daarom ben ik er dus niet mee bekent!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
U hebt gezocht op denken:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
inhoudt, geen dankquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah, bedankt.. je hebt m'n woordenschat weer uitgebreid, nu moet ik alleen nog weten wat het inhoud
Juist, zoietsquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:05 schreef Vigile het volgende:
[..]
Juist, zoietsen d´r ouders enzo ontmoeten
Nu al?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:05 schreef Vigile het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zal je nu wel een enorme dorst hebben![]()
Die zijn nog veel ergerquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Wacht maar, totdat je die van mij ontmoet
Ja dus, zij heeft dit weekend de mijne al gezien..quote:
zou je dat wel doen megterquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Wacht maar, totdat je die van mij ontmoet
Ouders ontmoeten om te vragen of je hun dochter mag neukenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:05 schreef Vigile het volgende:
[..]
En wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:06 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ja dus, zij heeft dit weekend de mijne al gezien..
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:06 schreef Ballicious het volgende:
@ Vigile, linke shit ouwe
tjah, je moet 't toch ergens over hebben met d'r oudersquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ouders ontmoeten om te vragen of je hun dochter mag neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |