Hier hetzelfde gevoelquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:15 schreef pascalheister het volgende:
indrukwekkend gemaakt
met brok in de keel zit
Absoluut, erg indrukwekkend zeg...ik heb dit nooit zo meegekregen omdat ik toen maar een klein mannetje was, maar echt indrukwekkend..quote:
Voor mij geldt hetzelfde, zoiets maakt een erg grote indruk op je...quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Absoluut, erg indrukwekkend zeg...ik heb dit nooit zo meegekregen omdat ik toen maar een klein mannetje was, maar echt indrukwekkend..
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:19 schreef SCH het volgende:
Bedank Tom hier: publieksreacties@rtv.nos.nl
Ik ook.quote:
mailtje gestuurdquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:19 schreef SCH het volgende:
Bedank Tom hier: publieksreacties@rtv.nos.nl
Jij vroeg je al af waarom de routeplanner het adres niet herkende?quote:
idd kippevel toen ik dat hoordequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat verhaal van die vader die tegen z'n zoon zei dat ie hem maar moest achterlaten was vrij indrukwekkend...
Tong zei boos dat de link niet werktequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij vroeg je al af waarom de routeplanner het adres niet herkende?![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Week ofzO.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:47 schreef Gunner het volgende:
hoe lang blijft zo'n uitzending op uitzendinggemist staan?
Zeg dat. En de gezichtsuitdrukking van hem bij de herdenking...quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:29 schreef Keano het volgende:
Dat verhaal van dat jongetje dat op zijn broer en vader en oom bleef wachten......
hangt ervan af, je kan ook nog afleveringen zien van 2003quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |