Ja, ik nu ook. Ik hoop echt dat Federer het redt. Vind het wel knap hoe Nadal speelt, erg moedig.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:36 schreef erikh het volgende:
Ik hoop op een 5 setter in ieder geval.
quote:
Het was gewoon een slechte smash van Federerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
![]()
Vette rally net, nadal leek uitgespeeld bij die smash van Federer,
Nou ik zie het 5 minuten ofzo maar ik vind het geweldigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:39 schreef erikh het volgende:
Even een vraagje tussendoor, mis ik nu een onwijs mooie partij tennis toevallig?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:39 schreef erikh het volgende:
Even een vraagje tussendoor, mis ik nu een onwijs mooie partij tennis toevallig?
Ja zo hoort tennis gespeeld te worden. Als dit een 5-setter wordt komt het in de analen te staan van grote wedstrijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:39 schreef erikh het volgende:
Zolang Nadal wint is dat ook nog goed.quote:
Analen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja zo hoort tennis gespeeld te worden. Als dit een 5-setter wordt komt het in de analen te staan van grote wedstrijden.
precies dat zal jammer zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:56 schreef XL het volgende:
Jammer dat ze vanavond de partij waarschijnlijk niet zullen uitspelen. Invallende duisternis, dat verpest in mijn ogen het legendarisch karakter wat deze partij zou verdienen.
Nee, een mooie dame op de tribune.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:54 schreef erikh het volgende:
Streaker?
Het is goed om te zien dat iemand Federer het heel moeilijk kan maken. Het blijkt dat Federer ook maar een mens is..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:03 schreef erikh het volgende:
3-3 nu. Dat valt me toch op aan Federer, af en toe lijkt het of hij zenuwactig wordt en juist daardoor slechter gaat spelen maar meestal duurt het gelukkig maar even. Hopen dat ie meteen weer terug kan breken
Ja, zeker weten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Sportief van Nadal om te zeggen dat die bal in was
Vroeg het me ook af. Goed te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
Wie was dat vrouwtje net, een tennisster?
Fuck. Sorry hoor...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:12 schreef erikh het volgende:
en de break is een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |