De mannen kunnen er ook wat van hoor. Vooral Nadal is ook niet erg stil.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Pas was er de partij van Williams tegen nog zo'n schreeuwlelijk. Man het leek verdomme wel of ze bij elke slag een daverend orgasme kregen. Ik heb toen iig heel snel gezapt want dat gekreun was echt gewoon te erg.
Williams: AAAAHHHHHHHHHHH *slaat bal* AOEEOAHHHHHHH
Zelfs bij het aanleggen moet ze al een kreet slaan, echt te achterlijk voor woorden, alleen dat al is voor mij reden om mannentennis boven vrouwentennis te prefereren.
Uiteraar maar dit was de eerste keer dat ik me er zo aan stoorde dat ik ging zappen. Het was 1 grote kreunpartij, was de 1 klaar nam de 2e het weer over.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:54 schreef BVO het volgende:
De mannen kunnen er ook wat van hoor. Vooral Nadal is ook niet erg stil..
Seles was ook altijd leuk..
Geef een man een trap in zijn zak moet je eens horen wat voor geluid hij dan maakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Uiteraar maar dit was de eerste keer dat ik me er zo aan stoorde dat ik ging zappen. Het was 1 grote kreunpartij, was de 1 klaar nam de 2e het weer over.
Plus het voordeel dat vrouwen ook meteen zo'n schel geluid maken, dat is nog irritanter, maar goed daar kunnen ze dan zelf weer niets aan doen
Luister, ik beoordeel vrouwentennis niet op het uiterlijk. Ik zeg alleen dat ik vrouwentennis als sport stukken minder interessant vind dan mannentennis. Als gezonde jongen zijnde, die ook van sport in het algemeen houd en derhalve vaak naar sportprogramma's kijkt, is het wel zo dat ik vrouwentennis vaak zap op het moment dat er twee lelijkerds op de baan staan. Daarmee beoordeel ik vrouwentennis niet op uiterlijk, maar daarmee bepaal ik zelf waar ik naar kijk op mijn eigen televisie. Daar is toch niets mis mee, lijkt me...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:12 schreef Barca het volgende:
Bij de dames heb je wel meer rally's. Dit omdat ze vaak niet de kracht hebben om een service te slaan die al bijna beslissend is. De top bij de vrouwen is wel smal.
Om echter vrouwentennis puur te beoordelen op het uiterlijk van speelsters (als je al kijkt) vind ik erg zwak en niet getuigen van respect. Ze spelen anders maar doen er net zo veel voor.
Bij tennis zijn het de spelers/speelsters die de oerwoudgeluiden maken. Bij voetbal de toeschouwers.
Dat zou ik nou nog wel eens willen zien gebeurenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Geef een man een trap in zijn zak moet je eens horen wat voor geluid hij dan maakt.
Je zei zelf dat je vrouwentennis niet kijkt om het spel maar om de koppen (doorzapt als er een rotkop in beeld is).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:18 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Luister, ik beoordeel vrouwentennis niet op het uiterlijk. Ik zeg alleen dat ik vrouwentennis als sport stukken minder interessant vind dan mannentennis. Als gezonde jongen zijnde, die ook van sport in het algemeen houd en derhalve vaak naar sportprogramma's kijkt, is het wel zo dat ik vrouwentennis vaak zap op het moment dat er twee lelijkerds op de baan staan. Daarmee beoordeel ik vrouwentennis niet op uiterlijk, maar daarmee bepaal ik zelf waar ik naar kijk op mijn eigen televisie. Daar is toch niets mis mee, lijkt me...
De prestatie die deze vrouwen leveren is er zeker niet minder om en die prestatie respecteer ik echt wel, echter boeit deze prestatie mij persoonlijk een stuk minder omdat ik er niet zo veel kijkgenot aan heb en dus al snel doorzap.
De vropuwen spelen doorgaans meer rally's inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:12 schreef Barca het volgende:
Bij de dames heb je wel meer rally's. Dit omdat ze vaak niet de kracht hebben om een service te slaan die al bijna beslissend is. De top bij de vrouwen is wel smal.
Om echter vrouwentennis puur te beoordelen op het uiterlijk van speelsters (als je al kijkt) vind ik erg zwak en niet getuigen van respect. Ze spelen anders maar doen er net zo veel voor.
Bij tennis zijn het de spelers/speelsters die de oerwoudgeluiden maken. Bij voetbal de toeschouwers.
Wegens haar blessure is ze inderdaad terug gevallen, maar net zoals Clijsters hoort Henin bij de mondiale wereldtop mits ze blessurevrij zijn en in normale doen qua vorm.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:32 schreef Barca het volgende:
Henin staat ook niet in de top 8. Had alleen Clijsters verwacht (en gehoopt).
Laten we in elk geval hopen op een spannende finale en spannende partijen vandaag.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vrees dat Henin met dr pijntjes en kwaaltjes wel eens het onderspit kan gaan delven...
Ik betwijfel het. Henin heeft altijd pijntjes en kwaaltjes. Volgens mij maakt dat haar alleen maar sterker.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vrees dat Henin met dr pijntjes en kwaaltjes wel eens het onderspit kan gaan delven...
Ana Ivanovic als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg Butra, wie is die schone in jouw avatar eigenlijk?
Ivanovic zo te zien, een servisch talentje van 17 dat nog redelijk ver kwam dit jaar op RG.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg Butra, wie is die schone in jouw avatar eigenlijk?
17.59 stopt de NOS.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
O god, tot wanneer kan de NOS uitzenden? Ik zie het al gebeuren dat Nadal - Federer nergens te zien zal zijn
Ik heb daar nog een wedstrijd van zitten kijken, maar zo lief als ze in de avatar is heb ik r nog niet gezienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ivanovic zo te zien, een servisch talentje van 17 dat nog redelijk ver kwam dit jaar op RG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |