-Netquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey dagobert, wat ben jij ineens in rang gestegen![]()
Ga je mij nou ook een keer bannen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
-Net
-Bert zit weer terug op sport.fok.nl
En fear me.
Sjun Lucida etc voor onbepaalde tijd en Aaah en PJO voor zolang als het duurt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie zijn er allemaal weg dan? Ook sjun?
Dat ze niet terug willen komen heb ik al zo vaak gehoord.
Is sizzler ook eindelijk geband?![]()
Zelfs Rita kan hen niet meer helpenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:16 schreef du_ke het volgende:
Sjun Lucida etc voor onbepaalde tijd en Aaah en PJO voor zolang als het duurt.
quote:[Feedback] Het Europees Hof van Justitie
Ik zie dat Monidique de titel al had verbeterd.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:17 schreef SCH het volgende:
Bos moet zijn mond sluiten
Over matige titels gesproken
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zie dat Monidique al de titel al verbeterd.
Nooit.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:44 schreef R_ON het volgende:
Wanneer komt dat ene geschrapte topic nou eens terug?
Kan ik ergens beroep aantekenen tegen dit besluit?quote:
Volgens mij heb je dat bij deze gedaan.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:19 schreef R_ON het volgende:
[..]
Kan ik ergens beroep aantekenen tegen dit besluit?
Je wilde toch een serieuze discussie?quote:Op zondag 26 juni 2005 15:49 schreef Loedertje het volgende:
Wil iemand de topictitel van Groningen alvast bedankt!! veranderen in * Remco Kouwenhoven je bent een schatje!*
quote:Op zondag 26 juni 2005 16:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je wilde toch een serieuze discussie?
En waarom is er dan in hemelsnaam een SC verdwenen?quote:Op zondag 26 juni 2005 15:35 schreef Sidekick het volgende:
Volgens mij heb je dat bij deze gedaan.
Maar volgens mij missen we weinig aan een verdwenen slowchat.
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:15 schreef pberends het volgende:
Knuffelaar Klaas de Vries (PvdA).
Wordt hier onterecht uitgemaakt voor racist, graag een POL-ban voor SCH. Hij weet zelf ook dat het fout is vandaar dat hij de tekst al in subs deed.
We weten al veel langer dat jij overal mee wegkomt, omdat die FA-kliek je het hand boven het hoofd houdt.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:25 schreef SCH het volgende:
[..]Verander je OP maar even dan lullen we er niet meer over
![]()
Ja, daarom heeft ie net een ban van een maand erop zitten. Heel logisch allemaalquote:Op maandag 27 juni 2005 10:48 schreef pberends het volgende:
[..]
We weten al veel langer dat jij overal mee wegkomt, omdat die FA-kliek je het hand boven het hoofd houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |