De duurste is het kutst.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:45 schreef Twista101 het volgende:
Er zijn daar 8 rangen, heeft iemand enig idee welke rang het beste is?
Rang 1
¤ 47
Rang 2
¤ 48
Rang 3
¤ 46
Rang 4
¤ 42
Rang 5
¤ 38
Rang 6
¤ 34
Rang 7
¤ 34
Rang 8
¤ 48
Rolstoel-/begeleiderplaats
¤ 48
ik vond het nog wel meevallen nou stond ik ook goed trouwensquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ga niet meer naar concerten in de Arena. Vorige keer met Eminem was het ook zwaar zwaar kut geluid. En veel te groot.
Doe mij maar HMH![]()
Ow.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:38 schreef JOHAN410 het volgende:
gaat de verkoop via ticketservice (postkantoor)
Dan heb je ook gezien hoe Eminem zoals gewoonlijk beetje meerapte over de geluidsband?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik vond het nog wel meevallen nou stond ik ook goed trouwens
Idd...heb hem in 2001 en 2003 gezien. Leverde die ook perfecte albums. Zijn nieuwe album is crap.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zo denk ik nu ook. Iets interessants heeft hij niet meer gedaan sinds 2003.
Ik zat toen toevallig in de trein uit Amsterdam en ineens werd de trein overspoeld door miniatuur-wiggertjes omdat het Eminem-concert net was afgelopen..quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:45 schreef SoPo het volgende:
ik ben naar hem geweest in r'dam en a'dam. en in de Arena was het ronduit verschrikkelijk. het leek wel een kinderfeestje. allemaal kleintjes die met hun ouders kwamen. Zo erg anti..![]()
Is wel een beetje over volgens mij.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:40 schreef Boomlaars het volgende:
Ik ben weer benieuwd naar de kneusjes met blond geverfde haren inclusief oorbellen met eminem t-shirt
vorige keer toen het in de arena was zag ik nog wel een hele hoop van dat soort figuren rondlopen in de buurt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Is wel een beetje over volgens mij.
Is het al uitverkocht danquote:
Waar zit je dan met VIP?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:41 schreef kanja316 het volgende:
Ik was ook te laat met het bestellen van kaartjes maar heb inmiddels 2 VIP kaarten kunnen bemachtigen á 92 euro per stuk. Is wel veel geld maar ja ik wil het gewoon een keer meemaken en 2 x 92 euro kan ik op dit moment wel betalen...... Hoop dat het allemaal goed komt............
waar heb je die vandaan? en wat is er extra aan een vipkaart?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:41 schreef kanja316 het volgende:
Ik was ook te laat met het bestellen van kaartjes maar heb inmiddels 2 VIP kaarten kunnen bemachtigen á 92 euro per stuk. Is wel veel geld maar ja ik wil het gewoon een keer meemaken en 2 x 92 euro kan ik op dit moment wel betalen...... Hoop dat het allemaal goed komt............
Dit is een topic voor mensen die wel van hun muziek houdenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Lekker belangrijk.....Eminem is een huilie. 50 cent is een pooier.
Maar goed....dat is mijn mening
Eminem is verleden tijd. 50 cent is een kwestie van afsterven.
Ik word dus zenuwachtig van dat geschreeuw en gehuil van Eminem. Duidelijk een geval van te weinig aandacht in zijn jeugd. Laat die gozer een dagboek bijhouden inplaats van anderen lastig te vallen met zijn gejank.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |