Dit gaan ze echt nog wel een keer herhalen lijkt mij....quote:
Tja, da's wel logisch ook, anders was het geen ramp geworden natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:55 schreef DIGGER het volgende:
Zie je altijd bij rampen, het meest slechte scenario komt uit, en dna doel ik met name even over de bouw van die tribune, de wind, de vorm van het dak, het teer erop etc. waardoor de brand zich zo enorm snel en tot enorme hitte heeft kunnen ontwikkelen.
mail verstuurd... zeer indrukwekkend zeg en wat ging dat vuur snelquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:19 schreef SCH het volgende:
Bedank Tom hier: publieksreacties@rtv.nos.nl
Heb er 6 maanden gewoond in 1996. Moet eerlijk zeggen dat ik toen hier weinig vanaf wist.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:08 schreef Suijk het volgende:
Is er hier trouwens wel eens iemand in Bradford geweest?
Je hoorde het ook in de docu, de mensen spreken er (bijna) niet meer over. Slechts de gedenktekens herinneren er nog aan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb er 6 maanden gewoond in 1996. Moet eerlijk zeggen dat ik toen hier weinig vanaf wist.
Toen ik de aankondiging in de krant las over de docu wist ik wel dat er een keer iets ergs gebeurd was, maar hoe of wat verder niet. Ik was 10 in 1985, dus heb er toen iig niks van meegekregen, en in 1996 dus ook niet.
staat er (nog) niet opquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb hem op de pc staan, 2½GB.
Maar www.uitzendinggemist.nl ??
Zal er nog wel opkomen.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:19 schreef SCH het volgende:
Bedank Tom hier: publieksreacties@rtv.nos.nl
Nee, dat is juist heel begrijpelijk, de rommel onder de tribune, alles van hout, onbeperkte aanvoer van zuurstof, de vorm overkapping die de vlammen door het aanzuigen van de zuurstof terug naar binnen doet slaan, waardoor de temperatuur extreem snel oploopt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:05 schreef buzzer het volgende:
Onbegrijpelijk dat zo'n lullig brandje binnen 1 minuut doorslaat naar zo'n inferno.
Dat vind ik dan weer niet. Je had toen eenmaal heel veel van dat soort tribunes. De modernisering van de stadions was nog niet echt op gang gekomen. HFC Haarlem had ook zo'n tribune, kan ik me nog goed herinneren. Alles van hout en je wilt niet weten wat voor troep eronder lag. Daar had zoiets ook kunnen gebeuren, en in talloze andere stadions ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Dat deze situatie heeft kunnen ontstaan, dat is onbegrijpelijk.
Wat dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:14 schreef dolle_hond het volgende:
de docu was redelijk, maar er had zoveel meer in gezeten.
overgemonteerd? wat is dat?quote:dat flauwe fragmentarisch en overgemonteerd tonen van die beelden van de brand, gemengd met foto's is een stijl, waar ik helemaal niet van houd.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:15 schreef Suijk het volgende:
Waarom mailt Tom Egbers nou niet terug.
Wie dan wel ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij geven we hem wat teveel eer - ik sprak net iemand van de NOS die zei dat Tom er niet zoveel aan heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
Ik heb in m'n mailtje de groeten gedaan aan Dione en m'n adres achtergelaten.
ik bedoel dat ik de indruk kreeg dat ze ook wilden laten zien dat ze erg goed kunnen monteren.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
Ik heb in m'n mailtje de groeten gedaan aan Dione en m'n adres achtergelaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |