abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27580100

Inleiding:

Vanaf 1 juni gaat de vierde zogeheten stampede van start, waarbij een grote groep computergebruikers zich bundelt om hun computer voor een goed doel in te zetten. Ditmaal is de keus gevallen op het project Find-a-Drug, dat zoekt naar medicijnen voor ziekten als kanker en HIV. Je kunt het vergelijken met Whatpulse. Voor het eerst zal ook Fok! aan deze actie meedoen. Wil je hier ook bij helpen, lees dan vooral verder.

Zo'n stampede ontstaat niet vanuit het niets. De stuwende kracht erachter wordt gevormd door de Dutch Power Cows, een team dat aan diverse projecten meedoet en je wellicht kent van Tweakers.net. Voor al deze projecten geldt dat ze gedaan worden met een client die berekeningen uitvoert op de momenten dat de processor niet actief wordt gebruikt. De computer wordt er dus niet langzamer van. Zo ook de Find-a-Drug client, die chemische reacties simuleert tussen moleculen en ziekte-eiwitten in de hoop dat zo'n molecuul als ingrediënt voor een medicijn kan dienen.

Het leuke van deze projecten is dat er ook wordt bijgehouden wie hoeveel heeft bijgedragen en zo kunnen er zelfs teams worden opgezet. DPC bewijst al jarenlang dat dit kleine landje tot veel in staat is op dit gebied. Bij een stampede worden er als extra element onderlinge teams opgezet die gedurende een maand gaan strijden om de eerste plaats. En ditmaal heeft Fok! voor het eerst ook zo'n stampedeteam, dat gaat proberen om de tweakers te verslaan. Wil jij met andere Fokkers de competitie aangaan en tegelijk je pc inzetten voor een goed doel, volg dan het onderstaande stappenplan.

Hoe doe ik mee?

1) Download de client hier: http://www.find-a-drug.com/fadv125g.exe
2) Vul je correcte gegevens in, en klik op het menu advanced.
3) Bij general vul je als teamnummer 2047 in, daarmee join je de Dutch Power Cows.
4) Klik op register
5) Join het Fok! Stampede team door het onderstaande formulier in te vullen.

Join het Fok! Stampede Team!

Ga naar deze site en vul de gegevens in. Daarmee join je het fok stampede team.

Mini-FAQ

Als je geen ervaring hebt met DC projecten of gewoon genoeg tijd tot je beschikking hebt om alles goed door te lezen, lees dan zeker de volledige FaD FAQ door.
De punten die hieronder aangehaald worden is voor hen die FAQs half lezen of snel wat zaken willen weten.

Volledige FAQ
quote:
Q: Waarom duurt mijn job zo lang?
A: De jobs van verschillende targets kunnen flink varieren in rekentijd. In sommige gevallen kan een job wel enkele dagen duren op een 2GHz+ processor. Als je niet van lang wachten houdt of je processor is niet zo snel dan kan je beter de wat snellere targets uitkiezen en alleen jobs hiervan downloaden. Via deze link kun je makkelijk zien wat de gemiddelde rekentijd is van de jobs van een target. Uiteraard kunnen de rekentijden af en toe flink van het gemiddelde afwijken.

Q: Wat doet die ;1 achter mijn nickname?
A: Zeer waarschijnlijk heb je bij het installeren van meerdere clients niet precies dezelfde gegevens ingevuld. Bij alle clients moeten exact dezelfde e-mail adressen en nicknames worden ingevuld. Denk er ook aan dat de nickname case-sensitive is!
Vul je verschillende gegevens in dan zal je op FaD ook verschillende accounts aanmaken. Die ;1 betekent dat er al een account was met die nickname.
Je kunt zorgen dat alle gegevens in al je clients exact hetzelfde zijn of anders even de hulp van FaD support inroepen die je accounts wel kunnen samenvoegen.

Q: Wanneer verschijn ik in de stats?
A: Voor het verschijnen van de stats moet je eerst een job doorgerekend en ingestuurd hebben. De stats op FaD worden om de 6 uur ge-update (rond 0:00, 6:00, 12:00 en 18:00 engelse tijd).

Q: Hoe wordt het aantal punten dat ik krijg bepaald?
A: Om de zoveel tijd voert de client een soort benchmark uit om de snelheid van je CPU te bepalen (de CPU rating). Het aantal punten dat je voor een job krijgt is het aantal uur rekentijd van de job maal de gemiddelde CPU rating. Het maakt niet uit of je veel kleine jobs doet of 1 grote, als de totale rekentijd hetzelfde is krijg je evenveel punten.

Q: Kan de client hidden draaien?
A: Ja, in de setup kan je aanvinken dat hij niet in de system tray mag verschijnen.

Q: Kan ik ook offline werken?
A: Als je in de queue server een groot aantal jobs download kan je daarna wel een tijdje vooruit zonder online te gaan. Je kunt ook jobs exporteren/importeren naar PC's die helemaal geen internet aansluiting hebben (vanaf een PC die wel internet aansluiting heeft).
Statistieken (stats):

DukeBox zijn FaD Statistieken: Deze site heeft periodieke stats (update om de 6 uur) met de mogelijkheid subteamstats aan te maken.
FaD stats: Stats die niet altijd up zijn? Suggesties en info zijn welkom
DPC page bij FaD: Hier zijn alle DPC leden die FaD doen te zien.
Teams overall: Hier kun je de positie van DPC overall bekijken.

Nuttige links:

http://www.find-a-drug.com
http://www.dutchpowercows.org/project.php?id=12
http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/5
http://www.find-a-drug.org/faq.html
http://fok.gromba.nl/stats
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=366
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=441
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1034745/

Tot slot

FP-bericht: http://frontpage.fok.nl/nieuws/54510

De OP: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/stampede

[ Bericht 1% gewijzigd door Sander op 02-06-2005 16:12:00 ]
pi_27580120
Ik wás eerst!
pi_27580168
nietus
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:59:19 #4
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_27580401
Leuk hoor die stampede stats. Ik heb in de client de naam Angel opgegeven en die heb ik dus ook op het formulier ingevuld, maar ik stond nog steeds niet in de stampede stats van team FoK!, terwijl ik voor de laatste update wel jobs hebt verzonden. Nou blijkt dat het FaD systeem er Angel;4 van gemaakt heeft, omdat de nickname waarsch al bestond. Heerlijk is dat. Geef daar dan verdomme een melding van ofzo
Nu ben ik dus ruim 14000 punten kwijt, omdat ik nog niet correct was ingeschreven. Stelletje pisvlekken.
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_27580485
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:59 schreef FallenAngel666 het volgende:
Leuk hoor die stampede stats. Ik heb in de client de naam Angel opgegeven en die heb ik dus ook op het formulier ingevuld, maar ik stond nog steeds niet in de stampede stats van team FoK!, terwijl ik voor de laatste update wel jobs hebt verzonden. Nou blijkt dat het FaD systeem er Angel;4 van gemaakt heeft, omdat de nickname waarsch al bestond. Heerlijk is dat. Geef daar dan verdomme een melding van ofzo
Nu ben ik dus ruim 14000 punten kwijt, omdat ik nog niet correct was ingeschreven. Stelletje pisvlekken.
Die ; IS de melding dat de nickname al bestaat, dat staat netjes aangegeven

En als je nu een ander naam neemt en die ook doorgeeft op gromba.nl is het dan niet opgelost?
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:04:58 #6
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_27580620
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:01 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Die ; IS de melding dat de nickname al bestaat, dat staat netjes aangegeven

En als je nu een ander naam neemt en die ook doorgeeft op gromba.nl is het dan niet opgelost?
Leuk, maar de client geeft daar dus GEEN melding van. Ik ben vandaag eens in die FaD stats wezen neuzelen en daar stond ik in als Angel;4
Dat weet ik dus pas sinds vanmiddag. In mn client staat nog steeds de naam Angel, dus ik ging er vanuit dat ik ook zo in de stats was opgenomen. Niet dus.
Ik heb me nu om gromba weer ingeschreven als Angel;4 dus nu moet het goed gaan, maar ik ben wel 14000 punten misgelopen (2 grote jobs).
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_27580763
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:04 schreef FallenAngel666 het volgende:

[..]

Leuk, maar de client geeft daar dus GEEN melding van. Ik ben vandaag eens in die FaD stats wezen neuzelen en daar stond ik in als Angel;4
Dat weet ik dus pas sinds vanmiddag. In mn client staat nog steeds de naam Angel, dus ik ging er vanuit dat ik ook zo in de stats was opgenomen. Niet dus.
Ik heb me nu om gromba weer ingeschreven als Angel;4 dus nu moet het goed gaan, maar ik ben wel 14000 punten misgelopen (2 grote jobs).
Daar komt trouwens bij dat je ook een mailtje hebt gehad dat je username al bestaat, tenminste die heb ik wel gehad, en ik neem aan dat die dingen geautomatiseerd worden verstuurd, dus jij zal em ook vast in je inbox hebben
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:12:18 #8
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_27580833
Hupsakee. Hier verder
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:12:46 #9
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_27580851
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:09 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Daar komt trouwens bij dat je ook een mailtje hebt gehad dat je username al bestaat, tenminste die heb ik wel gehad, en ik neem aan dat die dingen geautomatiseerd worden verstuurd, dus jij zal em ook vast in je inbox hebben
Mailtje
Ik heb geen mail ontvangen hoor. Wat staat daar precies in?
Wellicht heeft m'n spamfilter hem eruit gevist, want mijn ingevulde mailadres is 100% correct.
Signature:
Maximaal
4
regels
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:13:22 #10
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_27580867
En ik postte natuurlijk weer in *het andere* topic.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_27580892
quote:
Thank you for downloading and installing the Find-a-Drug software.
The username you specified has been previously registered with a different e-mail address. This may be because you have previously registered. If this is the case then with a different e-mail addresses your contributions will be reported on the Stats pages in separate lines whereas with the same e-mail address these are merged into a single line.

If you are a new user and experience any difficulties may find the Frequently Asked Questions (FAQ) pages of the web-site useful. Alternatively you can e-mail Find-a-Drug Support or post a question on our bulletin board forums.

You will need to register with the bulletin board with a different username and a password of your choice.

Regards
Find-a-Drug Support
btw 14000 punten binnen 1,5 dag, hoeveel pc's heb je aan het draaien ?
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:15:19 #12
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_27580926
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:14 schreef mcintosh het volgende:

[..]

btw 14000 punten binnen 1,5 dag, hoeveel pc's heb je aan het draaien ?
Dan begrijp ik het. Keyword drug
Ik heb trouwens 2 pc draaien dag en nacht.
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_27581024
Ik heb me ook aangemeld, al vraag ik me af of t uberhaupt wel werkt
Where facts are few, experts are many.
pi_27581028
16% 8 hits, grote job
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_27581036
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:15 schreef FallenAngel666 het volgende:

[..]

Dan begrijp ik het. Keyword drug
Ik heb trouwens 2 pc draaien dag en nacht.
Hmm dan nog... je weet wel dat de puntentelling pas 1 juni is begonnen he, dus alleen de punten die je de afgelopen 40 uur hebt behaald zijn meegenomen
pi_27581051
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:18 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb me ook aangemeld, al vraag ik me af of t uberhaupt wel werkt
Waarom zou het niet werken dan?
pi_27581184
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:19 schreef mcintosh het volgende:
Waarom zou het niet werken dan?
Ik twijfel niet over t programma hoor, maar meer over onze verbinding en beveiliging daarvan
Where facts are few, experts are many.
pi_27581205
quote:

[..]

klopt, de client zelf geeft geen melding. Dat is idd wel jammer,maar wij kunnen er niets aan doen helaas. Je moet nu even uitzoeken welke angel je bent (staat in een mailtje wat je gehad heb) en dan je nick naar iets anders veranderen.
pi_27581227
Kan (moet?) ik me nog 'ns aanmelden bij gromba om in de Fok!-lijst te komen?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:25:58 #20
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_27581278
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:19 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Hmm dan nog... je weet wel dat de puntentelling pas 1 juni is begonnen he, dus alleen de punten die je de afgelopen 40 uur hebt behaald zijn meegenomen
De grootste van de twee jobs is gestart net voor de aanvang van de Stampede en heeft 164338 seconden geduurd wat dus neerkomt op ruim 45 uur. Deze job alleen was al goed voor 8947 punten.
Signature:
Maximaal
4
regels
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:27:04 #21
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_27581315
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:23 schreef E-Jey het volgende:

[..]

klopt, de client zelf geeft geen melding. Dat is idd wel jammer,maar wij kunnen er niets aan doen helaas. Je moet nu even uitzoeken welke angel je bent (staat in een mailtje wat je gehad heb) en dan je nick naar iets anders veranderen.
Dus als ik me inschrijf als Angel;4 werkt het nog niet?
Dat moet een andere nick worden?
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_27581574
Ik kom nog nergens in de stats voor terwijl me pc al meer dan 2 dagen aanstaat met het programma draaiend
pi_27581601
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:36 schreef tazmanian het volgende:
Ik kom nog nergens in de stats voor terwijl me pc al meer dan 2 dagen aanstaat met het programma draaiend
Welke naam?
pi_27581695
Stas ge-upload taz?
pi_27581698
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:37 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Welke naam?
Ik had eerst tazmanian maar kreeg de mail dat tie al bezet was en die heb ik veranderd naar tazmanian-1
pi_27581758
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:40 schreef tazmanian het volgende:

[..]

Ik had eerst tazmanian maar kreeg de mail dat tie al bezet was en die heb ik veranderd naar tazmanian-1
http://dpcstats.find-a-drug.be/

hier sta je nog tussen als tazmanian;1

weet niet precies wat er mis gaat dus, kan even duren voor je naam ge-update wordt, was bij mij ook zo... anders weet ik het ook niet ...
pi_27581788
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:42 schreef mcintosh het volgende:

[..]

http://dpcstats.find-a-drug.be/

hier sta je nog tussen als tazmanian;1

weet niet precies wat er mis gaat dus, kan even duren voor je naam ge-update wordt, was bij mij ook zo... anders weet ik het ook niet ...
waarom ik dat dan niet kon vinden net (of mijn mozila) is me dan een raadsel
pi_27581842
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Stas ge-upload taz?
staat op auto allemaal is standaard toch!
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:46:30 #29
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27581888
ben er net achter gekomen dat ik 2 jobs tegelijk kan draaien op m'n computer..... is dat wel handig om te doen?
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:50:23 #30
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_27582010
Ik heb mn nickname maar gewijzigd voor de zekerheid.
M'n FaDstats naam is AfterburnGold. Ik hoop dat het nu wel werkt.
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_27582191
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:46 schreef Eronymus het volgende:
ben er net achter gekomen dat ik 2 jobs tegelijk kan draaien op m'n computer..... is dat wel handig om te doen?
als je twee processors hebt wel ja, als je 1 processor die Hyper Threading ondersteund niet, omdat het dan niets uitmaakt, je hebt immers eigenlijk maar 1 processor

Tis dus bedoeld voor als je meerdere processors hebt

als ik het goed begrepen heb
pi_27582209
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:46 schreef Eronymus het volgende:
ja.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_27582227
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef mcintosh het volgende:

[..]

als je twee processors hebt wel ja, als je 1 processor die Hyper Threading ondersteund niet, omdat het dan niets uitmaakt, je hebt immers eigenlijk maar 1 processor

Tis dus bedoeld voor als je meerdere processors hebt

als ik het goed begrepen heb
Ik dacht dat twee jobs met HT nog altijd sneller waren dan één job.
pi_27582310
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

hmm, dacht op tweakers gelezen te hebben dat dat dus niet zo is of niet uitmaakt...

lijkt me ook logisch omdat het prog. je óf voor 100% benut voor FaD of bijna helemaal niet...

zal es zoeken
pi_27582465
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:24 schreef Jordy-B het volgende:
Kan (moet?) ik me nog 'ns aanmelden bij gromba om in de Fok!-lijst te komen?
Net maar even geprobeerd, en het wilde niet, omdat ik dus al geregistreerd sta.

Ik sta ook wel bij funcracker.net in Fok! stampede-groep, maar dat is bij gromba (fad.lospetitos) dus niet het geval... Ik sta daar alleen in de algemene lijst (Find-A-Drug Stats local)

Wat kan ik nog doen om ook bji de statistieken in de Fok!-lijst te komen?
pi_27582505
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Lijkt me niet, tenzij je een erg snelle HT hebt. In principe wordt de kracht gewoon in tweeën gedeeld, niet vertweevoudigd.
Who knew?
pi_27582806
kan je ook dezelfde nick op een 2e pc gebruiken trouwens....
Ik heb namelijk net 3 pc's binnen gekregen die ik moet inrichten en testen
2X een P4 2,0
1X een P4 2,26
als dat zo is gooi ik ze allemaal effe aan lijkt me een leuke test voor die dingen
  donderdag 2 juni 2005 @ 17:20:14 #38
2618 Beezz
Criticaster
pi_27583084
Als het goed is wel, ik heb net mn 2e PC precies zo ingesteld als de eerste. Zelfde mail, zelfde nick, zelfde team.
pi_27583152
75%, gaat ineens heel snel hier??
pi_27583153
He he
dan is het nog even wachten totdat ze allemaal vers geinstalleerd zijn en gaan ermee
Leuke processor test en als leuke bijkomstigheid een aardige score morgen
  donderdag 2 juni 2005 @ 17:23:36 #41
2618 Beezz
Criticaster
pi_27583193
quote:
Bij alle clients moeten exact dezelfde e-mail adressen en nicknames worden ingevuld. Denk er ook aan dat de nickname case-sensitive is!
Vul je verschillende gegevens in dan zal je op FaD ook verschillende accounts aanmaken.
Dus we doen het goed
  donderdag 2 juni 2005 @ 18:00:38 #42
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27584156
Nog ff over die twee jobs die ik nu heb draaien.....

Heb maar 1 processor, maar zie net dat de CPU rating anders is geworden...
had eerst 130 staan en nu heb ik twee keer een lagere CPU rating staan: 96 en 91

Trouwens als ik naar m'n task manager kijk had ik eerst 50% CPU usage en nu 100%.... uhm
dan zou 2 jobs sneller zijn lijkt me....
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_27584239
Ik stond eerst ook nie op de lijst, en ging gelijk een klaagmail sturen, maar ze hadden ut snel opgelost... helaas had ik net een grote job geupload voor 1 juni dus ook nog ie zoveel puntje... nu alweer langer as 1 dag bezig met een cancerjob... maar komt goed.. de maand is nog lang nie voorbij
  donderdag 2 juni 2005 @ 18:17:44 #44
2618 Beezz
Criticaster
pi_27584495
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:00 schreef Eronymus het volgende:
Nog ff over die twee jobs die ik nu heb draaien.....

Heb maar 1 processor, maar zie net dat de CPU rating anders is geworden...
had eerst 130 staan en nu heb ik twee keer een lagere CPU rating staan: 96 en 91

Trouwens als ik naar m'n task manager kijk had ik eerst 50% CPU usage en nu 100%.... uhm
dan zou 2 jobs sneller zijn lijkt me....
Dat had ik ook. Ik had 2 jobs aanstaan, met 100% CPU usage. Toen ik er 1 deed kwam het op 50%, maar mn CPU rating is veel hoger geworden.

Dus sneller is het volgens mij niet.
pi_27584728
Mijn productie tot nu toe:

1
2
3
4
5
6
1   90607777   1uu3-q1    m1938   80   9500   76553.50   4147  TOM   16:12 1-JUN-05
2   90630138   1t29-q2    m1494    1   9800   11005.10   550   TOM   22:25 1-JUN-05
3   90677512   1t29-q2    m388    23   9391   37886.80   2157  TOM   11:34 2-JUN-05
4   90680903   1r0x-q1    m3422    4   9779   2639.80    144   TOM   12:31 2-JUN-05
5   90686753   1r0x-q1    m1494    3   9800   2538.53    145   TOM   14:08 2-JUN-05
6   90701108   1r0x-q1    m388    38   9391   11522.50   624   TOM   18:08 2-JUN-05

Is best leuk om hieraan mee te doen...
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
  donderdag 2 juni 2005 @ 18:50:24 #46
57892 savale
lalalalaaa
pi_27585192
ff patsen met mijn CPU rating van 260 - 280 atm....(waterkoeling)
<a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow">savale.nl</a>
pi_27585622
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:50 schreef savale het volgende:
Morgen een nieuwe AMD Athlon kopen, ben benieuwd of het wat uitmaakt
Heb nu een 1,15 Ghz en ga naar een 2,16 Ghz, zou je toch moeten merken he...

Wel frustrerend dat Socket A niet hoger gaat dan 2,25 Ghz
pi_27585685
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 17:12 schreef tazmanian het volgende:
kan je ook dezelfde nick op een 2e pc gebruiken trouwens....
Ik heb namelijk net 3 pc's binnen gekregen die ik moet inrichten en testen
2X een P4 2,0
1X een P4 2,26
als dat zo is gooi ik ze allemaal effe aan lijkt me een leuke test voor die dingen
Ja, dat kan. Je moet wel zorgen dat je overal precies dezelfde nick en email invoert, ook qua hoofdletters, anders krijg je <nick>;1
Who knew?
pi_27585861
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:50 schreef savale het volgende:
* ziet zijn PC naast zich verpieteren

Ach ja, ik haal ook 180

pi_27587502
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:36 schreef tazmanian het volgende:
Ik heb hier het zelfde, 2 jobs klaar met grazen, sta niet tussen de FOK! gasten
(is al ruim 1,5 dag bezig, en staat op auto upload, bij de jobs staat ook "geupload")
Ik zou onder de naam Dr.Droxz moeten staan .. ik doe dit voor het eerst, dus snap nog lang niet alles hier
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_27588215

Who knew?
  donderdag 2 juni 2005 @ 20:44:30 #52
14720 Mist
#1 FOK! F1-voorspeller
pi_27588307
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 20:18 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]

(is al ruim 1,5 dag bezig, en staat op auto upload, bij de jobs staat ook "geupload")
Ik zou onder de naam Dr.Droxz moeten staan .. ik doe dit voor het eerst, dus snap nog lang niet alles hier
Je hebt alles goed gedaan, want ik zie je in de lijst met DPC'ers staan die vandaag resultaten hebben ingeleverd, en tussen de aanmeldingen van het Fok! stampedeteam.
Het lijkt er alleen sterk op dat de stampedecrew nog niet alle (inmiddels zo'n 400!) Fok! aanmeldingen heeft verwerkt, heb er al ff naar gevraagd en hopelijk gebeurt het spoedig alsnog. Maar het gaat dus zeker goedkomen
pi_27588636
waterkoeling, moet ik ook hebben ja.
vaak aan het converteren van films in de nacht, en lekker rustig slapen wil dan ook niet echt werken. Iemand nog tips welke en waar goedkoop te vinden?

ik ben nu 110.000 seconden bezig met 1 cancer job, die dingen zijn "kanker"groot . hij is nu op 60% zodra die eindelijj klaar is, ga ik wel kleinere jobs doen, toch frusterend als het niet opschiet
..
pi_27589014
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef Frankvbr het volgende:

ik ben nu 110.000 seconden bezig met 1 cancer job, die dingen zijn "kanker"groot . hij is nu op 60% zodra die eindelijj klaar is, ga ik wel kleinere jobs doen, toch frusterend als het niet opschiet
Het maakt geen bal uit, want je krijgt er straks heel veel punten voor. De hoeveelheid jobs die je doet, of de hoeveelheid hits die je krijgt maken niet uit voor de punten, hoe lang je ermee bezic bent, DAT telt, dus in principe moet je blij zijn
pi_27589020
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 20:44 schreef Mist het volgende:
Je hebt alles goed gedaan, want ik zie je in de lijst met DPC'ers staan die vandaag resultaten hebben ingeleverd, en tussen de aanmeldingen van het Fok! stampedeteam.
Het lijkt er alleen sterk op dat de stampedecrew nog niet alle (inmiddels zo'n 400!) Fok! aanmeldingen heeft verwerkt, heb er al ff naar gevraagd en hopelijk gebeurt het spoedig alsnog. Maar het gaat dus zeker goedkomen
Als het goed is gaat dat automatisch.
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef Frankvbr het volgende:
waterkoeling, moet ik ook hebben ja.
vaak aan het converteren van films in de nacht, en lekker rustig slapen wil dan ook niet echt werken. Iemand nog tips welke en waar goedkoop te vinden?
Voor waterkoeling verwijs ik je graag door naar dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1019374

Bedenk wel dat er een groot risico aan WC zit. Lekken terwijl je pc aan staat is einde verhaal. Je moet je er echt goed in verdiepen. Er zijn allemaal zaken waar je niet aan denkt zoals bijv. algen in je water Mijn eigen wc set heb ik helemaal zelf samengesteld. Voor vragen zoek je maar contact via ICQ oid.
pi_27589038
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 20:44 schreef Mist het volgende:

[..]

Volgens mij was/is het ook zo dat als Fokkers zich niet voor 1 juni hebben aangemeld, ze ook niet mee kunnen doen in de stampede ... daar kan het ook aan liggen dat sommige mensen niet in de stampede stats te zien zijn...

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23508274

hier wat verduidelijking, en misschien staat je naam er tussen

[ Bericht 15% gewijzigd door mcintosh op 02-06-2005 21:13:17 ]
pi_27589280
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23510096
quote:
[message=23510096,noline]djklungel schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:16[/message]:
[...]

Alleen de onderste 3 teams in de stats op 7 juli zijn nog te joinen, dit om de concurrentie weer een beetje gelijk te trekken, en zoals het nu lijkt gaan de bear-hunters hoger staan. Dus dat gaat niet lukken ben ik bang.
Ik zal je naam in ieder geval in het lijstje van mensen die willen joinen erbij zetten
Dus mensen die nog willen joinen kunnen dat per 7 juni doen. Even een tweaker account nemen of op een andere wijze kenbaar maken dat je wil joinen. Aangezien Fok! onderaan staat kun je als voorkeur opgeven dat je in het Fok! stampede team wil
pi_27589578
moeten Ancientone, APHRODITE, BigMax, blaatjaabl, Chi3F, Chris, Dan-E, Delta-][, Disco99, Dkeihro, DOWNFORZ.NL, DzjieDub, GiovanniP, GotC, Grolo, Guusie, Hivey, j0p3Y, Jeff1981, JeRa, Jo0Lz, Juup, Laquatus, Pollensnuiver, prayingfalcon, Prowl, Slarioux, spinnetje, ThaFreak, WooZ, Eronymus, mvdlubbe en ik gewoon wachten tot we worden toegevoegd?

Ik was namelijk wel al voor 1 juni aangemeld, dus gewoon op tijd voor de stampede.
pi_27589646
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:25 schreef Jordy-B het volgende:
moeten Ancientone, APHRODITE, BigMax, blaatjaabl, Chi3F, Chris, Dan-E, Delta-][, Disco99, Dkeihro, DOWNFORZ.NL, DzjieDub, GiovanniP, GotC, Grolo, Guusie, Hivey, j0p3Y, Jeff1981, JeRa, Jo0Lz, Juup, Laquatus, Pollensnuiver, prayingfalcon, Prowl, Slarioux, spinnetje, ThaFreak, WooZ, Eronymus, mvdlubbe en ik gewoon wachten tot we worden toegevoegd?

Ik was namelijk wel al voor 1 juni aangemeld, dus gewoon op tijd voor de stampede.
Reageer ff in dat topic zou ik zeggen
  donderdag 2 juni 2005 @ 21:34:41 #60
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_27589855
Al 1011 leden!!!!

Kan deze link ook in de OP als site met leuke statistieken:
http://stats.free-dc.org/new/teamstats.php?proj=fad&team=Dutch+Power+Cows

Vooral "new members" is de laatste paar dagen leuk om te bekijken!!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_27590022
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:27 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Reageer ff in dat topic zou ik zeggen
naar aanleiding van deze post, bedoel ik.
quote:
Mist schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:04:
Ik hoop dat de stampedecrew op korte termijn de lijst met Fok! aanmeldingen (inmiddels zo'n 400!) nog eens wil doorlopen en de nieuwen toevoegen. Diverse mensen die wel bij DPC zitten en al results hebben ingeleverd, staan nog niet in de stampedestats en dat lijkt me niet echt motiverend, want het is daardoor niet zo gek dat het team onderaan staat.
Merk overigens op dat de nieuwe aanmeldingen op een gegeven moment niet meer onderaan werden gezet, maar ergens werden tussengevoegd (heeft wellicht met die syncoscriptshit te maken).
pi_27590082
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:34 schreef Tarak het volgende:
Al 1011 leden!!!!
Hoe kom je bij 1011 leden?

Op de pagina: http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=l&d=20050602 staan alle teams en er staat bij dat die teams in totaal 317 deelnemers hebben
pi_27590578
Ik zal eens kijken of de fokkers zich na 7 juni ook kunnen aanmelden. Normaal zouden de nieuwe leden over de stampede teams verdeelt worden, maar dat is natuurlijk niet echt interessant voor fok.
  donderdag 2 juni 2005 @ 21:53:20 #64
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_27590659
Ik kan mezelf nergens meer terug vinden terwijl ik toch al zo'n 6000 punten moet hebben
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  donderdag 2 juni 2005 @ 22:28:19 #65
2618 Beezz
Criticaster
pi_27591824
Voor 1 juni aangemeld. Stond het nieuwsbericht er niet pas gister?
pi_27591880
Het nieuwsbericht op de FP stond er zondag al.
  donderdag 2 juni 2005 @ 22:33:25 #67
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_27592031
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:40 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Hoe kom je bij 1011 leden?

Op de pagina: http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=l&d=20050602 staan alle teams en er staat bij dat die teams in totaal 317 deelnemers hebben
Het gezamenlijke "Dutch Power Cows" team heeft 1011 leden. Die hebben immers hun stampede! Het Fok!team is daar een onderdeel van.

http://stats.find-a-drug.com/teams1.php
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_27594011
quote:
[..]
...daar stond ik in als Angel;4
Volgens mij ben je ze NIET kwijt. Ik zie alleen maar Angel;4 nergens Angel, Angel;1 Angel;2 Angel;3.
Hier zie je al je jobs vanaf 20 mei. Zeg mij als je wat mist
pi_27594087
Kijk ook hier voor het grafiekjes van het aantal actieve leden:
http://fad.tastats.com/team_stats_history.php?Team=Dutch+Power+Cows&t=AllTime
pi_27594099
Daaronder staat ook wanneer we wie gaan inhalen
pi_27594386
quote:

[..]

Je eerste job was binnen 2 juni (hier). Dus op z'n vroegst zie je in de 'live' stat 6+ uren later of 3 juni op de daily stats.
De namen in de Fok!team worden volgens mij met de hand bijgehouden. Iemand heeft ooit een script op de automatische registratie gezet. Daarom heeft Gromba deze afgehaald (?)
Je komt wel automatisch in de normale DPC (dus niet DPC stampede) stat.
pi_27594725
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:34 schreef Tarak het volgende:
Al 1011 leden!!!!
Kan deze link ook in de OP als site met leuke statistieken:
http://stats.free-dc.org/new/teamstats.php?proj=fad&team=Dutch+Power+Cows
Vooral "new members" is de laatste paar dagen leuk om te bekijken!!
Wat dacht je hiervan? http://stats.free-dc.org/new/newusers.php?proj=fad of
http://fad.tastats.com/team_stats_2.php?Team=Dutch+Power+Cows&suppress=n of
de plaatjes hier:
http://fad.tastats.com/te(...)eam=Dutch+Power+Cows
pi_27594873
Maar volgens mij gaan we nog niet zo hard als DPC zou willen

Wie weet trekt het aan als alle users van Fok! die zich aangemeld hebben mee worden genomen in de stats...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 00:38:05 #74
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27595286
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 00:12 schreef mcintosh het volgende:
Maar volgens mij gaan we nog niet zo hard als DPC zou willen

Wie weet trekt het aan als alle users van Fok! die zich aangemeld hebben mee worden genomen in de stats...
ik ben ook benieuwd.... heb zelf al 5 jobs af... nu maar wachten of ik terug te vinden ben in de stats
&lt;Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje&gt;
pi_27595517
quote:

[..]

Bent iig wel bij DPC aangemeld:

12:12 02-Jun-05 1t29-q2 m3057 Dr.Droxz 4013453 1578 3 9653 0:12 1 ok
06:13 02-Jun-05 1ycq-q1 m1605 Dr.Droxz 4013453 1299 6 9700 0:10 3 ok
job1= 1578 punten
job2= 1299 punten

bron: http://www.find-a-drug.org.uk/frame.html

je staat niet tussen de FOK gasten omdat je je hier al hebt aangemeld:
http://funcracker.net/stampede/list.php

En aangezien je je jobs vandaag pas hebt ingeleverd kom je 4 juni in de stats te staan.
gaat helemaal goed komen

[ Bericht 7% gewijzigd door Nightanimal op 03-06-2005 00:59:36 ]
pi_27596143
  vrijdag 3 juni 2005 @ 07:04:47 #77
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_27597207
Gaat best lekker zo.

Beetje jammer dat ik bij die DPC Stampede 4 stats minder dan zesduizend points heb, terwijl ik gisteren al bij fadstats 6.500 had (en vandaag nog 'iets' meer). .
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_27597243
W00t ik word wakker, is mijn job op 15% na 10 uur. Dat worden veel punten
Who knew?
pi_27597384
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php

Volgens mij is FOK 3 plaatsen geklommen op 2 juni
we hebben dus al 3 tweakers teams ingehaald
pi_27597479
Correctie:
Totalen van de Stampede teams:

1. 1.049.321 The Bearhunters
2. 966.159 De Stampertjes
3. 698.133 Whatever
4. 648.012 KPZee
5. 577.225 FOK!
6. 519.869 lepel
7. 512.488 Joint Forces
Hier staan we dus 5e

en de dagelijkse ranglijst van gister:
1. 679.737 The Bearhunters
2. 594.903 De Stampertjes
3. 403.957 KPZee
4. 402.821 FOK!
5. 383.881 Whatever
6. 349.802 Joint Forces
7. 303.772 lepel
met de Dagscore van gister stonden we dus 4e..

Hopen dat met het correct maken van de stats, en het uitbreiden van het FOK team (we stonden er niet allemaal bij gister, zie bovengenoemd topic) we vandaag wee een plaatsje kunnen stijgen.
pi_27597505
Hmm, laatste dagen ben ik flink bezig met converteren van bestanden. Think.exe krijgt niet meer dan 5 a 20 procent van de CPU
  vrijdag 3 juni 2005 @ 08:24:44 #82
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_27597598
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 08:13 schreef Youssef het volgende:
Hmm, laatste dagen ben ik flink bezig met converteren van bestanden. Think.exe krijgt niet meer dan 5 a 20 procent van de CPU
Ok, jij bent af!
pi_27597620
pi_27598239
Vandaag een mooie score voor FOK. Opgekolommen naar de 5e plaats. Hier de DPCH van vandaag http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1041840
  vrijdag 3 juni 2005 @ 09:25:04 #85
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_27598658
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:05 schreef iisschots het volgende:
Vandaag een mooie score voor FOK. Opgekolommen naar de 5e plaats. Hier de DPCH van vandaag http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1041840
Nice
  vrijdag 3 juni 2005 @ 09:33:56 #86
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_27598868
Oh, ik doe het toch best wel aardig.

.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 09:45:32 #87
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_27599161
Maar ik roeleer nog steeds zie ik, nog wel tenminste, Quara gaat bijvoorbeeld erg hard!
De zin van het leven, is het leven zin geven.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 09:47:54 #88
2618 Beezz
Criticaster
pi_27599215
Hmmm, wordt maar eens tijd dan om een paar computertjes te assimeleren.

Ik bungel maar ergens onderaan...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:23:01 #89
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_27600128
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:45 schreef Rampestamper het volgende:
Maar ik roeleer nog steeds zie ik, nog wel tenminste, Quara gaat bijvoorbeeld erg hard!
Ik denk toch echt dat je het lastig gaat krijgen.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:26:25 #90
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_27600209
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:23 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Ik denk toch echt dat je het lastig gaat krijgen.
Ik wil het niet hebben, hoor je me?
pi_27600374
jullie doen vandaag wel goed hier http://fad.lospetitos.net/stampstats.php
2e in de daily en 5e in de overall. Jullie draaien volledig mee.
Funcracker heeft de lijst van namen geupdate, laat even merken als je niet in staat?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:35:24 #92
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_27600466
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef PurpleBear het volgende:
jullie doen vandaag wel goed hier http://fad.lospetitos.net/stampstats.php
2e in de daily en 5e in de overall. Jullie draaien volledig mee.
Funcracker heeft de lijst van namen geupdate, laat even merken als je niet in staat?
'Jullie' is Rampestamper en ik, in dit verband, naar ik aanneem?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:37:26 #93
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_27600517
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:35 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

'Jullie' is Rampestamper en ik, in dit verband, naar ik aanneem?
Doe niet zo verwaand, kloot.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:41:18 #94
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_27600628
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:37 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Doe niet zo verwaand, kloot.
Enigzins schizofreen?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:53:35 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_27601001
Ah ik zat al af te wachten welke van de 2 topics het werd. Hoi en good morning! Ik vertrek over een uurtje naar school, om m'n rapport op te halen. Daarna ga ik met een groepje leerlingen+leraar snowboarden. . Ik denk ik zeg het effe .

Overigens zit ik pas op de 10%, al is het wel een MS project .
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:02:29 #96
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_27601266
Zit ik toch te kijken he. Van 16 naar 2 en de ander van 56 naar 1. .
Oh ja, ik zou erover ophouden. .
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:02:57 #97
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_27601277
"Ik hoop dat mijn bijdrage nuttig is voor de wetenschap."
pi_27601372
Kutzooi. Ik sta nu wel in de stats maar FAD wil niet meer bij mij. Kan hem wel openen, en dan staat hij gewoon in mn werkbalk, maar hij doet niks. Komt ook niet meer naast mijn trillian enzo te staan als ik hem wegklik...
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_27603099
8e plek gister in het fok! team, niet slecht dacht ik zo, aangezien ik maar 1 pc heb draaien waarop ik ook vaak loop te gamen en alles..
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:55:33 #100
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27603208
Het gaat al aardig... 6 jobs klaar voor 4071 punten, 5 keer Proteome en 1 Cancer job.
atm een multiple sclerosis bezig al 65% met al zo'n 7.4 uur bezig

Waaraan kun je zien hoelang ze ongeveer bezig zijn?? is Multiple sclerosis langer dan Cancer?
maw wat zijn snelle jobs en wat de langzamere???
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:01:58 #101
2618 Beezz
Criticaster
pi_27603471
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:55 schreef Eronymus het volgende:
Het gaat al aardig... 6 jobs klaar voor 4071 punten, 5 keer Proteome en 1 Cancer job.
atm een multiple sclerosis bezig al 65% met al zo'n 7.4 uur bezig

Waaraan kun je zien hoelang ze ongeveer bezig zijn?? is Multiple sclerosis langer dan Cancer?
maw wat zijn snelle jobs en wat de langzamere???
http://fadstats.com/Queries/QueryList.php
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:02:10 #102
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_27603477
Ligt het nou aan mij of kan ik mezelf gewoon niet vinden

Waar zijn al mijn puntjes gebleven
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:02:24 #103
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_27603484
Ik schakel er nog even een bij.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:13:20 #104
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27603922
quote:
thanks

zo te zien heb ik de wat snellere gehad..... (langste is 7 uur nog wat geweest)
ik ga eens kijken of ik eens handmatig wat andere jobs selecteer
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:23:09 #105
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27604288
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:02 schreef Prowl het volgende:
Ligt het nou aan mij of kan ik mezelf gewoon niet vinden

Waar zijn al mijn puntjes gebleven
hierzo: http://fadstats.com/ ben je wel te vinden
531 (+17) Prowl (7015709) - 2863 - 9241 - 1 - 36 - 0:003 - 9241 - 27

en ook hier http://fad.tastats.com/team_stats_2.php?Team=Dutch+Power+Cows&suppress=y
plaats 533

alleen niet bij de DPC Stampede Stats Find-A-Drug
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:24:10 #106
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_27604326
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:23 schreef Eronymus het volgende:

[..]

hierzo: http://fadstats.com/ ben je wel te vinden
531 (+17) Prowl (7015709) - 2863 - 9241 - 1 - 36 - 0:003 - 9241 - 27

en ook hier http://fad.tastats.com/team_stats_2.php?Team=Dutch+Power+Cows&suppress=y
plaats 533

alleen niet bij de DPC Stampede Stats Find-A-Drug
Ja, die lopen ongeveer een week achter. Dus even wachten.
pi_27604529
M'n jobs beginnen eindelijk hits te krijgen (de eerste 5 hadden er 0).

Nu telkens iets van 25 hits per job

vrijdag 3 juni 2005 @ 12:56:23 #108
30495 masterr112
Wat kan je wel??
pi_27605321
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:30 schreef Zebbie het volgende:
M'n jobs beginnen eindelijk hits te krijgen (de eerste 5 hadden er 0).

Nu telkens iets van 25 hits per job
whehe ik heb er nu 1 lopen die zit op 76 procent en 120 hits
en nog een andere die zit op 80 procent en 72 hits...
Hopelijk over uurtje of 5 klaar
pi_27605824
De MS-jobs genereren nogal wat hits, geloof ik.
pi_27605854
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:14 schreef Jordy-B het volgende:
De MS-jobs genereren nogal wat hits, geloof ik.
Ik heb nu een lung

vrijdag 3 juni 2005 @ 13:33:59 #111
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_27606364
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:15 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Ik heb nu een lung
2 mag ik hopen?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:40:39 #112
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_27606587
Ik begrijp nog steeds geen zak van die stats.

http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=m&mid=4013228&d=20050603

Hoe kan je nu gisteren meer total hebben dan een vandaag?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:51:08 #113
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27606923
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:40 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik begrijp nog steeds geen zak van die stats.

http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=m&mid=4013228&d=20050603

Hoe kan je nu gisteren meer total hebben dan een vandaag?
dude kijk eens goed... die onderste bij elkaar is je totaal (onderste zijn aantallen per dag)

6.763 + 16.663 + 1.929 = 25.355
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:56:07 #114
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_27607100
En daarbij ben ik gewoon goed! :
edit:
Oe! spannend
quote:
Upcoming Threats

Name Rank Daily gain Days to Roadkill

melkor 6646 1,026 0.1
[DPC]Alexcj 6788 257 8.4
mvdlubbe 6857 610 5.2
teaser 6871 576 5.9
[DPC] Thanatos 6893 117 31.8
wuaicxd505 6901 404 9.5
TwBurn 6950 400 11.6
Blokker_1999 7014 283 19.3
dutchtubby 7029 245 23.3
johanmagnus 7069 175 35.3
Kid_a 7070 85 73.2

Crap!
* afrduipt

[ Bericht 45% gewijzigd door Rampestamper op 03-06-2005 15:47:22 ]
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:52:18 #115
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27610621
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:56 schreef Rampestamper het volgende:
En daarbij ben ik gewoon goed! :
edit:
Oe! spannend
[..]

Crap!
* afrduipt
haha, grappig he..... wel veel punten zeg... meerdere comps??
ik zit pas rond 4000
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:06:42 #116
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_27611070
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:52 schreef Eronymus het volgende:

[..]

haha, grappig he..... wel veel punten zeg... meerdere comps??
ik zit pas rond 4000
Er draaien er drie op het moment.
1 pc met amd athlon 1600+
1 pc met amd athlon 2600+
en een laptop met amd64 3400+
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:13:47 #117
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_27611315
Tot wanneer loopt dit eigenlijk?
pi_27611363
40.33 met 1 hit hier. !!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:20:04 #119
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_27611545
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef Rampestamper het volgende:

[..]

1 pc met amd athlon 1600+ (laptop)
1 pc met amd athlon 2600+ (laptop)
Hoe kun je dan meer hebben dan ik? Ik heb draaien:
1x duron 1200
1x athlon xp 2000+
1x athlon xp 2600+
2 of 3 x P4 3GHz

Niet dat die punten mij iets zeggen, laat staan dat het me wat uitmaakt, maar ben wel benieuwd hoe het komt
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:22:27 #120
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_27611621
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef vbmot het volgende:

[..]

Hoe kun je dan meer hebben dan ik? Ik heb draaien:
1x duron 1200
1x athlon xp 2000+
1x athlon xp 2600+
2 of 3 x P4 3GHz

Niet dat die punten mij iets zeggen, laat staan dat het me wat uitmaakt, maar ben wel benieuwd hoe het komt
Geen idee. Ik heb wel de 2600+ en de laptop dag en nacht draaien.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:25:36 #121
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_27611744
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:13 schreef Boink het volgende:
Tot wanneer loopt dit eigenlijk?
Van 1 juni tot en met 30 juni
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:29:35 #122
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27611896
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
1 pc met amd athlon 1600+
1 pc met amd athlon 2600+
Zozo, ik heb er maar 1
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:15 schreef Dark_Killah het volgende:
40.33 met 1 hit hier. !!
je krijgt wel meer punten als het langer duurt
wat ben je aan het doorrekenen???

Hier ff een overzicht, kun je zien wat reatief gezien lang en wat korter duurt... (wel afhankelijk van je comp natuurlijk) (uren btw)
1
2
3
4
5
6
7
1BIU-Q1      9.5       hiv
1PKQ-Q3      20.8       Multiple sclerosis
1QM3-Q3      73       CJD
1R0X-Q1      4.3       Respiatory desease
1UU3-Q1      45.51       Cancer
1YCQ-Q1      17.2        Cancer
4prg-q1      3.37       Proteome
pi_27611969
Proteome job..
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:31:31 #124
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27611981
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef vbmot het volgende:

[..]

Punten is de rekenduur in uur maal je CPU rating.... (zie job info)
een langzamere comp heeft lagere CPU rating maar langere rekenduur een en snellere heeft kortere rekenduur en hogere CPU rating
pi_27612552
inmiddels alweer 27 hits en nog niet eens op de helft

vrijdag 3 juni 2005 @ 16:54:24 #126
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27612817
1
2
3
4
5
6
7
Current job:   j8-1 pkq - q3
Project:       Multiple Sclerosis
Molecule:      M1806
hits:          43
Process:       77.41%
Time (sec):    43940 -> 12.2 (uur)
CPU rating:    141  

dit zijn nu al zo'n 1720 punten....
pi_27614256
Nou, ook maar eens de linux executable gedownload en gestart. Eens kijken wat er uitkomt
pi_27616408
De eerste 2 jobs zij klaar al even en de huidige jobs lopen al een tijdje met al wel 120 en 136 hits
de andere 2 die klaar zijn vertelde me dit:
Job Number Time Target Molecule File Hits Number of Molecules CPU Time Points Node Completed
3 90620560 1biu-q1 m746 0 9849 19731.40 422 HT1WS1-1 19:45 1-JUN-05
2 90651885 1ycq-q1 m2061 11 9185 59644.20 1176 HT1WS1 04:27 2-JUN-05
pi_27616711
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=t&tid=8&d=20050603

Waar staat dat pijltje+getalletje voor?

pi_27616740
Of je gestegen bent, en zo ja hoeveel.
pi_27617463
Knap ik heb dus nu in 3 dagen geen punten behaald terwijl ik wel 2 jobs geupload heb :S
pi_27617836
Beetje flut die langzame jobs. Sparen mag niet, maar er is ook niet echt sprake van een goed overzicht omdat je om de 3 dagen een job afheb.
pi_27619568
net een job van bijna 4000 punten afgerond...

MS... ruim 90 hits. Hij's nu weer met 'n MS-jobje bezig.

[ Bericht 40% gewijzigd door Jordy-B op 03-06-2005 21:02:32 ]
pi_27620925
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:47 schreef tazmanian het volgende:
Knap ik heb dus nu in 3 dagen geen punten behaald terwijl ik wel 2 jobs geupload heb :S
Je staat hier wel:
http://stats.findadrug.org.uk/jobs1.php?day=7&Order=Points&Query=&Nickname=tazmanian-1&TeamID=
Je hebt je naam veranderd in de client, nu moet je dat ook hier nog even bijwerken:
http://fok.gromba.nl/
pi_27621183
Ik kreeg direct na aanmelding:
[CGIREG] (10523) cgi reply not valid

Wat kan ik hieraan doen?

Als ik nog een computer aanmeld, moet ik dan ook team enzo weer instellen, of alleen mijn account invoeren?

[ Bericht 3% gewijzigd door Zebbie op 03-06-2005 22:29:14 ]

pi_27623056
Anyone? Plz?

pi_27623350
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 21:44 schreef DPC_Jis het volgende:

[..]

Je staat hier wel:
http://stats.findadrug.org.uk/jobs1.php?day=7&Order=Points&Query=&Nickname=tazmanian-1&TeamID=
Je hebt je naam veranderd in de client, nu moet je dat ook hier nog even bijwerken:
http://fok.gromba.nl/
dat laatste heb ik ook even gedaan daar had ik idd niet bij stil gestaan
pi_27623404
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 21:53 schreef Zebbie het volgende:

Wat kan ik hieraan doen?

Als ik nog een computer aanmeld, moet ik dan ook team enzo weer instellen, of alleen mijn account invoeren?
Die kreeg ik ook een keer
gewoon de gegevens effe nalopen en weer op save klikken
pi_27623735
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:05 schreef tazmanian het volgende:

[..]

Die kreeg ik ook een keer
gewoon de gegevens effe nalopen en weer op save klikken
Hoe doe ik dat precies

pi_27623758
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 21:53 schreef Zebbie het volgende:

Wat kan ik hieraan doen?

de CGIREG probleem gebeurt zeeeer regelmatig. gewoon ignoren, en retry-en tot dat het goed gaat (2-10 keren ?)
de 2e keer installeren: exact de nickname en e-mail adres + (team nummer !!!) invullen. Let wel op dat het case sensitive is (niet de team nummer ).
Als je naam andes is, krijg je een" ;1" achter je naam.
Als je teamnummer vergeet in te vullen, val je uit de DPC team. (de laatste registratie overschrijft de eerdere)
pi_27623837
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:16 schreef PurpleBear het volgende:

[..]

de CGIREG probleem gebeurt zeeeer regelmatig. gewoon ignoren, en retry-en tot dat het goed gaat (2-10 keren ?)
de 2e keer installeren: exact de nickname en e-mail adres + (team nummer !!!) invullen. Let wel op dat het case sensitive is (niet de team nummer ).
Als je naam andes is, krijg je een" ;1" achter je naam.
Als je teamnummer vergeet in te vullen, val je uit de DPC team. (de laatste registratie overschrijft de eerdere)
Oke, dan maar ff snel dat teamnummer instellen

zaterdag 4 juni 2005 @ 00:25:37 #142
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_27625348
leuk .. 1 flushje en meteen 3e in het Fok! subteam
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_27625698
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 00:25 schreef Afwezig het volgende:
Ik zag het al

zaterdag 4 juni 2005 @ 12:15:05 #144
14720 Mist
#1 FOK! F1-voorspeller
pi_27630678
Gisteren waren we derde!
Zie de [Stampede IV] hitparade van 3 juni
En voor de liefhebbers de [FaD] hitparade van 3 juni

Zelf ook eindelijk mijn eerste job af, meteen 9.807 punten
pi_27631966
Hej mvdlubbllebubble oid, met hoeveel PC/hoeveel uur per dag werk je eigenlijk aan die jobs. ?

Zal vast al gevraagd zijn mjah
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:11:51 #146
2618 Beezz
Criticaster
pi_27631988
Ik heb gelezen dat de punten die je krijgt voor een job worden berekend met de aantal secondes die je erover gedaan hebt, en je CPU rating.

Ik heb een P4 met hyperthreading, en ben op deze computer al bijna 3 dagen bezig met 1 job. Als ie eenmaal klaar is zijn dat een boel puntjes, maar wat mij opviel is dat wanneer ik 2 jobs aan heb staan, wat ie standaard deed, m'n CPU rating zakt naar ong. 80 tot 100, waardoor ik dus veel minder punten voor een job krijg dan wanneer ik er 1 zou uitzetten.
De tijd lijkt niet eens zoveel uit te maken, ook met RC5 verdeeld ie de snelheid, dus of ik er nou 1 of 2 blokjes crunch, ik blijf altijd rond de 7 m keys draaien daarop. Zo ook met FaD volgens mij, maar daar kan je het niet echt zien (of wel?).

Zou mn job nu klaar zijn krijg ik 19.000 punten met een CPU rating van 157, zou ik er 2 aanzetten valt mn CPU rating terug tot 90 en krijg ik nog geen 12.000 punten.

Dat kan toch niet kloppen?
pi_27632229
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:11 schreef Beezz het volgende:
Ik heb gelezen dat de punten die je krijgt voor een job worden berekend met de aantal secondes die je erover gedaan hebt, en je CPU rating.

Ik heb een P4 met hyperthreading, en ben op deze computer al bijna 3 dagen bezig met 1 job. Als ie eenmaal klaar is zijn dat een boel puntjes, maar wat mij opviel is dat wanneer ik 2 jobs aan heb staan, wat ie standaard deed, m'n CPU rating zakt naar ong. 80 tot 100, waardoor ik dus veel minder punten voor een job krijg dan wanneer ik er 1 zou uitzetten.
De tijd lijkt niet eens zoveel uit te maken, ook met RC5 verdeeld ie de snelheid, dus of ik er nou 1 of 2 blokjes crunch, ik blijf altijd rond de 7 m keys draaien daarop. Zo ook met FaD volgens mij, maar daar kan je het niet echt zien (of wel?).

Zou mn job nu klaar zijn krijg ik 19.000 punten met een CPU rating van 157, zou ik er 2 aanzetten valt mn CPU rating terug tot 90 en krijg ik nog geen 12.000 punten.

Dat kan toch niet kloppen?
Je hebt 2 jobs lopen, dus 2 ratings. Die twee ratings moet je bij elkaar optellen, dan heb je de totale rating voor je CPU
pi_27632315
Wat ik een beetje vaag vind, ik heb vandaag al vanaf 12 uur vanochtend de PC aanstaan, zo'n 12 uur dus en al die tijd is ie bezig geweest met 1 job, maar volgens "Time" bij job info is ie pas 6 uur bezig

zaterdag 4 juni 2005 @ 23:27:09 #149
2618 Beezz
Criticaster
pi_27632380
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:22 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Je hebt 2 jobs lopen, dus 2 ratings. Die twee ratings moet je bij elkaar optellen, dan heb je de totale rating voor je CPU
En met die rating wordt gerekend bij de mannen van FaD? En dus niet met de afzonderlijke rating die ik zie in fadspy voor een job? Daar staat namelijk ook dat de geschatte waarde zoveel lager is.
pi_27632500
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:27 schreef Beezz het volgende:

[..]

En met die rating wordt gerekend bij de mannen van FaD? En dus niet met de afzonderlijke rating die ik zie in fadspy voor een job? Daar staat namelijk ook dat de geschatte waarde zoveel lager is.
Dit begrijp ik ff niet. Maar wees gerust, het maakt niet uit of je 1 of 2 jobs doet tegelijk.

Zou je er 1 doen, gaat je rating omhoog, maar de uren die je er over doet omlaag. Doe je er 2, gaat de rating omlaag, maar duurt het langer voor je klaar bent. En allebei de factoren zijn van invloed op je score.
pi_27632661
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:25 schreef Zebbie het volgende:
Wat ik een beetje vaag vind, ik heb vandaag al vanaf 12 uur vanochtend de PC aanstaan, zo'n 12 uur dus en al die tijd is ie bezig geweest met 1 job, maar volgens "Time" bij job info is ie pas 6 uur bezig
Ik snap het ook niet

zaterdag 4 juni 2005 @ 23:38:11 #152
2618 Beezz
Criticaster
pi_27632682
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:31 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Dit begrijp ik ff niet. Maar wees gerust, het maakt niet uit of je 1 of 2 jobs doet tegelijk.

Zou je er 1 doen, gaat je rating omhoog, maar de uren die je er over doet omlaag. Doe je er 2, gaat de rating omlaag, maar duurt het langer voor je klaar bent. En allebei de factoren zijn van invloed op je score.
Wat ik bedoelde was dus dat ze, als ik bijv. 2 jobs heb aanstaan met bij elkaar een CPU rating van 200, mijn punten uiteindelijk berekenen met een CPU rating van 100 of 200? Lijkt mij wel logsich dat ze dat met 100 doen eigenlijk.

Maar ik begrijp het al.

Nog niet echt want dan zou je de score van een job toch makkelijk kunnen beinvloeden. Door op het 90% van 1 vd 2 jobs er 1 uit te zetten. Zodat je CPU rating omhoog schiet?
pi_27632703
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:37 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet
Heb je wel goed gerekend? Tijd gaat in seconden dus een fout is snel gemaakt...

En verder.... tja weet niet, het spul is niet weggeklikt door famillie ofzo?
pi_27632737
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef Beezz het volgende:

Nog niet echt want dan zou je de score van een job toch makkelijk kunnen beinvloeden. Door op het 90% van 1 vd 2 jobs er 1 uit te zetten. Zodat je CPU rating omhoog schiet?
Hmm, das een goeie... enige wat dat zou voorkomen zou zijn dat het prog. je gemiddelde cpu rating neemt...
pi_27632760
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef Beezz het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde was dus dat ze, als ik bijv. 2 jobs heb aanstaan met bij elkaar een CPU rating van 200, mijn punten uiteindelijk berekenen met een CPU rating van 100 of 200? Lijkt mij wel logsich dat ze dat met 100 doen eigenlijk.

Maar ik begrijp het al.

Je krijgt per afgeleverde job punten. Deze wordt berekend door CPU x Time en dat dan weer delen door een getal.

Als je 1 job doet met een CPU van 200 en je doet daar een uurtje over krijg je bijvoorbeeld 1000 punten.

Als je 2 jobs doet met CPU's van 100 elk en daar doe je 2 uur over krijg je per job nog steeds 1000.

Dus als je 1 job tegelijk doet ben je telkens sneller klaar per job, dus kan je er 2 keer zo veel doen.
Als je 2 jobs tegelijk doet doe je langer over elke job, maar daarna heb je er wel 2 tegelijk klaar.

Je krijgt er dus evenveel punten voor

pi_27632784
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Heb je wel goed gerekend? Tijd gaat in seconden dus een fout is snel gemaakt...

En verder.... tja weet niet, het spul is niet weggeklikt door famillie ofzo?
Nope, heeft echt de hele dag aan gestaan en staat nu op 22500/3600=6,25 uur.

pi_27634223
De seconden tikken niet altijd even snel, maar 'in verhouding' volgens mij Ik had een keer allerlei zware programma's aan staan en het geheel van Think.exe's kwam net rond de 10%... toen tikten de seconden heel langzaam weg
pi_27634329
quote:
Op zondag 5 juni 2005 00:35 schreef Youssef het volgende:
De seconden tikken niet altijd even snel, maar 'in verhouding' volgens mij Ik had een keer allerlei zware programma's aan staan en het geheel van Think.exe's kwam net rond de 10%... toen tikten de seconden heel langzaam weg
Ah oke, dat verklaart

pi_27634600
Vandaag een nieuwe CPU geïnstalleerd, van 106 naar 180 rating
pi_27637312
Gisteren PC opnieuw opgestart om de temperatuur te controleren, CPU temperature: 80 graden.
pi_27637726
quote:
Op zondag 5 juni 2005 06:43 schreef Youssef het volgende:
Gisteren PC opnieuw opgestart om de temperatuur te controleren, CPU temperature: 80 graden.
ben al 4 dagen met 2 jobs bezig
de ene heeft er gisteren de hele dag over gedaan om van 81,26% naar 83,82 met 201 hits
en de andere van 70 naar 90 met 176 hits

Ik wil mijn temp niet eens weten maar als deze klaar zijn en ik kom nog niet met een behoorlijk aantal punten in de stats pletter ik het meteen van mijn pc
pi_27638477
quote:
Op zondag 5 juni 2005 06:43 schreef Youssef het volgende:
80 graden is best wel hoog, nog 20 erbij en je kan je pc ombouwen tot waterkoker. Misschien een tip om een Xtra fan in je pckast te zetten?
pi_27638509
60% 21 hits. !!
  zondag 5 juni 2005 @ 11:21:55 #164
2618 Beezz
Criticaster
pi_27638910
Klopt echt geen zak van dat proggie.

Zit ik gisteravond dat hele verhaal te vertellen over hoe je je score kan beinvloeden. Nou zei ik gisteravond dat ik ong. 19.000 punten voor 1 job zou krijgen.

10 uur later, nu dus, staat dat ik er maar 18.000 punten voor krijg. Terwijl mn CPU rating iets omhoog gegaan is.

Als het barst van zoveel irritante bugs vind ik er niets aan.
pi_27638931
Je zei dat je ongeveer 19k zou krijgen, nou dat is dus ong. 18k geworden?
  zondag 5 juni 2005 @ 11:27:01 #166
2618 Beezz
Criticaster
pi_27638995
Hallo, aarde aan Dark_Killah.

Je score wordt toch berekend dmv je totale 'crunch' tijd en je CPU rating?

Valt het kwartje al?

Zo niet, mn tijd is omhoog gegaan met 10 uur, en mn CPU rating naar 160. Hoor ik dan geen hogere score te behalen of wat?
pi_27639241
We werken toch allemaal met hetzelfde proggie... dus qua stats zal het niks uitmaken
pi_27639722
Pfff m'n programma doet er nu wel erg lang over

pi_27640364
Hoe kon je ook alweer je score berekenen, iets met tijd*CPU en dat delen door iets?

zondag 5 juni 2005 @ 12:35:52 #170
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27641073
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:27 schreef Beezz het volgende:
Hallo, aarde aan Dark_Killah.

Je score wordt toch berekend dmv je totale 'crunch' tijd en je CPU rating?

Valt het kwartje al?

Zo niet, mn tijd is omhoog gegaan met 10 uur, en mn CPU rating naar 160. Hoor ik dan geen hogere score te behalen of wat?
Neen.... (zou wel makkelijk zijn voor punten he...)

Score is de rekentijd (in UUR) maal de CPU rating... maar die CPU rating kan veranderen... als je andere progies gaat draaien op je comp of gewoon bezig bent.... dus die CPU rating varieerd,als je eerst 2 jobs draait heb je 2keer een lagere CPUrating als je op het eind 1 job draait gaat ie sneller, je CPU rating gaat omhoog maar de punten pakt ie voor de gemiddelde CPU rating voor die job....
(het maakt dus niet uit of je 1 of 2 jobs draait)
  zondag 5 juni 2005 @ 12:39:11 #171
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27641203
quote:
Op zondag 5 juni 2005 12:17 schreef Zebbie het volgende:
Hoe kon je ook alweer je score berekenen, iets met tijd*CPU en dat delen door iets?
rekentijd in uur maal gem. CPU rating...
of
rekentijd in sec maal gem. CPU rating delen door 3600 (als je dat 'iets' wil gebruiken)
  zondag 5 juni 2005 @ 12:49:01 #172
2618 Beezz
Criticaster
pi_27641560
quote:
Op zondag 5 juni 2005 12:35 schreef Eronymus het volgende:

[..]

Neen.... (zou wel makkelijk zijn voor punten he...)

Score is de rekentijd (in UUR) maal de CPU rating... maar die CPU rating kan veranderen... als je andere progies gaat draaien op je comp of gewoon bezig bent.... dus die CPU rating varieerd,als je eerst 2 jobs draait heb je 2keer een lagere CPUrating als je op het eind 1 job draait gaat ie sneller, je CPU rating gaat omhoog maar de punten pakt ie voor de gemiddelde CPU rating voor die job....
(het maakt dus niet uit of je 1 of 2 jobs draait)
Ja maar ik draai minstens al 12 uur 1 job. Dus dan zou mn gemiddelde CPU rating voor die job hoger liggen wanneer ik er 2 zou draaien (wat ook het geval is). Dat zou dus betekenen dat ik ipv de 18.000 punten die ik zou krijgen als ie klaar is, meer punten hoor te krijgen. Want gisteravond waren het er 19.000 met een lagere CPU rating, en minder secondes die die gedraaid heeft.

Of zie ik iets over het hoofd?
  zondag 5 juni 2005 @ 12:56:22 #173
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27641791
quote:
Op zondag 5 juni 2005 12:49 schreef Beezz het volgende:
[..]
Ja maar ik draai minstens al 12 uur 1 job. Dus dan zou mn gemiddelde CPU rating voor die job hoger liggen wanneer ik er 2 zou draaien (wat ook het geval is). Dat zou dus betekenen dat ik ipv de 18.000 punten die ik zou krijgen als ie klaar is, meer punten hoor te krijgen. Want gisteravond waren het er 19.000 met een lagere CPU rating, en minder secondes die die gedraaid heeft.

Of zie ik iets over het hoofd?
de tijdsduur word korter als je CPU rating omhoog gaat....dus aantal punten is zelfde...

ik weet trouwens niet wat die CPU waarde (in job window) nou precies is, is dat de huidige CPU rating of het gemiddelde tot nu toe....
  zondag 5 juni 2005 @ 13:11:36 #174
2618 Beezz
Criticaster
pi_27642242
quote:
Op zondag 5 juni 2005 12:56 schreef Eronymus het volgende:

[..]

de tijdsduur word korter als je CPU rating omhoog gaat....dus aantal punten is zelfde...

ik weet trouwens niet wat die CPU waarde (in job window) nou precies is, is dat de huidige CPU rating of het gemiddelde tot nu toe....
Dat weet ik ook niet precies, ik haal ook het merendeel van mn info uit fadspy.

Maar als ik 2 jobs aan heb staan en ik wil er 1 aanhebben staan, moet ik eerst FaD opnieuw opstarten, en staat die CPU rating ook meteen veel hoger.

Dus of ie in de berekeningen nou die CPU rating meeneemt of het gemiddelde, ik weet het niet. Ik weet ook niet of je ergens je gemiddelde kan zien.
  zondag 5 juni 2005 @ 15:33:52 #175
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_27646290
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 00:25 schreef Afwezig het volgende:
Had je vast een megacuul te pakken
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_27646494
quote:
Op zondag 5 juni 2005 13:11 schreef Beezz het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet precies, ik haal ook het merendeel van mn info uit fadspy.

Maar als ik 2 jobs aan heb staan en ik wil er 1 aanhebben staan, moet ik eerst FaD opnieuw opstarten, en staat die CPU rating ook meteen veel hoger.

Dus of ie in de berekeningen nou die CPU rating meeneemt of het gemiddelde, ik weet het niet. Ik weet ook niet of je ergens je gemiddelde kan zien.
Ik verwijs jullie door naar dit proggie, hiermee kun je zowel de estimated als de real points zien van een job, real points liggen doorgaans veel lager omdat ongemerkt toch OS gerelateerde processen gebruik maken van je cpu en daardoor de tijd die beschikbaar was voor FaD verkleint :
http://users.pandora.be/truyts/FADdict/FADdict-v.0.0.7.1.zip

globale werking: om enige output te krijgen moet er eerst een bestandje geinput worden, namelijk het server.dat bestandje die staat in je FaD program files map, dit kuin je doen door op File--Options--Add path te drukken en te browsen naar de Find-a-drug map, druk dan op ok, en je hebt de info.

[ Bericht 12% gewijzigd door Nightanimal op 05-06-2005 15:46:14 ]
pi_27647040
Wat is trouwens een goeie temp. voor je processor weet iemand dat?

De mijne is nu 47 graden... staat al bijna 24 uur te draaien
  zondag 5 juni 2005 @ 16:16:23 #178
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27647580
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Ik verwijs jullie door naar dit proggie, hiermee kun je zowel de estimated als de real points zien van een job, real points liggen doorgaans veel lager omdat ongemerkt toch OS gerelateerde processen gebruik maken van je cpu en daardoor de tijd die beschikbaar was voor FaD verkleint :

globale werking: om enige output te krijgen moet er eerst een bestandje geinput worden, namelijk het server.dat bestandje die staat in je FaD program files map, dit kuin je doen door op File--Options--Add path te drukken en te browsen naar de Find-a-drug map, druk dan op ok, en je hebt de info.
zal morgen eens kijken... thnx
pi_27653234
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:54 schreef Chris.nl het volgende:

[..]

80 graden is best wel hoog, nog 20 erbij en je kan je pc ombouwen tot waterkoker. Misschien een tip om een Xtra fan in je pckast te zetten?
Klopt, PC staat ook in een kast. Fans heb ik al aan gedacht en die komen er ook aan
  zondag 5 juni 2005 @ 19:56:07 #180
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_27653518
Grappig tooltje
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_27656920
Hebben er al veel users er de brui aan gegeven??? Ik zie in de stats dat er heel vele users nog niks ingeleverd hebben of pas 1 keer wat ingeleverd hebben....

Hoe zit dat
pi_27656985
87. ( 34) -Nielz- 0
88. ( 3) ASWIN 0
89. ( 2) taco1978 0
90. ( 1) Floepert 0
91. ( 48) ANOUK;1 0
92. ( 1) Tim@Axorion 0
93. ( 2) Arnold_fan 0
94. ( 3) firstrubu 0
95. ( 4) DESMOND 0
96. ( 5) E-Jey 0
97. ( 6) lolgast 0
98. ( 7) iamredleader 0
99. ( 8) Uzaiki 0
100. ( 26) Velvet 0
101. ( 10) keijz 0
102. ( 11) Big_Fat_Wombat 0
103. ( 12) ziggyziggyziggy 0
104. ( 13) B-aap 0
105. ( 14) Blaetman 0
106. ( 15) DDaviDD 0
107. ( 16) Hagenees1978 0
108. ( 17) Guusie 0
109. ( 18) illie 0
110. ( 19) Dr.Droxz 0
111. ( 20) EdVe 0
112. ( 41) Maurits 0
113. ( 22) The_Goeiste 0
114. ( 23) Ou-Tannu 0
115. ( 24) JeRa 0
116. ( 25) QNTAL 0
117. ( 26) PAALIE 0
118. ( 27) egilio 0
119. ( 28) starfix 0
120. ( 29) Dirkjan 0
121. ( 30) Tha_Dark 0
122. ( 31) Veskander 0
123. ( 32) Anlock_Distronix 0
124. ( 33) CASPER;3 0
125. ( 34) allias 0
126. ( 35) Afwezig 0
127. ( 36) KELVINATOR 0
128. ( 37) RICO77 0
129. ( 38) iefke 0
130. ( 39) HAPP 0
131. ( 40) Chaosangel 0
132. ( 41) Gizmore 0
133. ( 55) ODYON 0
134. ( 43) Cryogenics 0
135. ( 44) BazP 0
136. ( 45) DSCX 0
137. ( 70) eblijsie 0
138. ( 47) serge;3 0
139. ( 48) Chi3F 0
140. ( 49) Muijs 0
141. ( 50) kaspermols282 0
142. ( 107) ICEBEAH 0
143. ( 52) GenTox 0
144. ( 104) Morpheus_at_Work 0
145. ( 54) tieske 0
146. ( 144) diet75 0
147. ( 56) SERIALMOBILE 0
148. ( 57) SANNY 0
149. ( 58) spsjr 0
150. ( 67) saussie 0
151. ( 74) Mr. Ali 0
152. ( 61) The R 0
153. ( 62) Washandje 0
154. ( 63) ippy 0
155. ( 151) TFD17 0
156. ( 65) DrDomo 0
157. ( 66) rnabvME2 0
158. ( 67) Kuro;1 0
159. ( 68) j0p3Y 0
160. ( 69) WooZ 0
161. ( 70) XIPIE 0
162. ( 71) M.Picanto 0
163. ( 114) jfarmer 0
164. ( 74) Freddie;3 0
165. ( 89) Grolo 0
166. ( 111) Hellcat 0
167. ( 103) BIGMAX 0
168. ( 79) dynamiet 0
169. ( 78) GewoonPim 0
170. ( 79) Mod4fun 0
171. ( 80) de_priester 0
172. ( 86) Appelsientje 0
173. ( 82) ivovermeer 0
174. ( 151) Jeff1981 0
175. ( 119) Zebbie 0
176. ( 85) Geisto 0
177. ( 86) IndemnitY 0
178. ( 87) cor-gijs 0
179. ( 94) Sitethief 0
180. ( 120) cygnusx 0
181. ( 90) Lukaso 0
182. ( 91) Gluttony 0
183. ( 92) justsomeone 0
184. ( 93) PowerYogi 0
185. ( 94) DOWNFORZ.NL 0
186. ( 111) Dark_Killah 0
187. ( 146) blaatjaabl 0
188. ( 97) Hivey 0
189. ( 98) Keurslager 0
190. ( 99) Ancientone 0
191. ( 100) spinnetje 0
192. ( 101) hijgend_hert 0
193. ( 102) xriz 0
194. ( 103) DaBono 0
195. ( 164) Xenium;1 0
196. ( 105) ROELOFS 0
197. ( 106) ARCTICG 0
198. ( 107) GiovanniP 0
199. ( 108) DiKKe_OsCaR 0
200. ( 109) MAY-be 0
201. ( 151) eNaSnI 0
202. ( 111) FOS4 - FOK.nl 0
203. ( 112) ne0n;1 0
204. ( 113) ICEX 0
205. ( 151) CrazyM 0
206. ( 115) tazmanian-1 0
207. ( 138) TRIPPEH 0
208. ( 117) carl-cyril 0
209. ( 118) Meines 0
210. ( 196) Freaky_Me 0
211. ( 172) MaXa 0
212. ( 121) Tarak 0
213. ( 122) Mad-MonKey 0
214. ( 123) Elmo;1 0
215. ( 124) MD8008_JOHN 0
216. ( 125) GotC 0
217. ( 126) prayingfalcon 0
218. ( 127) Juup© 0
219. ( 128) sugarjunkie 0
220. ( 129) Watje6 0
221. ( 130) NIEK! 0
222. ( 131) SWINCKELS 0
223. ( 195) TheRox 0
224. ( 144) Fantaghiro 0
225. ( 134) R-Mon 0
226. ( 135) Cardwizard 0
227. ( 136) xolox 0
228. ( 137) Yash 0
pi_27657732
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:40 schreef mcintosh het volgende:
Hebben er al veel users er de brui aan gegeven??? Ik zie in de stats dat er heel vele users nog niks ingeleverd hebben of pas 1 keer wat ingeleverd hebben....

Hoe zit dat
Er komt een bom aan

pi_27657833
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Nightanimal het volgende:

[..]

Te moeilijk zo laat op de avond

pi_27658077
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:02 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Er komt een bom aan
Laten we het hopen, we stonden op de 2e plek van alle stampede teams vandaag, we kunnen echt makkelijk 1e worden!
pi_27658149
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:05 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Te moeilijk zo laat op de avond
Zo gepiept man, downloaden, bestandje aanwijzen en klaar.
pi_27658263
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:42 schreef mcintosh het volgende:
Lijst
3 90620560 1biu-q1 m746 0 9849 19731.40 422 HT1WS1-1 19:45 1-JUN-05
2 90651885 1ycq-q1 m2061 11 9185 59644.20 1176 HT1WS1 04:27 2-JUN-05
6 90974606 1uu3-q1 m26867 200 10000 314416.00 5852 HT1WS1 22:06 5-JUN-05

waarom sta ik er nog niet bij met minimaal 1 of 2 3 geupload terwijl de laatste job 4 dagen heeft geduurd

ik geloof hier niet zo meer in
pi_27658356
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:15 schreef tazmanian het volgende:

waarom sta ik er nog niet bij met minimaal 1 of 2 3 geupload terwijl de laatste job 4 dagen heeft geduurd

ik geloof hier niet zo meer in
Staat je naam, zoals ie in de lijst staat ook in je FaD scherm?
Dus rechtsklikken op dat icoontje staat er dan die naam bij setup?

" tazmanian-1 "
pi_27658389
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:17 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Staat je naam, zoals ie in de lijst staat ook in je FaD scherm?
Dus rechtsklikken op dat icoontje staat er dan die naam bij setup?
jah

keb ondertussen alles al 4 keer gecontroleerd
spijtig maar helaas ik wacht morgen nog af heb namelijk nog een job lopen sinds de 1e van deze maand ongeveer, sta ik er dan nog niet bij is het jammer.

hier sta ik wel maar met 2 (de andere net geupload dus dat kan even duren)
pi_27658571
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:12 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Zo gepiept man, downloaden, bestandje aanwijzen en klaar.
T is al gelukt, estimated points 9800 ik heb 3000 uitgerekend.

pi_27658572
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:18 schreef tazmanian het volgende:

[..]

jah
Snap ik niks van dan, er moet iets mis gegaan zijn dan, maar wat is mij een raadsel.

Je staat er wel bij op Fad, maar niet in de stats van Fok!

http://stats.find-a-drug.com/jobs1.php daar sta je dus wel .. als je je eigen nick invult en even op 1 week zoekt
pi_27658726
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:23 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Snap ik niks van dan, er moet iets mis gegaan zijn dan, maar wat is mij een raadsel.

Je staat er wel bij op Fad, maar niet in de stats van Fok!

http://stats.find-a-drug.com/jobs1.php daar sta je dus wel .. als je je eigen nick invult en even op 1 week zoekt
ja ik weet het
ach het zijn maar een lutele 13000 punten voor FOK
nee dit gaat er morgen meteen af als de laatste job klaar is
pi_27658777
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:27 schreef tazmanian het volgende:

[..]

ja ik weet het
13k aan punten is best veel.

pi_27658880
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:27 schreef tazmanian het volgende:

[..]

ja ik weet het
Ja maar wacht ffies

De stats van Fad zeggen dat je 2 jobs ge-upt hebt. Dat was vóórdat de teams op orde zijn gesteld.
Dus upload nu nog een job en ik wed dat je er tussen staat

Let wel op, het staat er niet meteen tussen hé, die update van de stats gaat niet zo snel, geloof 1 keer in de 6 uur...
pi_27658923
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:28 schreef Zebbie het volgende:

[..]

13k aan punten is best veel.
weet ik niet kan het niet zien in stats dus ja als deze job die nu nog draait klaar is zal het wel meer zijn.

maar ja
pi_27658966
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:31 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Ja maar wacht ffies

De stats van Fad zeggen dat je 2 jobs ge-upt hebt. Dat was vóórdat de teams op orde zijn gesteld.
Dus upload nu nog een job en ik wed dat je er tussen staat

Let wel op, het staat er niet meteen tussen hé, die update van de stats gaat niet zo snel, geloof 1 keer in de 6 uur...
ja maar die zijn de 1e van deze maand verstuurd dus .....wat!
pi_27659147
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:33 schreef tazmanian het volgende:

[..]

ja maar die zijn de 1e van deze maand verstuurd dus .....wat!
Dat zeg ik, op de 1e van de maand was het Fok! team nog niet goed samengesteld.
quote:
Funcracker schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 01:20:
Ik heb zojuist alle FOK! mensen nagelopen en er een hele mik toegevoegd aan het Stampede team. Verwacht dus een flinke increase in de stats inde DPCH van morgen en/of overmorgen.

Helaas mis ik nog een groot aantal mensen in de stats. Voor wie deze op FOK! wil posten (als dit handig mocht zijn),
Das dus 3 juni, jobs voor die tijd ingeleverd zijn dus niet meegerekend...
pi_27659176
kijk dit.... dit telt dus niet mee!!!!!

pi_27659257
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:39 schreef tazmanian het volgende:
kijk dit.... dit telt dus niet mee!!!!!

[afbeelding]
En die zijn allemaal 'uploaded' dus ook die van 5 en 6 juni?
Zo te zien ben je met 2 jobs tegelijk bezig, dus die zijn nog niet klaar, dus die andere van 5 juni moet ge-upload zijn. Ik neem aan dat dat ook zo is en dat er niet alleen 'finished' staat...
pi_27659285
Ik draai ook met 2 processoren

die van de 5e nog niet die is op 12% die van de 2e is op 87%
en net die van 9K geupped
pi_27659340
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:42 schreef tazmanian het volgende:
die van de 5e nog niet en die van de 2e is op 87%
Ik zou gewoon even wachten tot die ge-upload zijn, en dan kijken, het kan toch geen kwaad dat het prog loopt of wel? Je merkt er niks van
pi_27659552
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:44 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Ik zou gewoon even wachten tot die ge-upload zijn, en dan kijken, het kan toch geen kwaad dat het prog loopt of wel? Je merkt er niks van
daarom zei ik... ik wacht deze jobs af en is het dan nog niets in de stats dan gooi ik het er vanaf
pi_27659593
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:49 schreef tazmanian het volgende:

[..]

daarom zei ik... ik wacht deze jobs af en is het dan nog niets in de stats dan gooi ik het er vanaf
Allright, hou er wel rekening mee dat het ff duurt voor je in de stats terecht komt
pi_27659729
quote:

[..]

Dat gaat wel lukken

pi_27660663
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:57 schreef mcintosh het volgende:

Wat is trouwens een goeie temp. voor je processor weet iemand dat?

De mijne is nu 47 graden... staat al bijna 24 uur te draaien
47 graden is volgens mij heel netjes, zeker wanneer je een 100% cpu belasting hebt..
Ik zit zelf ook rond de 47 met 100% cpu. 'k Heb in de bios ingesteld dat de fan pas echt hard begint te draaien wanneer ie warmer dan 50 graden wordt, en dat de pc uitschakeld wanneer ie 70 graden wordt... Maar da's misschien wel een beetje gemiereneuk..

-ontopic-

FOK! gaat steeds beter in de stats Erg leuk projectje dit
pi_27660850
quote:
Op zondag 5 juni 2005 23:20 schreef Chris.nl het volgende:

[..]

47 graden is volgens mij heel netjes, zeker wanneer je een 100% cpu belasting hebt..
Ik zit zelf ook rond de 47 met 100% cpu. 'k Heb in de bios ingesteld dat de fan pas echt hard begint te draaien wanneer ie warmer dan 50 graden wordt, en dat de pc uitschakeld wanneer ie 70 graden wordt... Maar da's misschien wel een beetje gemiereneuk..

-ontopic-

FOK! gaat steeds beter in de stats Erg leuk projectje dit
Ik heb speciaal hiervoor een proggie gedownload om mijn CPU te overclocken van 2,0 naar 2,05 Ghz maar liefst
pi_27662032
Ik had m'n pc het hele weekend laten aanstaan terwijl ik weg was, kom ik terug, is hij maar met 1 job bezig geweest...

Hij is nu al 57 uur met die job bezig, en hij is nu op 86% met al 167 hits . Ben benieuwd hoeveel punten ik ervoor ga krijgen, FaDdict voorspelt 13500 punten.
Heeft iemand al een job met meer punten gehaald? Of met meer hits?
pi_27662218
quote:
Op maandag 6 juni 2005 00:02 schreef ToMm het volgende:
Ik had m'n pc het hele weekend laten aanstaan terwijl ik weg was, kom ik terug, is hij maar met 1 job bezig geweest...

Hij is nu al 57 uur met die job bezig, en hij is nu op 86% met al 167 hits . Ben benieuwd hoeveel punten ik ervoor ga krijgen, FaDdict voorspelt 13500 punten.
heel netjes, hou er rekening mee dat Faddict altijd wel iets te hoog inschat. Wanneer is ie klaar?
pi_27662364
quote:
Op maandag 6 juni 2005 00:09 schreef mcintosh het volgende:

[..]

heel netjes, hou er rekening mee dat Faddict altijd wel iets te hoog inschat. Wanneer is ie klaar?
Kwart voor 10 morgenochtend zegt FaDdict. Hij schat idd vaak te hoog in, maar ik hou er wel rekening mee dat hij boven de 10.000 punten uitkomt. Zou een verdubbeling van m'n huidige score betekenen.
  maandag 6 juni 2005 @ 00:22:19 #210
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_27662517
* whoops doet ook mede!
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_27663808
quote:
Op maandag 6 juni 2005 00:22 schreef whoops het volgende:
* whoops doet ook mede!
mooi op tijd...
pi_27664313
quote:
Op maandag 6 juni 2005 01:29 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

mooi op tijd...
idd al 1122 leden waarvan er 399 resultaten hebben ingeleverd, we hebben de grootse daily output van elk internationaal FaD team 1.2M er bovenop zellfs met een totaal van ruim 3M ja hij gaat lekker, we komen op stoom peepz, wel traagjes maar gestaag
pi_27664352
quote:
Op maandag 6 juni 2005 02:28 schreef Nightanimal het volgende:

[..]

idd al 1122 leden waarvan er 399 resultaten hebben ingeleverd,
Ik hoop dat er veel van diegenen die nog niks ingeleverd hebben op een huge ass job zitten te wachten
  maandag 6 juni 2005 @ 03:08:33 #214
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_27664502
quote:
Op maandag 6 juni 2005 02:34 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Ik hoop dat er veel van diegenen die nog niks ingeleverd hebben op een huge ass job zitten te wachten
Ik heb al het nodige ingeleverd en zit nu op twee machines op zo'n huge ass job te wachten
pi_27664508
We zijn 2e geworden

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1042618

Gaat de goeie kant op, maar ik denk dat we ook best een keer 1e kunnen worden als iedereen even goed zijn best doet
pi_27664509
quote:
Op maandag 6 juni 2005 03:08 schreef vbmot het volgende:

[..]

Ik heb al het nodige ingeleverd en zit nu op twee machines op zo'n huge ass job te wachten
Je staat nu nog 53 ste, ruim achter mij, dus doe je best zou ik zeggen
  maandag 6 juni 2005 @ 03:21:57 #217
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_27664531
quote:
Op maandag 6 juni 2005 03:12 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Je staat nu nog 53 ste, ruim achter mij, dus doe je best zou ik zeggen
Faddict voorspelt bijna 21000 points en de job zit op 84%

Onder welke naam sta jij in de stats?
pi_27664539
quote:
Op maandag 6 juni 2005 03:21 schreef vbmot het volgende:

[..]

Faddict voorspelt bijna 21000 points en de job zit op 84%

Onder welke naam sta jij in de stats?
Toshpower, nummer 36 at the moment, maar dat zal wel radicaal veranderen binnenkort dus
  maandag 6 juni 2005 @ 03:27:56 #219
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_27664549
quote:
Op maandag 6 juni 2005 03:23 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Toshpower, nummer 36 at the moment, maar dat zal wel radicaal veranderen binnenkort dus
Ik zal Mijn computers zullen niet rusten voor we van plaats verwisseld zijn
pi_27664563
quote:
Op maandag 6 juni 2005 03:27 schreef vbmot het volgende:

[..]

Ik zal Mijn computers zullen niet rusten voor we van plaats verwisseld zijn
Ik wil nog klimmen, maar met 1 pc gaat dat niet echt hard gaan ben ik bang

Hij staat wel 24/7 aan, en met een rating van 190 voor m'n cpu is het niet eens zo'n slecht ding... maar het is lastig concurreren in z'n eentje
  maandag 6 juni 2005 @ 08:04:21 #221
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_27665042
Ik doe mijn best. Maar als de rest zo zit te kutten dat we naar de 4e plaats afzakken na het succes van de 2e gister, word ik niet blij, natuurlijk.
Koop een serverpark, zou ik zeggen.
pi_27665253
Waar kun je nou zien hoe we internationaal staan?

pi_27666015
quote:
Op maandag 6 juni 2005 03:32 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Ik wil nog klimmen, maar met 1 pc gaat dat niet echt hard gaan ben ik bang

Hij staat wel 24/7 aan, en met een rating van 190 voor m'n cpu is het niet eens zo'n slecht ding... maar het is lastig concurreren in z'n eentje
Ja dat heb ik ook, met 1 pc is het lastig om nog een beetje in de top mee te draaien...
FaDdict had het niet goed gisteravond, de job zou nu zo ongeveer klaar moeten zijn maar hij is vannacht slechts 2% gestegen!
Hij zou nu vanmiddag klaar moeten zijn met rond de 15.000 punten, hij is nu 225000 secs bezig (187 hits)
  maandag 6 juni 2005 @ 10:25:45 #224
2618 Beezz
Criticaster
pi_27667631
quote:
Op maandag 6 juni 2005 00:02 schreef ToMm het volgende:
Ik daarnet

1 van 18k en 1 van 13k Maar nu nog ff afwachten of die 'estimated points' een beetje in de buurt zit van de uiteindelijke score...
  maandag 6 juni 2005 @ 11:54:47 #225
14720 Mist
#1 FOK! F1-voorspeller
pi_27670588
quote:
[..]

Heb even gekeken waar dit fout kon zijn gegaan, en het lijkt erop dat je door die naamswijziging er tussendoor bent geglipt. Ik heb het doorgegeven, dus ga ervan uit dat je vandaag alsnog wordt toegevoegd aan het team.
  maandag 6 juni 2005 @ 12:33:59 #226
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_27671677
Nu sta ik inneens weer niet meer in de stats
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=t&tid=8&d=20050606

Eerst stond ik er in met ruim 7000 punten, maar in de tussen tijd heb ik al zeker weer twee jobs geupload en ik sta niet eens in de lijst (Angel;4). Nee dit werkt lekker
Signature:
Maximaal
4
regels
  maandag 6 juni 2005 @ 12:37:24 #227
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_27671765
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:33 schreef FallenAngel666 het volgende:
Nu sta ik inneens weer niet meer in de stats
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=t&tid=8&d=20050606

Eerst stond ik er in met ruim 7000 punten, maar in de tussen tijd heb ik al zeker weer twee jobs geupload en ik sta niet eens in de lijst (Angel;4). Nee dit werkt lekker
Dit zijn de realtime stats van vandaag .. je moet naar de stats van gisteren kijken denk ik als je ze toen geupload had
  maandag 6 juni 2005 @ 12:39:38 #228
2618 Beezz
Criticaster
pi_27671817
Angel;4 zie ik wel hoor.

6e overall, en de stats daar zeggen dat je nog geen job heb ingeleverd vandaag..

Ik sta er trouwens ook nog niet in voor de stats van vandaag, terwijl ik om 10 uur mn superjobs heb geupload.
  maandag 6 juni 2005 @ 12:47:59 #229
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_27672036
Sta ik er nou wel of niet tussen anders kap ik ermee
  maandag 6 juni 2005 @ 12:49:31 #230
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_27672067
Toch blijft het raar, want gisteren heb ik een job van 13000 punten geflushed en die staat er nog niet bij. Ook zou het gewoon veel handiger zijn als je per dag het totale aantal punten zou kunnen zien, dus steeds incl de punten van de vorige dagen.

Edit: Die job van gisteren staat er dus wel bij, maar niet als ik in de top score lijst op mijn naam klik. Het wordt steeds ingewikkelder
Signature:
Maximaal
4
regels
  maandag 6 juni 2005 @ 12:55:20 #231
2618 Beezz
Criticaster
pi_27672210
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:47 schreef Prowl het volgende:
Sta ik er nou wel of niet tussen anders kap ik ermee
Hier sta jij...

http://fad.lospetitos.net/history.php?t=m&id=7015709

[ Bericht 11% gewijzigd door Beezz op 06-06-2005 13:34:45 ]
pi_27672269
Ik doe ook mee

Trouwens, wat houden die hits eigenlijk in?

[ Bericht 25% gewijzigd door CasB op 06-06-2005 13:37:30 ]
  maandag 6 juni 2005 @ 13:57:41 #233
53515 GP500
Lekker frysk bierke
pi_27674081
Fok begint nu wat beter te lopen zie ik.
Komen er ook nog wat meer bij, of droogt de aanloop nu uit.
  maandag 6 juni 2005 @ 14:24:31 #234
2618 Beezz
Criticaster
pi_27675093
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:57 schreef GP500 het volgende:
Fok begint nu wat beter te lopen zie ik.
Komen er ook nog wat meer bij, of droogt de aanloop nu uit.
Mwah, echt beter vind ik FOK! niet lopen..

05-06: 387.204 +11%
04-06: 349.567 -5%
03-06: 366.369 -9%
02-06: 402.821 +583%
01-06: 58.966

Alhoewel, toch 10% meer als gister. Maar helaas niet meer de 400k gehaald sinds dag 2.
pi_27675949
Mensen help me eens .
Ik heb gedaan wat er in de OP stond ik heb op de link in het mailtje geklikt, ik heb inmiddels 1 job afgerond en met de 2de bezig.
en ik kan mezelf nergens vinden in de stats? heb ik iets fout gedaan?
ijs_beer fan!
pi_27676250
We zijn Deep thought en Russia voorbij!!!
  maandag 6 juni 2005 @ 15:00:12 #237
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27676428
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:55 schreef Nightanimal het volgende:
We zijn Deep thought en Russia voorbij!!!
goh inderdaad....
http://fadstats.com/
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:47 schreef NanKing het volgende:
Mensen help me eens .
Ik heb gedaan wat er in de OP stond ik heb op de link in het mailtje geklikt, ik heb inmiddels 1 job afgerond en met de 2de bezig.
en ik kan mezelf nergens vinden in de stats? heb ik iets fout gedaan?
welke nick heb je??? (heb nanking niet gevonden)
de sites moeten wel geupdate worden....
pi_27676681
Ik heb dezelfde nick NanKing dus.
De eerste job heb ik btw gister avond rond 7 uur afgerond dus dat zou dan toch al bij de stats moeten staan?
ijs_beer fan!
pi_27676899
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef NanKing het volgende:
De eerste job heb ik btw gister avond rond 7 uur afgerond dus dat zou dan toch al bij de stats moeten staan?
Team nummer goed ingesteld? 2047?
pi_27677101
faddict voorspelt bij mij helemala niks, hij ziet wel de job, maar zegt verder overal 0
..
  maandag 6 juni 2005 @ 15:21:33 #241
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27677197
op de officiele site ben je nog niet te vinden: Updated: 12:39 06-Jun-05
http://www.find-a-drug.com/frame.html

http://fadstats.com/ ook nog niet : Updated : 06 June 2005 - 12:38 GMT

Moet nog geupdate worden...
pi_27677395
Hmmm, apart mijn job zou ook al lang klaar moeten zijn, maar is maar een paar procent vooruit gegaan....

Zal wel goed komen hoop ik...
  maandag 6 juni 2005 @ 15:27:14 #243
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27677420
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:18 schreef Frankvbr het volgende:
faddict voorspelt bij mij helemala niks, hij ziet wel de job, maar zegt verder overal 0
raar.... (heb hier sommige CPU ratings op 0 staan maar de rest lijkt het te doen)
je hebt dat server.dat file ingeladen neem ik aan....
en File -> Reload al geprobeerd?
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:26 schreef mcintosh het volgende:
Hmmm, apart mijn job zou ook al lang klaar moeten zijn, maar is maar een paar procent vooruit gegaan....

Zal wel goed komen hoop ik...
zal wel goed komen, de laatste % doen er iets langer over dan de begin %
(moeilijkere moleculen op het eind, of je hebt veel hits te pakken duurt ook langer dan)
  maandag 6 juni 2005 @ 15:27:47 #244
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_27677435
Al 4 jobs gedaan.

3 hits

7 hits

7 hits

75 hits !!!!!!
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_27677783
ja allebei geprobeert

ik ben nu al bijna 200.000 seconde bezig met cancer, maar wel 136 hits
..
pi_27677802
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:27 schreef Eronymus het volgende:

[..]

raar.... (heb hier sommige CPU ratings op 0 staan maar de rest lijkt het te doen)
je hebt dat server.dat file ingeladen neem ik aan....
en File -> Reload al geprobeerd?
[..]

zal wel goed komen, de laatste % doen er iets langer over dan de begin %
(moeilijkere moleculen op het eind, of je hebt veel hits te pakken duurt ook langer dan)
Ja er zijn een hoop hiys bijgekomen dat wel... afijn 59% and counting. Wordt wel een leuke output

Enneh Tazmanian... je staat er tussen hoor zie hier : http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=t&tid=8&d=20050606
pi_27677869
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:36 schreef Frankvbr het volgende:
ja allebei geprobeert

ik ben nu al bijna 200.000 seconde bezig met cancer, maar wel 136 hits
Dat wordt een leuke score

Mijn Faddcit geeft ook allemaal 0-en aan, zal wel iets niet goed gaan ( duh ), maar niks om je zorgen over te maken
pi_27677930
Trouwens complimenten voor ons team, van de 228 leden hebben er nu 212 leden wat ingeleverd
pi_27678082
Tof Een paar dozijn jobs gedaan en ik sta er niet tussen (hoewel het "probleem" bekend schijnt te zijn)
pi_27678328
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef devzero het volgende:
Tof Een paar dozijn jobs gedaan en ik sta er niet tussen (hoewel het "probleem" bekend schijnt te zijn)
Gaat goed komen dus, geen zorgen je hebt nog 3 weken de tijd om Fok! mee te helpen
  maandag 6 juni 2005 @ 15:54:33 #251
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_27678480
Gaat best lekker zo.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:59:10 #252
2618 Beezz
Criticaster
pi_27678657
4e 4e 4e ik sta 4e

Helaas veel minder punten als verwacht. Maar ik kom er wel
pi_27678722
Wacht maar tot mijn job klaar is, nu al 78784 sec. met een rating van 188 op 57.99%
  maandag 6 juni 2005 @ 16:10:35 #254
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_27679106
Ook gejoined (tevens tvp)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 6 juni 2005 @ 16:22:11 #255
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27679503
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:00 schreef mcintosh het volgende:
Wacht maar tot mijn job klaar is, nu al 78784 sec. met een rating van 188 op 57.99%
* Eronymus gokt 7500 - 7800 punten...
laat maar weten wat het geworden is.... benieuwd of mijn schatting klopt nl
pi_27679624
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:22 schreef Eronymus het volgende:

[..]

* Eronymus gokt 7500 - 7800 punten...
laat maar weten wat het geworden is.... benieuwd of mijn schatting klopt nl
ik gok op iets meer, aangezien Faddict aangeeft morgenochtend om 10 uur klaar te zijn, maar dat wordt ook steeds later.... maar ik ben ook benieuwd
  maandag 6 juni 2005 @ 16:26:21 #257
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27679660
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Ook gejoined (tevens tvp)
mooi
misschien moet je nog ff hier melden als je nog met stampede mee wil doen... dunno of je anders toegevoegd word.....
pi_27679740
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:26 schreef Eronymus het volgende:

[..]

mooi
misschien moet je nog ff hier melden als je nog met stampede mee wil doen... dunno of je anders toegevoegd word.....
ja moet je even doen, even de instructies in de OP volgen, en dan daar even melden dat je toegevoegd wil worden aan Fok!

Het kan ook zijn dat ze geen nieuwe leden meer toelaten in Fok! omdat we 3e staan, en alleen de laagst staande teams mogen er nog leden bij krijgen las ik... maar je kunt het proberen
  maandag 6 juni 2005 @ 16:37:27 #259
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27680093
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
ik gok op iets meer, aangezien Faddict aangeeft morgenochtend om 10 uur klaar te zijn, maar dat wordt ook steeds later.... maar ik ben ook benieuwd
ow maar dat kan hoor... was alleen ff aan het kijken hoe mijn eigen schatting uitkomt...

zie net dat FADdict zegt om 18:27 klaar te zijn en mijn schatting was 10minuten korter
Multiple Sclerosis, m383, hits 41
proces 89.77%, time [s] 58560, CPU 146
(eigen schatting 2650- 2780 punten, en FADdict 2717)
pi_27680193
Maar hoe zit het met die hits?
Ik heb net mn eerste job klaar met 0 hits...
  maandag 6 juni 2005 @ 16:43:23 #261
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27680293
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:40 schreef CasB het volgende:
What is a hit?
This is a molecule which is predicted to interact or bind with the protein receptor.
http://www.find-a-drug.com/frame.html
pi_27680543
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:40 schreef CasB het volgende:
Dat betekent dus dat als je 0 hits hebt, of weinig, het molecuul niet goed is. Maar voor je punten maakt het niet uit, die krijg je sowieso wel, en daar gaat het nu even om
pi_27681403
Heb me ook ff aangemeld.
  maandag 6 juni 2005 @ 17:20:11 #264
53515 GP500
Lekker frysk bierke
pi_27681631
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef NanKing het volgende:
nanking zie ik niet bij de officiele stats, controleer het eens.
pi_27682074
Echt lachen met dat FaDdict, elke keer als ik m'n huidige job refresh (die nu al 260.000 secs bezig is met 201 hits) duurt het langer voor hij klaar is...
Gisteravond dacht ie dat het vanochtend wel klaar zou zijn, vanochtend gokte hij op vanmiddag, en nu zegt hij dat ie om 11 uur vanavond pas klaar is. Ben benieuwd dus. Geschatte punten meer dan 16.000, dat zou wel prettig zijn voor m'n positie in het Fok! team.
pi_27682117
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:34 schreef ToMm het volgende:
Echt lachen met dat FaDdict, elke keer als ik m'n huidige job refresh (die nu al 260.000 secs bezig is met 201 hits) duurt het langer voor hij klaar is...
Gisteravond dacht ie dat het vanochtend wel klaar zou zijn, vanochtend gokte hij op vanmiddag, en nu zegt hij dat ie om 11 uur vanavond pas klaar is. Ben benieuwd dus. Geschatte punten meer dan 16.000, dat zou wel prettig zijn voor m'n positie in het Fok! team.
Danheb je er ook 1 met veel hits, net als ik
pi_27682264
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:27 schreef R-Mon het volgende:
Al 4 jobs gedaan.

3 hits

7 hits

7 hits

75 hits !!!!!!
M'n eerste 5 jobs:

0 hits
0 hits
0 hits
0 hits
0 hits

pi_27682392
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef mvdlubbe het volgende:
Gaat best lekker zo.
Jah, goed dat je meedoet, jij trekt het team flink de lucht in
pi_27682398
FADdict voorspelde 9519, ik kreeg 2849

pi_27682906
Ik schijn er nu een goed 8000 geupped te hebben en zit nog op op een job van ongeveer 12000 punten te wachten die er in 17 uur weer 3% bij heeft
  maandag 6 juni 2005 @ 18:04:57 #271
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27682907
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:45 schreef Zebbie het volgende:
FADdict voorspelde 9519, ik kreeg 2849
raar zeg... heb je wel eens op File - Reload geklikt??
misschien dat de berekening in het begin onnauwkeurig is...
pi_27683014
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:04 schreef tazmanian het volgende:
Ik schijn er nu een goed 8000 geupped te hebben en zit nog op op een job van ongeveer 12000 punten te wachten die er in 17 uur weer 3% bij heeft
En je staat in de stats, het was ff wachten maar you made it
pi_27683311
Misschien is het handig om de url naar FaDdict in de OP te zetten:

FaDdict
pi_27683519
Hebben jullie ook dat bij het uitzetten/opstarten van de computer je 500 aan time verliest?

maandag 6 juni 2005 @ 18:32:56 #275
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27683641
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:20 schreef CasB het volgende:
Misschien is het handig om de url naar FaDdict in de OP te zetten:
FaDdict
goed idee
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:28 schreef Zebbie het volgende:
Hebben jullie ook dat bij het uitzetten/opstarten van de computer je 500 aan time verliest?
strange, ik heb er nog niks van gemerkt... (zal eens opletten)
pi_27683690
Is het fok stampede trouwens niet iets voor op Fok! radio? De DPC heeft vandaag de eerste twee teams ingehaald Op naar de nummer 1

Stats!: http://fad.lospetitos.net/teamstats.php?s=tot&a=m

[ Bericht 19% gewijzigd door E-Jey op 06-06-2005 18:44:56 (stats toevoegen) ]
pi_27683717
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:08 schreef mcintosh het volgende:

[..]

En je staat in de stats, het was ff wachten maar you made it
dat betekend dat tie nog op de pc mag blijven

De job waar ik nu nog op wacht is al 421000 seconden bezig 5 dagen bijna
Zo en het nu ook maar op een 2e pc geinstalled en kijken of ik wat hoger kan komen in de stats..... lijkt het maar zo of klopt het dat de stats per 5000 gaan?

[ Bericht 13% gewijzigd door tazmanian op 06-06-2005 18:48:15 ]
  maandag 6 juni 2005 @ 18:43:29 #278
65490 whoops
pi_27683924
quote:
Op maandag 6 juni 2005 01:29 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

mooi op tijd...
Hoelang gaan 'we' nog door dan?
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_27683954
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:43 schreef whoops het volgende:

[..]

Eind deze maand
pi_27683992
Ik ben net begonnen, de 1e paar minuten liepen de procenten langzaam op. Maar nu staat hij al een half uur stil op 16,66% procent. De tijd loopt wel gewoon door. klopt dit? Of is hij vastgelopen?
  maandag 6 juni 2005 @ 18:46:48 #281
65490 whoops
pi_27684011
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:44 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Eind deze maand
Oke, dan is het goed... Dan zal ik er op m'n werk ook wel even wat aanzetten...
pi_27684036
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:44 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Eind deze maand
Waarom is dat eigenlijk, is tegen die tijd alles uitgerekend of zo? Of is het gewoon maar een wedstrijdje van een maand?
  maandag 6 juni 2005 @ 18:47:23 #283
65490 whoops
pi_27684037
Oh, en weet iemand hoe je met de linuxclient de status kan opvragen?
pi_27684081
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef Thieske het volgende:
Ik ben net begonnen, de 1e paar minuten liepen de procenten langzaam op. Maar nu staat hij al een half uur stil op 16,66% procent. De tijd loopt wel gewoon door. klopt dit? Of is hij vastgelopen?
Dat kan wel kloppen, ik heb ook weleens dat hij tijden bezig was met 1/100%. Daarna gaat het wel weer wat sneller, dan weer iets langzamer, etc. In die langzame delen krijg je wel de meeste hits, is mijn ervaring.
  maandag 6 juni 2005 @ 18:49:50 #285
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27684119
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef Thieske het volgende:
als de secondes nog oplopen doet ie het nog....
dacht dat ie de eenvoudige moleculen in het begin doet en de moeilijkere op het eind... dus daarom gaat het einde langzamer.... wat ook invloed heeft zijn de hits.... met meer hits duurt het ook langer
pi_27684142
Zijn er trouwens geen totalen te vinden op die fad.lospetitos site? Ik kan alleen de punten per dag vinden, niet in het totaal. Kan daarvoor wel weer op een andere site kijken, maar vind het eigenlijk wel handig als alles op 1 site te vinden is.
pi_27684316
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:50 schreef ToMm het volgende:
Zijn er trouwens geen totalen te vinden op die fad.lospetitos site? Ik kan alleen de punten per dag vinden, niet in het totaal. Kan daarvoor wel weer op een andere site kijken, maar vind het eigenlijk wel handig als alles op 1 site te vinden is.
Wat wil je op 1 pagina hebben?

http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=t&tid=8&d=20050606 daar staat al een heleboel ( van ons team dan he )
  maandag 6 juni 2005 @ 18:56:15 #288
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_27684323
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:50 schreef ToMm het volgende:
staan die er niet onder???? eerst een rijtje met Daily en daaronder Overall
pi_27684366
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:47 schreef Thieske het volgende:
Waarom is dat eigenlijk, is tegen die tijd alles uitgerekend of zo? Of is het gewoon maar een wedstrijdje van een maand?
Het is een wedstrijdje van een maand. Na de maand is de stampede afgelopen. Daarna is het de bedoeling om van het fok! stampede team een subteam te maken. En als subteam gaat de wedstrijd nog wel ff door
pi_27684402
TAZ op 14

pas op ik zit in een liftje
  maandag 6 juni 2005 @ 19:00:15 #291
65490 whoops
pi_27684447
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:47 schreef whoops het volgende:
Oh, en weet iemand hoe je met de linuxclient de status kan opvragen?
Ik heb het al...

$ ./server -list
  maandag 6 juni 2005 @ 19:04:46 #292
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_27684576
Ik zit nu op een redelijke nasty job te hakken, waardoor er geen puntjes willen komen. 24 uur bezig, 20% van de job. Voorspelling van FADdict: 12 juni een keer klaar. Dan lever ik wel erg veel punten in 1 keer in, met een rating van 170
pi_27684628
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:04 schreef Afwezig het volgende:
Ik zit nu op een redelijke nasty job te hakken, waardoor er geen puntjes willen komen. 24 uur bezig, 20% van de job. Voorspelling van FADdict: 12 juni een keer klaar. Dan lever ik wel erg veel punten in 1 keer in, met een rating van 170
ik zie dat een van mijn eerste jobs is begonnen op 1 juni en die zou ongeveer morgen ochtend klaar moeten zijn
pi_27684768
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:56 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Wat wil je op 1 pagina hebben?

http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=t&tid=8&d=20050606 daar staat al een heleboel ( van ons team dan he )
Sorry, ik zat scheel te kijken, ze staan er gewoon onder. My bad.

Degene die beweerde dat er 500 van je tijd afgaat bij een reboot: klopt inderdaad, moest net even rebooten en de tijd van m'n huidige job ging daarbij van 261.600 naar 261.100 (afgerond). Beetje vreemd.
pi_27684775
Nog een vraagje, ik heb me dus pas net aangemeld (precies volgens de procedure zoals in de OP beschreven) kom ik nu nog wel in het Fok stampede team? Omdat ik een paar pagina's terug lees dat daar nogal wat problemen mee waren....
  maandag 6 juni 2005 @ 19:16:58 #296
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_27684946
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:06 schreef tazmanian het volgende:

[..]

ik zie dat een van mijn eerste jobs is begonnen op 1 juni en die zou ongeveer morgen ochtend klaar moeten zijn
Leuck voor de puntjes dacht ik zo
pi_27685059
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:16 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Leuck voor de puntjes dacht ik zo
lijkt me wel
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:11 schreef Thieske het volgende:
Nog een vraagje, ik heb me dus pas net aangemeld (precies volgens de procedure zoals in de OP beschreven) kom ik nu nog wel in het Fok stampede team? Omdat ik een paar pagina's terug lees dat daar nogal wat problemen mee waren....
volgens mij wel, welke username heb je gebruikt en ingevuld?
pi_27685086
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef mvdlubbe het volgende:
Gaat best lekker zo.
Hoeveel pc's heb jij in godesnaam draaien, dat je zoveel punten scoort?
pi_27685186
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:20 schreef tazmanian het volgende:

[..]

lijkt me wel
[..]

volgens mij wel, welke username heb je gebruikt en ingevuld?
Thieske (maar nog geen punten verstuurd )
pi_27685258
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:43 schreef whoops het volgende:

[..]

't is meer dat de stampede al op de eerste is begonnen...
pi_27685405
Volgens FADdict is de job waarmee ik nu bezig 5 september pas klaar.
Ik hoop dat hij wat overdrijft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')