Wiegel houdt vast aan het liberalisme.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:35 schreef RichardQuest het volgende:
Dat is het met Wiegel, hij is niet met zijn tijd meegegaan. Hij heeft exact dezelfde mening. Ook op het punt waar de VVD op wil scoren: de islam. Wiegel is van mening dat de overheid daar zich niet mee dient te bemoeien; een klassiek standpunt dat bij de VVD wel is veranderd en bij Wiegel niet.
Nee, gelukkig is een staatssecretaris van financiën geen post waar je luchtballonetjes en andere fratsen kunt loslaten, die dient degelijk te zijn. Nu is hij fractievoorzitter van een oppositiepartij en is zijn werk het controleren van de regering, dwz bekritiseren.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben een objectieve buitenstaander
Ik zit niet in dat circuit van leugenachtige politici. Bos wel.
[..]
Het gaat er niet om wie de schuld geeft aan wie. Het gaat om Bos als gladjanus. Hij blaast hoog van de toren alsof hij de waarheid in pacht heeft. Maar toen hij in de regering zat hoorde je hem niet of nauwelijks.
Ik ben blij dat we hem allebei een gladjanus vindenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:40 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, gelukkig is een staatssecretaris van financiën geen post waar je luchtballonetjes en andere fratsen kunt loslaten, die dient degelijk te zijn. Nu is hij fractievoorzitter van een oppositiepartij en is zijn werk het controleren van de regering, dwz bekritiseren.
Dat jij hem een gladjanus vind is een andere...dat vind ook. Maar niet hypocriet, hij heeft gewoon een andere post en dat is niet het controleren van Paars, maar dat van B-2
Zekersquote:Op maandag 30 mei 2005 22:40 schreef MrX1982 het volgende:
André Rouvoet doet het goed bij Nova
Goede politicus
Nee, dat ga jij helemaal niet luisteren. Jij gaat naar de Sneekse volkszang luisteren, op lp, van je opa.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:41 schreef Sidekick het volgende:
Ik ga nog even Metallica beluisteren, en dan wel het nummer "To live is to die". Mooie opbouw, harmonieus geheel. En daarna maar weer slapie slapie doen.
quote:
Goedzo, weer een post dichter bij de 25.000.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, dat ga jij helemaal niet luisteren. Jij gaat naar de Sneekse volkszang luisteren, op lp, van je opa.
Eerst moet jij van mammie slapie doen. Morgen weer in de fabriek staan, kickieslapdickie.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Goedzo, weer een post dichter bij de 25.000.
einhovuh de ghakstuh ha?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:51 schreef RichardQuest het volgende:
"Ze hebba me ahl gefop meddie centa, en nah dit weer"
die ringweg staat al een hele tijd vol met files!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De hele ringweg staat volgeplakt met SP-posters. Hun nieuwe electoraat: het 9-tot-5-volk.
Hebben ze lekker de tijd om dat plakkaat te lezen.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
die ringweg staat al een hele tijd vol met files!![]()
![]()
quote:Van Aartsen veroorzaakte nog de meeste beroering en gejoel vanuit de zaal op de Erasmus Universiteit Rotterdam toen hij betoogde dat het " de communisten en de racist Le Pen" waren die het referendum in Frankrijk hebben gewonnen.
quote:publicist Thomas von der Dunk
Ze kregen wel gelijk.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hebben ze lekker de tijd om dat plakkaat te lezen.
"Weet waar je ja tegen zegt" en dan het kabinet beschuldigen van bangmakerij.
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:58 schreef pberends het volgende:
Geweldig die oma's die op buitenlanders gingen fitten tegen Wouter Bos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |