Weblauncher link plaatsenquote:~open 194.146.194.214
De beschikbare missies kun je vinden in de America's Army\Maps map, zonder de aao extensiequote:~open MOUT_McKenna
quote:~mpcheat changeclass d
Goede vraag, ik heb het ooit in m'n mailbox gehad. Maar vanzelfsprekend is die toen een keer in de prullenbak gegaanquote:Op maandag 30 mei 2005 19:48 schreef Dacide het volgende:
Samurai, petje af. Ik vind hem mooi hoor.
Nu nog een aantal kleinigheidjes wijzigen. (zoals: stuur de clanleader een mail voor het wachtwoord).
Wie van de oude garde heeft het wachtwoord nog? Stuur die dan AUB naar mij.
ArmyOps Trackerquote:Op maandag 30 mei 2005 19:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mooie OP!
Waar hebben jullie die []afbeelding] vandaan eigenlijk?
Klopt, ik had MOUT eruit gehaald en was blijkbaar vergeten vier in drie te veranderenquote:Op maandag 30 mei 2005 20:18 schreef Fronsertje het volgende:
Sorry maar ik heb een foutje gevonden in de verder mooie OP.
De basistraining bestaat uit vier onderdelen, namelijk Marksmanship, Obstacle Course en US Weapons.
Marksmanship is trouwens nu erg makkelijk te halen, dus als je 40/40 wilt...even terug naar de schietbaan.
Ben de nieuwe maps nu aan het bekijken. Zitten leuke tussen idd.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:50 schreef Dacide het volgende:
Flexy![]()
Ouwe trekbeer
hoest kerel?
Nog steeds volle gas op school zker?
ik ook in elk geval. Deze week tentames #$%^%^$%![]()
Anyways, check SF Courtyard, die map ruled![]()
Je bent niet aangemeld bij http://aaotracker.4players.de denk ik of wel?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:17 schreef eRRR-Tieee het volgende:
Ik heb AA ook maar weer eens uit de kast gehaald!! Heb t 8 maanden geleden voor t laatst gespeeld en was toen een fanatiek AA-er!! Ik ga onder de naam -=Earthquake=-
Dat ga ik idd maar eens doen dan!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je bent niet aangemeld bij http://aaotracker.4players.de denk ik of wel?
Daar kon ik je naam nergens vinden namelijk
je noemt er 3...quote:Op maandag 30 mei 2005 20:18 schreef Fronsertje het volgende:
Sorry maar ik heb een foutje gevonden in de verder mooie OP.
De basistraining bestaat uit vier onderdelen, namelijk Marksmanship, Obstacle Course en US Weapons.
Marksmanship is trouwens nu erg makkelijk te halen, dus als je 40/40 wilt...even terug naar de schietbaan.
Good old dirty sambal, courtyard is inderdaad de BOMB!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:02 schreef Sambal_HOT het volgende:
Hooah!
Sambal laat ook weer eens wat van zich horen. Courtyard ziet er heel goed uit! Ik ben deze week wel te vinden op het slagveld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |