ik stem voor jouquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
morning
ik ga vanmiddag pas stemmenen ik moet twee keer stemmen, ook voor de koopzondagen in utrecht.
Ik ga tegen stemmen vanavondquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat gaan jullie trouwens allemaal stemmen?
ik de piano van de burenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
NEEquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik stem bij allebei tegen, maar tegen jou kan ik natuurlijk niet stemmenquote:
ik heb geen tijd om te stemmen, maar als ik zou stemmen dan zou het tegen zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Waarom geen koopzondagen in utrecht ? Beter toch, dag extra om te shoppenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik stem bij allebei tegen, maar tegen jou kan ik natuurlijk niet stemmende dag begint goed, ik heb lenny kravitz op mn pc-tje aanstaan
stagebegeleidster vindt lenny ook leuk
ze zal dan meer moeten werken denk zoquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom geen koopzondagen in utrecht ? Beter toch, dag extra om te shoppen![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:23 schreef Ballicious het volgende:
[..]
ik heb geen tijd om te stemmen, maar als ik zou stemmen dan zou het tegen zijn.
De reden hiervoor is: als we akkoord gaan kunnen andere landen nederland dwingen het softdrugs beleid aan te passen.
Je bent er niet op tegen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]ok ik weet wat wij gaan doen op het feestje
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |