Tijgerwillie neuken tot ie erbij neervaltquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bier zuipen totdat je erbij neervalt
quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tijgerwillie neuken tot ie erbij neervalt
quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tijgerwillie neuken tot ie erbij neervalt
nee, net zoals gisteren loop je weer flink achterquote:
Ja, eerst zeggen dat je niet denkt maar drinkt. En vervolgens staat er 3 cm verder dat je altijd goed nadenkt voordat je iets stoms zegt.quote:
Tot zij erbij neervalt dan ?quote:
Durf duidelijke taal te vragenquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Soms moet je even duidelijk zijn tegen bepaalde personen![]()
soms wel jahquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Soms moet je even duidelijk zijn tegen bepaalde personen![]()
jij durftquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dames en heren,
Mag ik duidelijke taal?
Dank u..
quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, eerst zeggen dat je niet denkt maar drinkt. En vervolgens staat er 3 cm verder dat je altijd goed nadenkt voordat je iets stoms zegt.
ik kan ook niets goed doenquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, net zoals gisteren loop je weer flink achter
Ga maar fijn werken...quote:
tjah je kan niet alles hè, get used to itquote:
Deed het pijn?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:01 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, daar moest je 2 minuten over nadenken he
denken?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:01 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, daar moest je 2 minuten over nadenken he. Even geen drank dus
fokken natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
maar vigile, wat ga je dan wel doen in plaats van je te pletter zuipen/neuken?
jah, bedankt.. je hebt m'n woordenschat weer uitgebreid, nu moet ik alleen nog weten wat het inhoudquote:
Naar de zonsondergang kijken?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
U hebt gezocht op denken:quote:
Inderdaad dat vroeg ik mij ook al afquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
Heheh, ik drink nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
daarom ben ik er dus niet mee bekent!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
U hebt gezocht op denken:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
inhoudt, geen dankquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah, bedankt.. je hebt m'n woordenschat weer uitgebreid, nu moet ik alleen nog weten wat het inhoud
Juist, zoietsquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:05 schreef Vigile het volgende:
[..]
Juist, zoietsen d´r ouders enzo ontmoeten
Nu al?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:05 schreef Vigile het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zal je nu wel een enorme dorst hebben![]()
Die zijn nog veel ergerquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Wacht maar, totdat je die van mij ontmoet
Ja dus, zij heeft dit weekend de mijne al gezien..quote:
zou je dat wel doen megterquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Ouders ontmoeten om te vragen of je hun dochter mag neukenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:05 schreef Vigile het volgende:
[..]
En wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:06 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ja dus, zij heeft dit weekend de mijne al gezien..
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:06 schreef Ballicious het volgende:
@ Vigile, linke shit ouwe
tjah, je moet 't toch ergens over hebben met d'r oudersquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ouders ontmoeten om te vragen of je hun dochter mag neuken
Inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah, je moet 't toch ergens over hebben met d'r ouders
zijn ze eng dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:06 schreef Megter het volgende:
[..]
je kent megter tochquote:
Vanzelfsprekend....quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik wil graag opgehaald worden met een helicopter, incl sigaren en cognac.
neej, me zusje welquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee hoor, valt hartstikke mee![]()
![]()
die van jou wel dan?
Jij kent ouders van Wilma toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee hoor, valt hartstikke mee![]()
![]()
die van jou wel dan?
Dat zegt ook genoegquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
je kent megter toch
dat zou genoeg moeten zeggen
hahahaha... tot zoquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen,
Ik wil de pret niet drukken, maar ik ga een serieuze poging wagen om aan het werk te gaan. Anders gaat het niet goed komen met mn stage.
Ik wens jullie allemaal veel plezier vandaag en tot later
Dat probleem heb ik ook. Ik mis de motivatie een beetje.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen,
Ik wil de pret niet drukken, maar ik ga een serieuze poging wagen om aan het werk te gaan. Anders gaat het niet goed komen met mn stage.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen,
Tot zo jitzquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen,
Orks zijn fictieve wezens uit de boeken van J.R.R. Tolkien (o.a. In de ban van de ring). Het zijn slechte, domme, trolachtige wezens, die consequent het kwade belichamen. Ze komen in grote aantallen voor in Midden-Aarde en vormen het leger van Sauron, Saruman en Morgoth.quote:
Piet en .... heten zequote:
voor je naar je stage gingquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En wanneer zou ik dat gedaan moeten hebben?
zoals ik al weken roepquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wie heeft er al gestemd vandaag of gaat dat nog doen ?!?!
Ik zal maar beginnen : Ik ga NIET stemmen
Vanmorgen om half 8quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En wanneer zou ik dat gedaan moeten hebben?
Ik kan ook niet slijmen hoorquote:
De Silmarillionquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Orks zijn fictieve wezens uit de boeken van J.R.R. Tolkien (o.a. In de ban van de ring). Het zijn slechte, domme, trolachtige wezens, die consequent het kwade belichamen. Ze komen in grote aantallen voor in Midden-Aarde en vormen het leger van Sauron, Saruman en Morgoth.
Ze zijn eigenlijk ooit Elfen geweest maar ze werden geknecht door Melkor (Morgoth), die er op grote schaal mee begon te fokken (zie De Silmarillion). In In de ban van de ring werden ze gekruist met aardmannen (goblins) door de door het kwaad verleide tovenaar Saruman. Hierdoor ontstonden de Uruk-Hai. Deze kunnen, in tegenstelling tot de Orks, wel tegen daglicht en zijn forser en sterker.
Uruk-Haiquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Orks zijn fictieve wezens uit de boeken van J.R.R. Tolkien (o.a. In de ban van de ring). Het zijn slechte, domme, trolachtige wezens, die consequent het kwade belichamen. Ze komen in grote aantallen voor in Midden-Aarde en vormen het leger van Sauron, Saruman en Morgoth.
Ze zijn eigenlijk ooit Elfen geweest maar ze werden geknecht door Melkor (Morgoth), die er op grote schaal mee begon te fokken (zie De Silmarillion). In In de ban van de ring werden ze gekruist met aardmannen (goblins) door de door het kwaad verleide tovenaar Saruman. Hierdoor ontstonden de Uruk-Hai. Deze kunnen, in tegenstelling tot de Orks, wel tegen daglicht en zijn forser en sterker.
Aangezien ik om half 7 uit bed gekomen ben, 7 uur van huis gefietst ben. Een reis van een uur naar dat schrale vlissingen. Hier om 8 uur aangekomen... Ik meen me te herinneren dat er geen stemhokje in de bus of trein zat.quote:
LOTRquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:13 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Aangezien ik om half 7 uit bed gekomen ben, 7 uur van huis gefietst ben. Een reis van een uur naar dat schrale vlissingen. Hier om 8 uur aangekomen... Ik meen me te herinneren dat er geen stemhokje in de bus of trein zat.
Neequote:Op woensdag 1 juni 2005 09:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En is Tear er al achter wat ie gemist heeft gisteren?
LOTRquote:
ik was pas 6:50 wakker en moest om 7:15 weer weg...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:13 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Aangezien ik om half 7 uit bed gekomen ben, 7 uur van huis gefietst ben. Een reis van een uur naar dat schrale vlissingen. Hier om 8 uur aangekomen... Ik meen me te herinneren dat er geen stemhokje in de bus of trein zat.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morningiedereen weer fris en fruitig?
Alleen brilloquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
haaaaa schrale,quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Het is ook veel te vroeg om veel te gaan typen.... ach je merkt 't nog welquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee
Ik hou namelijk niet van teruglezen en niemand wil me op de hoogte brengen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
eigenlijk slaap ik nog halfquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morning bossquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Zou ze terugkomen vandaag ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is ook veel te vroeg om veel te gaan typen.... ach je merkt 't nog wel
dan mag ze weg blijvenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ze had al een vriend en woonde zelfs al samen
Blijf maar bij je muisje op sate-saus Tear....quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
leuk. ik was op de heenweg alleen verdwaald, iets minder.... maar was er op tijd. de directeur was 3 kwartier te laat dus ik heb 3 kwartier over niets moeten praten met die 2 andere mannen. maar zoals altijd begon ik als een kip zonder kop te praten dus dat was niet zo erg als ik had gedachtquote:
En wat maakt jou dat uit?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
dan hoeven wij niet meer om emmers te gillen wou je zeggen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:17 schreef Megter het volgende:
[..]
Blijf maar bij je muisje op sate-saus Tear....
O, beter toch!quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
leuk. ik was op de heenweg alleen verdwaald, iets minder.... maar was er op tijd. de directeur was 3 kwartier te laat dus ik heb 3 kwartier over niets moeten praten met die 2 andere mannen. maar zoals altijd begon ik als een kip zonder kop te praten dus dat was niet zo erg als ik had gedachten uiteindelijk zijn er uit het gesprek allemaal positieve dingen naar voren gekomen (ze zeiden dat ze het jammer vonden dat ik uiteindelijk niet het project zou kunnen afronden
) terugweg natuurlijk file, maar dat was alleen maar mooi want toen ik op kantoor kwam, kon ik meteen weg
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
leuk. ik was op de heenweg alleen verdwaald, iets minder.... maar was er op tijd. de directeur was 3 kwartier te laat dus ik heb 3 kwartier over niets moeten praten met die 2 andere mannen. maar zoals altijd begon ik als een kip zonder kop te praten dus dat was niet zo erg als ik had gedachten uiteindelijk zijn er uit het gesprek allemaal positieve dingen naar voren gekomen (ze zeiden dat ze het jammer vonden dat ik uiteindelijk niet het project zou kunnen afronden
) terugweg natuurlijk file, maar dat was alleen maar mooi want toen ik op kantoor kwam, kon ik meteen weg
Dan valt ie iig Geitje niet meer lastigquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan hoeven wij niet meer om emmers te gillen wou je zeggen?
goeie morgen poepsie woepsiequote:Op woensdag 1 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Wat een woordgrapquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
goeie morgen poepsie woepsie
Goeie morgen iedereen![]()
![]()
Zit de stemming erin vandaag
hahaha, jah je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:19 schreef Megter het volgende:
[..]
Dan valt ie iig Geitje niet meer lastig![]()
nee, juist dat het gesprek zo goed gingquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:18 schreef Megter het volgende:
[..]
O, beter toch!![]()
Vooral dat je meteen wegkon
woordgrapquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
waar jij een seksrelatie mee gaat beginnenquote:
Oja?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
waar jij een seksrelatie mee gaat beginnen
Je wilt 'm stiekem gewoon voor jezelf houden he?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:19 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
nix, ik breng Tear alvast ff op de hoogte, dan hoeft ie nix in z'n hoofd te halen
morningquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:19 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
nix, ik breng Tear alvast ff op de hoogte, dan hoeft ie nix in z'n hoofd te halen
Kijk das waarderingquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
woowww, wat n woordspeling op deze vroege morgen..Draco
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je wilt 'm stiekem gewoon voor jezelf houden he?
ik stem voor jouquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
morning
ik ga vanmiddag pas stemmenen ik moet twee keer stemmen, ook voor de koopzondagen in utrecht.
Ik ga tegen stemmen vanavondquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat gaan jullie trouwens allemaal stemmen?
ik de piano van de burenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
NEEquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik stem bij allebei tegen, maar tegen jou kan ik natuurlijk niet stemmenquote:
ik heb geen tijd om te stemmen, maar als ik zou stemmen dan zou het tegen zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Waarom geen koopzondagen in utrecht ? Beter toch, dag extra om te shoppenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik stem bij allebei tegen, maar tegen jou kan ik natuurlijk niet stemmende dag begint goed, ik heb lenny kravitz op mn pc-tje aanstaan
stagebegeleidster vindt lenny ook leuk
ze zal dan meer moeten werken denk zoquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom geen koopzondagen in utrecht ? Beter toch, dag extra om te shoppen![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:23 schreef Ballicious het volgende:
[..]
ik heb geen tijd om te stemmen, maar als ik zou stemmen dan zou het tegen zijn.
De reden hiervoor is: als we akkoord gaan kunnen andere landen nederland dwingen het softdrugs beleid aan te passen.
Je bent er niet op tegen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]ok ik weet wat wij gaan doen op het feestje
![]()
ik ben tegen omdat ze over dit soort onderwerpen geen referendum moeten houden. Hoe kan een 'eenvoudige' burger nou iets zeggen over dat enorme boekwerk. Er zijn punten waar ik voor ben, punten waar ik tegen ben. Ik zou pas ja stemmen als ik het er helemaal mee eens benquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:23 schreef Ballicious het volgende:
[..]
De reden hiervoor is: als we akkoord gaan kunnen andere landen nederland dwingen het softdrugs beleid aan te passen.
morgequote:Op woensdag 1 juni 2005 09:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
haai
btw ik stem tegen natuurlijk![]()
Je haalt zeker je zooi altijd bij Leon van Bovenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:23 schreef Ballicious het volgende:
[..]
JUUUUIST niet, er zijn juist voorzieningen getroffen die dit soort vormen van nationaal beleid beter beschermenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:23 schreef Ballicious het volgende:
[..]
daar ben ik t helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben tegen omdat ze over dit soort onderwerpen geen referendum moeten houden. Hoe kan een 'eenvoudige' burger nou iets zeggen over dat enorme boekwerk. Er zijn punten waar ik voor ben, punten waar ik tegen ben. Ik zou pas ja stemmen als ik het er helemaal mee eens ben
Ik ben op sommige punten ook wel voor, dat is zowieso ook de reden dat ik niet stem. Alsmede dat ik gewoon geen tijd heb.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben tegen omdat ze over dit soort onderwerpen geen referendum moeten houden. Hoe kan een 'eenvoudige' burger nou iets zeggen over dat enorme boekwerk. Er zijn punten waar ik voor ben, punten waar ik tegen ben. Ik zou pas ja stemmen als ik het er helemaal mee eens ben
walvisquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
haai
btw ik stem tegen natuurlijk![]()
Ik ben tegen omdat ik gewoon tegen de politiek in Nederland ben, ze maken er een teringzooi van, dus stem ik tegen uit protestquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Die ken ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:26 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Je haalt zeker je zooi altijd bij Leon van Boven
Ik denk niet dat ik dan erg veel zin heb in dat feestjequote:Op woensdag 1 juni 2005 09:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]ok ik weet wat wij gaan doen op het feestje
![]()
Nie bepaalt.... heb het laatst tegen me ouders en oma en opaquote:
Staat in de spits, andere landen krijgen inspraak op ons. En da moet ik niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:26 schreef Vigile het volgende:
[..]
JUUUUIST niet, er zijn juist voorzieningen getroffen die dit soort vormen van nationaal beleid beter beschermen
Even een klein berichtje van mij tussendoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:26 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik ben op sommige punten ook wel voor, dat is zowieso ook de reden dat ik niet stem. Alsmede dat ik gewoon geen tijd heb.
Protest-stem is triest...als je wilt protesteren ga dan met spandoek op de dam staan ofzo, maar misbruik niet een gelegenheid als deze daarvoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben tegen omdat ik gewoon tegen de politiek in Nederland ben, ze maken er een teringzooi van, dus stem ik tegen uit protest
Mijne weten het ook, kunnen er op zich wel mee leven, als ik t maar niet te vaak doe.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nie bepaalt.... heb het laatst tegen me ouders en oma en opagezegt dat ik het wel es doe....
me oma flipte door maar na wat uitleg zag ze wel in dat het niet veel meer kwaad kan dan alcohol..
me pa zei eigenlijk alleen van tja alcohol is ook softdrugs...
ach me ouders weten dat ik verstandig genoeg ben met dat soort dingen
omdat ik dat een verloedering van de stad vind. Utrecht krijgt zo een soort 24-uur economie. Daarnaast zijn alleen grote winkels voor, zoals V&D en Bijenkorf. Kleine winkeliers willen het niet. Die zullen alleen maar meer verlies gaan draaien.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom geen koopzondagen in utrecht ? Beter toch, dag extra om te shoppen![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:28 schreef Vigile het volgende:
[..]
Protest-stem is triest...als je wilt protesteren ga dan met spandoek op de dam staan ofzo, maar misbruik niet een gelegenheid als deze daarvoor
wat doen wij hier nog?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Even een klein berichtje van mij tussendoor![]()
Je werkgever is je verplicht verlof te geven om te stemmen. Als jij dat aangeeft is hij verplicht om jou vrij te geven zodat jij je stem kan uitbrengen.
Heeft spits het verkeerd geinterpreteerd, nationaal beleid t.a.v. sofdrugs, prostitutie, abortie, euthanasie, homohuwelijk worden verder beschermd,quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:27 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Staat in de spits, andere landen krijgen inspraak op ons. En da moet ik niet.
Helemaal mee eens...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:28 schreef Vigile het volgende:
[..]
Protest-stem is triest...als je wilt protesteren ga dan met spandoek op de dam staan ofzo, maar misbruik niet een gelegenheid als deze daarvoor
En daarbij krijgen andere landen inspraak.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:29 schreef Vigile het volgende:
[..]
Heeft spits het verkeerd geinterpreteerd, nationaal beleid t.a.v. sofdrugs, prostitutie, abortie, euthanasie, homohuwelijk worden verder beschermd,
Blowenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:28 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Mijne weten het ook, kunnen er op zich wel mee leven, als ik t maar niet te vaak doe.
@ Geitje, nee die schrale gek zie ik gelukkig niet vaak/nooit.
NIET betreffende deze zaken...HE-LE-MAAL nietsquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:29 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En daarbij krijgen andere landen inspraak.
heb je daar een bron van? dan mail ik dat door en ga ik naar huis!quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Even een klein berichtje van mij tussendoor![]()
Je werkgever is je verplicht verlof te geven om te stemmen. Als jij dat aangeeft is hij verplicht om jou vrij te geven zodat jij je stem kan uitbrengen.
als ik eraan denk hoe nederland over 30 jaar wordt door de grondwet, dan vind ik de nederlandse politiek nog niet zo slecht. Ik word zo moe van mensen die alleen maar om zich heen schoppen, en dus vandaag een protest-stem gaan geven. Nederland heeft hier zelf voor gekozen. Paars was slecht, balkenende is slecht.... Make up your mind en hou op met zeiken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben tegen omdat ik gewoon tegen de politiek in Nederland ben, ze maken er een teringzooi van, dus stem ik tegen uit protest
Ukej, wat jij wil piet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:30 schreef Vigile het volgende:
[..]
NIET betreffende deze zaken...HE-LE-MAAL niets
En als dat feestje van zulks aard is, then count me outquote:
the same here...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:31 schreef Vigile het volgende:
[..]
En als dat feestje van zulks aard is, then count me out
mij ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:31 schreef Vigile het volgende:
[..]
Pfff wat een verhalen op de woensdag morgenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als ik eraan denk hoe nederland over 30 jaar wordt door de grondwet, dan vind ik de nederlandse politiek nog niet zo slecht. Ik word zo moe van mensen die alleen maar om zich heen schoppen, en dus vandaag een protest-stem gaan geven. Nederland heeft hier zelf voor gekozen. Paars was slecht, balkenende is slecht.... Make up your mind en hou op met zeiken.
outgecountquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:31 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ecnomisch belang is het grootste belang met dit soort zaken, en het economische voordeel bij een JA stem is GROOTquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als ik eraan denk hoe nederland over 30 jaar wordt door de grondwet, dan vind ik de nederlandse politiek nog niet zo slecht. Ik word zo moe van mensen die alleen maar om zich heen schoppen, en dus vandaag een protest-stem gaan geven. Nederland heeft hier zelf voor gekozen. Paars was slecht, balkenende is slecht.... Make up your mind en hou op met zeiken.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Pfff wat een verhalen op de woensdag morgen
het is tijd om wakker te wordenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Pfff wat een verhalen op de woensdag morgen
Balli heeft gelijk....quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:29 schreef Vigile het volgende:
[..]
Heeft spits het verkeerd geinterpreteerd, nationaal beleid t.a.v. sofdrugs, prostitutie, abortie, euthanasie, homohuwelijk worden verder beschermd,
Staat in de wet zo uit mn hoofd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb je daar een bron van? dan mail ik dat door en ga ik naar huis!
Ik denk dat je stil feestje krijgt op deze manier, ben er vrij zeker van dat Tijgerwillie op deze manier ook weinig zin heeftquote:
Inderdaad ik ga maar eens een bakkie koffie halenquote:
dat zijn er al 3 minder dan op balli's feestjequote:Op woensdag 1 juni 2005 09:33 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik denk dat je stil feestje krijgt op deze manier, ben er vrij zeker van dat Tijgerwillie op deze manier ook weinig zin heeft![]()
Zinvol topic hoeft dus niet gesloten te wordenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:33 schreef Ballicious het volgende:
Goede discussie, statgiaire hebben een serieus onderwerp te bespreken.
Jaaa, maar als hij jou geen vrij geeft, maakt hij het voor jou niet onmogelijk om te stemmen, aangezien je dit vanavond ook nog kunt..dus het feestje gaat niet doorquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Staat in de wet zo uit mn hoofd.
Je werkgever is dat wettelijk verplicht. Je zou hem zelfs kunnen aanklagen als hij je geen verlof geeft.
economisch wel ja, maar sociaal gezien niet. Hoe staat het over 30 jaar met ons sociale vangnet? alles waar we voor hebben gestreden kan dan zo van tafel worden geschoven omdat brussel het er niet mee eens is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:32 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ecnomisch belang is het grootste belang met dit soort zaken, en het economische voordeel bij een JA stem is GROOT
de wet? ow dan doorzoek ik die wel evenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Staat in de wet zo uit mn hoofd.
Je werkgever is dat wettelijk verplicht. Je zou hem zelfs kunnen aanklagen als hij je geen verlof geeft.
Ik heb 1x geblowed om te proberen hoe het was.... opzicht best wel grappig maar ik zou het niet elke dag of elke week hoeven...quote:
Dan kan tijgerwillie mijn bruine anjer likken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:33 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik denk dat je stil feestje krijgt op deze manier, ben er vrij zeker van dat Tijgerwillie op deze manier ook weinig zin heeft![]()
Ja, tenzij jij vanavond ook moet werken. En jij aan kan tonen dat jij echt geen mogelijkheid hebt om in je eigen tijd te gaan stemmen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:34 schreef Vigile het volgende:
[..]
Jaaa, maar als hij jou geen vrij geeft, maakt hij het voor jou niet onmogelijk om te stemmen, aangezien je dit vanavond ook nog kunt..dus het feestje gaat niet door
Ik snap niet wat hun tegen blowen hebben... alcohol is minstens zo erg....quote:
ik geloof dat er dan maar 2 overblijvenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:34 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
dat zijn er al 3 minder dan op balli's feestje
Wetgeving als deze zijn UITGESLOTEN van deze regeling, is heel bewust gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Balli heeft gelijk....
Ik stel voor da je de grondwet gaat lezen... heb gister laatste pdf geleze
komt er op neer dat als alle lidstaten tegen een wet zijn die in een lidstaat geld dat ze protest kunnen indienen en daarop die wet kunnen laten aanpassen.... wat 99% zeker met het gedogenbeleid rondom softdrugs zal gaan gebeuren... Dit is een soort plan als bijv een lidstaat kwaad in het verschiet mocht hebben
Denk nou niet dat ik iedere week blow hoor, en al helemaal niet iedere dag. Zo 1 keer in de 2 maanden ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb 1x geblowed om te proberen hoe het was.... opzicht best wel grappig maar ik zou het niet elke dag of elke week hoeven...
Denk dat ze ook hier weinig behoefte aan heeftquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:34 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dan kan tijgerwillie mijn bruine anjer likken.
Neen, geen alcoholquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hun tegen blowen hebben... alcohol is minstens zo erg....
@ geitje en vigile ... jullie drinken wel alcohol?
Als jij niet wil dat het gebeurt zal ik het zeker niet doen... maar wil graag wel een reden weten... want balli en ik zouden het ook eventueel bijv gewoon buiten kunnen doen..?quote:
dat doe je dan ook maar samen met draco op je feestjequote:Op woensdag 1 juni 2005 09:34 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dan kan tijgerwillie mijn bruine anjer likken.
Het gaat om principesquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:35 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Denk nou niet dat ik iedere week blow hoor, en al helemaal niet iedere dag. Zo 1 keer in de 2 maanden ofzo.
Dan mag jij me uitleggen waarom dat overal staat?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:35 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wetgeving als deze zijn UITGESLOTEN van deze regeling, is heel bewust gedaan
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:35 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Denk nou niet dat ik iedere week blow hoor, en al helemaal niet iedere dag. Zo 1 keer in de 2 maanden ofzo.
Kijk wat jullie doen moeten jullie worden, zolang ik maar niet ´gedwongen´ ben om in de stank van die rommel te zitten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Als jij niet wil dat het gebeurt zal ik het zeker niet doen... maar wil graag wel een reden weten... want balli en ik zouden het ook eventueel bijv gewoon buiten kunnen doen..?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:36 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
dat doe je dan ook maar samen met draco op je feestje
Mag ik je bron eens lezen dan... want ik lees dan hele andere dingen in de officiele grondwet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:35 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wetgeving als deze zijn UITGESLOTEN van deze regeling, is heel bewust gedaan
omdat 't rotzooi is, als je er eenmaal mee bezig bent ga je steeds verder en daarna ook nog meer rotzooi gebruiken. Ja ik heb mensen er kapot aan zien gaan, dat je 't doet intereseert me geen bal, maar niet bij mij in de buurtquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Als jij niet wil dat het gebeurt zal ik het zeker niet doen... maar wil graag wel een reden weten... want balli en ik zouden het ook eventueel bijv gewoon buiten kunnen doen..?
Het staat LETTERLIJK in de grondwet (heb je ´m gelezen?) dat deze zijn uitgesloten van europese regelgevingquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:36 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dan mag jij me uitleggen waarom dat overal staat?
Ik heb ook niets op blowen tegen verder, iedereen moet zelf doen en laten wat ie zelf wil... de ene drinkt super veel alcohol, de ander blowt.... wat boeit het allemaal, mag toch ieder voor zich wetenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:35 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik ga zo op zoekquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mag ik je bron eens lezen dan... want ik lees dan hele andere dingen in de officiele grondwet.
precies, zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat 't rotzooi is, als je er eenmaal mee bezig bent ga je steeds verder en daarna ook nog meer rotzooi gebruiken. Ja ik heb mensen er kapot aan zien gaan, dat je 't doet intereseert me geen bal, maar niet bij mij in de buurt
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat is er mis met blowen? blowen vind ik netzo erg als drinken... harddrugs (al valt het daar in Nl als bijna onder) vind ik erger....
en dan komen ze terug met hangende pootjes omdat 't toch niet was wat ze dachten...quote:
dat hoeft niet zo te zijn. als mensen gaan blowen om hun grenzen te verkennen dan gaan ze uiteindelijk verder. mensen die blowen om te ontspannen hoeven niet verder te gaan....quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat 't rotzooi is, als je er eenmaal mee bezig bent ga je steeds verder en daarna ook nog meer rotzooi gebruiken. Ja ik heb mensen er kapot aan zien gaan, dat je 't doet intereseert me geen bal, maar niet bij mij in de buurt
tis btw ook zo dat als er 1.000.000 handtekeningen zijn verzameld over een onderwerp dat ze dat dan per se op de agenda moeten gaan zetten, straks gaat heel europa tegen ons drugsbeleid/euthanasiebeleid/homohuwelijkbeleid zijn... zou lekker worden zeg!quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mag ik je bron eens lezen dan... want ik lees dan hele andere dingen in de officiele grondwet.
Precies mijn meningquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
Er gaan ook zat mensen kapot aan de drank, betekend dat dan ook dat je niemand in je buurt wil hebben die alcohol drinkt ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik spreek alleen over mijn ervaringen ermee, voor de rest heb je gelijk als je zegt dat ze 't doen om te ontspannen, maar heb je niet steeds meer nodig om te ontspannen omdat je er gewent aan raakt?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat hoeft niet zo te zijn. als mensen gaan blowen om hun grenzen te verkennen dan gaan ze uiteindelijk verder. mensen die blowen om te ontspannen hoeven niet verder te gaan....
of ze zijn zo ver heen dat ze moeten worden opgenomen in een afkickkliniekquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
en dan komen ze terug met hangende pootjes omdat 't toch niet was wat ze dachten...
En ik blow om te ontspannen, gewoon relax in de tuin in t zonnetje. BBQ erbij. Muziekje erbij.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat hoeft niet zo te zijn. als mensen gaan blowen om hun grenzen te verkennen dan gaan ze uiteindelijk verder. mensen die blowen om te ontspannen hoeven niet verder te gaan....
Inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:41 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En ik blow om te ontspannen, gewoon relax in de tuin in t zonnetje. BBQ erbij. Muziekje erbij.
Chill, je weet toch.
nou die Bot, die geloof ik voor geen kontquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:41 schreef Vigile het volgende:
"Grondwet beschermt euthanasie-, abortus- en drugsbeleid"
-minister Bot van Buitenlandse Zaken vandaag in Buitenhof.
exact mijn punt...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat is er mis met blowen? blowen vind ik netzo erg als drinken... harddrugs (al valt het daar in Nl als bijna onder) vind ik erger....
Ja, dit is ook zo, waren het niet dat deze wetten dus UITgesloten zijn hiervanquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tis btw ook zo dat als er 1.000.000 handtekeningen zijn verzameld over een onderwerp dat ze dat dan per se op de agenda moeten gaan zetten, straks gaat heel europa tegen ons drugsbeleid/euthanasiebeleid/homohuwelijkbeleid zijn... zou lekker worden zeg!
Je hebt met blowen idd niet meer nodig.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik spreek alleen over mijn ervaringen ermee, voor de rest heb je gelijk als je zegt dat ze 't doen om te ontspannen, maar heb je niet steeds meer nodig om te ontspannen omdat je er gewent aan raakt?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Leuke link voor de mensen die gaan stemmen
http://www.sp.nl/nieuws/actie/grondwet/stemmachine/
Gelijk heb je, maar daar hebben we 't gister ook over gehadquote:
heel raar, maar lijkt net of de nee knop steeds verspringt ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Leuke link voor de mensen die gaan stemmen
http://www.sp.nl/nieuws/actie/grondwet/stemmachine/
Het gaat niet om geloven, dat politici dingen verdraaien om het anders te doen overkomen is zeker waar. Keiharde feitelijke leugens zul je niet tegenkomen, ze zouden daarbij in 2 seconden hun hele politieke carriere op de helling zetten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou die Bot, die geloof ik voor geen kont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |