Inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
Meenemen en achter haar aan gaan, als ze niet meer te vinden is zelf pinnen en de volgende dag naar de bank om de 250 Eur af te geven met 'dit was de transactie voor mij'.
Minder sterke verhalen vertellenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:09 schreef Boomlaars het volgende:
wat zouden jullie doen?
Tegenwoordig wordt het geld geloof ik niet meer ingeslikt omdat hier teveel fraude bij kwam kijken...quote:Op maandag 30 mei 2005 12:13 schreef Adelante het volgende:
teruggeven natuurlijken anders in de automaat laten zitten, die slikt het vanzelf weer in na een minuut ofzo
onzin, je doelt op de urban myth dat als je heel snel een briefje tussen de stapel uittrekt alles wordt teruggenomen maar jij wel een briefje poen overhoudt...is niet zo.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:17 schreef Bertin het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt het geld geloof ik niet meer ingeslikt omdat hier teveel fraude bij kwam kijken...
Ja natuurlijk, want deze mevrouw was ook degene die jouw portemonee jatte en daarna ook nog eens je scooter! Dan is het helemaal terecht natuurlijk dat je wraak neemt op haar...quote:Op maandag 30 mei 2005 12:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Aangezien ze mijn beurs toen ik deze verloren had ook niet meer terug heb gekregenzal ik me dit geld fijn in mijn eigen (nieuwe) beurs duwen.
Tevens sleutels verloren van scooter, ipv sleutels terug te brengen hebben ze de hele scooter gejat
Voor mij is het nu ook, ieder voor zich
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |