quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
Ik heb in m'n mailtje de groeten gedaan aan Dione en m'n adres achtergelaten.
ik bedoel dat ik de indruk kreeg dat ze ook wilden laten zien dat ze erg goed kunnen monteren.quote:
volgens mij zei Barry Steven dat en niet Jacquesquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
Heb hem vannacht gezien en het was weer eendocu.
Vooral doorgaan,zou Jacques zeggen
quote:Op zondag 5 juni 2005 02:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij zei Barry Steven dat en niet Jacques
Tong heeft toch al een adresquote:
ik heb 'm ook gemistquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:45 schreef Gunner het volgende:
Ik kan hem niet vinden op uitzendinggemist.nl ?
Dat weet ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb hem op mijn pc staan, dik 2,5GB.
Weet iemand hoe ik van mpeg een dvd kan maken?
Dat was dan ook een extreem orgineel concept.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:19 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Niet gezien, maar is dit niet een beetje jatwerk? Zag laatst ook een docu over het Heizeldrama, gingen ze ook met betrokkenen van toen terug naar de plek des onheils
Ik dacht 2, kijk straks thuis even voor de zekerheid.quote:
-edit-quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik dacht 2, kijk straks thuis even voor de zekerheid.
Ze hebben inderdaad erg goede documentairesquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:27 schreef Bjoro het volgende:
tis te hopen dat studio sport alle sportdocumenten op 1 dvd uitbrengt !
ivm eenzijdige nieuwsgevingquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze documentaire kan uit documentaire oogpunt toch niet goed worden genoemd?
dat zei ik eerder ook alquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoezo niet? Het hoeft toch niet allemaal op de VPRO-manier gemaakt te worden?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is dus mpeg1 avi.quote:
Zoals er verteld werd wordt de brand een beetje "doodgezwegen" dus kan ik me levendig voorstellen dat hij of welke andere direct betrokkende niet staat te juichen om zoiets te vertellen met een camera op je gezicht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is die jongen die inmiddels een vent van in de 30 is niet voor de camera verschenen? En, als ie dat niet wilde, een vriend van hem/zijn moeder of welke naaste van m dan ook?
Als het zou heten 'Het jaar dat Napoli terugkwam' zou je er een topic over openen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef DIGGER het volgende:
Volgende week isBarca
het onderwerp van de docu (1 jaar om Barca te redden - alleen die titel al...)
het jaar dat Helmond Sport terugkwamquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het zou heten 'Het jaar dat Napoli terugkwam' zou je er een topic over openen.
Die titel zou dan iig WEL realistisch zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het zou heten 'Het jaar dat Napoli terugkwam' zou je er een topic over openen.
In the eye of the beholder wel jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:18 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Die titel zou dan iig WEL realistisch zijn.
Voor een club is 6 jaar geen prijs winnen voor een club zoals Barca een drama. Napoli is verwend door Diego, wonnen twee grote prijzen, maar dat mag voor Napoli nooit de maatstaf zijn. Ze horen in het rijtje Verona, Gagliari en ik denk Parma dat over een paar jaar ook verdwenen is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:01 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Napoli is failliet verklaard, naar de 3e divisie teruggezet, da's toch wel even iets anders als de problemen van Barca, een paar jaar net naast de prijzen pakken.
Heb het geprobeerd met Winavi. Nu branden, kijk straks bij thuiskomst maar 's richting het resultaat ervan.quote:
En wist je toen van deze ramp ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:22 schreef Blinker het volgende:
Ik ben daar 2 maanden geleden nog geweest![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |