Lees ook even deze post: [EU] Eerste exit-polls in Frankrijk voorspellen "NON"quote:Op zondag 29 mei 2005 23:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ho ho, jij zegt 95% je mede mod 99% en ik zeg dat ik het hautain vind, kom jij maar met bewijzen dat het idd om die aantallen gaat. niet de bewijslast bij mij neerleggen na je uitspraken graag, ook al had je zo graag gewild dat het 'ja' zou zijn. ook een discussieforum heeft eerlijke discussie nodig.
Zou wel moeten. Zou netjes zijn maar helaas zijn politici meestal niet netjes en blijven ze liever geloven in hun utopische denkbeelden.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:22 schreef lenin het volgende:
hahaha dat nog net niet helaas
toujour les autres, en dan zelf hetzelfde gaan doen? dit is nederland, fp is fp, je basis is balderdeeg, dus ik dicussier daar graag over. leuk he een discussieforum, maar je bewijslast is not appoved. mea culpa.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Lees ook even deze post: [EU] Eerste exit-polls in Frankrijk voorspellen "NON"
Ik wijs je op het meerendeel van de reacties op de FP en op het forum, waarbij mensen als in een soort polonaise achter elkaar aanlopen met one-liners als:
'mooi, nu hier nog'
'kick ass!!!!!'
'_O_ Frankrijk bedankt!'
'Beter!'
'Vive La France'
etc. zonder verdere onderbouwing.
goeie bronquote:Op zondag 29 mei 2005 23:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ik kwam met die 99% omdat ik een hautaine politicoloog ben en derhalve een goed Schumpeteriaan, en ik het volk wantrouw.
Neenee. Maar goed, ik ontken het ook niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
goeie bron![]()
je zei trouwens 99,9 % toch?
Nu is het eindelijk over.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:13 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uiteraard. [14.gif]quote:Op maandag 30 mei 2005 00:21 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch maar nog ff nuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |