Ik vergeet de beelden nooit meer. Halfverkoolde mensen die brandend over het hek wilden klimmen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:29 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
wow inderdaad zelden iets van gehoord, anders zou ik het me kunnen herinneren
Yvonne in VBL?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:38 schreef yvonne het volgende:
O, die ga ik zeker kijken!
Wow, dat ziet er wel heftig uit zeg.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:56 schreef Bjoro het volgende:
http://www.bradfordtimeline.freeserve.co.uk/fire.htm
voor een aantal foto's !
Video maar laten snorren....mag op visite !
Die huilende commentator die bleef door gaan....quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:31 schreef tong80 het volgende:
Ik vergeet de beelden nooit meer. Halfverkoolde mensen die brandend over het hek wilden klimmen.
Dat was zeker wat. Ik heb met plezier erna gekeken, en gek opgekeken dat een 'amateur' wedstrijd zo beleefd kan worden!quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:38 schreef PogueMahone het volgende:
vorige week ook al vergeten te kijken met spakenburg-ijsselmeervogels, hopelijk nu niet
was dat nog wat vorige week?
sheffield, hillsboroughquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:00 schreef Rewimo het volgende:
Ja, pas naderhand, na de ramp in Liverpool werden de hekken afgeschaft.
Ik dacht al dat ik iets verkeerd zeiquote:
Volgens mij zaten er zelfs mensen op het dak.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vergeet de beelden nooit meer. Halfverkoolde mensen die brandend over het hek wilden klimmen.
hej nog nietquote:
volgens mij si ie nieuw, de BBC zal vast wel eens wat gemaakt hebben hieroverquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:52 schreef popolon het volgende:
Als ik het goed heb is dit al vaker op televisie geweest, de docu dan.
Zou kunnen, staat me iets van bij dat dit inderdaad al uitgezonden is, kan ook BBC zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij si ie nieuw, de BBC zal vast wel eens wat gemaakt hebben hierover
Nee deze is van Tom Egberts. Die man zouden ze bij de BBC wel willen hebben.Hoe pinlijk ook, het is weer een juweeltje van hem. Wat een klasbak.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:52 schreef popolon het volgende:
Als ik het goed heb is dit al vaker op televisie geweest, de docu dan.
nee hoor k kan hier ook niet emotiloos naar kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:01 schreef SCH het volgende:
Misschien omdat ik zo moe ben of gewoon een mietje ben maar ik loop helemaal leeg
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:01 schreef SCH het volgende:
Misschien omdat ik zo moe ben of gewoon een mietje ben maar ik loop helemaal leeg
Hmmz ok, dan was het misschien van iemand anders. Maar ik heb er al eens een docu over gezien ergens.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee deze is van Tom Egberts. Die man zouden ze bij de BBC wel willen hebben.Hoe pinlijk ook, het is weer een juweeltje van hem. Wat een klasbak.
nouja wees blij dat er een muurtje voor de tribune stond, als daar nog hekken hadden gestaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
Absurd eigenlijk dat we toen van die hekken hadden en de deuren dicht deden.
Maar net als in de Heizel en Hillsborough zaten ze als ratten in deval.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja wees blij dat er een muurtje voor de tribune stond, als daar nog hekken hadden gestaan
idd met respectquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:08 schreef tong80 het volgende:
Ja moet je eht kijken Popo. Ik kijk ook met een oog van is het te sensationeel begracht, maar het is mooi in beeld gezet.
Moet nog een dag wachten, komt goed.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:08 schreef tong80 het volgende:
Ja moet je eht kijken Popo. Ik kijk ook met een oog van is het te sensationeel begracht, maar het is mooi in beeld gezet.
idd in 4 minuten, k moest meteen denken aan hoe lang t duurt voor k zelf t stadion uit ben als t vol isquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar net als in de Heizel en Hillsborough zaten ze als ratten in deval.
't Is idd niet voor te stellen he...quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd in 4 minuten, k moest meteen denken aan hoe lang t duurt voor k zelf t stadion uit ben als t vol isen dan te bedenken doe t zou als iedereen in doodsangst is, brrr
Hier hetzelfde gevoelquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:15 schreef pascalheister het volgende:
indrukwekkend gemaakt
met brok in de keel zit
Absoluut, erg indrukwekkend zeg...ik heb dit nooit zo meegekregen omdat ik toen maar een klein mannetje was, maar echt indrukwekkend..quote:
Voor mij geldt hetzelfde, zoiets maakt een erg grote indruk op je...quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Absoluut, erg indrukwekkend zeg...ik heb dit nooit zo meegekregen omdat ik toen maar een klein mannetje was, maar echt indrukwekkend..
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:19 schreef SCH het volgende:
Bedank Tom hier: publieksreacties@rtv.nos.nl
Ik ook.quote:
mailtje gestuurdquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:19 schreef SCH het volgende:
Jij vroeg je al af waarom de routeplanner het adres niet herkende?quote:
idd kippevel toen ik dat hoordequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat verhaal van die vader die tegen z'n zoon zei dat ie hem maar moest achterlaten was vrij indrukwekkend...
Tong zei boos dat de link niet werktequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij vroeg je al af waarom de routeplanner het adres niet herkende?![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Week ofzO.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:47 schreef Gunner het volgende:
hoe lang blijft zo'n uitzending op uitzendinggemist staan?
Zeg dat. En de gezichtsuitdrukking van hem bij de herdenking...quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:29 schreef Keano het volgende:
Dat verhaal van dat jongetje dat op zijn broer en vader en oom bleef wachten......
hangt ervan af, je kan ook nog afleveringen zien van 2003quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
Erg indrukwekkende docu en die afschuwelijke beelden kwamen weer terug in de herinnering.![]()
Of die verkeersregelaar met die twee kinderen onder zijn jasquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat verhaal van die vader die tegen z'n zoon zei dat ie hem maar moest achterlaten was vrij indrukwekkend...
Dit gaan ze echt nog wel een keer herhalen lijkt mij....quote:
Tja, da's wel logisch ook, anders was het geen ramp geworden natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:55 schreef DIGGER het volgende:
Zie je altijd bij rampen, het meest slechte scenario komt uit, en dna doel ik met name even over de bouw van die tribune, de wind, de vorm van het dak, het teer erop etc. waardoor de brand zich zo enorm snel en tot enorme hitte heeft kunnen ontwikkelen.
mail verstuurd... zeer indrukwekkend zeg en wat ging dat vuur snelquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:19 schreef SCH het volgende:
Heb er 6 maanden gewoond in 1996. Moet eerlijk zeggen dat ik toen hier weinig vanaf wist.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:08 schreef Suijk het volgende:
Is er hier trouwens wel eens iemand in Bradford geweest?
Je hoorde het ook in de docu, de mensen spreken er (bijna) niet meer over. Slechts de gedenktekens herinneren er nog aan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb er 6 maanden gewoond in 1996. Moet eerlijk zeggen dat ik toen hier weinig vanaf wist.
Toen ik de aankondiging in de krant las over de docu wist ik wel dat er een keer iets ergs gebeurd was, maar hoe of wat verder niet. Ik was 10 in 1985, dus heb er toen iig niks van meegekregen, en in 1996 dus ook niet.
staat er (nog) niet opquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb hem op de pc staan, 2½GB.
Maar www.uitzendinggemist.nl ??
Zal er nog wel opkomen.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:19 schreef SCH het volgende:
Nee, dat is juist heel begrijpelijk, de rommel onder de tribune, alles van hout, onbeperkte aanvoer van zuurstof, de vorm overkapping die de vlammen door het aanzuigen van de zuurstof terug naar binnen doet slaan, waardoor de temperatuur extreem snel oploopt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:05 schreef buzzer het volgende:
Onbegrijpelijk dat zo'n lullig brandje binnen 1 minuut doorslaat naar zo'n inferno.
Dat vind ik dan weer niet. Je had toen eenmaal heel veel van dat soort tribunes. De modernisering van de stadions was nog niet echt op gang gekomen. HFC Haarlem had ook zo'n tribune, kan ik me nog goed herinneren. Alles van hout en je wilt niet weten wat voor troep eronder lag. Daar had zoiets ook kunnen gebeuren, en in talloze andere stadions ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Dat deze situatie heeft kunnen ontstaan, dat is onbegrijpelijk.
Wat dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:14 schreef dolle_hond het volgende:
de docu was redelijk, maar er had zoveel meer in gezeten.
overgemonteerd? wat is dat?quote:dat flauwe fragmentarisch en overgemonteerd tonen van die beelden van de brand, gemengd met foto's is een stijl, waar ik helemaal niet van houd.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:15 schreef Suijk het volgende:
Waarom mailt Tom Egbers nou niet terug.
Wie dan wel ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij geven we hem wat teveel eer - ik sprak net iemand van de NOS die zei dat Tom er niet zoveel aan heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
Ik heb in m'n mailtje de groeten gedaan aan Dione en m'n adres achtergelaten.
ik bedoel dat ik de indruk kreeg dat ze ook wilden laten zien dat ze erg goed kunnen monteren.quote:
volgens mij zei Barry Steven dat en niet Jacquesquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
Heb hem vannacht gezien en het was weer eendocu.
Vooral doorgaan,zou Jacques zeggen
quote:Op zondag 5 juni 2005 02:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij zei Barry Steven dat en niet Jacques
Tong heeft toch al een adresquote:
ik heb 'm ook gemistquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:45 schreef Gunner het volgende:
Ik kan hem niet vinden op uitzendinggemist.nl ?
Dat weet ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb hem op mijn pc staan, dik 2,5GB.
Weet iemand hoe ik van mpeg een dvd kan maken?
Dat was dan ook een extreem orgineel concept.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:19 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Niet gezien, maar is dit niet een beetje jatwerk? Zag laatst ook een docu over het Heizeldrama, gingen ze ook met betrokkenen van toen terug naar de plek des onheils
Ik dacht 2, kijk straks thuis even voor de zekerheid.quote:
-edit-quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik dacht 2, kijk straks thuis even voor de zekerheid.
Ze hebben inderdaad erg goede documentairesquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:27 schreef Bjoro het volgende:
tis te hopen dat studio sport alle sportdocumenten op 1 dvd uitbrengt !
ivm eenzijdige nieuwsgevingquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze documentaire kan uit documentaire oogpunt toch niet goed worden genoemd?
dat zei ik eerder ook alquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoezo niet? Het hoeft toch niet allemaal op de VPRO-manier gemaakt te worden?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is dus mpeg1 avi.quote:
Zoals er verteld werd wordt de brand een beetje "doodgezwegen" dus kan ik me levendig voorstellen dat hij of welke andere direct betrokkende niet staat te juichen om zoiets te vertellen met een camera op je gezicht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is die jongen die inmiddels een vent van in de 30 is niet voor de camera verschenen? En, als ie dat niet wilde, een vriend van hem/zijn moeder of welke naaste van m dan ook?
Als het zou heten 'Het jaar dat Napoli terugkwam' zou je er een topic over openen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef DIGGER het volgende:
Volgende week isBarca
het onderwerp van de docu (1 jaar om Barca te redden - alleen die titel al...)
het jaar dat Helmond Sport terugkwamquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het zou heten 'Het jaar dat Napoli terugkwam' zou je er een topic over openen.
Die titel zou dan iig WEL realistisch zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het zou heten 'Het jaar dat Napoli terugkwam' zou je er een topic over openen.
In the eye of the beholder wel jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:18 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Die titel zou dan iig WEL realistisch zijn.
Voor een club is 6 jaar geen prijs winnen voor een club zoals Barca een drama. Napoli is verwend door Diego, wonnen twee grote prijzen, maar dat mag voor Napoli nooit de maatstaf zijn. Ze horen in het rijtje Verona, Gagliari en ik denk Parma dat over een paar jaar ook verdwenen is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:01 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Napoli is failliet verklaard, naar de 3e divisie teruggezet, da's toch wel even iets anders als de problemen van Barca, een paar jaar net naast de prijzen pakken.
Heb het geprobeerd met Winavi. Nu branden, kijk straks bij thuiskomst maar 's richting het resultaat ervan.quote:
En wist je toen van deze ramp ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:22 schreef Blinker het volgende:
Ik ben daar 2 maanden geleden nog geweest![]()
Helaas dan zit ik op Lowlandsquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:17 schreef Libris het volgende:
Kreeg net een mail van de nos:
Extra herhalingen van sportdocumenten zijn als volgt geprogrammeerd.
Zondag 14 augustus: Rood of Blauw, een week uit het leven van een gespleten dorp.
Zondag 21 augustus: Een onvergetelijke dag, over de Bradford ramp
Zondag 28 augustus: Ton Boot, Kampioenenmaker
Met vriendelijke groet
NOS Publieksvoorlichting
Goede service van de NOS
Die van 21 augustus wil ook wel zien, ook al boeit voetbal me geen ruk!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:17 schreef Libris het volgende:
Kreeg net een mail van de nos:
Extra herhalingen van sportdocumenten zijn als volgt geprogrammeerd.
Zondag 14 augustus: Rood of Blauw, een week uit het leven van een gespleten dorp.
Zondag 21 augustus: Een onvergetelijke dag, over de Bradford ramp
Zondag 28 augustus: Ton Boot, Kampioenenmaker
Met vriendelijke groet
NOS Publieksvoorlichting
Goede service van de NOS
Heb hem de vorige keer opgenomen op de pc en er een dvd van gemaakt. Geweldige documantaire!quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die van 21 augustus wil ook wel zien, ook al boeit voetbal me geen ruk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |