quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:01 schreef SCH het volgende:
Misschien omdat ik zo moe ben of gewoon een mietje ben maar ik loop helemaal leeg
Hmmz ok, dan was het misschien van iemand anders. Maar ik heb er al eens een docu over gezien ergens.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee deze is van Tom Egberts. Die man zouden ze bij de BBC wel willen hebben.Hoe pinlijk ook, het is weer een juweeltje van hem. Wat een klasbak.
nouja wees blij dat er een muurtje voor de tribune stond, als daar nog hekken hadden gestaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
Absurd eigenlijk dat we toen van die hekken hadden en de deuren dicht deden.
Maar net als in de Heizel en Hillsborough zaten ze als ratten in deval.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja wees blij dat er een muurtje voor de tribune stond, als daar nog hekken hadden gestaan
idd met respectquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:08 schreef tong80 het volgende:
Ja moet je eht kijken Popo. Ik kijk ook met een oog van is het te sensationeel begracht, maar het is mooi in beeld gezet.
Moet nog een dag wachten, komt goed.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:08 schreef tong80 het volgende:
Ja moet je eht kijken Popo. Ik kijk ook met een oog van is het te sensationeel begracht, maar het is mooi in beeld gezet.
idd in 4 minuten, k moest meteen denken aan hoe lang t duurt voor k zelf t stadion uit ben als t vol isquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar net als in de Heizel en Hillsborough zaten ze als ratten in deval.
't Is idd niet voor te stellen he...quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd in 4 minuten, k moest meteen denken aan hoe lang t duurt voor k zelf t stadion uit ben als t vol isen dan te bedenken doe t zou als iedereen in doodsangst is, brrr
Hier hetzelfde gevoelquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:15 schreef pascalheister het volgende:
indrukwekkend gemaakt
met brok in de keel zit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |