Ja, ik nu ook. Ik hoop echt dat Federer het redt. Vind het wel knap hoe Nadal speelt, erg moedig.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:36 schreef erikh het volgende:
Ik hoop op een 5 setter in ieder geval.
quote:
Het was gewoon een slechte smash van Federerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
![]()
Vette rally net, nadal leek uitgespeeld bij die smash van Federer,
Nou ik zie het 5 minuten ofzo maar ik vind het geweldigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:39 schreef erikh het volgende:
Even een vraagje tussendoor, mis ik nu een onwijs mooie partij tennis toevallig?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:39 schreef erikh het volgende:
Even een vraagje tussendoor, mis ik nu een onwijs mooie partij tennis toevallig?
Ja zo hoort tennis gespeeld te worden. Als dit een 5-setter wordt komt het in de analen te staan van grote wedstrijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:39 schreef erikh het volgende:
Zolang Nadal wint is dat ook nog goed.quote:
Analen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja zo hoort tennis gespeeld te worden. Als dit een 5-setter wordt komt het in de analen te staan van grote wedstrijden.
precies dat zal jammer zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:56 schreef XL het volgende:
Jammer dat ze vanavond de partij waarschijnlijk niet zullen uitspelen. Invallende duisternis, dat verpest in mijn ogen het legendarisch karakter wat deze partij zou verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |