw opgestart om de temperatuur te controleren, CPU temperature: 80 graden.
Neen.... (zou wel makkelijk zijn voor punten he...)quote:Op zondag 5 juni 2005 11:27 schreef Beezz het volgende:
Hallo, aarde aan Dark_Killah.
Je score wordt toch berekend dmv je totale 'crunch' tijd en je CPU rating?
Valt het kwartje al?
Zo niet, mn tijd is omhoog gegaan met 10 uur, en mn CPU rating naar 160. Hoor ik dan geen hogere score te behalen of wat?
rekentijd in uur maal gem. CPU rating...quote:Op zondag 5 juni 2005 12:17 schreef Zebbie het volgende:
Hoe kon je ook alweer je score berekenen, iets met tijd*CPU en dat delen door iets?
Ja maar ik draai minstens al 12 uur 1 job. Dus dan zou mn gemiddelde CPU rating voor die job hoger liggen wanneer ik er 2 zou draaien (wat ook het geval is). Dat zou dus betekenen dat ik ipv de 18.000 punten die ik zou krijgen als ie klaar is, meer punten hoor te krijgen. Want gisteravond waren het er 19.000 met een lagere CPU rating, en minder secondes die die gedraaid heeft.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:35 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Neen.... (zou wel makkelijk zijn voor punten he...)
Score is de rekentijd (in UUR) maal de CPU rating... maar die CPU rating kan veranderen... als je andere progies gaat draaien op je comp of gewoon bezig bent.... dus die CPU rating varieerd,als je eerst 2 jobs draait heb je 2keer een lagere CPUrating als je op het eind 1 job draait gaat ie sneller, je CPU rating gaat omhoog maar de punten pakt ie voor de gemiddelde CPU rating voor die job....
(het maakt dus niet uit of je 1 of 2 jobs draait)
de tijdsduur word korter als je CPU rating omhoog gaat....dus aantal punten is zelfde...quote:Op zondag 5 juni 2005 12:49 schreef Beezz het volgende:
[..]
Ja maar ik draai minstens al 12 uur 1 job. Dus dan zou mn gemiddelde CPU rating voor die job hoger liggen wanneer ik er 2 zou draaien (wat ook het geval is). Dat zou dus betekenen dat ik ipv de 18.000 punten die ik zou krijgen als ie klaar is, meer punten hoor te krijgen. Want gisteravond waren het er 19.000 met een lagere CPU rating, en minder secondes die die gedraaid heeft.
Of zie ik iets over het hoofd?
Dat weet ik ook niet precies, ik haal ook het merendeel van mn info uit fadspy.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:56 schreef Eronymus het volgende:
[..]
de tijdsduur word korter als je CPU rating omhoog gaat....dus aantal punten is zelfde...
ik weet trouwens niet wat die CPU waarde (in job window) nou precies is, is dat de huidige CPU rating of het gemiddelde tot nu toe....
Had je vast een megacuul te pakkenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:25 schreef Afwezig het volgende:
leuk .. 1 flushje en meteen 3e in het Fok! subteam
Ik verwijs jullie door naar dit proggie, hiermee kun je zowel de estimated als de real points zien van een job, real points liggen doorgaans veel lager omdat ongemerkt toch OS gerelateerde processen gebruik maken van je cpu en daardoor de tijd die beschikbaar was voor FaD verkleint :quote:Op zondag 5 juni 2005 13:11 schreef Beezz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet precies, ik haal ook het merendeel van mn info uit fadspy.
Maar als ik 2 jobs aan heb staan en ik wil er 1 aanhebben staan, moet ik eerst FaD opnieuw opstarten, en staat die CPU rating ook meteen veel hoger.
Dus of ie in de berekeningen nou die CPU rating meeneemt of het gemiddelde, ik weet het niet. Ik weet ook niet of je ergens je gemiddelde kan zien.
zal morgen eens kijken... thnxquote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Ik verwijs jullie door naar dit proggie, hiermee kun je zowel de estimated als de real points zien van een job, real points liggen doorgaans veel lager omdat ongemerkt toch OS gerelateerde processen gebruik maken van je cpu en daardoor de tijd die beschikbaar was voor FaD verkleint :
http://users.pandora.be/truyts/FADdict/FADdict-v.0.0.7.1.zip
globale werking: om enige output te krijgen moet er eerst een bestandje geinput worden, namelijk het server.dat bestandje die staat in je FaD program files map, dit kuin je doen door op File--Options--Add path te drukken en te browsen naar de Find-a-drug map, druk dan op ok, en je hebt de info.
Klopt, PC staat ook in een kast. Fans heb ik al aan gedacht en die komen er ook aanquote:Op zondag 5 juni 2005 10:54 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
80 graden is best wel hoog, nog 20 erbij en je kan je pc ombouwen tot waterkoker. Misschien een tip om een Xtra fan in je pckast te zetten?
Er komt een bom aanquote:Op zondag 5 juni 2005 21:40 schreef mcintosh het volgende:
Hebben er al veel users er de brui aan gegeven??? Ik zie in de stats dat er heel vele users nog niks ingeleverd hebben of pas 1 keer wat ingeleverd hebben....
Hoe zit dat![]()
Te moeilijk zo laat op de avondquote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Ik verwijs jullie door naar dit proggie, hiermee kun je zowel de estimated als de real points zien van een job, real points liggen doorgaans veel lager omdat ongemerkt toch OS gerelateerde processen gebruik maken van je cpu en daardoor de tijd die beschikbaar was voor FaD verkleint :
http://users.pandora.be/truyts/FADdict/FADdict-v.0.0.7.1.zip
globale werking: om enige output te krijgen moet er eerst een bestandje geinput worden, namelijk het server.dat bestandje die staat in je FaD program files map, dit kuin je doen door op File--Options--Add path te drukken en te browsen naar de Find-a-drug map, druk dan op ok, en je hebt de info.
Laten we het hopen, we stonden op de 2e plek van alle stampede teams vandaag, we kunnen echt makkelijk 1e worden!quote:
Zo gepiept man, downloaden, bestandje aanwijzen en klaar.quote:
3 90620560 1biu-q1 m746 0 9849 19731.40 422 HT1WS1-1 19:45 1-JUN-05quote:Op zondag 5 juni 2005 21:42 schreef mcintosh het volgende:
Lijst
Staat je naam, zoals ie in de lijst staat ook in je FaD scherm?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:15 schreef tazmanian het volgende:
waarom sta ik er nog niet bij met minimaal 1 of 2 3 geupload terwijl de laatste job 4 dagen heeft geduurd![]()
ik geloof hier niet zo meer in![]()
jahquote:Op zondag 5 juni 2005 22:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Staat je naam, zoals ie in de lijst staat ook in je FaD scherm?
Dus rechtsklikken op dat icoontje staat er dan die naam bij setup?
T is al gelukt, estimated points 9800quote:Op zondag 5 juni 2005 22:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zo gepiept man, downloaden, bestandje aanwijzen en klaar.
Snap ik niks van dan, er moet iets mis gegaan zijn dan, maar wat is mij een raadsel.quote:
ja ik weet hetquote:Op zondag 5 juni 2005 22:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Snap ik niks van dan, er moet iets mis gegaan zijn dan, maar wat is mij een raadsel.
Je staat er wel bij op Fad, maar niet in de stats van Fok!
http://stats.find-a-drug.com/jobs1.php daar sta je dus wel .. als je je eigen nick invult en even op 1 week zoekt
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:27 schreef tazmanian het volgende:
[..]
ja ik weet het
ach het zijn maar een lutele 13000 punten voor FOK
nee dit gaat er morgen meteen af als de laatste job klaar is
Ja maar wacht ffiesquote:Op zondag 5 juni 2005 22:27 schreef tazmanian het volgende:
[..]
ja ik weet het
ach het zijn maar een lutele 13000 punten voor FOK
nee dit gaat er morgen meteen af als de laatste job klaar is
weet ik niet kan het niet zien in stats dus ja als deze job die nu nog draait klaar is zal het wel meer zijn.quote:
ja maar die zijn de 1e van deze maand verstuurd dus .....wat!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:31 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja maar wacht ffies
De stats van Fad zeggen dat je 2 jobs ge-upt hebt. Dat was vóórdat de teams op orde zijn gesteld.
Dus upload nu nog een job en ik wed dat je er tussen staat
Let wel op, het staat er niet meteen tussen hé, die update van de stats gaat niet zo snel, geloof 1 keer in de 6 uur...
Dat zeg ik, op de 1e van de maand was het Fok! team nog niet goed samengesteld.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:33 schreef tazmanian het volgende:
[..]
ja maar die zijn de 1e van deze maand verstuurd dus .....wat!
Das dus 3 juni, jobs voor die tijd ingeleverd zijn dus niet meegerekend...quote:Funcracker schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 01:20:
Ik heb zojuist alle FOK! mensen nagelopen en er een hele mik toegevoegd aan het Stampede team. Verwacht dus een flinke increase in de stats inde DPCH van morgen en/of overmorgen.
Helaas mis ik nog een groot aantal mensen in de stats. Voor wie deze op FOK! wil posten (als dit handig mocht zijn),
En die zijn allemaal 'uploaded' dus ook die van 5 en 6 juni?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:39 schreef tazmanian het volgende:
kijk dit.... dit telt dus niet mee!!!!!
[afbeelding]
Ik zou gewoon even wachten tot die ge-upload zijn, en dan kijken, het kan toch geen kwaad dat het prog loopt of wel? Je merkt er niks vanquote:Op zondag 5 juni 2005 22:42 schreef tazmanian het volgende:
die van de 5e nog niet en die van de 2e is op 87%
daarom zei ik... ik wacht deze jobs af en is het dan nog niets in de stats dan gooi ik het er vanafquote:Op zondag 5 juni 2005 22:44 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even wachten tot die ge-upload zijn, en dan kijken, het kan toch geen kwaad dat het prog loopt of wel? Je merkt er niks van
Allright, hou er wel rekening mee dat het ff duurt voor je in de stats terecht komtquote:Op zondag 5 juni 2005 22:49 schreef tazmanian het volgende:
[..]
daarom zei ik... ik wacht deze jobs af en is het dan nog niets in de stats dan gooi ik het er vanaf![]()
Dat gaat wel lukkenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:49 schreef tazmanian het volgende:
[..]
daarom zei ik... ik wacht deze jobs af en is het dan nog niets in de stats dan gooi ik het er vanaf![]()
47 graden is volgens mij heel netjes, zeker wanneer je een 100% cpu belasting hebt..quote:Op zondag 5 juni 2005 15:57 schreef mcintosh het volgende:
Wat is trouwens een goeie temp. voor je processor weet iemand dat?
De mijne is nu 47 graden... staat al bijna 24 uur te draaien
Ik heb speciaal hiervoor een proggie gedownload om mijn CPU te overclocken van 2,0 naar 2,05 Ghz maar liefstquote:Op zondag 5 juni 2005 23:20 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
47 graden is volgens mij heel netjes, zeker wanneer je een 100% cpu belasting hebt..
Ik zit zelf ook rond de 47 met 100% cpu. 'k Heb in de bios ingesteld dat de fan pas echt hard begint te draaien wanneer ie warmer dan 50 graden wordt, en dat de pc uitschakeld wanneer ie 70 graden wordt... Maar da's misschien wel een beetje gemiereneuk..
-ontopic-
FOK! gaat steeds beter in de statsErg leuk projectje dit
heel netjes, hou er rekening mee dat Faddict altijd wel iets te hoog inschat. Wanneer is ie klaar?quote:Op maandag 6 juni 2005 00:02 schreef ToMm het volgende:
Ik had m'n pc het hele weekend laten aanstaan terwijl ik weg was, kom ik terug, is hij maar met 1 job bezig geweest...
Hij is nu al 57 uur met die job bezig, en hij is nu op 86% met al 167 hits. Ben benieuwd hoeveel punten ik ervoor ga krijgen, FaDdict voorspelt 13500 punten.
Heeft iemand al een job met meer punten gehaald? Of met meer hits?
Kwart voor 10 morgenochtend zegt FaDdict. Hij schat idd vaak te hoog in, maar ik hou er wel rekening mee dat hij boven de 10.000 punten uitkomt. Zou een verdubbeling van m'n huidige score betekenen.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:09 schreef mcintosh het volgende:
[..]
heel netjes, hou er rekening mee dat Faddict altijd wel iets te hoog inschat. Wanneer is ie klaar?
mooi op tijd...quote:
idd al 1122 leden waarvan er 399 resultaten hebben ingeleverd, we hebben de grootse daily output van elk internationaal FaD team 1.2M er bovenop zellfs met een totaal van ruim 3M ja hij gaat lekker, we komen op stoom peepz, wel traagjes maar gestaagquote:
Ik hoop dat er veel van diegenen die nog niks ingeleverd hebben op een huge ass job zitten te wachtenquote:Op maandag 6 juni 2005 02:28 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
idd al 1122 leden waarvan er 399 resultaten hebben ingeleverd,
Ik heb al het nodige ingeleverd en zit nu op twee machines op zo'n huge ass job te wachtenquote:Op maandag 6 juni 2005 02:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik hoop dat er veel van diegenen die nog niks ingeleverd hebben op een huge ass job zitten te wachten
Je staat nu nog 53 ste, ruim achter mij, dus doe je best zou ik zeggenquote:Op maandag 6 juni 2005 03:08 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ik heb al het nodige ingeleverd en zit nu op twee machines op zo'n huge ass job te wachten
Faddict voorspelt bijna 21000 points en de job zit op 84%quote:Op maandag 6 juni 2005 03:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je staat nu nog 53 ste, ruim achter mij, dus doe je best zou ik zeggen
Toshpower, nummer 36 at the moment, maar dat zal wel radicaal veranderen binnenkort dusquote:Op maandag 6 juni 2005 03:21 schreef vbmot het volgende:
[..]
Faddict voorspelt bijna 21000 points en de job zit op 84%
Onder welke naam sta jij in de stats?
Ik zal Mijn computers zullen niet rusten voor we van plaats verwisseld zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 03:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Toshpower, nummer 36 at the moment, maar dat zal wel radicaal veranderen binnenkort dus
Ik wil nog klimmen, maar met 1 pc gaat dat niet echt hard gaan ben ik bangquote:Op maandag 6 juni 2005 03:27 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ik zal Mijn computers zullen niet rusten voor we van plaats verwisseld zijn![]()
Ja dat heb ik ook, met 1 pc is het lastig om nog een beetje in de top mee te draaien...quote:Op maandag 6 juni 2005 03:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik wil nog klimmen, maar met 1 pc gaat dat niet echt hard gaan ben ik bang
Hij staat wel 24/7 aan, en met een rating van 190 voor m'n cpu is het niet eens zo'n slecht ding... maar het is lastig concurreren in z'n eentje
Ik daarnetquote:Op maandag 6 juni 2005 00:02 schreef ToMm het volgende:
Hij is nu al 57 uur met die job bezig, en hij is nu op 86% met al 167 hits. Ben benieuwd hoeveel punten ik ervoor ga krijgen, FaDdict voorspelt 13500 punten.
Heeft iemand al een job met meer punten gehaald? Of met meer hits?
Heb even gekeken waar dit fout kon zijn gegaan, en het lijkt erop dat je door die naamswijziging er tussendoor bent geglipt. Ik heb het doorgegeven, dus ga ervan uit dat je vandaag alsnog wordt toegevoegd aan het team.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:49 schreef tazmanian het volgende:
[..]
daarom zei ik... ik wacht deze jobs af en is het dan nog niets in de stats dan gooi ik het er vanaf
Dit zijn de realtime stats van vandaag .. je moet naar de stats van gisteren kijken denk ik als je ze toen geupload hadquote:Op maandag 6 juni 2005 12:33 schreef FallenAngel666 het volgende:
Nu sta ik inneens weer niet meer in de stats
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=t&tid=8&d=20050606
Eerst stond ik er in met ruim 7000 punten, maar in de tussen tijd heb ik al zeker weer twee jobs geupload en ik sta niet eens in de lijst (Angel;4). Nee dit werkt lekker
Hier sta jij...quote:Op maandag 6 juni 2005 12:47 schreef Prowl het volgende:
Sta ik er nou wel of niet tussen anders kap ik ermee
Mwah, echt beter vind ik FOK! niet lopen..quote:Op maandag 6 juni 2005 13:57 schreef GP500 het volgende:
Fok begint nu wat beter te lopen zie ik.
Komen er ook nog wat meer bij, of droogt de aanloop nu uit.
goh inderdaad....quote:Op maandag 6 juni 2005 14:55 schreef Nightanimal het volgende:
We zijn Deep thought en Russia voorbij!!!![]()
![]()
![]()
welke nick heb je??? (heb nanking niet gevonden)quote:Op maandag 6 juni 2005 14:47 schreef NanKing het volgende:
Mensen help me eens.
Ik heb gedaan wat er in de OP stond ik heb op de link in het mailtje geklikt, ik heb inmiddels 1 job afgerond en met de 2de bezig.
en ik kan mezelf nergens vinden in de stats? heb ik iets fout gedaan?
Team nummer goed ingesteld? 2047?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef NanKing het volgende:
Ik heb dezelfde nick NanKing dus.
De eerste job heb ik btw gister avond rond 7 uur afgerond dus dat zou dan toch al bij de stats moeten staan?
raar.... (heb hier sommige CPU ratings op 0 staan maar de rest lijkt het te doen)quote:Op maandag 6 juni 2005 15:18 schreef Frankvbr het volgende:
faddict voorspelt bij mij helemala niks, hij ziet wel de job, maar zegt verder overal 0
zal wel goed komen, de laatste % doen er iets langer over dan de begin %quote:Op maandag 6 juni 2005 15:26 schreef mcintosh het volgende:
Hmmm, apart mijn job zou ook al lang klaar moeten zijn, maar is maar een paar procent vooruit gegaan....
Zal wel goed komen hoop ik...
Ja er zijn een hoop hiys bijgekomen dat wel... afijn 59% and counting. Wordt wel een leuke outputquote:Op maandag 6 juni 2005 15:27 schreef Eronymus het volgende:
[..]
raar.... (heb hier sommige CPU ratings op 0 staan maar de rest lijkt het te doen)
je hebt dat server.dat file ingeladen neem ik aan....
en File -> Reload al geprobeerd?
[..]
zal wel goed komen, de laatste % doen er iets langer over dan de begin %
(moeilijkere moleculen op het eind, of je hebt veel hits te pakken duurt ook langer dan)
Dat wordt een leuke scorequote:Op maandag 6 juni 2005 15:36 schreef Frankvbr het volgende:
ja allebei geprobeert
ik ben nu al bijna 200.000 seconde bezig met cancer, maar wel 136 hits
Gaat goed komen dus, geen zorgen je hebt nog 3 weken de tijd om Fok! mee te helpenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef devzero het volgende:
TofEen paar dozijn jobs gedaan en ik sta er niet tussen (hoewel het "probleem" bekend schijnt te zijn)
* Eronymus gokt 7500 - 7800 punten...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:00 schreef mcintosh het volgende:
Wacht maar tot mijn job klaar is, nu al 78784 sec. met een rating van 188 op 57.99%
ik gok op iets meer, aangezien Faddict aangeeft morgenochtend om 10 uur klaar te zijn, maar dat wordt ook steeds later.... maar ik ben ook benieuwdquote:Op maandag 6 juni 2005 16:22 schreef Eronymus het volgende:
[..]
* Eronymus gokt 7500 - 7800 punten...
laat maar weten wat het geworden is.... benieuwd of mijn schatting klopt nl![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Ook gejoined (tevens tvp)
ja moet je even doen, even de instructies in de OP volgen, en dan daar even melden dat je toegevoegd wil worden aan Fok!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:26 schreef Eronymus het volgende:
[..]
mooi
misschien moet je nog ff hier melden als je nog met stampede mee wil doen... dunno of je anders toegevoegd word.....
![]()
ow maar dat kan hoor...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
ik gok op iets meer, aangezien Faddict aangeeft morgenochtend om 10 uur klaar te zijn, maar dat wordt ook steeds later.... maar ik ben ook benieuwd
What is a hit?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:40 schreef CasB het volgende:
Maar hoe zit het met die hits?
Ik heb net mn eerste job klaar met 0 hits...
Dat betekent dus dat als je 0 hits hebt, of weinig, het molecuul niet goed is. Maar voor je punten maakt het niet uit, die krijg je sowieso wel, en daar gaat het nu even omquote:Op maandag 6 juni 2005 16:40 schreef CasB het volgende:
Maar hoe zit het met die hits?
Ik heb net mn eerste job klaar met 0 hits...
nanking zie ik niet bij de officiele stats, controleer het eens.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef NanKing het volgende:
Ik heb dezelfde nick NanKing dus.
De eerste job heb ik btw gister avond rond 7 uur afgerond dus dat zou dan toch al bij de stats moeten staan?
Danheb je er ook 1 met veel hits, net als ikquote:Op maandag 6 juni 2005 17:34 schreef ToMm het volgende:
Echt lachen met dat FaDdict, elke keer als ik m'n huidige job refresh (die nu al 260.000 secs bezig is met 201 hits) duurt het langer voor hij klaar is...
Gisteravond dacht ie dat het vanochtend wel klaar zou zijn, vanochtend gokte hij op vanmiddag, en nu zegt hij dat ie om 11 uur vanavond pas klaar is. Ben benieuwd dus. Geschatte punten meer dan 16.000, dat zou wel prettig zijn voor m'n positie in het Fok! team.
M'n eerste 5 jobs:quote:Op maandag 6 juni 2005 15:27 schreef R-Mon het volgende:
Al 4 jobs gedaan.
3 hits
7 hits
7 hits
75 hits!!!!!!
Jah, goed dat je meedoet, jij trekt het team flink de lucht inquote:Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef mvdlubbe het volgende:
Gaat best lekker zo.
raar zeg... heb je wel eens op File - Reload geklikt??quote:
En je staat in de stats, het was ff wachten maar you made itquote:Op maandag 6 juni 2005 18:04 schreef tazmanian het volgende:
Ik schijn er nu een goed 8000 geupped te hebben en zit nog op op een job van ongeveer 12000 punten te wachten die er in 17 uur weer 3% bij heeft
goed ideequote:Op maandag 6 juni 2005 18:20 schreef CasB het volgende:
Misschien is het handig om de url naar FaDdict in de OP te zetten:
FaDdict
strange, ik heb er nog niks van gemerkt... (zal eens opletten)quote:Op maandag 6 juni 2005 18:28 schreef Zebbie het volgende:
Hebben jullie ook dat bij het uitzetten/opstarten van de computer je 500 aan time verliest?
dat betekend dat tie nog op de pc mag blijvenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En je staat in de stats, het was ff wachten maar you made it
Hoelang gaan 'we' nog door dan?quote:
Eind deze maandquote:
Oke, dan is het goed... Dan zal ik er op m'n werk ook wel even wat aanzetten...quote:
Waarom is dat eigenlijk, is tegen die tijd alles uitgerekend of zo? Of is het gewoon maar een wedstrijdje van een maand?quote:
Dat kan wel kloppen, ik heb ook weleens dat hij tijden bezig was met 1/100%. Daarna gaat het wel weer wat sneller, dan weer iets langzamer, etc. In die langzame delen krijg je wel de meeste hits, is mijn ervaring.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef Thieske het volgende:
Ik ben net begonnen, de 1e paar minuten liepen de procenten langzaam op. Maar nu staat hij al een half uur stil op 16,66% procent. De tijd loopt wel gewoon door. klopt dit? Of is hij vastgelopen?
als de secondes nog oplopen doet ie het nog....quote:Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef Thieske het volgende:
Ik ben net begonnen, de 1e paar minuten liepen de procenten langzaam op. Maar nu staat hij al een half uur stil op 16,66% procent. De tijd loopt wel gewoon door. klopt dit? Of is hij vastgelopen?
Wat wil je op 1 pagina hebben?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:50 schreef ToMm het volgende:
Zijn er trouwens geen totalen te vinden op die fad.lospetitos site? Ik kan alleen de punten per dag vinden, niet in het totaal. Kan daarvoor wel weer op een andere site kijken, maar vind het eigenlijk wel handig als alles op 1 site te vinden is.
staan die er niet onder???? eerst een rijtje met Daily en daaronder Overallquote:Op maandag 6 juni 2005 18:50 schreef ToMm het volgende:
Zijn er trouwens geen totalen te vinden op die fad.lospetitos site? Ik kan alleen de punten per dag vinden, niet in het totaal. Kan daarvoor wel weer op een andere site kijken, maar vind het eigenlijk wel handig als alles op 1 site te vinden is.
Het is een wedstrijdje van een maand. Na de maand is de stampede afgelopen. Daarna is het de bedoeling om van het fok! stampede team een subteam te maken. En als subteam gaat de wedstrijd nog wel ff doorquote:Op maandag 6 juni 2005 18:47 schreef Thieske het volgende:
Waarom is dat eigenlijk, is tegen die tijd alles uitgerekend of zo? Of is het gewoon maar een wedstrijdje van een maand?
Ik heb het al...quote:Op maandag 6 juni 2005 18:47 schreef whoops het volgende:
Oh, en weet iemand hoe je met de linuxclient de status kan opvragen?
ik zie dat een van mijn eerste jobs is begonnen op 1 juni en die zou ongeveer morgen ochtend klaar moeten zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 19:04 schreef Afwezig het volgende:
Ik zit nu op een redelijke nasty job te hakken, waardoor er geen puntjes willen komen. 24 uur bezig, 20% van de job. Voorspelling van FADdict: 12 juni een keer klaar. Dan lever ik wel erg veel punten in 1 keer in, met een rating van 170
Sorry, ik zat scheel te kijken, ze staan er gewoon onder. My bad.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:56 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat wil je op 1 pagina hebben?
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=t&tid=8&d=20050606 daar staat al een heleboel ( van ons team dan he )
Leuck voor de puntjes dacht ik zoquote:Op maandag 6 juni 2005 19:06 schreef tazmanian het volgende:
[..]
ik zie dat een van mijn eerste jobs is begonnen op 1 juni en die zou ongeveer morgen ochtend klaar moeten zijn
lijkt me welquote:
volgens mij wel, welke username heb je gebruikt en ingevuld?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:11 schreef Thieske het volgende:
Nog een vraagje, ik heb me dus pas net aangemeld (precies volgens de procedure zoals in de OP beschreven) kom ik nu nog wel in het Fok stampede team? Omdat ik een paar pagina's terug lees dat daar nogal wat problemen mee waren....
Hoeveel pc's heb jij in godesnaam draaien, dat je zoveel punten scoort?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef mvdlubbe het volgende:
Gaat best lekker zo.
Thieske (maar nog geen punten verstuurdquote:Op maandag 6 juni 2005 19:20 schreef tazmanian het volgende:
[..]
lijkt me wel
[..]
volgens mij wel, welke username heb je gebruikt en ingevuld?
't is meer dat de stampede al op de eerste is begonnen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |