Orks zijn fictieve wezens uit de boeken van J.R.R. Tolkien (o.a. In de ban van de ring). Het zijn slechte, domme, trolachtige wezens, die consequent het kwade belichamen. Ze komen in grote aantallen voor in Midden-Aarde en vormen het leger van Sauron, Saruman en Morgoth.quote:
Piet en .... heten zequote:
voor je naar je stage gingquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En wanneer zou ik dat gedaan moeten hebben?
zoals ik al weken roepquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wie heeft er al gestemd vandaag of gaat dat nog doen ?!?!
Ik zal maar beginnen : Ik ga NIET stemmen
Vanmorgen om half 8quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En wanneer zou ik dat gedaan moeten hebben?
Ik kan ook niet slijmen hoorquote:
De Silmarillionquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Orks zijn fictieve wezens uit de boeken van J.R.R. Tolkien (o.a. In de ban van de ring). Het zijn slechte, domme, trolachtige wezens, die consequent het kwade belichamen. Ze komen in grote aantallen voor in Midden-Aarde en vormen het leger van Sauron, Saruman en Morgoth.
Ze zijn eigenlijk ooit Elfen geweest maar ze werden geknecht door Melkor (Morgoth), die er op grote schaal mee begon te fokken (zie De Silmarillion). In In de ban van de ring werden ze gekruist met aardmannen (goblins) door de door het kwaad verleide tovenaar Saruman. Hierdoor ontstonden de Uruk-Hai. Deze kunnen, in tegenstelling tot de Orks, wel tegen daglicht en zijn forser en sterker.
Uruk-Haiquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Orks zijn fictieve wezens uit de boeken van J.R.R. Tolkien (o.a. In de ban van de ring). Het zijn slechte, domme, trolachtige wezens, die consequent het kwade belichamen. Ze komen in grote aantallen voor in Midden-Aarde en vormen het leger van Sauron, Saruman en Morgoth.
Ze zijn eigenlijk ooit Elfen geweest maar ze werden geknecht door Melkor (Morgoth), die er op grote schaal mee begon te fokken (zie De Silmarillion). In In de ban van de ring werden ze gekruist met aardmannen (goblins) door de door het kwaad verleide tovenaar Saruman. Hierdoor ontstonden de Uruk-Hai. Deze kunnen, in tegenstelling tot de Orks, wel tegen daglicht en zijn forser en sterker.
Aangezien ik om half 7 uit bed gekomen ben, 7 uur van huis gefietst ben. Een reis van een uur naar dat schrale vlissingen. Hier om 8 uur aangekomen... Ik meen me te herinneren dat er geen stemhokje in de bus of trein zat.quote:
LOTRquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:13 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Aangezien ik om half 7 uit bed gekomen ben, 7 uur van huis gefietst ben. Een reis van een uur naar dat schrale vlissingen. Hier om 8 uur aangekomen... Ik meen me te herinneren dat er geen stemhokje in de bus of trein zat.
Neequote:Op woensdag 1 juni 2005 09:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En is Tear er al achter wat ie gemist heeft gisteren?
LOTRquote:
ik was pas 6:50 wakker en moest om 7:15 weer weg...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:13 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Aangezien ik om half 7 uit bed gekomen ben, 7 uur van huis gefietst ben. Een reis van een uur naar dat schrale vlissingen. Hier om 8 uur aangekomen... Ik meen me te herinneren dat er geen stemhokje in de bus of trein zat.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morningiedereen weer fris en fruitig?
Alleen brilloquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
haaaaa schrale,quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Het is ook veel te vroeg om veel te gaan typen.... ach je merkt 't nog welquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee
Ik hou namelijk niet van teruglezen en niemand wil me op de hoogte brengen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
eigenlijk slaap ik nog halfquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morning bossquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Zou ze terugkomen vandaag ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is ook veel te vroeg om veel te gaan typen.... ach je merkt 't nog wel
dan mag ze weg blijvenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ze had al een vriend en woonde zelfs al samen
Blijf maar bij je muisje op sate-saus Tear....quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
leuk. ik was op de heenweg alleen verdwaald, iets minder.... maar was er op tijd. de directeur was 3 kwartier te laat dus ik heb 3 kwartier over niets moeten praten met die 2 andere mannen. maar zoals altijd begon ik als een kip zonder kop te praten dus dat was niet zo erg als ik had gedachtquote:
En wat maakt jou dat uit?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
dan hoeven wij niet meer om emmers te gillen wou je zeggen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:17 schreef Megter het volgende:
[..]
Blijf maar bij je muisje op sate-saus Tear....
O, beter toch!quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
leuk. ik was op de heenweg alleen verdwaald, iets minder.... maar was er op tijd. de directeur was 3 kwartier te laat dus ik heb 3 kwartier over niets moeten praten met die 2 andere mannen. maar zoals altijd begon ik als een kip zonder kop te praten dus dat was niet zo erg als ik had gedachten uiteindelijk zijn er uit het gesprek allemaal positieve dingen naar voren gekomen (ze zeiden dat ze het jammer vonden dat ik uiteindelijk niet het project zou kunnen afronden
) terugweg natuurlijk file, maar dat was alleen maar mooi want toen ik op kantoor kwam, kon ik meteen weg
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
leuk. ik was op de heenweg alleen verdwaald, iets minder.... maar was er op tijd. de directeur was 3 kwartier te laat dus ik heb 3 kwartier over niets moeten praten met die 2 andere mannen. maar zoals altijd begon ik als een kip zonder kop te praten dus dat was niet zo erg als ik had gedachten uiteindelijk zijn er uit het gesprek allemaal positieve dingen naar voren gekomen (ze zeiden dat ze het jammer vonden dat ik uiteindelijk niet het project zou kunnen afronden
) terugweg natuurlijk file, maar dat was alleen maar mooi want toen ik op kantoor kwam, kon ik meteen weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |