Balans moet er wezenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het bennen allemaal meeleupers.
Dat is in de dagelijkse politiek niet anders. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef Drugshond het volgende:
Ze hebben een nieuwe grondwet samengesteld met een meerderheids stem.
Als Nederland wil "miepen" over de hoogte van de bijdrage dan moeten ze 8 vriendelijke landen erbij zoeken die dit willen onderstrepen. Maar aangezien er meer arme landen erbij komen zal de bijdrage eerder hoger dan lager worden. En die arme landen zullen nooit voor stemmen tegen een kleinere bijdrage van de rijke landen. En de rijkere landen hoeven alleen maar met de zwarte piet te schuiven en kunnen zo een willekeurig land gruwelijk naaien. "Ja ook dat is democratie".
Geen ideequote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef George-Butters het volgende:
![]()
Hoe kan ik je nu nog serieus nemen?
![]()
dat is pvda-politiekquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat is in de dagelijkse politiek niet anders. Ik zie het probleem niet.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Mss door respect te hebben voor de keuzes van een ander![]()
http://www.overheidsinfor(...)sp?artidt=Art_017697quote:SP en IPP blijven met elkaar ruziën
Pal voor de stemronde over de Europese grondwet zijn de SP en het Instituut voor Publiek en Politiek, dat verantwoordelijk is voor de referendumwijzer op internet, elkaar opnieuw in de haren gevlogen. De SP beschuldigt het IPP van liegen. Het IPP op zijn beurt beticht de SP van demagogie.
Volgens de SP bevat de referendumwijzer over de Europese grondwet minimaal vijf leugens, zijn de vragen suggestief en rollen er onjuiste adviezen uit de test. Als voorbeeld wijst de partij op de eerste van 25 stellingen in de internetwijzer. Die stelt dat één miljoen Europese burgers samen het recht moeten hebben een onderwerp op de Europese agenda te zetten. Wie het daarmee eens is, wordt geadviseerd voor de grondwet te stemmen.
Volgens de SP leiden één miljoen handtekeningen enkel tot een advíes tot agendering, en hoeft dat advies niet opgevolgd te worden. Het IPP geeft toe dat het niet bij voorbaat vaststaat dat een voorstel via één miljoen handtekeningen wordt overgenomen. 'Maar wil de SP dan dat één miljoen mensen een wet kunnen voorschrijven voor de rest van Europa?', stelt IPP-directeur Van Dijk. 'Dat is nogal bedenkelijk.' Ook wuift het IPP de suggestie weg dat de regering bepaalt hoe de referendumwijzer er uit ziet. 'Net als de SP krijgen ook wij voor een deel subsidie van de overheid, maar we zijn volledig onafhankelijk', aldus Van Dijk. 'De SP probeert ons in diskrediet te brengen'.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:18 schreef Monidique het volgende:
Ik ben met een eigen civ-unit bezig:
[afbeelding]
Hij besproeit de tegenstander met bacillen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:18 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:18 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |