Ik zou gewoon even wachten tot die ge-upload zijn, en dan kijken, het kan toch geen kwaad dat het prog loopt of wel? Je merkt er niks vanquote:Op zondag 5 juni 2005 22:42 schreef tazmanian het volgende:
die van de 5e nog niet en die van de 2e is op 87%
daarom zei ik... ik wacht deze jobs af en is het dan nog niets in de stats dan gooi ik het er vanafquote:Op zondag 5 juni 2005 22:44 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even wachten tot die ge-upload zijn, en dan kijken, het kan toch geen kwaad dat het prog loopt of wel? Je merkt er niks van
Allright, hou er wel rekening mee dat het ff duurt voor je in de stats terecht komtquote:Op zondag 5 juni 2005 22:49 schreef tazmanian het volgende:
[..]
daarom zei ik... ik wacht deze jobs af en is het dan nog niets in de stats dan gooi ik het er vanaf![]()
Dat gaat wel lukkenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:49 schreef tazmanian het volgende:
[..]
daarom zei ik... ik wacht deze jobs af en is het dan nog niets in de stats dan gooi ik het er vanaf![]()
47 graden is volgens mij heel netjes, zeker wanneer je een 100% cpu belasting hebt..quote:Op zondag 5 juni 2005 15:57 schreef mcintosh het volgende:
Wat is trouwens een goeie temp. voor je processor weet iemand dat?
De mijne is nu 47 graden... staat al bijna 24 uur te draaien
Ik heb speciaal hiervoor een proggie gedownload om mijn CPU te overclocken van 2,0 naar 2,05 Ghz maar liefstquote:Op zondag 5 juni 2005 23:20 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
47 graden is volgens mij heel netjes, zeker wanneer je een 100% cpu belasting hebt..
Ik zit zelf ook rond de 47 met 100% cpu. 'k Heb in de bios ingesteld dat de fan pas echt hard begint te draaien wanneer ie warmer dan 50 graden wordt, en dat de pc uitschakeld wanneer ie 70 graden wordt... Maar da's misschien wel een beetje gemiereneuk..
-ontopic-
FOK! gaat steeds beter in de statsErg leuk projectje dit
heel netjes, hou er rekening mee dat Faddict altijd wel iets te hoog inschat. Wanneer is ie klaar?quote:Op maandag 6 juni 2005 00:02 schreef ToMm het volgende:
Ik had m'n pc het hele weekend laten aanstaan terwijl ik weg was, kom ik terug, is hij maar met 1 job bezig geweest...
Hij is nu al 57 uur met die job bezig, en hij is nu op 86% met al 167 hits. Ben benieuwd hoeveel punten ik ervoor ga krijgen, FaDdict voorspelt 13500 punten.
Heeft iemand al een job met meer punten gehaald? Of met meer hits?
Kwart voor 10 morgenochtend zegt FaDdict. Hij schat idd vaak te hoog in, maar ik hou er wel rekening mee dat hij boven de 10.000 punten uitkomt. Zou een verdubbeling van m'n huidige score betekenen.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:09 schreef mcintosh het volgende:
[..]
heel netjes, hou er rekening mee dat Faddict altijd wel iets te hoog inschat. Wanneer is ie klaar?
mooi op tijd...quote:
idd al 1122 leden waarvan er 399 resultaten hebben ingeleverd, we hebben de grootse daily output van elk internationaal FaD team 1.2M er bovenop zellfs met een totaal van ruim 3M ja hij gaat lekker, we komen op stoom peepz, wel traagjes maar gestaagquote:
Ik hoop dat er veel van diegenen die nog niks ingeleverd hebben op een huge ass job zitten te wachtenquote:Op maandag 6 juni 2005 02:28 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
idd al 1122 leden waarvan er 399 resultaten hebben ingeleverd,
Ik heb al het nodige ingeleverd en zit nu op twee machines op zo'n huge ass job te wachtenquote:Op maandag 6 juni 2005 02:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik hoop dat er veel van diegenen die nog niks ingeleverd hebben op een huge ass job zitten te wachten
Je staat nu nog 53 ste, ruim achter mij, dus doe je best zou ik zeggenquote:Op maandag 6 juni 2005 03:08 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ik heb al het nodige ingeleverd en zit nu op twee machines op zo'n huge ass job te wachten
Faddict voorspelt bijna 21000 points en de job zit op 84%quote:Op maandag 6 juni 2005 03:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je staat nu nog 53 ste, ruim achter mij, dus doe je best zou ik zeggen
Toshpower, nummer 36 at the moment, maar dat zal wel radicaal veranderen binnenkort dusquote:Op maandag 6 juni 2005 03:21 schreef vbmot het volgende:
[..]
Faddict voorspelt bijna 21000 points en de job zit op 84%
Onder welke naam sta jij in de stats?
Ik zal Mijn computers zullen niet rusten voor we van plaats verwisseld zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 03:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Toshpower, nummer 36 at the moment, maar dat zal wel radicaal veranderen binnenkort dus
Ik wil nog klimmen, maar met 1 pc gaat dat niet echt hard gaan ben ik bangquote:Op maandag 6 juni 2005 03:27 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ik zal Mijn computers zullen niet rusten voor we van plaats verwisseld zijn![]()
Ja dat heb ik ook, met 1 pc is het lastig om nog een beetje in de top mee te draaien...quote:Op maandag 6 juni 2005 03:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik wil nog klimmen, maar met 1 pc gaat dat niet echt hard gaan ben ik bang
Hij staat wel 24/7 aan, en met een rating van 190 voor m'n cpu is het niet eens zo'n slecht ding... maar het is lastig concurreren in z'n eentje
Ik daarnetquote:Op maandag 6 juni 2005 00:02 schreef ToMm het volgende:
Hij is nu al 57 uur met die job bezig, en hij is nu op 86% met al 167 hits. Ben benieuwd hoeveel punten ik ervoor ga krijgen, FaDdict voorspelt 13500 punten.
Heeft iemand al een job met meer punten gehaald? Of met meer hits?
Heb even gekeken waar dit fout kon zijn gegaan, en het lijkt erop dat je door die naamswijziging er tussendoor bent geglipt. Ik heb het doorgegeven, dus ga ervan uit dat je vandaag alsnog wordt toegevoegd aan het team.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:49 schreef tazmanian het volgende:
[..]
daarom zei ik... ik wacht deze jobs af en is het dan nog niets in de stats dan gooi ik het er vanaf
Dit zijn de realtime stats van vandaag .. je moet naar de stats van gisteren kijken denk ik als je ze toen geupload hadquote:Op maandag 6 juni 2005 12:33 schreef FallenAngel666 het volgende:
Nu sta ik inneens weer niet meer in de stats
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=t&tid=8&d=20050606
Eerst stond ik er in met ruim 7000 punten, maar in de tussen tijd heb ik al zeker weer twee jobs geupload en ik sta niet eens in de lijst (Angel;4). Nee dit werkt lekker
Hier sta jij...quote:Op maandag 6 juni 2005 12:47 schreef Prowl het volgende:
Sta ik er nou wel of niet tussen anders kap ik ermee
Mwah, echt beter vind ik FOK! niet lopen..quote:Op maandag 6 juni 2005 13:57 schreef GP500 het volgende:
Fok begint nu wat beter te lopen zie ik.
Komen er ook nog wat meer bij, of droogt de aanloop nu uit.
goh inderdaad....quote:Op maandag 6 juni 2005 14:55 schreef Nightanimal het volgende:
We zijn Deep thought en Russia voorbij!!!![]()
![]()
![]()
welke nick heb je??? (heb nanking niet gevonden)quote:Op maandag 6 juni 2005 14:47 schreef NanKing het volgende:
Mensen help me eens.
Ik heb gedaan wat er in de OP stond ik heb op de link in het mailtje geklikt, ik heb inmiddels 1 job afgerond en met de 2de bezig.
en ik kan mezelf nergens vinden in de stats? heb ik iets fout gedaan?
Team nummer goed ingesteld? 2047?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef NanKing het volgende:
Ik heb dezelfde nick NanKing dus.
De eerste job heb ik btw gister avond rond 7 uur afgerond dus dat zou dan toch al bij de stats moeten staan?
raar.... (heb hier sommige CPU ratings op 0 staan maar de rest lijkt het te doen)quote:Op maandag 6 juni 2005 15:18 schreef Frankvbr het volgende:
faddict voorspelt bij mij helemala niks, hij ziet wel de job, maar zegt verder overal 0
zal wel goed komen, de laatste % doen er iets langer over dan de begin %quote:Op maandag 6 juni 2005 15:26 schreef mcintosh het volgende:
Hmmm, apart mijn job zou ook al lang klaar moeten zijn, maar is maar een paar procent vooruit gegaan....
Zal wel goed komen hoop ik...
Ja er zijn een hoop hiys bijgekomen dat wel... afijn 59% and counting. Wordt wel een leuke outputquote:Op maandag 6 juni 2005 15:27 schreef Eronymus het volgende:
[..]
raar.... (heb hier sommige CPU ratings op 0 staan maar de rest lijkt het te doen)
je hebt dat server.dat file ingeladen neem ik aan....
en File -> Reload al geprobeerd?
[..]
zal wel goed komen, de laatste % doen er iets langer over dan de begin %
(moeilijkere moleculen op het eind, of je hebt veel hits te pakken duurt ook langer dan)
Dat wordt een leuke scorequote:Op maandag 6 juni 2005 15:36 schreef Frankvbr het volgende:
ja allebei geprobeert
ik ben nu al bijna 200.000 seconde bezig met cancer, maar wel 136 hits
Gaat goed komen dus, geen zorgen je hebt nog 3 weken de tijd om Fok! mee te helpenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef devzero het volgende:
TofEen paar dozijn jobs gedaan en ik sta er niet tussen (hoewel het "probleem" bekend schijnt te zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |