Inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah, je moet 't toch ergens over hebben met d'r ouders
zijn ze eng dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Wacht maar, totdat je die van mij ontmoet
je kent megter tochquote:
Vanzelfsprekend....quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik wil graag opgehaald worden met een helicopter, incl sigaren en cognac.
neej, me zusje welquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee hoor, valt hartstikke mee![]()
![]()
die van jou wel dan?
Jij kent ouders van Wilma toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee hoor, valt hartstikke mee![]()
![]()
die van jou wel dan?
Dat zegt ook genoegquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
je kent megter toch
dat zou genoeg moeten zeggen
hahahaha... tot zoquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen,
Ik wil de pret niet drukken, maar ik ga een serieuze poging wagen om aan het werk te gaan. Anders gaat het niet goed komen met mn stage.
Ik wens jullie allemaal veel plezier vandaag en tot later
Dat probleem heb ik ook. Ik mis de motivatie een beetje.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen,
Ik wil de pret niet drukken, maar ik ga een serieuze poging wagen om aan het werk te gaan. Anders gaat het niet goed komen met mn stage.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen,
Tot zo jitzquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |