quote:Court 6 12:00 Start
Girls' Singles - Qtr. Finals
Bibiane Schoofs (NED) vs. Ayumi Morita (JPN)
followed by
Boys' Singles - Qtr. Finals
Antal Van Der Duim (NED) vs. Alexandr Dolgopolov (UKR)
Girls' Doubles - Qtr. Finals
Yung-Jan Chan (TPE)[1]/Aleksandra Wozniak (CAN)[1] vs. Mihaela Buzarnescu (ROM)[5]/Bibiane Schoofs (NED)[5]
Boys' Doubles - Qtr. Finals
Sun-Yong Jr. Kim (KOR)[3]/Aljoscha Thron (GER)[3] vs. Thiemo De Bakker (NED)/Antal Van Der Duim (NED)
Jep, het duurt alleen nogal lang. Wat is er aan het handje???quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:52 schreef At_Fundum het volgende:
Morita mag op 5-4 gaan serveren voor de match tegen Bibiane![]()
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:54 schreef pietje-tering het volgende:
Jep, het duurt alleen nogal lang. Wat is er aan het handje???
Kijk eens in de OP, je vergeet de wedstrijd van Antal en Thiemo nogquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:00 schreef pietje-tering het volgende:
Nu is het wachten op Van der Duim, die moet nu op dezelfde baan. Daarna moet Bibiane weer in het dubbelspel op dezelfde baan.
Ja, nou best vriendelijk dat ze allemaal op dezelfde baan worden gezet voor het NL publiek........quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:01 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP, je vergeet de wedstrijd van Antal en Thiemo nog
2 zielen, 1 gedachte.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:13 schreef RayMania het volgende:
Henin breekt gelijk.
Heb behalve het matchpoint niks gezien. Henin had wel weer moeite met haar service.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:20 schreef pietje-tering het volgende:
Allez Youpie...... Was wel weer een spannende partij gezien de score he.
En is heel goed in irritant tijdrekken, maar voor eigen publiek kan alles he......quote:
bied je aan zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heerlijke vrouw maar bij haar ontbreekt een goed sexleven
Matig idd. Maar 16 dames in het hoofdtoernooi.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:58 schreef Norrage het volgende:
Stomme niet tennis kunnen spelende russische dames![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:14 schreef petitlapin het volgende:
Pierce is werkelijk het meest walgelijke en hauteine rotmens dat ze ooit op een tenniscourt hebben toegelaten, driemaal
en ik denk dat ze geen vriend heeft, wie kan er met zo'n egotripper samenleven
Diep triest is een Groningse feestband.quote:
ik heb wel genoten van "The body"quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:46 schreef tong80 het volgende:
Nou dat was genieten. Hier kunnen de mannen een voorbeeld aannemen.
idd allez Maryquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:20 schreef TheVulture het volgende:
Geweldige prestatie van Van der Duim bij de jongens, erg jammer van Schoofs.
Henin en Pierce in de finale, het mag duidelijk zijn wie er van mij mag winnen. Allez Mary
Qua roddeltennis: Pierce had toch ooit een relatie met Philippoussis
Inderdaad knap, maar het zegt ook wat over de rest.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:22 schreef okee6 het volgende:
Navratilova (48) gaat de finale van het gemengd dubbelspel spelen, knap hoor
Hup, hup Justine!quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:20 schreef TheVulture het volgende:
Henin en Pierce in de finale, het mag duidelijk zijn wie er van mij mag winnen. Allez Mary
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:31 schreef Norrage het volgende:
Ja ik ben 100% voor Justine, de Federer van het vrouwentennis..Dat tennis is zo compleet en zo mooi
Maar de Fransen in het stadion zullen niet voor Henin juichen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:33 schreef BVO het volgende:
Maar goed, Henin is natuurlijk ook een halve Franse..
Naja, met een beetje geluk zijn ze dan nog niet begonnen of beginnen ze dan net.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben ook zeker tot half 5 weg denk ikHoerenzooi.
Mocht ze willen, ze is bij lange na niet zo compleet als Rogerquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:31 schreef Norrage het volgende:
Justine, de Federer van het vrouwentennis
Mwa, Justine heeft niet de techniek van een Federer en dames zijn moeilijk met mannen te vergelijken omdat ze zich qua spel nauwelijks van elkaar onderscheiden, evenmin op ondergrond.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:31 schreef Norrage het volgende:
Ja ik ben 100% voor Justine, de Federer van het vrouwentennis..Dat tennis van die twee is zo compleet en zo mooi
Morgne ben ik echter wel voor Nadal denk ik in de halve finale omdat dat volgens mij leuk voor het tennis is. Federer is de laatste tijd zo ongelooflijk dominant, en die Franse Open wint hij vast nog wel in de toekomst
Alhoewel meer kans dan hij dit jaar heeft?
In ieder geval de winnaar van morgen verdient het gewoon
Idd!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Mocht ze willen, ze is bij lange na niet zo compleet als Roger
Je bent niet de enige! Vind trouwens niet dat Justine een rtokop heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:51 schreef MrWizzel het volgende:
Ben ik de enige die gewoon niet voor een bepaalde tennister is omdat ze een rotkop heeft?
Nee dan die Piercequote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:51 schreef MrWizzel het volgende:
Ben ik de enige die gewoon niet voor een bepaalde tennister is omdat ze een rotkop heeft?
Inderdaad, daarom denk ik ook niet dat ik de damesfinale ga kijken. De halve finales heb ik ook al doorgezapt. Je weet wel waaromquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nee dan die PierceDie heeft ook een rotkop hoor
![]()
Mannentennis kijk ik ook zeker voor de sport; maar vrouwentennis kan me idd niet zo veel boeien; vandaar dat ik dan ook doorzap als het dan ook nog ontbreekt aan vrouwelijk schoon.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben ik toch blij dat ik tennis voor de sport kijk zeg...
Zal wel aan je avatar liggen...
Zeg dan gewoon dat je nicht bent.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:35 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Mannentennis kijk ik ook zeker voor de sport; maar vrouwentennis kan me idd niet zo veel boeien; vandaar dat ik dan ook doorzap als het dan ook nog ontbreekt aan vrouwelijk schoon.
Op deze manier wel, want regen helpt een handjequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:50 schreef Butra het volgende:
Federer - Nadal is overigens pas de 2e partij morgenmiddag. Davydenko - Puerta begint om 13:00, dus met een beetje geluk kan iedereen 'm zien.
Ieder zijn eigen ding, en dat is maar goed ook. Als sportliefhebber vind ik vrouwentennis gewoon een stuk minder aantrekkelijk om te kijken als mannentennis, wat overigens niets met mijn sexuele geaardheid te maken heeft, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Het tennis dat JHH speelde begin tweede set gisteren was domweg geniaal te noemen... Voor iedere tennisliefhebber een must
Dat is helemaal waar; maar op de één of andere manier heb je bij de dames veel vaker partijen waarbij er eentje domineert. Bij mannen zit er vaak meer spanning in een partij.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja maar daar noem je dan ook een partij op...
Federer die iedereen in straight sets weg blaast is ook niet leuk om naar te kijken...
Het is bij iedere sport zo dat je of twee teams of in dit geval twee spelers nodig hebt voor een goede wedstrijd...
De mannen kunnen er ook wat van hoor. Vooral Nadal is ook niet erg stil.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Pas was er de partij van Williams tegen nog zo'n schreeuwlelijk. Man het leek verdomme wel of ze bij elke slag een daverend orgasme kregen. Ik heb toen iig heel snel gezapt want dat gekreun was echt gewoon te erg.
Williams: AAAAHHHHHHHHHHH *slaat bal* AOEEOAHHHHHHH
Zelfs bij het aanleggen moet ze al een kreet slaan, echt te achterlijk voor woorden, alleen dat al is voor mij reden om mannentennis boven vrouwentennis te prefereren.
Uiteraar maar dit was de eerste keer dat ik me er zo aan stoorde dat ik ging zappen. Het was 1 grote kreunpartij, was de 1 klaar nam de 2e het weer over.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:54 schreef BVO het volgende:
De mannen kunnen er ook wat van hoor. Vooral Nadal is ook niet erg stil..
Seles was ook altijd leuk..
Geef een man een trap in zijn zak moet je eens horen wat voor geluid hij dan maakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Uiteraar maar dit was de eerste keer dat ik me er zo aan stoorde dat ik ging zappen. Het was 1 grote kreunpartij, was de 1 klaar nam de 2e het weer over.
Plus het voordeel dat vrouwen ook meteen zo'n schel geluid maken, dat is nog irritanter, maar goed daar kunnen ze dan zelf weer niets aan doen
Luister, ik beoordeel vrouwentennis niet op het uiterlijk. Ik zeg alleen dat ik vrouwentennis als sport stukken minder interessant vind dan mannentennis. Als gezonde jongen zijnde, die ook van sport in het algemeen houd en derhalve vaak naar sportprogramma's kijkt, is het wel zo dat ik vrouwentennis vaak zap op het moment dat er twee lelijkerds op de baan staan. Daarmee beoordeel ik vrouwentennis niet op uiterlijk, maar daarmee bepaal ik zelf waar ik naar kijk op mijn eigen televisie. Daar is toch niets mis mee, lijkt me...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:12 schreef Barca het volgende:
Bij de dames heb je wel meer rally's. Dit omdat ze vaak niet de kracht hebben om een service te slaan die al bijna beslissend is. De top bij de vrouwen is wel smal.
Om echter vrouwentennis puur te beoordelen op het uiterlijk van speelsters (als je al kijkt) vind ik erg zwak en niet getuigen van respect. Ze spelen anders maar doen er net zo veel voor.
Bij tennis zijn het de spelers/speelsters die de oerwoudgeluiden maken. Bij voetbal de toeschouwers.
Dat zou ik nou nog wel eens willen zien gebeurenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Geef een man een trap in zijn zak moet je eens horen wat voor geluid hij dan maakt.
Je zei zelf dat je vrouwentennis niet kijkt om het spel maar om de koppen (doorzapt als er een rotkop in beeld is).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:18 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Luister, ik beoordeel vrouwentennis niet op het uiterlijk. Ik zeg alleen dat ik vrouwentennis als sport stukken minder interessant vind dan mannentennis. Als gezonde jongen zijnde, die ook van sport in het algemeen houd en derhalve vaak naar sportprogramma's kijkt, is het wel zo dat ik vrouwentennis vaak zap op het moment dat er twee lelijkerds op de baan staan. Daarmee beoordeel ik vrouwentennis niet op uiterlijk, maar daarmee bepaal ik zelf waar ik naar kijk op mijn eigen televisie. Daar is toch niets mis mee, lijkt me...
De prestatie die deze vrouwen leveren is er zeker niet minder om en die prestatie respecteer ik echt wel, echter boeit deze prestatie mij persoonlijk een stuk minder omdat ik er niet zo veel kijkgenot aan heb en dus al snel doorzap.
De vropuwen spelen doorgaans meer rally's inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:12 schreef Barca het volgende:
Bij de dames heb je wel meer rally's. Dit omdat ze vaak niet de kracht hebben om een service te slaan die al bijna beslissend is. De top bij de vrouwen is wel smal.
Om echter vrouwentennis puur te beoordelen op het uiterlijk van speelsters (als je al kijkt) vind ik erg zwak en niet getuigen van respect. Ze spelen anders maar doen er net zo veel voor.
Bij tennis zijn het de spelers/speelsters die de oerwoudgeluiden maken. Bij voetbal de toeschouwers.
Wegens haar blessure is ze inderdaad terug gevallen, maar net zoals Clijsters hoort Henin bij de mondiale wereldtop mits ze blessurevrij zijn en in normale doen qua vorm.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:32 schreef Barca het volgende:
Henin staat ook niet in de top 8. Had alleen Clijsters verwacht (en gehoopt).
Laten we in elk geval hopen op een spannende finale en spannende partijen vandaag.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vrees dat Henin met dr pijntjes en kwaaltjes wel eens het onderspit kan gaan delven...
Ik betwijfel het. Henin heeft altijd pijntjes en kwaaltjes. Volgens mij maakt dat haar alleen maar sterker.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vrees dat Henin met dr pijntjes en kwaaltjes wel eens het onderspit kan gaan delven...
Ana Ivanovic als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg Butra, wie is die schone in jouw avatar eigenlijk?
Ivanovic zo te zien, een servisch talentje van 17 dat nog redelijk ver kwam dit jaar op RG.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg Butra, wie is die schone in jouw avatar eigenlijk?
17.59 stopt de NOS.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
O god, tot wanneer kan de NOS uitzenden? Ik zie het al gebeuren dat Nadal - Federer nergens te zien zal zijn
Ik heb daar nog een wedstrijd van zitten kijken, maar zo lief als ze in de avatar is heb ik r nog niet gezienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ivanovic zo te zien, een servisch talentje van 17 dat nog redelijk ver kwam dit jaar op RG.
Met dit weer zal dat wel rond 21.00 schat ik, misschien wel eerder.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:59 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe laat stoppen ze bij roland garros vanwege duisternis?
Nietesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:11 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig hebben we Eurosport nog.
TSJAKKAAAAAAAAAAHquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:13 schreef Skande het volgende:
Antal van der Duim naar de finale!
^quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nadal heeft zn A-game meegenomen
Roland Garros radio kun je ook aanzetten op dat scorebord, is iig iets..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik zit hier in Rotterdam waar UPC geen Eurosport doorgeeft, Ned 2 is natuurlijk allang gestopt en ook de Belg is er mee gestopt. Conclusie ? De wedstrijd waar ik gvd de hele dag op heb zitten wachten kan ik op dit moment niet zienZijn er nog manieren om de wedstrijd via internet te kijken ofzo ? Ik ben nu terug geworpen tot het Live Scoreboard van RolandGarros.com
en dan welk kanaal ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:54 schreef RayMania het volgende:
http://streamtvnow.com/board/forumdisplay.php?f=8
Die heb ik hier al op de normale kabel zitten. Toch bedankt iigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:02 schreef RayMania het volgende:
Helaas, ik had me vergist. Het is Eurosport 2.
Dan moet ik helaas RealPlayer installeren en als ik aan 1 media programma meer hekel heb dan aan WMP dan is het aan RealPlayer.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
Roland Garros radio kun je ook aanzetten op dat scorebord, is iig iets..
In Amsterdam ook niet geloof ikquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:05 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan moet ik helaas RealPlayer installeren en als ik aan 1 media programma meer hekel heb dan aan WMP dan is het aan RealPlayer.
Te achterlijk voor woorden, in een dorp met 15.000 inwoner heb ik wel Eurosport, kom ik in Rotterdam: geen Eurosport.
Moet je die zenders wel hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:15 schreef petitlapin het volgende:
de match wordt ook uitgezonden op france 2 ... en la deux ( waalse tweede kanaal ...)
Of met die van morgen....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:56 schreef tong80 het volgende:
Wat een geweldenaren. Vergelijk dit eens met die wijven van gisteren
Wel ja wrijf het er nog even inquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:10 schreef Leatherface het volgende:
Jammer voor de mensen die de partij niet live kunnen zien.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:10 schreef Leatherface het volgende:
Jammer voor de mensen die de partij niet live kunnen zien.
Wie gaat dit winnen? Wat denken jullie? Ik hoop dat Federers ervaring de doorslag geeft en dat hij wint.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:29 schreef Bonobo11 het volgende:
5-4 Nadal
Ja, ik nu ook. Ik hoop echt dat Federer het redt. Vind het wel knap hoe Nadal speelt, erg moedig.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:36 schreef erikh het volgende:
Ik hoop op een 5 setter in ieder geval.
quote:
Het was gewoon een slechte smash van Federerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
![]()
Vette rally net, nadal leek uitgespeeld bij die smash van Federer,
Nou ik zie het 5 minuten ofzo maar ik vind het geweldigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:39 schreef erikh het volgende:
Even een vraagje tussendoor, mis ik nu een onwijs mooie partij tennis toevallig?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:39 schreef erikh het volgende:
Even een vraagje tussendoor, mis ik nu een onwijs mooie partij tennis toevallig?
Ja zo hoort tennis gespeeld te worden. Als dit een 5-setter wordt komt het in de analen te staan van grote wedstrijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:39 schreef erikh het volgende:
Zolang Nadal wint is dat ook nog goed.quote:
Analen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja zo hoort tennis gespeeld te worden. Als dit een 5-setter wordt komt het in de analen te staan van grote wedstrijden.
precies dat zal jammer zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:56 schreef XL het volgende:
Jammer dat ze vanavond de partij waarschijnlijk niet zullen uitspelen. Invallende duisternis, dat verpest in mijn ogen het legendarisch karakter wat deze partij zou verdienen.
Nee, een mooie dame op de tribune.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:54 schreef erikh het volgende:
Streaker?
Het is goed om te zien dat iemand Federer het heel moeilijk kan maken. Het blijkt dat Federer ook maar een mens is..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:03 schreef erikh het volgende:
3-3 nu. Dat valt me toch op aan Federer, af en toe lijkt het of hij zenuwactig wordt en juist daardoor slechter gaat spelen maar meestal duurt het gelukkig maar even. Hopen dat ie meteen weer terug kan breken
Ja, zeker weten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Sportief van Nadal om te zeggen dat die bal in was
Vroeg het me ook af. Goed te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
Wie was dat vrouwtje net, een tennisster?
Fuck. Sorry hoor...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:12 schreef erikh het volgende:
en de break is een feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |