60 jaar in coma?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:52 schreef Fisher het volgende:
Brits stel breekt wereldrecord met 80-jarig huwelijk
tering hè, hoe hou je 't vol
zijn die getrouwd op hun 10e ofzo?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:52 schreef Fisher het volgende:
apart van elkaar levenquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:52 schreef Fisher het volgende:
die heeft ook niets te doenquote:Klimgeit
Een Nepalees heeft zijn eigen record van grootste aantal beklimmingen van de Mount Everest gebroken. De 48-jarige sherpa Apa Sherpa bereikte dinsdag voor de vijftiende keer de top, liet het Nepalese ministerie van Toerisme woensdag weten. De eerste keer dat Apa Sherpa de top bereikte was op 10 mei 1990.
En dan zeuren dat we te uitgeslapen zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat vond ik er wel bij passen ja
+4 Informatief
das waarquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
juist wel, z'n eigen record verbreken![]()
Moet je je geluid harder zettenquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef Vigile het volgende:
Het wordt hier steeds stiller..of ligt dat aan mij?
dat ligt aan jou, als je eerder was gekomen dan had 't eerder drukker geweestquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef Vigile het volgende:
Ik denk dat het aan jou ligt, de diehards zijn er nog altijdquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef Vigile het volgende:
zit je nu alleen op de kamer dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef Vigile het volgende:
doe dat eens...quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:56 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga mezelf een plezieren in die slow-chat.
Jaloers?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Megter hou nou eens op met die uitgeslapen opmerkingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |