We hebben er weer één!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Lekker belangrijk.....Eminem is een huilie. 50 cent is een pooier.
Maar goed....dat is mijn mening
Eminem is verleden tijd. 50 cent is een kwestie van afsterven.
Ik word dus zenuwachtig van dat geschreeuw en gehuil van Eminem. Duidelijk een geval van te weinig aandacht in zijn jeugd. Laat die gozer een dagboek bijhouden inplaats van anderen lastig te vallen met zijn gejank.
Ik dacht ook 'Fuk die gast'. Maar om op deze manier je tegendeel te bewijzen, komt ook wel sloom over.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:04 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
We hebben er weer één!!![]()
Een, in perfecte staat verkerende, bekrompen maar vooral kortzichtige hater.![]()
Kijk eens verder dan je neus lang is.
Achter dat "gejank" wat je hoort, zit een geboren rijm-talent , die het grootste deel van zijn leven met hiphop, rap, en de muziek en mensen daarachter heeft samengewerkt. Hij levert muzikale meester werken af als het op flow en body aankomt. Ook op producing gebied begint eminem goede kunsten te vertonen..
Dan kan je uiteraard aan komen rennen met "ik interesseer me niet in die gast", maar dat spreekt je emotionele en haast obsessieve post hierboven tegen..![]()
Dat jij alleen een schreeuwende en huilende niks-zeggende whigger ziet (het typische TMF / MTV beeld), ligt waarschijnlijk aan je eigen kortzichtigheid en bekrompen kijk op de wereld.![]()
Doei.
.
VIP kaartje kun je bij eminem.com bestellen. ff gelijk een linkje erbij voegen............quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:51 schreef vinge het volgende:
[..]
waar heb je die vandaan? en wat is er extra aan een vipkaart?
uuhmmm....neequote:Op woensdag 15 juni 2005 00:04 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
We hebben er weer één!!![]()
Een, in perfecte staat verkerende, bekrompen maar vooral kortzichtige hater.![]()
Kijk eens verder dan je neus lang is.
Achter dat "gejank" wat je hoort, zit een geboren rijm-talent , die het grootste deel van zijn leven met hiphop, rap, en de muziek en mensen daarachter heeft samengewerkt. Hij levert muzikale meester werken af als het op flow en body aankomt. Ook op producing gebied begint eminem goede kunsten te vertonen..
Het is idd nog niet uitverkocht maar de zitplaatsen wat je nu krijgt als je een kaartje koopt is om van tequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:19 schreef rotskibo het volgende:
't is nog niet uitverkocht.
ja weet je hoe dat komt?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:58 schreef JOHAN410 het volgende:
Toch is Eminem een stuk minder populair als eerst, kijk alleen maar naar de kaartverkoop.
DVD is uit zeg je? Waar kan ik die kopen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:40 schreef Boomlaars het volgende:
DVD van de vorige editie is uit, later deze week komt er een nieuwe mixtape om deze tour te promoten;
Gekocht of gedownload? En waar?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:24 schreef Twista101 het volgende:
Heb de mixtape zojuist geluisterd. Weet niet wat ik van plaat 2 moeten vinden (anger management). Het is net alsof hij zo veel mogelijk rare tonen en scheldwoorden wil spitten in 2 minuten..
Emulate en welcome to detroit city vind ik echt weer ouderwets goed
Volgens mij klopt het dat het voorste gedeelte voor VIP is. ff een quote van de officieele site:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:20 schreef Kupoi het volgende:
Ik wil ook VIP!!!!Heb wel staankaarten omdat dat vorige keer de dichtbijzijnde plaatsen waren.. stond om 13:00 uur voor de deur dus echt helemaal vooraan!!
![]()
Ben nu bang dat door dat VIP vak dat dat weinig nut heeft.. volgens mij is het voorste gedeelte nu voor VIP...Hoop het niet maar....
Denk het wel...![]()
Lijkt me okeeej... Wie weet eigelijk wanneer je het beste kan komen??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:32 schreef kanja316 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het dat het voorste gedeelte voor VIP is. ff een quote van de officieele site:
A ticket for the VIP standing room barrier section right near the stage, you?ll be in the section closest to the stage!
Ik heb in totaal 6 VIP kaartjes waarvan 4 al verkocht zijn. De overige 2 zijn door 2 vrienden gereserveerd maar als ze niet meer gaan dan laat ik jullie wel ff weten mochten er nog mensen zijn die een kaartje willen.
Speak eens French.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef Dawelle het volgende:
Hello!![]()
Sorry i speak french so im goin to speak english.
I would like to know if somebody already went to a music show in Amsterdam Arena with a VIP ticket? Because i'd like to know where the scene is and how the vip-public is placed.
Do you think there will be many people in this area? (~how many?)
I'm from Switzerland and i'm a very (very, very..) BIG fan of Eminem so it's important for me to know a little bit how the show will be. If i'm coming i'll be since the morning in Amsterdam and my Dream would be, of course, to be nearest as possible of them...
Thanks in advance for your answer(s)![]()
Dav
Koel.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:55 schreef Dawelle het volgende:
Ah, okivoilà :
J'aimerais savoir si quelqu'un a déjà été à un concert à l'Amsterdam ArenA avec un billet VIP... ?
Car je souhaiterais savoir où se trouve la scène (c'est un stade de football, non?) et comment est placé le public "vip" autour ( ou devant ) la scène du concert...
Pensez-vous qu'il y aura beaucoup de personnes (dans la section vip) ?
Je suis un très grand fan d'Eminem et, si je viens, je viendrais depuis la Suisse le 06 sept. 2005 au petit matin à Amsterdam et il faut que je m'organise pour être placé le mieux possible... c'est un concert EXTRÊMEMENT important pour moi...![]()
Vois-tu, je pense qu'il y aura en tous cas "1000 vip" et donc si je suis tout derrière je serai dégouté![]()
Peut être m'as-tu compris?
Merci,
Dav.
Vorig jaar stond ik er een half uur voor aanvang, een rij van hier tot ginder. Vooraan de rij stond een kraampje waar ze allerlei zielige t-shirts verkochten met album-covers erop e.d. Van daaruit konden we ons gewoon in de rij mengen. Vooraan en bijna niet hoeven wachtenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:21 schreef Kupoi het volgende:
[..]
Lijkt me okeeej... Wie weet eigelijk wanneer je het beste kan komen??
Vorig jaar stond ik dus om 13:00 bij de arena en dat was het waard!!!Stond je met ong 5 a 600 man in een aparte laag zeg maar vooraan bij het podium..
Maar als nu dat vak alleen voor VIP is kan je net zo goed om 17:00 uur gaan.. sta je ook niet voor niks zo lang voor de deur....
right... 50 cent heeft dezelfde performkwaliteiten als een krop sla... het is een frisse aanvulling op het hoofdgerechtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:32 schreef Zanderrr het volgende:
Is Fifty ook "ziek" dan? Anders zet je die toch alleen neer...
bron: http://www.billboard.com/(...)ontent_id=1001016084quote:Exhausted Eminem Cancels European Tour
Citing exhaustion, rapper Eminem has canceled a planned 12-date tour of Europe as part of the Anger Management outing with 50 Cent, D12, G-Unit and other acts. The tour was to get underway Sept. 1 in Hamburg, Germany and wrap Sept. 17 in Meath, Ireland.
According to a statement from Interscope Records, "Eminem is currently being treated for exhaustion, complicated by other medical issues." The canceled European shows are not expected to be rescheduled, according to the label.
An Interscope spokesperson says that plans for 50 Cent to potentially continue the tour alone are still being determined.
Rumors have recently swirled that this round of the Anger Management tour would be Eminem's last, although the artist himself has made no definitive statement on the subject. Footage from the trek's recent stand at New York's Madison Square Garden will air as a special in December on Showtime.
idd, en dat voor maar 50 centquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
right... 50 cent heeft dezelfde performkwaliteiten als een krop sla...het is een frisse aanvulling op het hoofdgerecht
Hij kan niet rappen en niet producen, daarom is het een van de succesvolste rappers ter wereld, en zijn er een heleboel rappers die maar wat graag een contract van hem zouden hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:21 schreef UnrealMarc het volgende:
Ik dacht dat ik op frontpage van fok had gelezen dat eminem zou stoppen met rappen, en zich zou gaan storten op producen.Wat ie geen van beiden kan naar mijn mening...
Zeg nu eerlijk, Eminem is geen groot rapper/producer. Hij heeft geluk dat ene Dre hem een hoop bezorgt heeft en dat heeft hij goed opgepakt en hij was een goed commercieel succes.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:23 schreef Tique het volgende:
[..]
Hij kan niet rappen en niet producen, daarom is het een van de succesvolste rappers ter wereld, en zijn er een heleboel rappers die maar wat graag een contract van hem zouden hebben.
Ga nu maar weer fijn praten over dingen waar je wel verstand van hebt
quote:Eminem May Be Staying Home, But 50 Cent Is Going To Europe
The show must go on — even if it's without Eminem.
50 Cent has decided to soldier on in the wake of his Anger Management 3 tour mate's cancellation with a European tour of his own, his label announced Wednesday (August 17).
Eminem was due to headline the European leg of Anger Management, which was to begin September 1 in Hamburg, Germany, but he pulled out Tuesday citing medical issues (see "Eminem Cancels European Tour Due To Exhaustion").
50's replacement tour won't have the same dates and venues, but "plans are moving ahead for a string of shows this fall," Interscope spokesperson Yvette Gayle said. "50 is eager to see his fans and looks forward to giving them an exciting performance."
A new tour itinerary will be forthcoming as soon as the schedule is confirmed.
Dat vind ik niet eens zo erg. Ik vind het wel echt erg jammerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:49 schreef twistednerve het volgende:
Damnit, keek erg uit naar het concert krijg je dit... met name dat er ook gewoon weg geen vervangend concert wordt gegeven vind ik ronduit stijlloos... sta je daar een paar uur in de rij om uiteindelijk te horen dat meneer vermoeid is en je weer kunt aansluiten om je 5 tientjes op te halen...
Lees het vetgedrukte woord van jezelf, meer hoef ik niet te zeggen denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:06 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Zeg nu eerlijk, Eminem is geen groot rapper/producer. Hij heeft geluk dat ene Dre hem een hoop bezorgt heeft en dat heeft hij goed opgepakt en hij was een goed commercieel succes.
De Tokkies hadden ook een hoop succes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:40 schreef Tique het volgende:
[..]
Lees het vetgedrukte woord van jezelf, meer hoef ik niet te zeggen denk ik
haha, geen groot rapper/producer? Ben benieuwd welke nummers je kent.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:06 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Zeg nu eerlijk, Eminem is geen groot rapper/producer. Hij heeft geluk dat ene Dre hem een hoop bezorgt heeft en dat heeft hij goed opgepakt en hij was een goed commercieel succes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |