1 2 3 4 5 6 7 | Current job: j8-1 pkq - q3 Project: Multiple Sclerosis Molecule: M1806 hits: 43 Process: 77.41% Time (sec): 43940 -> 12.2 (uur) CPU rating: 141 |
Je staat hier wel:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:47 schreef tazmanian het volgende:
Knap ik heb dus nu in 3 dagen geen punten behaald terwijl ik wel 2 jobs geupload heb :S
dat laatste heb ik ook even gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:44 schreef DPC_Jis het volgende:
[..]
Je staat hier wel:
http://stats.findadrug.org.uk/jobs1.php?day=7&Order=Points&Query=&Nickname=tazmanian-1&TeamID=
Je hebt je naam veranderd in de client, nu moet je dat ook hier nog even bijwerken:
http://fok.gromba.nl/
Die kreeg ik ook een keerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:53 schreef Zebbie het volgende:
Ik kreeg direct na aanmelding:
[CGIREG] (10523) cgi reply not valid
Wat kan ik hieraan doen?
Als ik nog een computer aanmeld, moet ik dan ook team enzo weer instellen, of alleen mijn account invoeren?
Hoe doe ik dat preciesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:05 schreef tazmanian het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook een keer
gewoon de gegevens effe nalopen en weer op save klikken
de CGIREG probleem gebeurt zeeeer regelmatig. gewoon ignoren, en retry-en tot dat het goed gaat (2-10 keren ?)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:53 schreef Zebbie het volgende:
Ik kreeg direct na aanmelding:
[CGIREG] (10523) cgi reply not valid
Wat kan ik hieraan doen?
Als ik nog een computer aanmeld, moet ik dan ook team enzo weer instellen, of alleen mijn account invoeren?
Oke, dan maar ff snel dat teamnummer instellenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:16 schreef PurpleBear het volgende:
[..]
de CGIREG probleem gebeurt zeeeer regelmatig. gewoon ignoren, en retry-en tot dat het goed gaat (2-10 keren ?)
de 2e keer installeren: exact de nickname en e-mail adres + (team nummer !!!) invullen. Let wel op dat het case sensitive is (niet de team nummer).
Als je naam andes is, krijg je een" ;1" achter je naam.
Als je teamnummer vergeet in te vullen, val je uit de DPC team. (de laatste registratie overschrijft de eerdere)![]()
Ik zag het alquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:25 schreef Afwezig het volgende:
leuk .. 1 flushje en meteen 3e in het Fok! subteam
Je hebt 2 jobs lopen, dus 2 ratings. Die twee ratings moet je bij elkaar optellen, dan heb je de totale rating voor je CPUquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:11 schreef Beezz het volgende:
Ik heb gelezen dat de punten die je krijgt voor een job worden berekend met de aantal secondes die je erover gedaan hebt, en je CPU rating.
Ik heb een P4 met hyperthreading, en ben op deze computer al bijna 3 dagen bezig met 1 job. Als ie eenmaal klaar is zijn dat een boel puntjes, maar wat mij opviel is dat wanneer ik 2 jobs aan heb staan, wat ie standaard deed, m'n CPU rating zakt naar ong. 80 tot 100, waardoor ik dus veel minder punten voor een job krijg dan wanneer ik er 1 zou uitzetten.
De tijd lijkt niet eens zoveel uit te maken, ook met RC5 verdeeld ie de snelheid, dus of ik er nou 1 of 2 blokjes crunch, ik blijf altijd rond de 7 m keys draaien daarop. Zo ook met FaD volgens mij, maar daar kan je het niet echt zien (of wel?).
Zou mn job nu klaar zijn krijg ik 19.000 punten met een CPU rating van 157, zou ik er 2 aanzetten valt mn CPU rating terug tot 90 en krijg ik nog geen 12.000 punten.
Dat kan toch niet kloppen?
En met die rating wordt gerekend bij de mannen van FaD? En dus niet met de afzonderlijke rating die ik zie in fadspy voor een job? Daar staat namelijk ook dat de geschatte waarde zoveel lager is.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je hebt 2 jobs lopen, dus 2 ratings. Die twee ratings moet je bij elkaar optellen, dan heb je de totale rating voor je CPU
Dit begrijp ik ff niet. Maar wees gerust, het maakt niet uit of je 1 of 2 jobs doet tegelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:27 schreef Beezz het volgende:
[..]
En met die rating wordt gerekend bij de mannen van FaD? En dus niet met de afzonderlijke rating die ik zie in fadspy voor een job? Daar staat namelijk ook dat de geschatte waarde zoveel lager is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |