Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:25 schreef Zebbie het volgende:
Wat ik een beetje vaag vind, ik heb vandaag al vanaf 12 uur vanochtend de PC aanstaan, zo'n 12 uur dus en al die tijd is ie bezig geweest met 1 job, maar volgens "Time" bij job info is ie pas 6 uur bezig
Wat ik bedoelde was dus dat ze, als ik bijv. 2 jobs heb aanstaan met bij elkaar een CPU rating van 200, mijn punten uiteindelijk berekenen met een CPU rating van 100 of 200? Lijkt mij wel logsich dat ze dat met 100 doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:31 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dit begrijp ik ff niet. Maar wees gerust, het maakt niet uit of je 1 of 2 jobs doet tegelijk.
Zou je er 1 doen, gaat je rating omhoog, maar de uren die je er over doet omlaag. Doe je er 2, gaat de rating omlaag, maar duurt het langer voor je klaar bent. En allebei de factoren zijn van invloed op je score.
Heb je wel goed gerekend? Tijd gaat in seconden dus een fout is snel gemaakt...quote:
Hmm, das een goeie... enige wat dat zou voorkomen zou zijn dat het prog. je gemiddelde cpu rating neemt...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef Beezz het volgende:
Nog niet echt want dan zou je de score van een job toch makkelijk kunnen beinvloeden. Door op het 90% van 1 vd 2 jobs er 1 uit te zetten. Zodat je CPU rating omhoog schiet?
Je krijgt per afgeleverde job punten. Deze wordt berekend door CPU x Time en dat dan weer delen door een getal.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef Beezz het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was dus dat ze, als ik bijv. 2 jobs heb aanstaan met bij elkaar een CPU rating van 200, mijn punten uiteindelijk berekenen met een CPU rating van 100 of 200? Lijkt mij wel logsich dat ze dat met 100 doen eigenlijk.
Maar ik begrijp het al.
Nog niet echt want dan zou je de score van een job toch makkelijk kunnen beinvloeden. Door op het 90% van 1 vd 2 jobs er 1 uit te zetten. Zodat je CPU rating omhoog schiet?
Nope, heeft echt de hele dag aan gestaan en staat nu op 22500/3600=6,25 uur.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Heb je wel goed gerekend? Tijd gaat in seconden dus een fout is snel gemaakt...
En verder.... tja weet niet, het spul is niet weggeklikt door famillie ofzo?
Ah oke, dat verklaartquote:Op zondag 5 juni 2005 00:35 schreef Youssef het volgende:
De seconden tikken niet altijd even snel, maar 'in verhouding' volgens mijIk had een keer allerlei zware programma's aan staan en het geheel van Think.exe's kwam net rond de 10%... toen tikten de seconden heel langzaam weg
![]()
ben al 4 dagen met 2 jobs bezigquote:Op zondag 5 juni 2005 06:43 schreef Youssef het volgende:
Gisteren PC opnieuw opgestart om de temperatuur te controleren, CPU temperature: 80 graden.
80 graden is best wel hoog, nog 20 erbij en je kan je pc ombouwen tot waterkoker. Misschien een tip om een Xtra fan in je pckast te zetten?quote:Op zondag 5 juni 2005 06:43 schreef Youssef het volgende:
Gisteren PC opnieuw opgestart om de temperatuur te controleren, CPU temperature: 80 graden.
Neen.... (zou wel makkelijk zijn voor punten he...)quote:Op zondag 5 juni 2005 11:27 schreef Beezz het volgende:
Hallo, aarde aan Dark_Killah.
Je score wordt toch berekend dmv je totale 'crunch' tijd en je CPU rating?
Valt het kwartje al?
Zo niet, mn tijd is omhoog gegaan met 10 uur, en mn CPU rating naar 160. Hoor ik dan geen hogere score te behalen of wat?
rekentijd in uur maal gem. CPU rating...quote:Op zondag 5 juni 2005 12:17 schreef Zebbie het volgende:
Hoe kon je ook alweer je score berekenen, iets met tijd*CPU en dat delen door iets?
Ja maar ik draai minstens al 12 uur 1 job. Dus dan zou mn gemiddelde CPU rating voor die job hoger liggen wanneer ik er 2 zou draaien (wat ook het geval is). Dat zou dus betekenen dat ik ipv de 18.000 punten die ik zou krijgen als ie klaar is, meer punten hoor te krijgen. Want gisteravond waren het er 19.000 met een lagere CPU rating, en minder secondes die die gedraaid heeft.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:35 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Neen.... (zou wel makkelijk zijn voor punten he...)
Score is de rekentijd (in UUR) maal de CPU rating... maar die CPU rating kan veranderen... als je andere progies gaat draaien op je comp of gewoon bezig bent.... dus die CPU rating varieerd,als je eerst 2 jobs draait heb je 2keer een lagere CPUrating als je op het eind 1 job draait gaat ie sneller, je CPU rating gaat omhoog maar de punten pakt ie voor de gemiddelde CPU rating voor die job....
(het maakt dus niet uit of je 1 of 2 jobs draait)
de tijdsduur word korter als je CPU rating omhoog gaat....dus aantal punten is zelfde...quote:Op zondag 5 juni 2005 12:49 schreef Beezz het volgende:
[..]
Ja maar ik draai minstens al 12 uur 1 job. Dus dan zou mn gemiddelde CPU rating voor die job hoger liggen wanneer ik er 2 zou draaien (wat ook het geval is). Dat zou dus betekenen dat ik ipv de 18.000 punten die ik zou krijgen als ie klaar is, meer punten hoor te krijgen. Want gisteravond waren het er 19.000 met een lagere CPU rating, en minder secondes die die gedraaid heeft.
Of zie ik iets over het hoofd?
Dat weet ik ook niet precies, ik haal ook het merendeel van mn info uit fadspy.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:56 schreef Eronymus het volgende:
[..]
de tijdsduur word korter als je CPU rating omhoog gaat....dus aantal punten is zelfde...
ik weet trouwens niet wat die CPU waarde (in job window) nou precies is, is dat de huidige CPU rating of het gemiddelde tot nu toe....
Had je vast een megacuul te pakkenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:25 schreef Afwezig het volgende:
leuk .. 1 flushje en meteen 3e in het Fok! subteam
Ik verwijs jullie door naar dit proggie, hiermee kun je zowel de estimated als de real points zien van een job, real points liggen doorgaans veel lager omdat ongemerkt toch OS gerelateerde processen gebruik maken van je cpu en daardoor de tijd die beschikbaar was voor FaD verkleint :quote:Op zondag 5 juni 2005 13:11 schreef Beezz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet precies, ik haal ook het merendeel van mn info uit fadspy.
Maar als ik 2 jobs aan heb staan en ik wil er 1 aanhebben staan, moet ik eerst FaD opnieuw opstarten, en staat die CPU rating ook meteen veel hoger.
Dus of ie in de berekeningen nou die CPU rating meeneemt of het gemiddelde, ik weet het niet. Ik weet ook niet of je ergens je gemiddelde kan zien.
zal morgen eens kijken... thnxquote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Ik verwijs jullie door naar dit proggie, hiermee kun je zowel de estimated als de real points zien van een job, real points liggen doorgaans veel lager omdat ongemerkt toch OS gerelateerde processen gebruik maken van je cpu en daardoor de tijd die beschikbaar was voor FaD verkleint :
http://users.pandora.be/truyts/FADdict/FADdict-v.0.0.7.1.zip
globale werking: om enige output te krijgen moet er eerst een bestandje geinput worden, namelijk het server.dat bestandje die staat in je FaD program files map, dit kuin je doen door op File--Options--Add path te drukken en te browsen naar de Find-a-drug map, druk dan op ok, en je hebt de info.
Klopt, PC staat ook in een kast. Fans heb ik al aan gedacht en die komen er ook aanquote:Op zondag 5 juni 2005 10:54 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
80 graden is best wel hoog, nog 20 erbij en je kan je pc ombouwen tot waterkoker. Misschien een tip om een Xtra fan in je pckast te zetten?
Er komt een bom aanquote:Op zondag 5 juni 2005 21:40 schreef mcintosh het volgende:
Hebben er al veel users er de brui aan gegeven??? Ik zie in de stats dat er heel vele users nog niks ingeleverd hebben of pas 1 keer wat ingeleverd hebben....
Hoe zit dat![]()
Te moeilijk zo laat op de avondquote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Ik verwijs jullie door naar dit proggie, hiermee kun je zowel de estimated als de real points zien van een job, real points liggen doorgaans veel lager omdat ongemerkt toch OS gerelateerde processen gebruik maken van je cpu en daardoor de tijd die beschikbaar was voor FaD verkleint :
http://users.pandora.be/truyts/FADdict/FADdict-v.0.0.7.1.zip
globale werking: om enige output te krijgen moet er eerst een bestandje geinput worden, namelijk het server.dat bestandje die staat in je FaD program files map, dit kuin je doen door op File--Options--Add path te drukken en te browsen naar de Find-a-drug map, druk dan op ok, en je hebt de info.
Laten we het hopen, we stonden op de 2e plek van alle stampede teams vandaag, we kunnen echt makkelijk 1e worden!quote:
Zo gepiept man, downloaden, bestandje aanwijzen en klaar.quote:
3 90620560 1biu-q1 m746 0 9849 19731.40 422 HT1WS1-1 19:45 1-JUN-05quote:Op zondag 5 juni 2005 21:42 schreef mcintosh het volgende:
Lijst
Staat je naam, zoals ie in de lijst staat ook in je FaD scherm?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:15 schreef tazmanian het volgende:
waarom sta ik er nog niet bij met minimaal 1 of 2 3 geupload terwijl de laatste job 4 dagen heeft geduurd![]()
ik geloof hier niet zo meer in![]()
jahquote:Op zondag 5 juni 2005 22:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Staat je naam, zoals ie in de lijst staat ook in je FaD scherm?
Dus rechtsklikken op dat icoontje staat er dan die naam bij setup?
T is al gelukt, estimated points 9800quote:Op zondag 5 juni 2005 22:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zo gepiept man, downloaden, bestandje aanwijzen en klaar.
Snap ik niks van dan, er moet iets mis gegaan zijn dan, maar wat is mij een raadsel.quote:
ja ik weet hetquote:Op zondag 5 juni 2005 22:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Snap ik niks van dan, er moet iets mis gegaan zijn dan, maar wat is mij een raadsel.
Je staat er wel bij op Fad, maar niet in de stats van Fok!
http://stats.find-a-drug.com/jobs1.php daar sta je dus wel .. als je je eigen nick invult en even op 1 week zoekt
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:27 schreef tazmanian het volgende:
[..]
ja ik weet het
ach het zijn maar een lutele 13000 punten voor FOK
nee dit gaat er morgen meteen af als de laatste job klaar is
Ja maar wacht ffiesquote:Op zondag 5 juni 2005 22:27 schreef tazmanian het volgende:
[..]
ja ik weet het
ach het zijn maar een lutele 13000 punten voor FOK
nee dit gaat er morgen meteen af als de laatste job klaar is
weet ik niet kan het niet zien in stats dus ja als deze job die nu nog draait klaar is zal het wel meer zijn.quote:
ja maar die zijn de 1e van deze maand verstuurd dus .....wat!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:31 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja maar wacht ffies
De stats van Fad zeggen dat je 2 jobs ge-upt hebt. Dat was vóórdat de teams op orde zijn gesteld.
Dus upload nu nog een job en ik wed dat je er tussen staat
Let wel op, het staat er niet meteen tussen hé, die update van de stats gaat niet zo snel, geloof 1 keer in de 6 uur...
Dat zeg ik, op de 1e van de maand was het Fok! team nog niet goed samengesteld.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:33 schreef tazmanian het volgende:
[..]
ja maar die zijn de 1e van deze maand verstuurd dus .....wat!
Das dus 3 juni, jobs voor die tijd ingeleverd zijn dus niet meegerekend...quote:Funcracker schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 01:20:
Ik heb zojuist alle FOK! mensen nagelopen en er een hele mik toegevoegd aan het Stampede team. Verwacht dus een flinke increase in de stats inde DPCH van morgen en/of overmorgen.
Helaas mis ik nog een groot aantal mensen in de stats. Voor wie deze op FOK! wil posten (als dit handig mocht zijn),
En die zijn allemaal 'uploaded' dus ook die van 5 en 6 juni?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:39 schreef tazmanian het volgende:
kijk dit.... dit telt dus niet mee!!!!!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |