Met dit weer zal dat wel rond 21.00 schat ik, misschien wel eerder.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:59 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe laat stoppen ze bij roland garros vanwege duisternis?
Nietesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:11 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig hebben we Eurosport nog.
TSJAKKAAAAAAAAAAHquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:13 schreef Skande het volgende:
Antal van der Duim naar de finale!
^quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nadal heeft zn A-game meegenomen
Roland Garros radio kun je ook aanzetten op dat scorebord, is iig iets..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik zit hier in Rotterdam waar UPC geen Eurosport doorgeeft, Ned 2 is natuurlijk allang gestopt en ook de Belg is er mee gestopt. Conclusie ? De wedstrijd waar ik gvd de hele dag op heb zitten wachten kan ik op dit moment niet zienZijn er nog manieren om de wedstrijd via internet te kijken ofzo ? Ik ben nu terug geworpen tot het Live Scoreboard van RolandGarros.com
en dan welk kanaal ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:54 schreef RayMania het volgende:
http://streamtvnow.com/board/forumdisplay.php?f=8
Die heb ik hier al op de normale kabel zitten. Toch bedankt iigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:02 schreef RayMania het volgende:
Helaas, ik had me vergist. Het is Eurosport 2.
Dan moet ik helaas RealPlayer installeren en als ik aan 1 media programma meer hekel heb dan aan WMP dan is het aan RealPlayer.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
Roland Garros radio kun je ook aanzetten op dat scorebord, is iig iets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |