abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2005 @ 00:04:25 #101
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27937445
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 20:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Lekker belangrijk.....Eminem is een huilie. 50 cent is een pooier.

Maar goed....dat is mijn mening

Eminem is verleden tijd. 50 cent is een kwestie van afsterven.

Ik word dus zenuwachtig van dat geschreeuw en gehuil van Eminem. Duidelijk een geval van te weinig aandacht in zijn jeugd. Laat die gozer een dagboek bijhouden inplaats van anderen lastig te vallen met zijn gejank.
We hebben er weer één!!

Een, in perfecte staat verkerende, bekrompen maar vooral kortzichtige hater.

Kijk eens verder dan je neus lang is .

Achter dat "gejank" wat je hoort, zit een geboren rijm-talent , die het grootste deel van zijn leven met hiphop, rap, en de muziek en mensen daarachter heeft samengewerkt. Hij levert muzikale meester werken af als het op flow en body aankomt. Ook op producing gebied begint eminem goede kunsten te vertonen. .

Dan kan je uiteraard aan komen rennen met "ik interesseer me niet in die gast", maar dat spreekt je emotionele en haast obsessieve post hierboven tegen..

Dat jij alleen een schreeuwende en huilende niks-zeggende whigger ziet (het typische TMF / MTV beeld), ligt waarschijnlijk aan je eigen kortzichtigheid en bekrompen kijk op de wereld.

Doei .

.
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
pi_27937555
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 00:04 schreef Ondergrond het volgende:

[..]

We hebben er weer één!!

Achter dat "gejank" wat je hoort, zit een geboren rijm-talent , die het grootste deel van zijn leven met hiphop, rap, en de muziek en mensen daarachter heeft samengewerkt. Hij levert muzikale meester werken af als het op flow en body aankomt. Ook op producing gebied begint eminem goede kunsten te vertonen. .

Dan kan je uiteraard aan komen rennen met "ik interesseer me niet in die gast", maar dat spreekt je emotionele en haast obsessieve post hierboven tegen..

Dat jij alleen een schreeuwende en huilende niks-zeggende whigger ziet (het typische TMF / MTV beeld), ligt waarschijnlijk aan je eigen kortzichtigheid en bekrompen kijk op de wereld.

Doei .

.
Ik dacht ook 'Fuk die gast'. Maar om op deze manier je tegendeel te bewijzen, komt ook wel sloom over.
pi_27940596
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 20:51 schreef vinge het volgende:

[..]

waar heb je die vandaan? en wat is er extra aan een vipkaart?
VIP kaartje kun je bij eminem.com bestellen. ff gelijk een linkje erbij voegen............

http://www.eminem.tickets.musictoday.com/Eminem/calendar.aspx

Op hun site staat dat je dit allemaal krijgt.

A ticket for the VIP standing room barrier section right near the stage, you’ll be in the section closest to the stage!

• Access to a VIP cash bar

• Access to convenient toilet facilities

Ik zie jullie daarwel......... So seductive

Jammer dat je niet backstage mag..........

[ Bericht 17% gewijzigd door kanja316 op 15-06-2005 07:39:12 ]
pi_28187757
't is nog niet uitverkocht.
pi_28188116
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 00:04 schreef Ondergrond het volgende:

[..]

We hebben er weer één!!

uuhmmm....nee
pi_28216689
Toch is Eminem een stuk minder populair als eerst, kijk alleen maar naar de kaartverkoop.
pi_28219305
Passen hun hummers wel op de parkeerplaats?
pi_28265800
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:19 schreef rotskibo het volgende:
't is nog niet uitverkocht.
Het is idd nog niet uitverkocht maar de zitplaatsen wat je nu krijgt als je een kaartje koopt is om van te dus van daar maar VIP dan

ps: Eminem is dd wat minder maar heeft zichzelf al bewezen maar nu ga ik speciaal voor G-UNIITTTTTTTTTTTT

[ Bericht 11% gewijzigd door kanja316 op 27-06-2005 11:35:26 ]
  maandag 4 juli 2005 @ 15:00:31 #109
58603 MaRqOz
Soccernews.nl
pi_28477627
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:58 schreef JOHAN410 het volgende:
Toch is Eminem een stuk minder populair als eerst, kijk alleen maar naar de kaartverkoop.
ja weet je hoe dat komt?
dr. dre is vroeger toch ook zo begonnen en die is nu uit de schijnwerpers. ze dragen het over aan een nieuwe generatie en houden zich meer op de achtergrond. overigens blijven ze dan wel schrijven en zakken vullen.
Op WWW.SOCCERMASTER.NL kun je mooie prijzen winnen dmv het voorspellen van voetbaluitslagen! AS Dinsdag gaat het spel van start, zorg dat je vanaf het begin af aan meedoet!
  maandag 4 juli 2005 @ 17:32:40 #110
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_28483034
Godver de godver (excuses voor het taalgebruik)

Vlak voor de voorverkoop ging ik ff op internet kijken hoe duur de kaartjes waren, toen zag ik op budgetticketszooi dat de kaartjes 75 euro ofzo waren, had ik er niet voor over. Nu zie ik nu pas dat gewone kaartjes 47 euro zijn en dat leg ik er wel graag voor neer, maar nu zijn er volgens mij geen staanplaatsen meer te krijgen (of wel... iemand...?!?!)

Verder: Inderdaad, Encore en Massacre zijn minder dan de voorgangers van beide rappers, daarom zal de performance van hun misschien wel minder zijn dan vorige keer in de Arena, maar die hele berg mensen zorgt er toch wel voor dat het vet wordt, want ze kunnen best 2 uur volrappen met te zieke nummers

Maarja, dat zal ik wel niet mee gaan maken, klotezooi...
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:40:39 #111
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_28547765
DVD van de vorige editie is uit, later deze week komt er een nieuwe mixtape om deze tour te promoten;

Clinton Sparks & Eminem team up to bring you the biggest mixtape of Summer 2005 as they promote the biggest concert of the summer, the Anger Management Tour III with headliners Eminem, 50 Cent & Lil' Jon and many more of hip-hop's biggest names.

This instant vintage mixtape features 100% world-premieres, exclusive records & freestyles from the game's top artists like Eminem, 50 Cent, G-Unit, Busta Rhymes, Mobb Deep, M.O.P & Ludacris to your favorite back-pack-rap-real-hip-hoppers like Common, Talib Kweli, Saigon & Kardinal Offishall...

Clinton Sparks is even hittin you with that Dipset Crack from Juelz Santana, JR Writer & Hell Rell, that screwed & chopped sizzurp from those houston southern bros, Mike Jones, Paul Wall & Slim Thug...with exclusive production by Eminem, Clinton Sparks & The Alchemist!

1. Clinton Sparks Feat. Eminem & Lil Jon "Introduction"
2. Eminem "Anger Management" (Produced By Eminem)
3. Eminem "Fubba U Cubba Cubba" (Produced By Eminem)
4. Lloyd Banks "Gang Green" (Produced By The Alchemist)
5. Mobb Deep "Poppin Bottles" (Produced By The Alchemist)
6. G-Unit Radio on Shade 45 with Whoo Kid & Tony Yayo Feat. Donald Trump & 50 Cent
7. Dr. Dre, Busta Rhymes & 50 Cent "I'm Sirius" (Produced By Clinton Sparks)
8. Young Buck & Stat Quo "South Coast"
9. Eminem - Dirty Steve (skit)
10. Juelz Santana "Smash Time Radio SHADE45 Freestyle" (Produced By Clinton Sparks)
11. Obie Trice & Eminem "Emulate" (Produced By Eminem)
12. Slim Thug "Smash Time Radio SHADE45 Freestyle"
13. Obie Trice & Stat Quo "Stay Bout It" (Produced By Mr. Porter)
14. Cipha Sounds Effect with Cipha Sound & Angela Yee Feat. Jay-Z
15. David Banner Ft. Marcus. "45 Survival"
16. Clipse Ft. Ab-Liva & Sandman "Zen"
17. Mike Jones & Paul Wall "Smash Time Radio SHADE45 Freestyle"
18. Ludacris "3rd Infantry"
19. Kardinal Offishall "When I'm Angry" (Produced By The Alchemist)
20. The All Out Show with Rude Jude & Lord Sear Feat. Common
21. Eminem & Trick Trick "Welcome To Detroit City" (Produced By Eminem)
22. Stat Quo "Cock & Aim"
23. Talib Kweli "Manage Your Anger" (Produced By The Alchemist)
24. M.O.P "Ratta Tatatta" (Produced By Clinton Sparks)
25. The Diplomats Feat. JR Writer & Hell Rell "Smash Time Radio SHADE45 Freestyle"
26. Stat Quo "No Guts No Glory" (Produced By Clinton Sparks)
27. Saigon "Out In The Park"
28. Obie Trice "2nd Round" (Produced By Eminem)
29. Common "Smash Time Radio SHADE45 Freestyle" (Produced By Clinton Sparks)
30. Stat Quo "3,2,1" (Produced By L.T. Moe)
31. The All Out Show with Rude Jude & Lord Sear "Relationships"
32. Runyon Ave. Soldiers Feat. Mr. Porter, Young Who & III "Onions For Sale" (Produced By Mr. Porter)
33. M.O.P "Punks Jump Up"
34. Damian Marely Feat. 2Pac, Nas & Scarface "Welcome 2 My Block" (Clinton Sparks RMX)
35. Whoo Kid & Clinton Sparks "Boston Massacre"
36. Bizarre & Eminem "Hip-Hop" (Produced By Hi-Tek)
37. Cipha Sounds Effect with Cipha Sound & Angela Yee "B-Team" (Skit)
38. Ax "Shade 45 Freestyle"
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:05:50 #112
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28548813
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:40 schreef Boomlaars het volgende:
DVD van de vorige editie is uit, later deze week komt er een nieuwe mixtape om deze tour te promoten;
DVD is uit zeg je? Waar kan ik die kopen?
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:39:57 #113
38111 Boomlaars
pi_28568676
amazon o.a.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:25:59 #114
38111 Boomlaars
pi_28633493
Eminem lijkt zich weer omhoog te werken na zijn blamage CD Encore, sinds het album zijn talloze nummers gereleased met Eminem als gastrapper. Een overzicht:

Busta Rhymes/Eminem - I'll Hurt You
Tony Yayo/Obie Trice/Eminem - Drama Setter
The Game/Eminem - We Ain't
Hush/Swifty/Kuniva/Eminem - Off To Tijuna
Trick Trick / Eminem - Welcome 2 Detroit City
Obie Trice/Eminem - Emulate
Anger Management 3 mixtape (3 freestyles)
Whoo Kid mixtape (3 freestyles)

Het pop-achtige monotone van Encore is eraf, het is met meer emotie en dus klinkt het ook beter. Qua lyrics is Emulate ongetwijfeld een van de betere verses die hij de laatste jaren heeft uitgebracht. Ook is zijn freestyle op de show van Westwood voor de release van Encore over de got it twisted beat van mobb deep in een nieuw jasje gestoken en op nieuw opgenomen. Klinkt erg goed!

Het concert is inmiddels in de VS geweest. Het begint (het stuk van Eminem) met een video waarin je ziet hoe hij zijn zelfmoordbrief schrijft (loopt ook als soort van rode draad door het concert qua verdere videos) en er zijn een aantal "comedy" opvoeringen over Mariah Carey & Michael Jackson.

De nummers die opgevoerd werden: my name is, i just dont give a fuck, kill you, stan (wat betreft de MM en SS LP), een aantal nummers van Encore (Evil Deeds is het openingsnummer) en The Eminem Show, Lose yourself (afsluiter van het concert)
pi_28636950
Heb de mixtape zojuist geluisterd. Weet niet wat ik van plaat 2 moeten vinden (anger management). Het is net alsof hij zo veel mogelijk rare tonen en scheldwoorden wil spitten in 2 minuten..

Emulate en welcome to detroit city vind ik echt weer ouderwets goed
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:54:55 #116
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28651471
Gister was ik bij The Game, was leuk, wel een beetje jammer dat hij z'n g-unot shirt aan moest doen en een beetje ging lopen dissen. Voor de rest was het tof.
K heb echt zin int concert van eminem&50 cent
Flipsyde vond ik trouwens wat minder, het is een beetje rap-achtige rock.
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:09:33 #117
19018 Brennie
CCU nurse
pi_28660427
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:24 schreef Twista101 het volgende:
Heb de mixtape zojuist geluisterd. Weet niet wat ik van plaat 2 moeten vinden (anger management). Het is net alsof hij zo veel mogelijk rare tonen en scheldwoorden wil spitten in 2 minuten..

Emulate en welcome to detroit city vind ik echt weer ouderwets goed
Gekocht of gedownload? En waar?
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:58:09 #118
19018 Brennie
CCU nurse
pi_28661964
Die mixtape ... die. die.. die... moet ik hebben!!!!!!!!!!!!!!!!

Nummer 1 & 2 gehoord nu... waar is de rest
Tevens onvervalste kick.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 10 juli 2005 @ 00:35:20 #119
38111 Boomlaars
pi_28667902
Kijk eens rond op de verschillende hiphop fora zou ik zeggen, genoeg links te vinden (Boxden, DSB)
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:31:55 #120
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29025338

en meer foto's hier

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_29103352
hopelijk zijn ze er nog
pi_29103358
quote:
Op maandag 25 juli 2005 03:31 schreef Arby het volgende:
hopelijk zijn er nog kaartjes
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:20:09 #123
58444 Kupoi
screwed up!!
pi_29225296
Ik wil ook VIP!!!! Heb wel staankaarten omdat dat vorige keer de dichtbijzijnde plaatsen waren.. stond om 13:00 uur voor de deur dus echt helemaal vooraan!!

Ben nu bang dat door dat VIP vak dat dat weinig nut heeft.. volgens mij is het voorste gedeelte nu voor VIP... Hoop het niet maar....

Denk het wel...
- Een mens trachten te begrijpen is zo moeilijk dat men hem gemakkelijkheidshalve veroordeelt -
pi_29225494
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:20 schreef Kupoi het volgende:
Ik wil ook VIP!!!! Heb wel staankaarten omdat dat vorige keer de dichtbijzijnde plaatsen waren.. stond om 13:00 uur voor de deur dus echt helemaal vooraan!!

Ben nu bang dat door dat VIP vak dat dat weinig nut heeft.. volgens mij is het voorste gedeelte nu voor VIP... Hoop het niet maar....

Denk het wel...
Volgens mij klopt het dat het voorste gedeelte voor VIP is. ff een quote van de officieele site:

A ticket for the VIP standing room barrier section right near the stage, you’ll be in the section closest to the stage!

Ik heb in totaal 6 VIP kaartjes waarvan 4 al verkocht zijn. De overige 2 zijn door 2 vrienden gereserveerd maar als ze niet meer gaan dan laat ik jullie wel ff weten mochten er nog mensen zijn die een kaartje willen.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:21:52 #125
58444 Kupoi
screwed up!!
pi_29226417
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:32 schreef kanja316 het volgende:

[..]

Volgens mij klopt het dat het voorste gedeelte voor VIP is. ff een quote van de officieele site:

A ticket for the VIP standing room barrier section right near the stage, you?ll be in the section closest to the stage!

Ik heb in totaal 6 VIP kaartjes waarvan 4 al verkocht zijn. De overige 2 zijn door 2 vrienden gereserveerd maar als ze niet meer gaan dan laat ik jullie wel ff weten mochten er nog mensen zijn die een kaartje willen.
Lijkt me okeeej... Wie weet eigelijk wanneer je het beste kan komen??

Vorig jaar stond ik dus om 13:00 bij de arena en dat was het waard!!! Stond je met ong 5 a 600 man in een aparte laag zeg maar vooraan bij het podium.. Maar als nu dat vak alleen voor VIP is kan je net zo goed om 17:00 uur gaan.. sta je ook niet voor niks zo lang voor de deur....
- Een mens trachten te begrijpen is zo moeilijk dat men hem gemakkelijkheidshalve veroordeelt -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')