abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2005 @ 00:04:25 #101
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27937445
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 20:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Lekker belangrijk.....Eminem is een huilie. 50 cent is een pooier.

Maar goed....dat is mijn mening

Eminem is verleden tijd. 50 cent is een kwestie van afsterven.

Ik word dus zenuwachtig van dat geschreeuw en gehuil van Eminem. Duidelijk een geval van te weinig aandacht in zijn jeugd. Laat die gozer een dagboek bijhouden inplaats van anderen lastig te vallen met zijn gejank.
We hebben er weer één!!

Een, in perfecte staat verkerende, bekrompen maar vooral kortzichtige hater.

Kijk eens verder dan je neus lang is .

Achter dat "gejank" wat je hoort, zit een geboren rijm-talent , die het grootste deel van zijn leven met hiphop, rap, en de muziek en mensen daarachter heeft samengewerkt. Hij levert muzikale meester werken af als het op flow en body aankomt. Ook op producing gebied begint eminem goede kunsten te vertonen. .

Dan kan je uiteraard aan komen rennen met "ik interesseer me niet in die gast", maar dat spreekt je emotionele en haast obsessieve post hierboven tegen..

Dat jij alleen een schreeuwende en huilende niks-zeggende whigger ziet (het typische TMF / MTV beeld), ligt waarschijnlijk aan je eigen kortzichtigheid en bekrompen kijk op de wereld.

Doei .

.
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
pi_27937555
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 00:04 schreef Ondergrond het volgende:

[..]

We hebben er weer één!!

Achter dat "gejank" wat je hoort, zit een geboren rijm-talent , die het grootste deel van zijn leven met hiphop, rap, en de muziek en mensen daarachter heeft samengewerkt. Hij levert muzikale meester werken af als het op flow en body aankomt. Ook op producing gebied begint eminem goede kunsten te vertonen. .

Dan kan je uiteraard aan komen rennen met "ik interesseer me niet in die gast", maar dat spreekt je emotionele en haast obsessieve post hierboven tegen..

Dat jij alleen een schreeuwende en huilende niks-zeggende whigger ziet (het typische TMF / MTV beeld), ligt waarschijnlijk aan je eigen kortzichtigheid en bekrompen kijk op de wereld.

Doei .

.
Ik dacht ook 'Fuk die gast'. Maar om op deze manier je tegendeel te bewijzen, komt ook wel sloom over.
pi_27940596
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 20:51 schreef vinge het volgende:

[..]

waar heb je die vandaan? en wat is er extra aan een vipkaart?
VIP kaartje kun je bij eminem.com bestellen. ff gelijk een linkje erbij voegen............

http://www.eminem.tickets.musictoday.com/Eminem/calendar.aspx

Op hun site staat dat je dit allemaal krijgt.

A ticket for the VIP standing room barrier section right near the stage, you’ll be in the section closest to the stage!

• Access to a VIP cash bar

• Access to convenient toilet facilities

Ik zie jullie daarwel......... So seductive

Jammer dat je niet backstage mag..........

[ Bericht 17% gewijzigd door kanja316 op 15-06-2005 07:39:12 ]
pi_28187757
't is nog niet uitverkocht.
pi_28188116
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 00:04 schreef Ondergrond het volgende:

[..]

We hebben er weer één!!

uuhmmm....nee
pi_28216689
Toch is Eminem een stuk minder populair als eerst, kijk alleen maar naar de kaartverkoop.
pi_28219305
Passen hun hummers wel op de parkeerplaats?
pi_28265800
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:19 schreef rotskibo het volgende:
't is nog niet uitverkocht.
Het is idd nog niet uitverkocht maar de zitplaatsen wat je nu krijgt als je een kaartje koopt is om van te dus van daar maar VIP dan

ps: Eminem is dd wat minder maar heeft zichzelf al bewezen maar nu ga ik speciaal voor G-UNIITTTTTTTTTTTT

[ Bericht 11% gewijzigd door kanja316 op 27-06-2005 11:35:26 ]
  maandag 4 juli 2005 @ 15:00:31 #109
58603 MaRqOz
Soccernews.nl
pi_28477627
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:58 schreef JOHAN410 het volgende:
Toch is Eminem een stuk minder populair als eerst, kijk alleen maar naar de kaartverkoop.
ja weet je hoe dat komt?
dr. dre is vroeger toch ook zo begonnen en die is nu uit de schijnwerpers. ze dragen het over aan een nieuwe generatie en houden zich meer op de achtergrond. overigens blijven ze dan wel schrijven en zakken vullen.
Op WWW.SOCCERMASTER.NL kun je mooie prijzen winnen dmv het voorspellen van voetbaluitslagen! AS Dinsdag gaat het spel van start, zorg dat je vanaf het begin af aan meedoet!
  maandag 4 juli 2005 @ 17:32:40 #110
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_28483034
Godver de godver (excuses voor het taalgebruik)

Vlak voor de voorverkoop ging ik ff op internet kijken hoe duur de kaartjes waren, toen zag ik op budgetticketszooi dat de kaartjes 75 euro ofzo waren, had ik er niet voor over. Nu zie ik nu pas dat gewone kaartjes 47 euro zijn en dat leg ik er wel graag voor neer, maar nu zijn er volgens mij geen staanplaatsen meer te krijgen (of wel... iemand...?!?!)

Verder: Inderdaad, Encore en Massacre zijn minder dan de voorgangers van beide rappers, daarom zal de performance van hun misschien wel minder zijn dan vorige keer in de Arena, maar die hele berg mensen zorgt er toch wel voor dat het vet wordt, want ze kunnen best 2 uur volrappen met te zieke nummers

Maarja, dat zal ik wel niet mee gaan maken, klotezooi...
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:40:39 #111
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_28547765
DVD van de vorige editie is uit, later deze week komt er een nieuwe mixtape om deze tour te promoten;

Clinton Sparks & Eminem team up to bring you the biggest mixtape of Summer 2005 as they promote the biggest concert of the summer, the Anger Management Tour III with headliners Eminem, 50 Cent & Lil' Jon and many more of hip-hop's biggest names.

This instant vintage mixtape features 100% world-premieres, exclusive records & freestyles from the game's top artists like Eminem, 50 Cent, G-Unit, Busta Rhymes, Mobb Deep, M.O.P & Ludacris to your favorite back-pack-rap-real-hip-hoppers like Common, Talib Kweli, Saigon & Kardinal Offishall...

Clinton Sparks is even hittin you with that Dipset Crack from Juelz Santana, JR Writer & Hell Rell, that screwed & chopped sizzurp from those houston southern bros, Mike Jones, Paul Wall & Slim Thug...with exclusive production by Eminem, Clinton Sparks & The Alchemist!

1. Clinton Sparks Feat. Eminem & Lil Jon "Introduction"
2. Eminem "Anger Management" (Produced By Eminem)
3. Eminem "Fubba U Cubba Cubba" (Produced By Eminem)
4. Lloyd Banks "Gang Green" (Produced By The Alchemist)
5. Mobb Deep "Poppin Bottles" (Produced By The Alchemist)
6. G-Unit Radio on Shade 45 with Whoo Kid & Tony Yayo Feat. Donald Trump & 50 Cent
7. Dr. Dre, Busta Rhymes & 50 Cent "I'm Sirius" (Produced By Clinton Sparks)
8. Young Buck & Stat Quo "South Coast"
9. Eminem - Dirty Steve (skit)
10. Juelz Santana "Smash Time Radio SHADE45 Freestyle" (Produced By Clinton Sparks)
11. Obie Trice & Eminem "Emulate" (Produced By Eminem)
12. Slim Thug "Smash Time Radio SHADE45 Freestyle"
13. Obie Trice & Stat Quo "Stay Bout It" (Produced By Mr. Porter)
14. Cipha Sounds Effect with Cipha Sound & Angela Yee Feat. Jay-Z
15. David Banner Ft. Marcus. "45 Survival"
16. Clipse Ft. Ab-Liva & Sandman "Zen"
17. Mike Jones & Paul Wall "Smash Time Radio SHADE45 Freestyle"
18. Ludacris "3rd Infantry"
19. Kardinal Offishall "When I'm Angry" (Produced By The Alchemist)
20. The All Out Show with Rude Jude & Lord Sear Feat. Common
21. Eminem & Trick Trick "Welcome To Detroit City" (Produced By Eminem)
22. Stat Quo "Cock & Aim"
23. Talib Kweli "Manage Your Anger" (Produced By The Alchemist)
24. M.O.P "Ratta Tatatta" (Produced By Clinton Sparks)
25. The Diplomats Feat. JR Writer & Hell Rell "Smash Time Radio SHADE45 Freestyle"
26. Stat Quo "No Guts No Glory" (Produced By Clinton Sparks)
27. Saigon "Out In The Park"
28. Obie Trice "2nd Round" (Produced By Eminem)
29. Common "Smash Time Radio SHADE45 Freestyle" (Produced By Clinton Sparks)
30. Stat Quo "3,2,1" (Produced By L.T. Moe)
31. The All Out Show with Rude Jude & Lord Sear "Relationships"
32. Runyon Ave. Soldiers Feat. Mr. Porter, Young Who & III "Onions For Sale" (Produced By Mr. Porter)
33. M.O.P "Punks Jump Up"
34. Damian Marely Feat. 2Pac, Nas & Scarface "Welcome 2 My Block" (Clinton Sparks RMX)
35. Whoo Kid & Clinton Sparks "Boston Massacre"
36. Bizarre & Eminem "Hip-Hop" (Produced By Hi-Tek)
37. Cipha Sounds Effect with Cipha Sound & Angela Yee "B-Team" (Skit)
38. Ax "Shade 45 Freestyle"
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:05:50 #112
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28548813
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:40 schreef Boomlaars het volgende:
DVD van de vorige editie is uit, later deze week komt er een nieuwe mixtape om deze tour te promoten;
DVD is uit zeg je? Waar kan ik die kopen?
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:39:57 #113
38111 Boomlaars
pi_28568676
amazon o.a.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:25:59 #114
38111 Boomlaars
pi_28633493
Eminem lijkt zich weer omhoog te werken na zijn blamage CD Encore, sinds het album zijn talloze nummers gereleased met Eminem als gastrapper. Een overzicht:

Busta Rhymes/Eminem - I'll Hurt You
Tony Yayo/Obie Trice/Eminem - Drama Setter
The Game/Eminem - We Ain't
Hush/Swifty/Kuniva/Eminem - Off To Tijuna
Trick Trick / Eminem - Welcome 2 Detroit City
Obie Trice/Eminem - Emulate
Anger Management 3 mixtape (3 freestyles)
Whoo Kid mixtape (3 freestyles)

Het pop-achtige monotone van Encore is eraf, het is met meer emotie en dus klinkt het ook beter. Qua lyrics is Emulate ongetwijfeld een van de betere verses die hij de laatste jaren heeft uitgebracht. Ook is zijn freestyle op de show van Westwood voor de release van Encore over de got it twisted beat van mobb deep in een nieuw jasje gestoken en op nieuw opgenomen. Klinkt erg goed!

Het concert is inmiddels in de VS geweest. Het begint (het stuk van Eminem) met een video waarin je ziet hoe hij zijn zelfmoordbrief schrijft (loopt ook als soort van rode draad door het concert qua verdere videos) en er zijn een aantal "comedy" opvoeringen over Mariah Carey & Michael Jackson.

De nummers die opgevoerd werden: my name is, i just dont give a fuck, kill you, stan (wat betreft de MM en SS LP), een aantal nummers van Encore (Evil Deeds is het openingsnummer) en The Eminem Show, Lose yourself (afsluiter van het concert)
pi_28636950
Heb de mixtape zojuist geluisterd. Weet niet wat ik van plaat 2 moeten vinden (anger management). Het is net alsof hij zo veel mogelijk rare tonen en scheldwoorden wil spitten in 2 minuten..

Emulate en welcome to detroit city vind ik echt weer ouderwets goed
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:54:55 #116
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28651471
Gister was ik bij The Game, was leuk, wel een beetje jammer dat hij z'n g-unot shirt aan moest doen en een beetje ging lopen dissen. Voor de rest was het tof.
K heb echt zin int concert van eminem&50 cent
Flipsyde vond ik trouwens wat minder, het is een beetje rap-achtige rock.
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:09:33 #117
19018 Brennie
CCU nurse
pi_28660427
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:24 schreef Twista101 het volgende:
Heb de mixtape zojuist geluisterd. Weet niet wat ik van plaat 2 moeten vinden (anger management). Het is net alsof hij zo veel mogelijk rare tonen en scheldwoorden wil spitten in 2 minuten..

Emulate en welcome to detroit city vind ik echt weer ouderwets goed
Gekocht of gedownload? En waar?
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:58:09 #118
19018 Brennie
CCU nurse
pi_28661964
Die mixtape ... die. die.. die... moet ik hebben!!!!!!!!!!!!!!!!

Nummer 1 & 2 gehoord nu... waar is de rest
Tevens onvervalste kick.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 10 juli 2005 @ 00:35:20 #119
38111 Boomlaars
pi_28667902
Kijk eens rond op de verschillende hiphop fora zou ik zeggen, genoeg links te vinden (Boxden, DSB)
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:31:55 #120
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29025338

en meer foto's hier

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_29103352
hopelijk zijn ze er nog
pi_29103358
quote:
Op maandag 25 juli 2005 03:31 schreef Arby het volgende:
hopelijk zijn er nog kaartjes
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:20:09 #123
58444 Kupoi
screwed up!!
pi_29225296
Ik wil ook VIP!!!! Heb wel staankaarten omdat dat vorige keer de dichtbijzijnde plaatsen waren.. stond om 13:00 uur voor de deur dus echt helemaal vooraan!!

Ben nu bang dat door dat VIP vak dat dat weinig nut heeft.. volgens mij is het voorste gedeelte nu voor VIP... Hoop het niet maar....

Denk het wel...
- Een mens trachten te begrijpen is zo moeilijk dat men hem gemakkelijkheidshalve veroordeelt -
pi_29225494
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:20 schreef Kupoi het volgende:
Ik wil ook VIP!!!! Heb wel staankaarten omdat dat vorige keer de dichtbijzijnde plaatsen waren.. stond om 13:00 uur voor de deur dus echt helemaal vooraan!!

Ben nu bang dat door dat VIP vak dat dat weinig nut heeft.. volgens mij is het voorste gedeelte nu voor VIP... Hoop het niet maar....

Denk het wel...
Volgens mij klopt het dat het voorste gedeelte voor VIP is. ff een quote van de officieele site:

A ticket for the VIP standing room barrier section right near the stage, you’ll be in the section closest to the stage!

Ik heb in totaal 6 VIP kaartjes waarvan 4 al verkocht zijn. De overige 2 zijn door 2 vrienden gereserveerd maar als ze niet meer gaan dan laat ik jullie wel ff weten mochten er nog mensen zijn die een kaartje willen.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:21:52 #125
58444 Kupoi
screwed up!!
pi_29226417
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:32 schreef kanja316 het volgende:

[..]

Volgens mij klopt het dat het voorste gedeelte voor VIP is. ff een quote van de officieele site:

A ticket for the VIP standing room barrier section right near the stage, you?ll be in the section closest to the stage!

Ik heb in totaal 6 VIP kaartjes waarvan 4 al verkocht zijn. De overige 2 zijn door 2 vrienden gereserveerd maar als ze niet meer gaan dan laat ik jullie wel ff weten mochten er nog mensen zijn die een kaartje willen.
Lijkt me okeeej... Wie weet eigelijk wanneer je het beste kan komen??

Vorig jaar stond ik dus om 13:00 bij de arena en dat was het waard!!! Stond je met ong 5 a 600 man in een aparte laag zeg maar vooraan bij het podium.. Maar als nu dat vak alleen voor VIP is kan je net zo goed om 17:00 uur gaan.. sta je ook niet voor niks zo lang voor de deur....
- Een mens trachten te begrijpen is zo moeilijk dat men hem gemakkelijkheidshalve veroordeelt -
pi_29251222
Hello!

Sorry i speak french so im goin to speak english.
I would like to know if somebody already went to a music show in Amsterdam Arena with a VIP ticket? Because i'd like to know where the scene is and how the vip-public is placed.
Do you think there will be many people in this area? (~how many?)

I'm from Switzerland and i'm a very (very, very..) BIG fan of Eminem so it's important for me to know a little bit how the show will be. If i'm coming i'll be since the morning in Amsterdam and my Dream would be, of course, to be nearest as possible of them...

Thanks in advance for your answer(s)
Dav
pi_29251324
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef Dawelle het volgende:
Hello!

Sorry i speak french so im goin to speak english.
I would like to know if somebody already went to a music show in Amsterdam Arena with a VIP ticket? Because i'd like to know where the scene is and how the vip-public is placed.
Do you think there will be many people in this area? (~how many?)

I'm from Switzerland and i'm a very (very, very..) BIG fan of Eminem so it's important for me to know a little bit how the show will be. If i'm coming i'll be since the morning in Amsterdam and my Dream would be, of course, to be nearest as possible of them...

Thanks in advance for your answer(s)
Dav
Speak eens French. Same post in French, silvoupleei. Thanks.
pi_29273593
Ah, oki voilà :

J'aimerais savoir si quelqu'un a déjà été à un concert à l'Amsterdam ArenA avec un billet VIP... ?
Car je souhaiterais savoir où se trouve la scène (c'est un stade de football, non?) et comment est placé le public "vip" autour ( ou devant ) la scène du concert...

Pensez-vous qu'il y aura beaucoup de personnes (dans la section vip) ?

Je suis un très grand fan d'Eminem et, si je viens, je viendrais depuis la Suisse le 06 sept. 2005 au petit matin à Amsterdam et il faut que je m'organise pour être placé le mieux possible... c'est un concert EXTRÊMEMENT important pour moi...

Vois-tu, je pense qu'il y aura en tous cas "1000 vip" et donc si je suis tout derrière je serai dégouté

Peut être m'as-tu compris?
Merci,
Dav.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 19:56:36 #129
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29273636
wat dooj toch aal
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_29273972
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:55 schreef Dawelle het volgende:
Ah, oki voilà :

J'aimerais savoir si quelqu'un a déjà été à un concert à l'Amsterdam ArenA avec un billet VIP... ?
Car je souhaiterais savoir où se trouve la scène (c'est un stade de football, non?) et comment est placé le public "vip" autour ( ou devant ) la scène du concert...

Pensez-vous qu'il y aura beaucoup de personnes (dans la section vip) ?

Je suis un très grand fan d'Eminem et, si je viens, je viendrais depuis la Suisse le 06 sept. 2005 au petit matin à Amsterdam et il faut que je m'organise pour être placé le mieux possible... c'est un concert EXTRÊMEMENT important pour moi...

Vois-tu, je pense qu'il y aura en tous cas "1000 vip" et donc si je suis tout derrière je serai dégouté

Peut être m'as-tu compris?
Merci,
Dav.
Koel.
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:40:40 #131
38111 Boomlaars
pi_29500391
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:21 schreef Kupoi het volgende:

[..]

Lijkt me okeeej... Wie weet eigelijk wanneer je het beste kan komen??

Vorig jaar stond ik dus om 13:00 bij de arena en dat was het waard!!! Stond je met ong 5 a 600 man in een aparte laag zeg maar vooraan bij het podium.. Maar als nu dat vak alleen voor VIP is kan je net zo goed om 17:00 uur gaan.. sta je ook niet voor niks zo lang voor de deur....
Vorig jaar stond ik er een half uur voor aanvang, een rij van hier tot ginder. Vooraan de rij stond een kraampje waar ze allerlei zielige t-shirts verkochten met album-covers erop e.d. Van daaruit konden we ons gewoon in de rij mengen. Vooraan en bijna niet hoeven wachten Achterin is de belevenis toch minder, als je naar zo'n concert gaat moet je gewoon zorgen dat je bij de voorste rang staat, anders kun je net zo goed thuis de DVD kijken.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:40:38 #132
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_29714508
Eminem & 50 CentHelaas: het concert van Eminem en 50 Cent dat op dinsdag 6 september zou plaats vinden in de Amsterdam ArenA is afgelast. Tevens is de hele Europese tournee komen te vervallen. Reden voor de afzegging zijn gezondheidsklachten van The Slim Shady.

Er komt géén vervangend concert. Heb je een kaarten gekocht? Dan kun je ze vanaf woensdag 17 augustus inleveren bij één van de voorverkoopadressen van Ticket Service tot uiterlijk een maand na de oorspronkelijke showdatum.

Artiesten
50 Cent, Eminem Voorprogramma: Akon, Flipsyde
Zie ook
http://www.eminem.com

Bron: http://www.mojo.nl
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_29714885
pi_29715141
Best wel naaiend, Nas had ook al afgezegd vorige week.
pi_29715866
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:29:53 #136
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_29715997

tssss laat ons europese fans maar zitten ja grrr
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:32:07 #137
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_29716064
Is Fifty ook "ziek" dan? Anders zet je die toch alleen neer...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_29716231
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:32 schreef Zanderrr het volgende:
Is Fifty ook "ziek" dan? Anders zet je die toch alleen neer...
right... 50 cent heeft dezelfde performkwaliteiten als een krop sla... het is een frisse aanvulling op het hoofdgerecht
pi_29720878
Dit vind ik echt kut.
pi_29721138
Tering tyfus godverdomme...
Ik zou gaan met een vriend van me keek dr echt naar uit
......Signature-loos......
  woensdag 17 augustus 2005 @ 22:35:19 #141
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29734861
Hier hetzelfde Even
|
pi_29736274
Een bevriend radiostation van Eminem in Detroit heeft gezegd dat zijn afzegging niks te maken heeft met 'vermoeidheid' wat in alle berichten staat, als Eminem zijn o.k. geeft zouden ze het bekend maken, wordt dus zeker nog vervolgd....

en:
quote:
Exhausted Eminem Cancels European Tour

Citing exhaustion, rapper Eminem has canceled a planned 12-date tour of Europe as part of the Anger Management outing with 50 Cent, D12, G-Unit and other acts. The tour was to get underway Sept. 1 in Hamburg, Germany and wrap Sept. 17 in Meath, Ireland.

According to a statement from Interscope Records, "Eminem is currently being treated for exhaustion, complicated by other medical issues." The canceled European shows are not expected to be rescheduled, according to the label.

An Interscope spokesperson says that plans for 50 Cent to potentially continue the tour alone are still being determined.

Rumors have recently swirled that this round of the Anger Management tour would be Eminem's last, although the artist himself has made no definitive statement on the subject. Footage from the trek's recent stand at New York's Madison Square Garden will air as a special in December on Showtime.
bron: http://www.billboard.com/(...)ontent_id=1001016084
pi_29736762
Ik dacht dat ik op frontpage van fok had gelezen dat eminem zou stoppen met rappen, en zich zou gaan storten op producen. Wat ie geen van beiden kan naar mijn mening...
pi_29737315
Een afscheidstoer niet afmaken...
Die komt heus nog wel terug, dat ben je wel verplicht aan je fans lijkt mij
pi_29737868
ik wist het!
Viva los Vatos Locos
  donderdag 18 augustus 2005 @ 00:59:52 #146
124786 Sartorius
Geloven doe je maar in de kerk
pi_29740323
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:38 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

right... 50 cent heeft dezelfde performkwaliteiten als een krop sla...het is een frisse aanvulling op het hoofdgerecht
idd, en dat voor maar 50 cent ...........geen fratsen dat scheelt
Jezus komt de werkplaats binnen waar Jozef een tafelpoot aan het frezen is:
Jezus: "Vrees niet, vader"
Jozef: "Maar het moet af."
  donderdag 18 augustus 2005 @ 08:23:30 #147
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29744241
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:21 schreef UnrealMarc het volgende:
Ik dacht dat ik op frontpage van fok had gelezen dat eminem zou stoppen met rappen, en zich zou gaan storten op producen. Wat ie geen van beiden kan naar mijn mening...
Hij kan niet rappen en niet producen, daarom is het een van de succesvolste rappers ter wereld, en zijn er een heleboel rappers die maar wat graag een contract van hem zouden hebben.
Ga nu maar weer fijn praten over dingen waar je wel verstand van hebt
|
pi_29745395
Whehehe gaat niet door
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_29753795
Damnit, keek erg uit naar het concert krijg je dit... met name dat er ook gewoon weg geen vervangend concert wordt gegeven vind ik ronduit stijlloos... sta je daar een paar uur in de rij om uiteindelijk te horen dat meneer vermoeid is en je weer kunt aansluiten om je 5 tientjes op te halen...
Het is beter dat ik het zeg in plaats van iemand met een vol verstand...
pi_29754291
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 08:23 schreef Tique het volgende:

[..]

Hij kan niet rappen en niet producen, daarom is het een van de succesvolste rappers ter wereld, en zijn er een heleboel rappers die maar wat graag een contract van hem zouden hebben.
Ga nu maar weer fijn praten over dingen waar je wel verstand van hebt
Zeg nu eerlijk, Eminem is geen groot rapper/producer. Hij heeft geluk dat ene Dre hem een hoop bezorgt heeft en dat heeft hij goed opgepakt en hij was een goed commercieel succes.
pi_29754299

I guess your mamma never told you that what goes around comes around. Pow

pi_29754939
quote:
Eminem May Be Staying Home, But 50 Cent Is Going To Europe

The show must go on — even if it's without Eminem.

50 Cent has decided to soldier on in the wake of his Anger Management 3 tour mate's cancellation with a European tour of his own, his label announced Wednesday (August 17).
Eminem was due to headline the European leg of Anger Management, which was to begin September 1 in Hamburg, Germany, but he pulled out Tuesday citing medical issues (see "Eminem Cancels European Tour Due To Exhaustion").

50's replacement tour won't have the same dates and venues, but "plans are moving ahead for a string of shows this fall," Interscope spokesperson Yvette Gayle said. "50 is eager to see his fans and looks forward to giving them an exciting performance."

A new tour itinerary will be forthcoming as soon as the schedule is confirmed.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 21:37:59 #153
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29764183
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:49 schreef twistednerve het volgende:
Damnit, keek erg uit naar het concert krijg je dit... met name dat er ook gewoon weg geen vervangend concert wordt gegeven vind ik ronduit stijlloos... sta je daar een paar uur in de rij om uiteindelijk te horen dat meneer vermoeid is en je weer kunt aansluiten om je 5 tientjes op te halen...
Dat vind ik niet eens zo erg. Ik vind het wel echt erg jammer
pi_29782291
Eminem in ziekenhuis door verslaving

Eminem in ziekenhuis door verslaving
Gepost door Jeroen (steenz) UIN: 75505500 - Bron: BBC News / Novum
Gepubliceerd: vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:39
Icoon Showbiz nieuws Eminem is gisteren opgenomen in een ziekenhuis door de gevolgen van een verslaving aan slaappillen. "Eminem is nu onder het toezicht van artsen om te herstellen", aldus zijn woordvoerder. Eerder deze week zegde Eminem ook al zijn Europese tour af.

Zijn Europese Anger Management-tour zou op 1 september begonnen zijn in Hamburg. Tot en met 17 september zou de rapper optreden in Duitsland, Denemarken, Zweden, Groot-Brittannië, Ierland en ook in Nederland. Als officiële reden voor het afzeggen van de tour meldde zijn platenmaatschappij dat Eminem behandeld werd aan uitputtingsverschijnselen, "die worden gecompliceerd door andere medische kwesties".

In de Verenigde Staten had de Anger Management-tour ook al te maken met veel tegenslagen. Zo raakte de tourbus betrokken bij een ernstig ongeluk. Ook werden twee rappers die meewerkten aan de tour opgepakt wegens verboden wapenbezit.

========

Dat verklaart een hoop
pi_29789042
En naar je service kosten kun je ook fluiten...die krijg je niet terug....
Refuse/Resist/Innerself
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:40:49 #156
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29789242
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:06 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Zeg nu eerlijk, Eminem is geen groot rapper/producer. Hij heeft geluk dat ene Dre hem een hoop bezorgt heeft en dat heeft hij goed opgepakt en hij was een goed commercieel succes.
Lees het vetgedrukte woord van jezelf, meer hoef ik niet te zeggen denk ik
|
pi_29791452
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 18:40 schreef Tique het volgende:

[..]

Lees het vetgedrukte woord van jezelf, meer hoef ik niet te zeggen denk ik
De Tokkies hadden ook een hoop succes.
pi_29809747
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:06 schreef T1andonly het volgende:

[..]

haha, geen groot rapper/producer? Ben benieuwd welke nummers je kent.
TODAY IS THE BEGINING OF THE REST OF YOUR LIFE
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:04:22 #159
38111 Boomlaars
pi_29810189
Eminem is inderdaad geen groot producer. Althans niet in dezelfde catogerie als Hi-Tek, Red Spyda, Dr. Dre, Scott Storch (hoewel Dre's beats ook minder zijn geworden de laatste tijd).

Eminem heeft echter wel heel wat aardige tracks geproduceerd, zoals Renegade, Lose Yourself (samen met The Bass Brothers die ook grootendeels verantwoordelijk waren voor het productiewerk op The Slim Shady LP), Drama Setter, Patiently Waiting, en nog een aantal andere die boven het gemiddelde niveau uitstijgen. Een nieuwe Dr. Dre zal het op dit gebied mijns inziens echter nooit worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')