Inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
Meenemen en achter haar aan gaan, als ze niet meer te vinden is zelf pinnen en de volgende dag naar de bank om de 250 Eur af te geven met 'dit was de transactie voor mij'.
Minder sterke verhalen vertellenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:09 schreef Boomlaars het volgende:
wat zouden jullie doen?
Tegenwoordig wordt het geld geloof ik niet meer ingeslikt omdat hier teveel fraude bij kwam kijken...quote:Op maandag 30 mei 2005 12:13 schreef Adelante het volgende:
teruggeven natuurlijken anders in de automaat laten zitten, die slikt het vanzelf weer in na een minuut ofzo
onzin, je doelt op de urban myth dat als je heel snel een briefje tussen de stapel uittrekt alles wordt teruggenomen maar jij wel een briefje poen overhoudt...is niet zo.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:17 schreef Bertin het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt het geld geloof ik niet meer ingeslikt omdat hier teveel fraude bij kwam kijken...
Ja natuurlijk, want deze mevrouw was ook degene die jouw portemonee jatte en daarna ook nog eens je scooter! Dan is het helemaal terecht natuurlijk dat je wraak neemt op haar...quote:Op maandag 30 mei 2005 12:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Aangezien ze mijn beurs toen ik deze verloren had ook niet meer terug heb gekregenzal ik me dit geld fijn in mijn eigen (nieuwe) beurs duwen.
Tevens sleutels verloren van scooter, ipv sleutels terug te brengen hebben ze de hele scooter gejat
Voor mij is het nu ook, ieder voor zich
Helemaal mee eens. Moet ze maar beter opletten.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:16 schreef Boomlaars het volgende:
Ach, wat dat betreft ben ik niet zo iemand die andermans fouten gaat corrigeren.
Heb ook wel eens een splinternieuwe GSM gevonden in een pashokje, dan denk ik; hoe dom moet je wel niet zijn om waardevolle spullen zo achter te laten. Heb die ook zelf gehouden.
Het is weer een levensles voor die mensen als ze er thuis achterkomen dat ze die spullen vergeten zijn. Het heeft veel meer impact dan als je het geld teruggeeft, dan zijn ze het de volgende dag weer vergeten. Dus de vrouw in kwestie bedenkt zich de volgende keer wel 2x als ze even 'op de automatische piloot' gaat pinnen.
tot jij een keer je geld vergeet;quote:Op maandag 30 mei 2005 12:16 schreef Boomlaars het volgende:
Ach, wat dat betreft ben ik niet zo iemand die andermans fouten gaat corrigeren.
Jij bent zo'n gozer die later auto's open breekt en dan zegt;quote:Op maandag 30 mei 2005 12:16 schreef Boomlaars het volgende:
Heb ook wel eens een splinternieuwe GSM gevonden in een pashokje, dan denk ik; hoe dom moet je wel niet zijn om waardevolle spullen zo achter te laten. Heb die ook zelf gehouden.
Dat zeg ik niet, maar als dat in NL normaal is, dan pas ik me wel aanquote:Op maandag 30 mei 2005 12:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, want deze mevrouw was ook degene die jouw portemonee jatte en daarna ook nog eens je scooter! Dan is het helemaal terecht natuurlijk dat je wraak neemt op haar...
Sneue pauper / dief! Het zijn klootzakken zoals jij die de lucht die ze inademen niet waard zijn, dat je zo laf bent om te stelen is tot daar aan toe... maar om er hier over te posten is wel heel sneu.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:09 schreef Boomlaars het volgende: Heb het geld gepakt en meegenomen (bespaarde me slijtage aan mijn eigen pasje), wat zouden jullie doen?
in dat geval ben jeje geld kwijt....tenzij je gaat vragen of ze de kasomzet natellen.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:13 schreef Adelante het volgende:
teruggeven natuurlijken anders in de automaat laten zitten, die slikt het vanzelf weer in na een minuut ofzo
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Jij bent zo'n gozer die later auto's open breekt en dan zegt;
"Maar hij stond daar zomaar op die parkeerplaats! Geen mens in de buurt!"
Of nog erger kleine meisjes/jongetjes lastig valt!
"Die ouders waren nergens te bekennen! Ik hoop dat ze nu hun les geleerd hebben!"
![]()
![]()
Neen, dit is (voor de verandering) niet een van mijn creatieve, originele uitspattingenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:35 schreef fayakill het volgende:
wacht eens...jij bent die kneus die allerlei verhalen verzint om aandacht op fok te krijgen
ik klikt ook nogquote:
Dus als ik een brief in de brievenbus ga gooien en laat de auto met draaiende motor staan (doe ik nooit, maar het is hypothetisch) dan stap jij gelijk in en gaat ermee vandoor?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:33 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Wat een onzinvergelijking, bovendien ben ik niet de aanstichter bij de gevallen zoals ik ze omschreef.
Geloof me, deze vrouw zal nooit meer haar geld in de pinautomaat vergeten, net zoals het meisje dat haar GSM in het pashokje liet liggen (waarvan ik de simkaart in 2 stukken brak, ben niet iemand die op andermans kosten gaat bellen) dit nooit meer zal doen. Mensen moeten gewoon beter op waardevolle spullen passen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |