Maar jij hebt dus wel het gevoel dan waar voor je geld te krijgen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:54 schreef du_ke het volgende:
Echt gaaf je gooit er een kwartje in en er rolt gelijk een flinke rol tekst uit.
Hij doet z'n best, dat moet je hem nageven. Dat het maar matig lukt, tja niet iedereen is het gegeven om boeiend en verstandig te schrijven.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:56 schreef Stali. het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus wel het gevoel dan waar voor je geld te krijgen?
Wauw..
Stil...
Mooi...
*wheehehe*
We zitten dan ook in ONZ en nou ja goed, niet iedereen trekt volle zalen*.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij doet z'n best, dat moet je hem nageven. Dat het maar matig lukt, tja niet iedereen is het gegeven om boeiend en verstandig te schrijven.
Aandacht te over voor S en L opzich.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:10 schreef Stali. het volgende:
[..]
We zitten dan ook in ONZ en nou ja goed, niet iedereen trekt volle zalen..
Dus jij beschouwt Klompendanser als aardig van de tongriem gesneden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:05 schreef lucida het volgende:
Wat Klompendanser betreft moet ik zeggen dat hij aardig van de tongriem was gesneden. En dat hij in de discussie meer dan gemiddeld zijn 'mannetje' stond. Ik heb zelfs een keer een mailtje van hem ontvangen, waarin hij mij verzocht een stuk tekst van hem op Fok te posten omdat hij zelf gebanned was of zo.
Ojaa... zij noemden dit het meeliften op de bekendheid van tja...andere users, moeten ze dan toch bedoeld hebben. Iig andere users dan zij bedoeld hebben.quote:
S&L in overdrive. Lees en huiver.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:13 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dus jij beschouwt Klompendanser als goed van de tongriem gesneden.
Lees en huiver.
Sterilisatie tegen cultuurvermenging
Sterilisatie tegen cultuurvermenging II
Ik begin me nu in alle oprechtheid af te vragen uit welke koker Acient eigenlijk komt.
Nationalisme
Nationalisme deel 2
Ziehier de traditionele openingszet van Ryan III wanneer hij de intentie heeft iemand te gaan 'affakkelen' (geliefd jargon van het krijgshaftige duo, zie Stali's post van 01:50 uur).quote:Op maandag 30 mei 2005 22:53 schreef Ryan3 het volgende:
... de zeer gerespecteerde user Gajus ...
Oh, goed dat je dat zegt, was je al begonnen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:22 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Zeg, laten we de zaken even gescheiden houden. Ik was gewoon bezig om Aaahikwordgek op z'n nummer te zetten, dus neem het deze keer niet te persoonlijk op wil je?
Ja dikke toeter dan moet je dat ook niet posten. Kom op, waarom post Gajus op fok?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:00 schreef Stali. het volgende:
Kijk Gajus, waarom jij op Fok! post dat weet ik allang en is verder voor niemand interessant
Hoe bedeol je?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:02 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ja dikke toeter dan moet je dat ook niet posten. Kom op, waarom post Gajus op fok?![]()
Hoi Ryan!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goh, twee topics van voor jouw tijd en geopend door je andere persoonlijkheid(sstoornis).
Wat is er verkeerd aan een discussie naar eigen hand zetten? Dat is de essentie van een discussie. de andere overtuigen met argumenten. Argumenten die bij CS3 mantra's zijn en door een dove (lees blinde) lijken te zijn opgeschreven. Nee cS3-"vrouw", goed punt dat je daar aanhaalt, ook heel onpartijdig uiteraard. Als je mij voor vuil uitmaakt moet je me niet verwijten dat ik je te grazen neem. Zo werkt dat ook met jouw onderhuidse activiteiten van je andere persoonlijkheid(sstoornis).
Jaja niet eroverheen posten, doe uit de doeken wat gajus betreft!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:03 schreef Stali. het volgende:
Hoe bedeol je?
gooi er oko niet per ongeluk 2 kwartjes in, dan ben je helemaal de lulquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:54 schreef du_ke het volgende:
Echt gaaf je gooit er een kwartje in en er rolt gelijk een flinke rol tekst uit.
Het gaat hem (Ryan3) in 99% van zijn posts niet om de inhoud, of het verder uitbouwen c.q. verdiepen ervan, maar botweg om het klieren, zuigen en sarren van de door hem "zelfgeproclameerde" opponenten en hun opinies. Het lijkt wel alsof hij een soort eenmansoppositie wenst te voeren, en zijn pijlen richt op de door hem zelf opgeroepen schrik- en vijandsbeelden! Hij ontpopt zich dan het liefst als een anti-ideologische doolridder, die als een post-moderne, maar niet minder krankzinnige, Don Quijote tegen het denkbeeldige kwaad van de vijand ten strijde trekt. Dat hij in deze 'roeping' zo nu en dan een flinke klap van molen heeft opgelopen is natuuurlijk evident.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is er verkeerd aan een discussie naar eigen hand zetten? Dat is de essentie van een discussie. de andere overtuigen met argumenten. Argumenten die bij CS3 mantra's zijn en door een dove (lees blinde) lijken te zijn opgeschreven.
Salve Regina. Zijn (Ryan3') dwangmatige obsessie m.b.t. reeds nader genoemde onderwerpen is welhaast exemplarisch voor zijn gehele denken - denkbeelden die qua vorming en ordening nog het meest blijk geven van een groot columbarium vol met aangeschoten duiven!...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:00 schreef Stali. het volgende:
Kijk Gajus, waarom jij op Fok! post dat weet ik allang en is verder voor niemand interessant maar wat betreft jouw alinea over een eerlijk debat, wat vind jij nu zelf van de twee topics in mijn sig?
Ik vind hem daarin uniek op dit forum, en verdient om zijn manier van reageren wat mij betreft applaus.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:01 schreef lucida het volgende:
[..]
Het gaat hem (Ryan3) in 99% van zijn posts niet om de inhoud, of het verder uitbouwen c.q. verdiepen ervan, maar botweg om het klieren, zuigen en sarren van de door hem "zelfgeproclameerde" opponenten en hun opinies. Het lijkt wel alsof hij een soort eenmansoppositie wenst te voeren, en zijn pijlen richt op de door hem zelf opgeroepen schrik- en vijandsbeelden! Hij ontpopt zich dan het liefst als een anti-ideologische doolridder, die als een post-moderne, maar niet minder krankzinnige, Don Quijote tegen het denkbeeldige kwaad van de vijand ten strijde trekt. Dat hij in deze 'roeping' zo nu een flinke klap van molen heeft opgelopen is natuuurlijk evident.![]()
Dat heeft inderdaad een vrij ellendig effect.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
gooi er oko niet per ongeluk 2 kwartjes in, dan ben je helemaal de lul
Geen idee wat ik me bij een urnenmuur met aangeschoten duiven moet voorstellen. Het staat natuurlijk wel erg intellectueel als je dat kan opschrijven, maar eigenlijk is het nogal potsierlijke onzintaal. De gewichtige termen doen daar niets aan af.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:12 schreef lucida het volgende:
[..]
Salve Regina. Zijn (Ryan3') dwangmatige obsessie m.b.t. reeds nader genoemde onderwerpen is welhaast exemplarisch voor zijn gehele denken - denkbeelden die qua vorming en ordening nog het meest blijk geven van een groot columbarium vol met aangeschoten duiven!...![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kortom: een hoop gewichtigdoenerij maar er staat eigenlijk niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |