abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34996772
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee het is zo bedoelt, Hirsi ali reageert op precies zelfde manier, nadat haar meerdere malen is bewezen dat punten die zij heeft mee gemaakt niets van islams boodschap weg geeft, begint ze erzo over. Een onlogisch discussie voering

Daar hoeven we het ook niet over eens te zijn, maar wees niet verbaasd als er mensen op springen staan om haar wat aan te doen, terwijl er al jaren mensen zijn die islam veel meer bekritiseren als zij en geen beveiliging nodig hebben.
Dat tweede valt niet alleen te wijten aan haar manier van discusseren (deels wel) maar natuurlijk ook aan de veranderende internationale en nationale verhoudingen. En ze zoekt zelf vaak de media op, dat is helemaal waar.
pi_34997015
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef Airelle het volgende:

[..]

Dat tweede valt niet alleen te wijten aan haar manier van discusseren (deels wel) maar natuurlijk ook aan de veranderende internationale en nationale verhoudingen. En ze zoekt zelf vaak de media op, dat is helemaal waar.
Ik weet niet of jij onlangs pressconferentie van haar in berlijn hebt gezien, maar 4 punten die ze opnoemde gaf helemaal niets weg van de islam en tijdens Nova toen Cheppih haar corrigeerde had ze er ook helemaal niets op terug.
pi_34997259
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij onlangs pressconferentie van haar in berlijn hebt gezien, maar 4 punten die ze opnoemde gaf helemaal niets weg van de islam en tijdens Nova toen Cheppih haar corrigeerde had ze er ook helemaal niets op terug.
Ik heb de NOSjournaal versie gezien. Ingekort denk ik dus. Maar wat noemde ze? Homoseksualiteit? Vrouwen? Wat nog meer?
pi_34997475
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:05 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ik heb de NOSjournaal versie gezien. Ingekort denk ik dus. Maar wat noemde ze? Homoseksualiteit? Vrouwen? Wat nog meer?
ik ben ook even kwijt, maar vrouwen is wat me nog wel is bij gebleven.
pi_34998650
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik vind zowieso dat kritiek op mohammed zelf maar 's afgelopen moet zijn. Ayaan kan het beter over de interpretatie van de islam hebben dan over de grondlegger van de islam zelf. Dat is eeuwen geleden, en natuurlijk zijn we het niet meer eens met de standpunten die hij in die tijd had. Het gaat om de manier waarop mensen dat geloof opvatten. En hoe die opvattingen tot stand komen in landen zonder scheiding van kerk en staat.

In cartoons snap ik overigens die kritiek op mohammed wel, even ter verduidelijking, het is in 'n tekening wat makkelijker om de grondlegger van de islam te gebruiken als voorbeeld. In diens naam worden vervelende dingen gedaan, volgens moslims en niet-islamitische westerlingen dan.

Ik vind aan de ene kant dat ze goede punten heeft, zoals het verschil tussen ras en religie. Aan de andere kant vond ik het wel 'n afgang toen ze Fatima Elatik begon te vermanen dat ze zich niet hoefde te schamen, en dat ze 'n ontwikkeling doormaakt etc. Ze drijft soms wel 'n beetje door..
pi_34998762
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mooie draai-actie. Als de Moslims zich beledigd voelen komt het omdat ze lange tenen hebben, en als Joden zich beledigd voelen vanwege één of andere Holocaustontkenning staan ze in hun recht en heeft het niks te maken met hun langwerpige tenen.
Joden hebben ook ellenlange tenen. Op het moment dat je alle kritiek op de staat Israel (opbouwend of anderszins) benoemt als antisemitisme dan kan ik het niet anders noemen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_35001257
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:41 schreef Litpho het volgende:

[..]

Joden hebben ook ellenlange tenen.
nederlanders niet?
pi_35001414
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:33 schreef Prego het volgende:

[..]

nederlanders niet?
In vergelijking? Nee. Tot iemand zegt "is die minister van ontwikkelingssamenwerking nou echt wel nodig" en de staat Nederland dat direct beschouwt als een aanval op de complete Nederlandse cultuur, geschiedenis en alles wat verder maar de Nederlandse identiteit maakt zijn de twee absoluut onvergelijkbaar.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 12 februari 2006 @ 16:19:55 #259
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_35002929
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef Triggershot het volgende:
Beledigen is weer wat anders.
Beledigen is in the eye of the beholder. Gelukkig kennen wij niet het recht om niet beledigd te worden.
pi_35005296
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik vind zowieso dat kritiek op mohammed zelf maar 's afgelopen moet zijn.
Mohammed zelf zal het aan de reet roesten denk ik.
quote:
Ayaan kan het beter over de interpretatie van de islam hebben dan over de grondlegger van de islam zelf.
Ken je beter overlaten aan een imam met normale gedachtengoed. Denk je niet?
quote:
Dat is eeuwen geleden, en natuurlijk zijn we het niet meer eens met de standpunten die hij in die tijd had. Het gaat om de manier waarop mensen dat geloof opvatten. En hoe die opvattingen tot stand komen in landen zonder scheiding van kerk en staat.
Spreek voor jezelf maar niet voor mij.
quote:
In cartoons snap ik overigens die kritiek op mohammed wel, even ter verduidelijking, het is in 'n tekening wat makkelijker om de grondlegger van de islam te gebruiken als voorbeeld. In diens naam worden vervelende dingen gedaan, volgens moslims en niet-islamitische westerlingen dan.

Ik vind aan de ene kant dat ze goede punten heeft, zoals het verschil tussen ras en religie. Aan de andere kant vond ik het wel 'n afgang toen ze Fatima Elatik begon te vermanen dat ze zich niet hoefde te schamen, en dat ze 'n ontwikkeling doormaakt etc. Ze drijft soms wel 'n beetje door..
Fatima vind ik een afgang, tis net een kip zonder kop. Ze moet eens leren luisteren en niet overal tussendoor kakelen.
pi_35005613
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Natuurlijk is het ook een kwestie van perceptie. Maar als iemand structureel/stelselmatig altijd dezelfde groep demoniseert dan is er geen sprake meer van opbouwende kritiek maar is er simpelweg sprake van bewuste provocatie.

Hirsi Ali, wijlen Theo van G. en honden Hafid Bouazza en Efshan Ellian doen niets anders dan telkens in herhaling vallen, bewust provoceren, geen oplossingen bieden maar stelselmatig de Moslims zwart maken.

²
Daar gaan een hele rits namen voorbij........... Nou volgens mij lulden ze niet in je moslimstraatje en dat zie jij als provoceren.
  zondag 12 februari 2006 @ 20:26:14 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_35012834
Europese Moslims mogen maar wat blij zijn dat hun profeet voortdurend beledigd wordt. Door Hirsi Ali of de kranten. Als wij sinds Voltaire niet de mooie Westerse waarde van het beledigen van gelovigen hadden, zouden we nu nog steeds onder de inquisitie leven. En zou een moslim subiet op de brandstapel eindigen, in plaats van op een protestdemonstratie op de dam.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35013141
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:26 schreef speknek het volgende:
Europese Moslims mogen maar wat blij zijn dat hun profeet voortdurend beledigd wordt. Door Hirsi Ali of de kranten. Als wij sinds Voltaire niet de mooie Westerse waarde van het beledigen van gelovigen hadden, zouden we nu nog steeds onder de inquisitie leven. En zou een moslim subiet op de brandstapel eindigen, in plaats van op een protestdemonstratie op de dam.
Ik ben blij met deze post. Er zijn geloof ik maar weinig mensen die inzien dat we het hier in Nederland echt niet slecht hebben. En dat kritiek leveren (voor sommigen beledigen) echt nuttig kan zijn.
pi_35015925
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:19 schreef Lithion het volgende:

[..]

Beledigen is in the eye of the beholder. Gelukkig kennen wij niet het recht om niet beledigd te worden.
Nuchter gast ben jij
pi_35021206
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 19:05 schreef Diego27 het volgende:
Ik wordt echt niet goed van dat mens !!!

Waarvoor ben je ten eerste als politicus de politiek in gegaan? Om de mening van het volk te ondersteunen en om het land op alle mogelijke vlakken te helpen c.q. besturen. Toch ?

Nou dat is dus iets wat Ayaan Hirsi Ali zekers niet doet.

Zojuist was ze op de buis bij Twee vandaag !! Ze verkondigde het volgende.

Het ging zoals gewoonlijk weer over de islam zoals gewoonlijk. Daarnaast zei ze dat het haar niet te doen is om dingen in de tweede kamer waar ze niks vanaf weet zoals, de sociale zekerheid, en meerder ander zaken omdat ze daar niet genoeg vanaf weet. Ik denk dan op mijn beurt is het niet eens tijd dat je je daar dan in gaat verdiepen???

Ze wil en dat zei ze letterlijk, zich alleen sterk maken voor de mensen die onderdrukt worden door de islam. Nou vind ik dat dus wel zo belachelijk.
Ze is er toch in de tweede kamer voor ons, dus om alles op te pakken waar het niet goed mee gaat in nederland indien mogelijk. Niet om haat eigen zaakje na te vechten.

Hoe kan het dat iemand zo uit zichzelf achter zijn of haar idealen aangaat, zonder dat we daar in nederland wat aan doen.

Ja, we beveiligen haar op onze kosten dat is wat we doen d.m.v. een huis die helemaal beveiligd is met James bond gadgets, en het inzetten van bodyguards !!! !!!

Ik word er echt niet goed van, van die Ali, Wilders figuren die zichzelf belangrijker wanen dan de "zaak" waar ze voor vechten, door continu ongewild in de publiciteit te treden met steeds "hetzelfde" verhaal.

Wat vinden jullie er nou van, daar ben ik echt heel benieuwd naar !!!
Moslim/geitenwollen sok, toevallig ?

Je betoog rammelt aan alle kanten. Als er een politicus is die staat voor haar zaak ,dan is het mevrouw Hirsi Ali wel. Die bodyguards en die James Bond gadgets waar jij zo smalend over schrijft, zijn bedoeld om de vrijheid van meningsuiting te waarborgen. Alleen in beschaafde democratieeen als de onze kan een fenomeen als Hirsi Ali gedijen. Ik ben daar trots op!
  maandag 13 februari 2006 @ 00:11:46 #266
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_35022351
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 19:05 schreef Diego27 het volgende:
Waarvoor ben je ten eerste als politicus de politiek in gegaan? Om de mening van het volk te ondersteunen en om het land op alle mogelijke vlakken te helpen c.q. besturen. Toch ?

Nou dat is dus iets wat Ayaan Hirsi Ali zekers niet doet.
Volgens jou niet, volgens mij wel.
quote:
Zojuist was ze op de buis bij Twee vandaag !! Ze verkondigde het volgende.

Het ging zoals gewoonlijk weer over de islam zoals gewoonlijk. Daarnaast zei ze dat het haar niet te doen is om dingen in de tweede kamer waar ze niks vanaf weet zoals, de sociale zekerheid, en meerder ander zaken omdat ze daar niet genoeg vanaf weet. Ik denk dan op mijn beurt is het niet eens tijd dat je je daar dan in gaat verdiepen???
Waarom zou ze? Er zijn al genoeg politici die zich bezig houden met de sociale zekerheid. Iedere politicus heeft zijn eigen gebied, omdat nou eenmaal niet iedereen alles kan weten en al helemaal niet de tijd heeft om zich overal in te verdiepen.
quote:
Ze wil en dat zei ze letterlijk, zich alleen sterk maken voor de mensen die onderdrukt worden door de islam. Nou vind ik dat dus wel zo belachelijk.
Ze is er toch in de tweede kamer voor ons, dus om alles op te pakken waar het niet goed mee gaat in nederland indien mogelijk. Niet om haat eigen zaakje na te vechten.
Nogmaals, een politicus pakt niet alles op. Daar heeft hij/zij de tijd niet voor.
Een politicus kiest iets uit dat belangrijk is. In dit geval vind Ayaan het heel belangrijk om op te komen voor mensen die onderdrukt worden door de islam. Dat is namelijk iets dat niet goed gaat in Nederland.
pi_35030582
Helaas is er weer geen enkele journalist te vinden die openlijk vraagtekens plaatst bij wat zij als Nederlands parlementslid zo vaak in het buitenland heeft te zoeken. Journalisten praten enkel met ontzag over "haar missie", maar een kritische noot is er niet bij.

Dat Kamerleden niet betaald worden om de wereld rond te reizen voor persoonlijke missies doet er kennelijk niet toe.

Ik daag bij deze haar aanhangers uit om duidelijk te maken wat die buitenlandse reizen met haar werk als Nederlandse parlementariër te maken hebben. Dat Kamerleden soms naar het buitenland moeten begrijp ik, maar ik denk dat 90% van haar reisjes (denk aan New York, Antwerpen, Berlijn) weinig tot niets te maken hebben met haar werkterrein, de emancipatie van moslims in Nederland.

Ze werkt gewoon op kosten van de belastingbetaler aan haar naamsbekendheid zodat ze straks lekker in het buitenland kan ca$hen met haar films en boeken. En driekwart van de mensen in dit topic geeft die profiteur nog applaus ook!
  maandag 13 februari 2006 @ 12:35:32 #268
8369 speknek
Another day another slay
pi_35032091
Weet je zeker dat ze het declareert?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35032614
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:35 schreef speknek het volgende:
Weet je zeker dat ze het declareert?
Ze doet het in de tijd dat ze kamerlid is.
pi_35034149
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik doet 't ook in werktijd. Whats your point?
pi_35034208
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dat ze dit soort dingen op onze kosten doet dus.
pi_35034216
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

mompeldende over meer dan 100.000 stemmen..
pi_35034506
Ze doet aan stemmingsmakerij. Ze tornt aan zaken die de hare niet zijn. Ze gaat ervanuit dat iedere moslimvrouw net zo denkt als zij. Ze profileert zich als een soort van profeet voor de moderne moslimvrouw en vind dat haar mening DE mening is.
Maar wat ik me altijd afvraag bij haar, wat draagt ze als kamerlid zijnde nu echt bij aan dit land?
  maandag 13 februari 2006 @ 13:51:06 #274
8369 speknek
Another day another slay
pi_35034605
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:55 schreef SCH het volgende:
goed punt.
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:48 schreef kriele het volgende:
Ze doet aan stemmingsmakerij. Ze tornt aan zaken die de hare niet zijn. Ze gaat ervanuit dat iedere moslimvrouw net zo denkt als zij. Ze profileert zich als een soort van profeet voor de moderne moslimvrouw en vind dat haar mening DE mening is.
Maar wat ik me altijd afvraag bij haar, wat draagt ze als kamerlid zijnde nu echt bij aan dit land?
Ze lijkt niet de enige te zijn die aan projectie doet.
pi_35035317
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:51 schreef speknek het volgende:

[..]

goed punt.
Niet van haar
quote:
Ze lijkt niet de enige te zijn die aan projectie doet.
Beetje slappe en flauwe reactie.
  maandag 13 februari 2006 @ 14:10:58 #276
8369 speknek
Another day another slay
pi_35035450
Ik denk dat ze door het debat gaande te houden de westerse wereld een dienst verleend. En als de Nederlanders eindelijk weer eens doorkrijgen waar hun staat op gegrondvest is, welke waarden ten grondslag liggen aan de westerse samenleving en essentieel zijn voor ons en onze politiek, dat positief uit kan pakken op de Nederlandse identiteit.
pi_35036219
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:10 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat ze door het debat gaande te houden de westerse wereld een dienst verleend. En als de Nederlanders eindelijk weer eens doorkrijgen waar hun staat op gegrondvest is, welke waarden ten grondslag liggen aan de westerse samenleving en essentieel zijn voor ons en onze politiek, dat positief uit kan pakken op de Nederlandse identiteit.
Ja prachtig hoor, maar wordt ze als kamerlid betaald om het debat gaande te houden en dat voortdurend zo eigenzinnig in te vullen of is ze voor iets anders gekozen?

Voor de rest vind ik je post nogal hoogdravend: ik herken me totaal niet in de waarden die Hirsi Ali predikt. Bij mijn waarden hoort het niet om mensen te kwetsen en te schofferen en van low life te betichten.
pi_35036308
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja prachtig hoor, maar wordt ze als kamerlid betaald om het debat gaande te houden en dat voortdurend zo eigenzinnig in te vullen of is ze voor iets anders gekozen?

Voor de rest vind ik je post nogal hoogdravend: ik herken me totaal niet in de waarden die Hirsi Ali predikt. Bij mijn waarden hoort het niet om mensen te kwetsen en te schofferen en van low life te betichten.
Als jij ten strijde trekt om homo's op dezelfde plaats (in ieder kadeer) te krijgen als hetero's in de westerse wereld, zul je ongetwijfeld óók beticht worden van schoffering en kwetsende uitspraken, dus praat niet zo'n onzin en toon niet zo'n lafheid.
Yeah baby Yeah!
pi_35037561
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als jij ten strijde trekt om homo's op dezelfde plaats (in ieder kadeer) te krijgen als hetero's in de westerse wereld, zul je ongetwijfeld óók beticht worden van schoffering en kwetsende uitspraken, dus praat niet zo'n onzin en toon niet zo'n lafheid.
Zou ik ten strijde trekken voor homo's en dan de meeste homo's tegen me in het harnas jagen dan zou ik toch echt wel gaan nadenken over mijn falen.
  maandag 13 februari 2006 @ 15:11:20 #280
8369 speknek
Another day another slay
pi_35037679
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:08 schreef SCH het volgende:
Zou ik ten strijde trekken voor homo's en dan de meeste homo's tegen me in het harnas jagen dan zou ik toch echt wel gaan nadenken over mijn falen.
Ik denk dat je zou strijden voor gelijkheid, niet per se voor homo's. En als de meerderheid van de homo's tegen het homohuwelijk is, zegt dat wat over jou of over de meerderheid van de homo's (cultuur)?
pi_35037681
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Haha, je weet wat ik bedoel.
Je zult ongetwijfeld van christenen en andere gelovigen felle kritiek horen en van de eigen gelederen misschien dat je doordraaft.
Maar in elke emancipatie-vraagstuk is lef en doorzettingsvermogen nodig, dat helaas pas enkele decennia later zal worden gewaardeerd.
Zo ging het ook met het vrouwelijk kiesrecht etc.
Yeah baby Yeah!
  maandag 13 februari 2006 @ 15:16:03 #282
8369 speknek
Another day another slay
pi_35037886
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:11 schreef Elgigante het volgende:
Zo ging het ook met het vrouwelijk kiesrecht etc.
Dat is een goed voorbeeld inderdaad. Vrouwenkiesrecht bestaat in Switzerland nog niet heel erg lang. Het is dan ook altijd tegengehouden door de vrouwen. Uiteindelijk is het door de mannen er doorheen geduwd. Niet omdat vrouwen zo graag kiesrecht willen, maar omdat gelijkheid onder de wet en bij verkiezingen essentieel is voor een humanistische democratie.
pi_35038104
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik denk dat je zou strijden voor gelijkheid, niet per se voor homo's. En als de meerderheid van de homo's tegen het homohuwelijk is, zegt dat wat over jou of over de meerderheid van de homo's (cultuur)?
Als ik zou zeggen voor een groep iets te doen dan zou ik wel willen dat die groep me niet uitkotst, anders klopt het gewoon niet. Dan is het of hautain en onjuist of schiet ik mijn doel voorbij of beiden
pi_35038152
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:16 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is een goed voorbeeld inderdaad. Vrouwenkiesrecht bestaat in Switzerland nog niet heel erg lang. Het is dan ook altijd tegengehouden door de vrouwen. Uiteindelijk is het door de mannen er doorheen geduwd. Niet omdat vrouwen zo graag kiesrecht willen, maar omdat gelijkheid onder de wet en bij verkiezingen essentieel is voor een humanistische democratie.
Dat is een wel heel vrije interpretatie
Tegengehouden door vrouwen
  maandag 13 februari 2006 @ 15:28:58 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_35038497
Hmm kuch, dat bleek inderdaad niet te kloppen, ik dacht dat ze wel aan de referenda mee mochten doen, maar dat mocht kennelijk ook niet.

Edoch waren er wel vrouwengroeperingen, zoals the Swiss Women Against Voting Rights Association, die actief tegen hun eigen kiesrecht streden. Net zoiets als de protesten in Marokko toen de koning vrouwen meer rechten wilde geven, door vrouwen.
pi_35038575
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef speknek het volgende:
Hmm kuch, dat bleek inderdaad niet te kloppen, ik dacht dat ze wel aan de referenda mee mochten doen, maar dat mocht kennelijk ook niet.

Edoch waren er wel vrouwengroeperingen, zoals the Swiss Women Against Voting Rights Association, die actief tegen hun eigen kiesrecht streden. Net zoiets als de protesten in Marokko toen de koning vrouwen meer rechten wilde geven, door vrouwen.
En de vrouwen binnen de SGP. Als die niet willen dan laat je ze toch lekker met rust.
pi_35043924
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mohammed zelf zal het aan de reet roesten denk ik.
[..]

Als je het over het interpreteren van de godsdienst hebt in plaats van de grondlegger, stoot je wel een stuk minder opgewonden standjes voor 't hoofd. Met Mohammed heb ik geen medeleven hoor.

Ken je beter overlaten aan een imam met normale gedachtengoed. Denk je niet?
[..]
Wel nee, zij is politica, wat mij betreft mag zij bekritiseren wat ze wil, en zeggen wat ze er over denkt, maar 't lijkt mij slechts verstandiger om het over de interpretatie van de godsdienst te hebben in plaats van wat de grondlegger allemaal letterlijk beweerde of was (volgens haar).

Spreek voor jezelf maar niet voor mij.
[..]

Is goed hoor. (?)

Fatima vind ik een afgang, tis net een kip zonder kop. Ze moet eens leren luisteren en niet overal tussendoor kakelen.

Toch vond ik dat niet netjes van Ayaan, en ik gaf Fatima dan ook gelijk dat ze daar even op in haakte.
  maandag 13 februari 2006 @ 17:55:14 #288
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_35044415
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Voor dit soort mensen (Loubna dus), heb ik dan ook echt respect. Zij weet waar het over gaat, zij weet dat het achterlijke TRADITIES zijn. De context waarin Loubna het vertelt is anders, alles is anders.
Helemaal mee eens, en met veel van haar standpunten ben ik het nog eens ook. Ok, ze is te westers in mijn ogen, maar dat is haar keuze.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_35056046
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Natuurlijk is het ook een kwestie van perceptie. Maar als iemand structureel/stelselmatig altijd dezelfde groep demoniseert dan is er geen sprake meer van opbouwende kritiek maar is er simpelweg sprake van bewuste provocatie.

Hirsi Ali, wijlen Theo van G. en honden Hafid Bouazza en Efshan Ellian doen niets anders dan telkens in herhaling vallen, bewust provoceren, geen oplossingen bieden maar stelselmatig de Moslims zwart maken.

²
Waarom dan toch steeds dezelfde mensen demoniseren BSB? Duidelijk gevalletje provocatie dus?
eeeh
pi_35065004
Ze heeft een visie die haar het leven gaat kosten, omdat sommige moslims lange tenen hebben en weining zelfkritiek hebben. Ze is af en toe weinig diplomatiek en ik vind haar nominatie voor de Nobel-prijs een lachertje... Wel maakt zij zich sterk voor islamitische vrouwen die niets mogen/durven te spreken. Ze heeft wel lef.
I don't suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
pi_35066312
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 03:06 schreef J.Bos het volgende:
Wel maakt zij zich sterk voor islamitische vrouwen die niets mogen/durven te spreken.
Dat is nog maar de vraag, aangezien die vrouwen niet durven / mogen spreken

Zo kan ik ook beweren dat ik opkom voor de blinde doofstomme medemens; niemand die het tegendeel kan beweren
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:43:31 #292
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_35097970
Waar is trouwens haar website gebleven?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:42:46 #293
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_35109981
En wat veel mensen onderschatten is dat ze zeker ook zoveel aandacht krijgt omdat ze een jonge vrouw is, die er redelijk goed uitziet. Kijk maar eens hoe Barend en Van Dorp kritiekloos op haar zitten te geilen
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:47:29 #294
8369 speknek
Another day another slay
pi_35110157
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:30 schreef SCH het volgende:
En de vrouwen binnen de SGP. Als die niet willen dan laat je ze toch lekker met rust.
Als de SGP geen politieke invloed had wel ja.
pi_35435107
stukje uit een interview met Andre Rouvoet:
quote:
Vindt u op dergelijke christelijke momenten steun bij het CDA?

"Soms wel, maar te vaak word ik daarin teleurgesteld. Ik denk aan de asielzoekende Iraanse bekeerlingen, meestal ex-moslims die christen zijn geworden. Op het verlaten van de islam staat daar de doodstraf. In november heb ik daarover een motie ingediend. Iedereen steunde die. Heel links, maar ook D66, Nawijn en Wilders stemden voor. En tot ieders verbijstering stemde CDA tegen, samen met VVD en LPF. Niemand begreep het, er was veel commotie. Ook uit de CDA-achterban kreeg ik bijval. Begin deze maand was er opeens een mogelijkheid de motie opnieuw in te dienen. Toen heb ik 's ochtends Maxime Verhagen gebeld en intensief overlegd. Nu ben ik natuurlijk maar al te blij dat het CDA de motie in de herkansing wél steunt, maar je blijft je afvragen: waarom eerst tegen gestemd? Hoe kan het dat we op zulke momenten tegenover elkaar blijken te staan?"
http://www.katholieknieuwsblad.nl/actueel23/kn2321b.htm

het nieuwsbericht hierover

waar was Hirsi Ali, die zou hier toch op de bres moeten springen om die mensen hier te houden als ze in Iran het gevaar lopen vervolgd te worden volgens sommige bronnen
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:29:31 #296
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_35435536
Ik vind 't een leuk mens die af en toe de meest dwaze uitspraken doet, net als zoveel politici dat doen.
Ze heeft wél lef en daar heb ik bewondering voor óók als ik het niet met haar eens ben.
Ik heb de indruk dat ze een kruistocht tegen de uitwassen van de islam houdt en dat is prima toch ? Ik hoop dat ze nog heel lang haar eigenwijze gang kan gaan.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_35436146
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 10:14 schreef zakjapannertje het volgende:
stukje uit een interview met Andre Rouvoet:
[..]

http://www.katholieknieuwsblad.nl/actueel23/kn2321b.htm

het nieuwsbericht hierover

waar was Hirsi Ali, die zou hier toch op de bres moeten springen om die mensen hier te houden als ze in Iran het gevaar lopen vervolgd te worden volgens sommige bronnen
Dat is niet HOT en kan ze weinig mee scoren. En die mensen lopen daar wel degelijk gevaar en kunnen op geen enkele bescherming rekenen van wie dan ook.
pi_35436894
ik vraag me soms ook wel eens af , of zij voldoende verstandelijk vermogen heeft om te begrijpen wat ze zegt. maar inderdaad lef heeft ze wel ,...misschien omdat ze te dom is om te beseffen wat voor ellende zij veroorzaakt met haar kreten..
rosmalen
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:30:00 #299
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35437315
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:16 schreef rosmalen het volgende:
ik vraag me soms ook wel eens af , of zij voldoende verstandelijk vermogen heeft om te begrijpen wat ze zegt. maar inderdaad lef heeft ze wel ,...misschien omdat ze te dom is om te beseffen wat voor ellende zij veroorzaakt met haar kreten..
wat voor ellende veroorzaakt zij dan? je bedoelt dat ze kritiek heeft op sommige vreemde ouderwetse regeltjes uit een boek van eeuwen geleden?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35437326
Het trieste is dat de reden voor haar succes is dat ze een zwarte vrouw is, als een witte man de dingen had beweerd die zij zegt was ie al lang afgeschoven als zijnde de zoveelste racistische hitler wannabe (zie wat de media met fortuyn deed, en met smit en wilder doet).

Het is ook triest dat ze telkens weer dingen enorm moet versimpelen en haar standpunten in kleutertaal weer moet geven omdat het gepeupel anders de boel niet begrijpt of de presentatrice van NOVA haar sowieso al probeert af te zeiken.

Neemt niet weg dat ze inmiddels door heeft waar ze de aandacht mee krijgt en haar doel een nogal uit het oog veliest.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')