abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29754299

I guess your mamma never told you that what goes around comes around. Pow

pi_29754939
quote:
Eminem May Be Staying Home, But 50 Cent Is Going To Europe

The show must go on — even if it's without Eminem.

50 Cent has decided to soldier on in the wake of his Anger Management 3 tour mate's cancellation with a European tour of his own, his label announced Wednesday (August 17).
Eminem was due to headline the European leg of Anger Management, which was to begin September 1 in Hamburg, Germany, but he pulled out Tuesday citing medical issues (see "Eminem Cancels European Tour Due To Exhaustion").

50's replacement tour won't have the same dates and venues, but "plans are moving ahead for a string of shows this fall," Interscope spokesperson Yvette Gayle said. "50 is eager to see his fans and looks forward to giving them an exciting performance."

A new tour itinerary will be forthcoming as soon as the schedule is confirmed.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 21:37:59 #153
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29764183
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:49 schreef twistednerve het volgende:
Damnit, keek erg uit naar het concert krijg je dit... met name dat er ook gewoon weg geen vervangend concert wordt gegeven vind ik ronduit stijlloos... sta je daar een paar uur in de rij om uiteindelijk te horen dat meneer vermoeid is en je weer kunt aansluiten om je 5 tientjes op te halen...
Dat vind ik niet eens zo erg. Ik vind het wel echt erg jammer
pi_29782291
Eminem in ziekenhuis door verslaving

Eminem in ziekenhuis door verslaving
Gepost door Jeroen (steenz) UIN: 75505500 - Bron: BBC News / Novum
Gepubliceerd: vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:39
Icoon Showbiz nieuws Eminem is gisteren opgenomen in een ziekenhuis door de gevolgen van een verslaving aan slaappillen. "Eminem is nu onder het toezicht van artsen om te herstellen", aldus zijn woordvoerder. Eerder deze week zegde Eminem ook al zijn Europese tour af.

Zijn Europese Anger Management-tour zou op 1 september begonnen zijn in Hamburg. Tot en met 17 september zou de rapper optreden in Duitsland, Denemarken, Zweden, Groot-Brittannië, Ierland en ook in Nederland. Als officiële reden voor het afzeggen van de tour meldde zijn platenmaatschappij dat Eminem behandeld werd aan uitputtingsverschijnselen, "die worden gecompliceerd door andere medische kwesties".

In de Verenigde Staten had de Anger Management-tour ook al te maken met veel tegenslagen. Zo raakte de tourbus betrokken bij een ernstig ongeluk. Ook werden twee rappers die meewerkten aan de tour opgepakt wegens verboden wapenbezit.

========

Dat verklaart een hoop
pi_29789042
En naar je service kosten kun je ook fluiten...die krijg je niet terug....
Refuse/Resist/Innerself
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:40:49 #156
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29789242
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:06 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Zeg nu eerlijk, Eminem is geen groot rapper/producer. Hij heeft geluk dat ene Dre hem een hoop bezorgt heeft en dat heeft hij goed opgepakt en hij was een goed commercieel succes.
Lees het vetgedrukte woord van jezelf, meer hoef ik niet te zeggen denk ik
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_29791452
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 18:40 schreef Tique het volgende:

[..]

Lees het vetgedrukte woord van jezelf, meer hoef ik niet te zeggen denk ik
De Tokkies hadden ook een hoop succes.
pi_29809747
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:06 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Zeg nu eerlijk, Eminem is geen groot rapper/producer. Hij heeft geluk dat ene Dre hem een hoop bezorgt heeft en dat heeft hij goed opgepakt en hij was een goed commercieel succes.
haha, geen groot rapper/producer? Ben benieuwd welke nummers je kent.
TODAY IS THE BEGINING OF THE REST OF YOUR LIFE
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:04:22 #159
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_29810189
Eminem is inderdaad geen groot producer. Althans niet in dezelfde catogerie als Hi-Tek, Red Spyda, Dr. Dre, Scott Storch (hoewel Dre's beats ook minder zijn geworden de laatste tijd).

Eminem heeft echter wel heel wat aardige tracks geproduceerd, zoals Renegade, Lose Yourself (samen met The Bass Brothers die ook grootendeels verantwoordelijk waren voor het productiewerk op The Slim Shady LP), Drama Setter, Patiently Waiting, en nog een aantal andere die boven het gemiddelde niveau uitstijgen. Een nieuwe Dr. Dre zal het op dit gebied mijns inziens echter nooit worden.
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')