Je hebt alles goed gedaan, want ik zie je in de lijst met DPC'ers staan die vandaag resultaten hebben ingeleverd, en tussen de aanmeldingen van het Fok! stampedeteam.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb hier het zelfde, 2 jobs klaar met grazen, sta niet tussen de FOK! gasten
(is al ruim 1,5 dag bezig, en staat op auto upload, bij de jobs staat ook "geupload")
Ik zou onder de naam Dr.Droxz moeten staan .. ik doe dit voor het eerst, dus snap nog lang niet alles hier![]()
Het maakt geen bal uit, want je krijgt er straks heel veel punten voor. De hoeveelheid jobs die je doet, of de hoeveelheid hits die je krijgt maken niet uit voor de punten, hoe lang je ermee bezic bent, DAT telt, dus in principe moet je blij zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef Frankvbr het volgende:
ik ben nu 110.000 seconden bezig met 1 cancer job, die dingen zijn "kanker"groot. hij is nu op 60% zodra die eindelijj klaar is, ga ik wel kleinere jobs doen, toch frusterend als het niet opschiet
Als het goed is gaat dat automatisch.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:44 schreef Mist het volgende:
Je hebt alles goed gedaan, want ik zie je in de lijst met DPC'ers staan die vandaag resultaten hebben ingeleverd, en tussen de aanmeldingen van het Fok! stampedeteam.
Het lijkt er alleen sterk op dat de stampedecrew nog niet alle (inmiddels zo'n 400!) Fok! aanmeldingen heeft verwerkt, heb er al ff naar gevraagd en hopelijk gebeurt het spoedig alsnog. Maar het gaat dus zeker goedkomen
Voor waterkoeling verwijs ik je graag door naar dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1019374quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef Frankvbr het volgende:
waterkoeling, moet ik ook hebben ja.
vaak aan het converteren van films in de nacht, en lekker rustig slapen wil dan ook niet echt werken. Iemand nog tips welke en waar goedkoop te vinden?
Volgens mij was/is het ook zo dat als Fokkers zich niet voor 1 juni hebben aangemeld, ze ook niet mee kunnen doen in de stampede ... daar kan het ook aan liggen dat sommige mensen niet in de stampede stats te zien zijn...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:44 schreef Mist het volgende:
[..]
Je hebt alles goed gedaan, want ik zie je in de lijst met DPC'ers staan die vandaag resultaten hebben ingeleverd, en tussen de aanmeldingen van het Fok! stampedeteam.
Het lijkt er alleen sterk op dat de stampedecrew nog niet alle (inmiddels zo'n 400!) Fok! aanmeldingen heeft verwerkt, heb er al ff naar gevraagd en hopelijk gebeurt het spoedig alsnog. Maar het gaat dus zeker goedkomen
Dus mensen die nog willen joinen kunnen dat per 7 juni doen. Even een tweaker account nemen of op een andere wijze kenbaar maken dat je wil joinen. Aangezien Fok! onderaan staat kun je als voorkeur opgeven dat je in het Fok! stampede team wilquote:[message=23510096,noline]djklungel schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:16[/message]:
[...]
Alleen de onderste 3 teams in de stats op 7 juli zijn nog te joinen, dit om de concurrentie weer een beetje gelijk te trekken, en zoals het nu lijkt gaan de bear-hunters hoger staan. Dus dat gaat niet lukken ben ik bang.
Ik zal je naam in ieder geval in het lijstje van mensen die willen joinen erbij zetten
Reageer ff in dat topic zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:25 schreef Jordy-B het volgende:
moeten Ancientone, APHRODITE, BigMax, blaatjaabl, Chi3F, Chris, Dan-E, Delta-][, Disco99, Dkeihro, DOWNFORZ.NL, DzjieDub, GiovanniP, GotC, Grolo, Guusie, Hivey, j0p3Y, Jeff1981, JeRa, Jo0Lz, Juup, Laquatus, Pollensnuiver, prayingfalcon, Prowl, Slarioux, spinnetje, ThaFreak, WooZ, Eronymus, mvdlubbe en ik gewoon wachten tot we worden toegevoegd?
Ik was namelijk wel al voor 1 juni aangemeld, dus gewoon op tijd voor de stampede.
naar aanleiding van deze post, bedoel ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Reageer ff in dat topic zou ik zeggen
quote:Mist schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:04:
Ik hoop dat de stampedecrew op korte termijn de lijst met Fok! aanmeldingen (inmiddels zo'n 400!) nog eens wil doorlopen en de nieuwen toevoegen. Diverse mensen die wel bij DPC zitten en al results hebben ingeleverd, staan nog niet in de stampedestats en dat lijkt me niet echt motiverend, want het is daardoor niet zo gek dat het team onderaan staat.
Merk overigens op dat de nieuwe aanmeldingen op een gegeven moment niet meer onderaan werden gezet, maar ergens werden tussengevoegd (heeft wellicht met die syncoscriptshit te maken).
Hoe kom je bij 1011 leden?quote:
Het gezamenlijke "Dutch Power Cows" team heeft 1011 leden. Die hebben immers hun stampede! Het Fok!team is daar een onderdeel van.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:40 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hoe kom je bij 1011 leden?
Op de pagina: http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=l&d=20050602 staan alle teams en er staat bij dat die teams in totaal 317 deelnemers hebben
Volgens mij ben je ze NIET kwijt. Ik zie alleen maar Angel;4 nergens Angel, Angel;1 Angel;2 Angel;3.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:04 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
...daar stond ik in als Angel;4
Ik heb me nu om gromba weer ingeschreven als Angel;4 dus nu moet het goed gaan, maar ik ben wel 14000 punten misgelopen (2 grote jobs).
Je eerste job was binnen 2 juni (hier). Dus op z'n vroegst zie je in de 'live' stat 6+ uren later of 3 juni op de daily stats.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(is al ruim 1,5 dag bezig, en staat op auto upload, bij de jobs staat ook "geupload")
Ik zou onder de naam Dr.Droxz moeten staan .. ik doe dit voor het eerst, dus snap nog lang niet alles hier![]()
Wat dacht je hiervan? http://stats.free-dc.org/new/newusers.php?proj=fad ofquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:34 schreef Tarak het volgende:
Al 1011 leden!!!!![]()
Kan deze link ook in de OP als site met leuke statistieken:
http://stats.free-dc.org/new/teamstats.php?proj=fad&team=Dutch+Power+Cows
Vooral "new members" is de laatste paar dagen leuk om te bekijken!!
ik ben ook benieuwd.... heb zelf al 5 jobs af... nu maar wachten of ik terug te vinden ben in de statsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:12 schreef mcintosh het volgende:
Maar volgens mij gaan we nog niet zo hard als DPC zou willen
Wie weet trekt het aan als alle users van Fok! die zich aangemeld hebben mee worden genomen in de stats...
Bent iig wel bij DPC aangemeld:quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, jij bent af!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:13 schreef Youssef het volgende:
Hmm, laatste dagen ben ik flink bezig met converteren van bestanden. Think.exe krijgt niet meer dan 5 a 20 procent van de CPU![]()
Nicequote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:05 schreef iisschots het volgende:
Vandaag een mooie score voor FOK. Opgekolommen naar de 5e plaats. Hier de DPCH van vandaaghttp://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1041840
Ik denk toch echt dat je het lastig gaat krijgen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:45 schreef Rampestamper het volgende:
Maar ik roeleer nog steeds zie ik, nog wel tenminste, Quara gaat bijvoorbeeld erg hard!
Ik wil het niet hebben, hoor je me?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:23 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat je het lastig gaat krijgen.
'Jullie' is Rampestamper en ik, in dit verband, naar ik aanneem?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef PurpleBear het volgende:
jullie doen vandaag wel goed hier http://fad.lospetitos.net/stampstats.php
2e in de daily en 5e in de overall. Jullie draaien volledig mee.
Funcracker heeft de lijst van namen geupdate, laat even merken als je niet in staat?
Doe niet zo verwaand, kloot.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:35 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
'Jullie' is Rampestamper en ik, in dit verband, naar ik aanneem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |