Je bent niet de enige.. Lupa ook al, al is het bij Lupa waarschijnlijk een andere oorzaak..quote:Op zondag 29 mei 2005 18:31 schreef Bensel het volgende:
gadvedamme.. zit me ook niet mee dit weekend.. ben ik even thuis.. word ik ziek....
dat is dan minder ja.quote:
xmms voor geluid en gxine voor beeld.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:45 schreef SingleCoil het volgende:
'avond...voor De Fok!Tools moet je Firefox hebben...![]()
Wat vinden jullie trouwens de beste mediaplayer voor op je PC ?
Ook roze?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is dan minder ja.
hij opend nu tenminste niet een nieuwe pagina voor een quote
kan dus meerdere quotes tegelijk doen
en andere PI's kan ook
En modjes kan ik ook zwart maken
voor muziek: winampquote:Op zondag 29 mei 2005 19:45 schreef SingleCoil het volgende:
'avond...voor De Fok!Tools moet je Firefox hebben...![]()
Alle crew is nu rozequote:
Altijd al roze willen zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alle crew is nu roze
komt zo een screenie voor je
ik gebruik gewoon windows media player.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:45 schreef SingleCoil het volgende:
maar jij gebruikt linuxquote:
Ja, maar wel gewoon op de pc hoor.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar jij gebruikt linux
moet nog steeds installerenheb alleen geen lege pc..
toen ik het cd'tje erin deed, werd me geadviseerd om het op een lege partitie te doen. ik heb nu 3 partities, waarvan ik er op 2 maar 200mb vrij heb, en 1 met 2.59 gig vrij, maar die is ook snel vol...quote:Op zondag 29 mei 2005 19:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar wel gewoon op de pc hoor.
Je hebt geen lege pc nodig heur. Zolang je een beetje hard disk ruimte hebt, waarvan ongeveer 10-20MB op de primaire hard disk kun je het installeren.
Het hantg er van af hoe je installeert. Ik denk dat als je het met alle grafische meuk er bij wilt hebben en je wilt een beetje kunnen experimenteren, dat een gig toch wel aan te raden is. Let er wel op dat het een eigen partitie nodig heeft, omdat het een eigen bestandssysteem gebruikt.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
toen ik het cd'tje erin deed, werd me geadviseerd om het op een lege partitie te doen. ik heb nu 3 partities, waarvan ik er op 2 maar 200mb vrij heb, en 1 met 4 gig vrij, maar die is ook snel vol...
hoeveel heb ik ongeveer nodig voor die linux die jij mij doorgaf? (180 mb iso file)
en hoe kan ik dan nu een partitie aanmaken in winxp?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het hantg er van af hoe je installeert. Ik denk dat als je het met alle grafische meuk er bij wilt hebben en je wilt een beetje kunnen experimenteren, dat een gig toch wel aan te raden is. Let er wel op dat het een eigen partitie nodig heeft, omdat het een eigen bestandssysteem gebruikt.
Wanneer je je voorlopig tot console mode wil beperken, kun je denk ik met 200-300 MB al aan de slag.
Dat moet je juist niet doen. De partitie moet je aanmaken tijdens de installatie. Het installeren is in logische stappen onder verdeeld, waarbij je vanzelf op een gegeven moment bij de stap partitioneren uitkomt.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
en hoe kan ik dan nu een partitie aanmaken in winxp?
Waarom zie ik boven bovenstaande post van qu drie rode driehoekjes?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:56 schreef qu63 het volgende:
Bensels eerste naamtopic! (toch?)
Dat is een speciaal PI waar je moeite voor moet doen om die te gebruiken.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom zie ik boven bovenstaande post van qu drie rode driehoekjes?
okiquote:Op zondag 29 mei 2005 20:03 schreef Alicey het volgende:
Hmm die howto gaat er vanuit dat je pc leeg mag zie ik.
Nouja, mocht je het gaan doen wil ik je via IRC of MSN wel helpen met het partitioneren.
niet met de foktoolsquote:Op zondag 29 mei 2005 20:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is een speciaal PI waar je moeite voor moet doen om die te gebruiken.
En wat betekent 'ie en waarom doet qu moeite om hem te gebruiken?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:03 schreef Alicey het volgende:
Dat is een speciaal PI waar je moeite voor moet doen om die te gebruiken.
Gaat mijn man toch maar meer zijn best doen.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wisten jullie dat de gemiddelde duur van de menselijke geslachtsdaad 5,5 minuten schijnt te zijn?Dat zei Jörgen Raymann althans.
Een soort pimpen denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En wat betekent 'ie en waarom doet qu moeite om hem te gebruiken?
Nee: [WFL-LFC#83] Bensel brengt goed nieuws.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:56 schreef qu63 het volgende:
Bensels eerste naamtopic! (toch?)
Ja. 5,5 minuten is unacceptable.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:09 schreef Alicey het volgende:
Gaat mijn man toch maar meer zijn best doen.
precies lang genoeg om de bevruchting te doen plaatsvinden. dat is evolutionair bepaaldquote:Op zondag 29 mei 2005 20:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. 5,5 minuten is unacceptable.
Bevruchting.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:16 schreef het_fokschaap het volgende:
precies lang genoeg om de bevruchting te doen plaatsvinden. dat is evolutionair bepaald
Lekker bruinquote:Op zondag 29 mei 2005 19:37 schreef het_fokschaap het volgende:
beetje bruin geworden miss ? nu witte kleding aan
Het wegwerken lukt mij niet eens...quote:Op zondag 29 mei 2005 20:21 schreef Alicey het volgende:
Slaapgebrek is wel vervelend.. Ik was vanochtend ook pas om 11 uur wakker ivm wegwerken van een slaaptekort.
Normaal gezien is dat niet echt een punt...quote:Op zondag 29 mei 2005 20:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey jongens... Ik ben sinds mijn vakantie mijn paspoort kwijt... Moet nog aangifte doen. Kan ik nu wel stemmen woensdag?Heb geen ander officieel ID...
Al Je daden, of alleen de geslachtelijke?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:25 schreef SingleCoil het volgende:
ik vraag me af welke waarnemingen Jurgen heeft gebruikt om dat gemiddelde te bepalen. Ik verzeker uallen dat mijn daden veel langer duren.
Ze hebben de afgelopen keer niet mijn ID gecontroleerd. Als je aangifte doet, denk ik dat je het PV moet meenemen. Krijg je ook van je gemeente geen verklaring o.i.d. als je nieuwe paspoort in aanvraag is?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey jongens... Ik ben sinds mijn vakantie mijn paspoort kwijt... Moet nog aangifte doen. Kan ik nu wel stemmen woensdag?Heb geen ander officieel ID...
Ik hoop het... Ik zal iig even vóór woensdag aangifte doen, zodat ik de aangifte evt. kan meenemen voor als ze om mijn ID vragen...quote:Op zondag 29 mei 2005 20:25 schreef Reya het volgende:
Normaal gezien is dat niet echt een punt...
Geen idee, maar denk niet dat ik voor woensdag nog naar de gemeente kan.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:27 schreef Alicey het volgende:
Ze hebben de afgelopen keer niet mijn ID gecontroleerd. Als je aangifte doet, denk ik dat je het PV moet meenemen. Krijg je ook van je gemeente geen verklaring o.i.d. als je nieuwe paspoort in aanvraag is?
Geen tijd nadat je aangifte gaat doen?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geen idee, maar denk niet dat ik voor woensdag nog naar de gemeente kan.
Ik zal dus eerst naar de gemeente moeten, zie boven.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:29 schreef Alicey het volgende:
Geen tijd nadat je aangifte gaat doen?
allemaal verplichte documenten waarvoor je moet betalenquote:Op zondag 29 mei 2005 20:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Paspoort ¤ 38,80. Nederlandse Identiteitskaart ¤ 31,25. Bij een vermissingsprocedure geldt dat u behalve de standaardleges ¤ 35,70 extra aan vermissingsleges verschuldigd bent.
Godverdomme.
En ik moet dus het dubbele betalen omdat ik de oude ben verloren.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:31 schreef het_fokschaap het volgende:
allemaal verplichte documenten waarvoor je moet betalen
Gaat tijd kosten en veel loketten zo te horen.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vermissing
Indien een reisdocument is gestolen of verdwenen, dient u zich eerst te melden bij de sector Publiekszaken van de gemeente Leeuwarden. Hier wordt een vermissingsrapport opgemaakt. Met het vermissingsrapport wordt aangifte gedaan bij de politie. De politie maakt dan een proces-verbaal op. Vervolgens kunt u bij Burgerzaken een nieuw reisdocument aanvragen. Hiervoor moet het door de politie opgemaakte proces-verbaal worden getoond.
Het proces-verbaal heeft een geldigheidsduur van 1 jaar. Dit betekent dat, vanaf het moment waarop u het proces-verbaal van de politie heeft ontvangen, u maximaal 1 jaar de tijd heeft om een nieuw reisdocument aan te vragen bij de sector Publiekszaken van de gemeente Leeuwarden.
Het is niet goedkoop.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Paspoort ¤ 38,80. Nederlandse Identiteitskaart ¤ 31,25. Bij een vermissingsprocedure geldt dat u behalve de standaardleges ¤ 35,70 extra aan vermissingsleges verschuldigd bent.
Godverdomme.
Het gaat er niet om of je er iets aan kunt doen, het gaat er om dat het extra kosten met zich meebrengt.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En ik moet dus het dubbele betalen omdat ik de oude ben verloren.Alsof ik daar wat aan kan doen, ik heb 'm gewoon per ongeluk bij het oud papier gegooid.
Ja, eerst naar de gemeente, dan naar de politie en dan weer naar de gemeente. Vervolgens 5 dagen wachten en weer naar de gemeente.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:34 schreef Alicey het volgende:
Gaat tijd kosten en veel loketten zo te horen.
Heb je echt zo weinig tijd?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, eerst naar de gemeente, dan naar de politie en dan weer naar de gemeente. Vervolgens 5 dagen wachten en weer naar de gemeente.
Ik waag het er woensdag wel op zonder ID, want het gaat me voor die tijd niet lukken om naar de gemeente te gaan vrees ik. Dat duurt toch altijd een poosje daar...
Ja, een typteef moet het in haar PC zetten.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:35 schreef Alicey het volgende:
Het gaat er niet om of je er iets aan kunt doen, het gaat er om dat het extra kosten met zich meebrengt.
Nouja, er zitten best wel extra kosten aan totaal. Ik denk wel dat het bedrag in verhouding staat..quote:Op zondag 29 mei 2005 20:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, een typteef moet het in haar PC zetten.
Hij was nog bijna verlopen ook.
Morgen ben ik de hele dag met een medestudent bezig met een opdracht voor school. Dinsdag moet ik om 12.10 naar school, maar ik moet die ochtend een aantal dingen voorbereiden. Ben pas om 16:40 klaar, dan is het gemeentehuis al dicht...quote:
Iedereen heeft evenveel tijd. Ze heeft alleen (in haar ogen) belangrijkere dingen te doenquote:
Gemeentehuis heeft hier ook avondopeningen, ik weet niet of Leeuwarden iets soortgelijks heeft?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Morgen ben ik de hele dag met een medestudent bezig met een opdracht voor school. Dinsdag moet ik om 12.10 naar school, maar ik moet die ochtend een aantal dingen voorbereiden. Ben pas om 16:40 klaar, dan is het gemeentehuis al dicht...
Ik kan het woensdagochtend om 09:00 meteen doen zodat het nog rustig is...
iedere gemeente bepaald zelf de kosten ervan.. ook zo krom, terwijl in iedere gemeente een paspoort hetzelfde eruit ziet!quote:Op zondag 29 mei 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
Wat niet wegneemt dat het een verplicht document is, waarmee je je zou kunnen afvragen of het redelijk is om de kosten op te voeren..
Dat kan me niet schelen, ik wilde kleren kopen van dat geld.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
Nouja, er zitten best wel extra kosten aan totaal. Ik denk wel dat het bedrag in verhouding staat..
hier in H'sum is het altijd donderdag "koopavond", zonder afspraak binnenwandelenquote:Op zondag 29 mei 2005 20:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gemeentehuis heeft hier ook avondopeningen, ik weet niet of Leeuwarden iets soortgelijks heeft?
dus daar gaat die ¤1000 heen!quote:Op zondag 29 mei 2005 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kan me niet schelen, ik wilde kleren kopen van dat geld.![]()
![]()
Dat soort verassingen zijn natuurlijk altijd balen ja..quote:Op zondag 29 mei 2005 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kan me niet schelen, ik wilde kleren kopen van dat geld.![]()
![]()
Ja, maar alleen op donderdag.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:40 schreef Alicey het volgende:
Gemeentehuis heeft hier ook avondopeningen, ik weet niet of Leeuwarden iets soortgelijks heeft?
Hier is het een aantal dagen kun je voor paspoorten, afschriften etc. 's avonds ook binnen lopen.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
hier in H'sum is het altijd donderdag "koopavond", zonder afspraak binnenwandelen
Ja, ik vind dat ook erg vreemd. Hetzelfde verhaal met hondenbelasting e.d. En ze mogen ook nog eens zelf weten wat ze met dat geld doen. Ze kunnen gewoon tweemaal zoveel vragen als dat paspoort werkelijk kost en dan de winst gebruiken voor dingen waar ik helemaal niet op zit te wachten...quote:Op zondag 29 mei 2005 20:41 schreef qu63 het volgende:
iedere gemeente bepaald zelf de kosten ervan.. ook zo krom, terwijl in iedere gemeente een paspoort hetzelfde eruit ziet!
Da's toch een heel fors verschil...quote:Op zondag 29 mei 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:
In Vld zijn vermissingsleges idd maar 20 euro..
Nogal ja.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's toch een heel fors verschil...
quote:Op zondag 29 mei 2005 21:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Fijn weekend gehad?
Ohja da's waar ook.. Doffy heeft het gelukkig overleefd!quote:Op zondag 29 mei 2005 21:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ow, het familie weekend...vertel !
Ach ja, met de hele meute op een camping op de Veluwe. Gelukkig was't mooi weer, want anders was 't pas echt erg geweest, maar nu was 't gewoon meer 'ontspannen met je ooms, tantes, neefjes en nichtjes erbij'. Ja, dat is een contradictio in terminis, jaquote:
Je hebt je niet zo vreselijk gedragen dat je een volgende keer niet meer uitgenodigd wordt?quote:Op zondag 29 mei 2005 21:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ach ja, met de hele meute op een camping op de Veluwe. Gelukkig was't mooi weer, want anders was 't pas echt erg geweest, maar nu was 't gewoon meer 'ontspannen met je ooms, tantes, neefjes en nichtjes erbij'. Ja, dat is een contradictio in terminis, ja
Maar goed, 't was maar twee dagen. Voornamelijk geslapen, gegeten, gewandeld, en meer gegeten. En niet gefokt...*tril*
Hey, ik wist helegaar niet dat je dat online kon bekijken.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:12 schreef het_fokschaap het volgende:
ga even online "dit was het nieuws" kijken
Met mijn familie wordt dat lastigquote:Op zondag 29 mei 2005 21:14 schreef Alicey het volgende:
Je hebt je niet zo vreselijk gedragen dat je een volgende keer niet meer uitgenodigd wordt?
http://www.ditwashetnieuws.nlquote:Op zondag 29 mei 2005 21:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hey, ik wist helegaar niet dat je dat online kon bekijken.
Ik was waarschijnlijk niet eens gekomen.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
Welnee, maar ik ben gewoon veel te beschaafd
je kan veel online kijken (legaal en illegaalquote:Op zondag 29 mei 2005 21:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hey, ik wist helegaar niet dat je dat online kon bekijken.
Illegaal doe ik niet aan eik.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:21 schreef qu63 het volgende:
je kan veel online kijken (legaal en illegaal)
Het is vooral omdat ik die P2P programma's eng vind.quote:
die p2p progs gebruik ik ook nietquote:Op zondag 29 mei 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is vooral omdat ik die P2P programma's eng vind.Ik heb er tweemaal eentje gedownload en ik had meteen een berg spyware op mijn PC.
Muziek download ik (heel af en toe, ben niet echt een muziekliefhebber) semi-legaal op allofmp3.com, een Russische site.
Een variant van eMule gebruik ik wel eens. Verder heb ik ook andere kanalen.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
die p2p progs gebruik ik ook niet
wel andere vormen van downloaden
Van andere vormen weet ik eik niks af en vertel me er ook maar niet over, dan kan ik ook niet aan de verleiding bezwijken.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:28 schreef qu63 het volgende:
die p2p progs gebruik ik ook niet
wel andere vormen van downloaden
idd, gaat lekker snel!quote:Op zondag 29 mei 2005 21:31 schreef Bensel het volgende:
ik gebruik nu vooral bittorrent.. aangezien datv redelijk rap gaat (mits goede files gekozen)
Kazaa is niet illegaal, het spul wat je er waarschijnlijk mee download echter wel.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:45 schreef SingleCoil het volgende:
mijn pc staat de hele dag over alle beschikbare kanalen te downloaden, alles kazaa p2p, is dat illegaal eigenlijk, ik dacht het niet.
als je de zooi na het downloaden in je shared directory hebt staan ben je ook strafbaarquote:Op zondag 29 mei 2005 21:45 schreef SingleCoil het volgende:
mijn pc staat de hele dag over alle beschikbare kanalen te downloaden, alles kazaa p2p, is dat illegaal eigenlijk, ik dacht het niet.
Wanneer is het nou eigenlijk ?quote:Op zondag 29 mei 2005 21:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Officieel is het in Nederland (nog) niet illegaal om materiaal te downloaden, wél om het beschikbaar te stellen. Da's althans wat ik heb begrepen.
Zeg, SC... De meet... Kom je...?
Niet vanzelf. Je kunt aangeven welke mappen je openstelt.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:51 schreef SingleCoil het volgende:
Als ik mijn PC aan het internet hang en daar Kazaa op draai, stel ik dan iets beschikbaar ? Weet ik veel...net als de temp internetfiles van tonino, toch ?
kazaa shared automatisch de folder waarin je bestanden van Kazaa download. Als je de bestanden die je download niet verplaatst naar een andere folder op je harde schijf deel je al het gedownloade met anderen op het Kazaa netwerk.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wanneer is het nou eigenlijk ?
Als ik mijn PC aan het internet hang en daar Kazaa op draai, stel ik dan iets beschikbaar ? Weet ik veel...net als de temp internetfiles van tonino, toch ?
...hhhmm. Het wordt bij mij niet veel spannender dan "Relayer" van Yes of "K" van Kula Shaker. Denk je dat de gedachtenwelstandspolitie van Balkenende daar problemen mee had ?quote:Op zondag 29 mei 2005 21:48 schreef Maethor het volgende:
[..]
Kazaa is niet illegaal, het spul wat je er waarschijnlijk mee download echter wel.
Dan zou ik wel kunnen. Denk ik nu. Maar mijn agenda is net als het bed van mijn buurvrouw...zo lig je er in, zo lig je er uit...quote:
WIl ik dit allemaal weten ? Als ik het niet weet ben ik niet strafbaar, toch ? Als iemand me het verteld, dan wordt daardoor dus een strafbaar feit gepleegd. Dus niet ik maar jullie wijsneuzen zijn hier de misdadigers. Ignorance is bliss...quote:Op zondag 29 mei 2005 21:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kazaa shared automatisch de folder waarin je bestanden van Kazaa download. Als je de bestanden die je download niet verplaatst naar een andere folder op je harde schijf deel je al het gedownloade met anderen op het Kazaa netwerk.
Natuurlijk wordt het leuk.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dan zou ik wel kunnen. Denk ik nu. Maar mijn agenda is net als het bed van mijn buurvrouw...zo lig je er in, zo lig je er uit...
Zou het wel leuk worden ?
Nou ja... de band doet er niet zoveel toe.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...hhhmm. Het wordt bij mij niet veel spannender dan "Relayer" van Yes of "K" van Kula Shaker. Denk je dat de gedachtenwelstandspolitie van Balkenende daar problemen mee had ?
hoogstens strafvermindering. ik denk niet dat je ontoerekeningsvatbaar wordt verklaardquote:Op zondag 29 mei 2005 21:55 schreef SingleCoil het volgende:
[quote]Op zondag 29 mei 2005 21:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kazaa shared automatisch de folder waarin je bestanden van Kazaa download. Als je de bestanden die je download niet verplaatst naar een andere folder op je harde schijf deel je al het gedownloade met anderen op het Kazaa netwerk.
[/quoteWIl ik dit allemaal weten ? Als ik het niet weet ben ik niet strafbaar, toch ? Als iemand me het verteld, dan wordt daardoor dus een strafbaar feit gepleegd. Dus niet ik maar jullie wijsneuzen zijn hier de misdadigers. Ignorance is bliss...
Ik gebruik ook alleen thuisquote:Op zondag 29 mei 2005 21:56 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nou ja... de band doet er niet zoveel toe.Behalve als ze hun muziek vrijgegeven hebben uiteraard. Dat uitgezonderd mag je geloof ik alleen een cd kopiëren voor thuisgebruik (om het origineel te ontzien) maar verder niet, en distributie is helemaal uit den boze.
Maar natuurlijk! Kijk maar eens wie er allemaal komen.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:54 schreef SingleCoil het volgende:
Hioe zit dat dan met de kinderporno op de PC van TOnino ? Het stond er wel maar redelijkerwijs kon je niet verwachten dat hij het wist. Same difference, zou ik denken. Ik ben geen computerdeskundige hoor.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoogstens strafvermindering. ik denk niet dat je ontoerekeningsvatbaar wordt verklaard
Natúúrlijk wordt het leuk.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:54 schreef SingleCoil het volgende:
Dan zou ik wel kunnen. Denk ik nu. Maar mijn agenda is net als het bed van mijn buurvrouw...zo lig je er in, zo lig je er uit...
ik heb daar geen details van. dan zou ik moeten weten waar op die pc de kinderporno precies gevonden is.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hioe zit dat dan met de kinderporno op de PC van TOnino ? Het stond er wel maar redelijkerwijs kon je niet verwachten dat hij het wist. Same difference, zou ik denken. Ik ben geen computerdeskundige hoor.
Dat zijn meer vragen voor in WGR.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:02 schreef SingleCoil het volgende:
Ik realiseer met trouwens dat de meeste dingen die ik download ook al betaald heb, eigenlijk.
Mag je eigenlijk TV-programma's op video-band opnemen om later opnieuw te bekijken ? En mag ik die band aan mijn buurman uitlenen ? Of aan mijn neef in Amerika ? Mag ik ook een kopie van een CD maken, voor in de auto ? En als mijn buurman dan meeluistert ? Mag ik die kopie-cd aan mijn broertje uitlenen ? Mag ik een boek aan mijn buurman uitlenen ? Mag ik een foto maken van een kunstwerk, en die thuis ophangen ? Of uitvergroten en als kadootje aan mijn moeder geven ?
Men zegt (Peter R.) in de Temporary Internet FIles directory, dus de locale cache van IE zeg maar. Waar ook de pic's uit de new reader tijdelijk opgeslagen worden. Wat je bekijkt wordt daar bewaard. De stelling was dat Tonino dat niet wist, het draait dan om het begrip 'in voorraad houden'. Kinderporno kijken is niet strafbaar, in voorraad houden en verhandelen enzo wel.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb daar geen details van. dan zou ik moeten weten waar op die pc de kinderporno precies gevonden is.
mja, als bekijken wel mag dan ligt het maar net aan de grote van je temp internet files directory. dit kan ook een preview zijn geweest van een spam mail met daarin kinderporno.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Men zegt (Peter R.) in de Temporary Internet FIles directory, dus de locale cache van IE zeg maar. Waar ook de pic's uit de new reader tijdelijk opgeslagen worden. Wat je bekijkt wordt daar bewaard. De stelling was dat Tonino dat niet wist, het draait dan om het begrip 'in voorraad houden'. Kinderporno kijken is niet strafbaar, in voorraad houden en verhandelen enzo wel.
ik eigenlijk ook niet, dus ik verwacht dat in ieder geval iemand eens op een verkeerd linkje heeft geklikt of toch door wat kinderporno heeft gebrowsed. maar het hoeft Tonino nog niet te zijn. Misschien maakten er meerdere mensen gebruik van dat profiel.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:31 schreef SingleCoil het volgende:
Heeft hier ooit iemand in z'n hele leven een spam met kinderporno ontvangen ? Of daar ooit echt iets van gehoord ? Ik geloof er geen zak van. Kinderporno krijg je alleen op je pc als je daar om vraagt. Niet dat dat verboden is of zo, of dat ik daar tegen ben, ieder z'n meug, maar ik hou niet van smoesjes.
ik heb je gemaildquote:Op zondag 29 mei 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb nog nooit kinderporno binnengekregen.
truste!quote:Op zondag 29 mei 2005 23:05 schreef SingleCoil het volgende:
truste allen!
Ik denk dat je wel een shell hebt, anders kun je weinig met het systeem, daar je via de shell opdrachten geeft aan het systeem. Je bedoelt dat je nog geen GUI hebt?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:02 schreef qu63 het volgende:
truste U allen
debian is redelijk gelukt! Heb alleen geen shell
geen GUI danquote:Op maandag 30 mei 2005 07:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een shell hebt, anders kun je weinig met het systeem, daar je via de shell opdrachten geeft aan het systeem. Je bedoelt dat je nog geen GUI hebt?
Eik zonde van je tijd, hoor.quote:
Ja, als je ze een keer nodig hebt zijn ze inderdaad bezet.quote:Op maandag 30 mei 2005 08:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het toch altijd leuk om de huisarts te bellen. Die lui zijn echt altijd in gesprek. Maar even via de vaste foon en dan toets 5 bij bezet.
Ik heb geen probleem met oudere dokters an sich, maar ik voel me wel meer op mijn gemakt bij iemand van dezelfde generatie. Deze oudere dokter is ook wat behoudender en hij luistert imo minder goed naar wat ík wil. Ook speelt mee dat deze arts een vroegere kennis/huisvriend van mijn ouders is en ik hem dus ook als niet-dokter ken.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:02 schreef Alicey het volgende:
Waarom heb je een probleem met oudere dokters?
Je kunt het wel vragen. Een dokter moet in principe rekening houden met zijn patiëntenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met oudere dokters an sich, maar ik voel me wel meer op mijn gemakt bij iemand van dezelfde generatie. Deze oudere dokter is ook wat behoudender en hij luistert imo minder goed naar wat ík wil. Ook speelt mee dat deze arts een vroegere kennis/huisvriend van mijn ouders is en ik hem dus ook als niet-dokter ken.
Ik weet ook wel dat ik het kán vragen en het is ook niet zo dat ik het niet durf. Het is meer dat ik het vervelend vind om die man 'af te vallen' ofzo. Daarnaast vind ik het ook geen ramp om naar hem toe te gaan, dus het is 't me zeg maar niet waard. Maar als ik de assistente aan de lijn had gehad, had ik 't dus wel gevraagd. Stom eik.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:09 schreef Reya het volgende:
Je kunt het wel vragen. Een dokter moet in principe rekening houden met zijn patiënten
Wat voor films hou je van?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:10 schreef Reya het volgende:
Heeft iemand toevallig een filmtip?
Maatschappelijk getint hou ik wel van, psychologisch ook wel (maar niet in extremis), en romantisch - maar hedendaagse Romantiek is heel vaak tien keer niets.quote:
De overdadige geilheid van kostuumdrama's voor ouwe romantiekquote:Op maandag 30 mei 2005 09:14 schreef Reya het volgende:
Maatschappelijk getint hou ik wel van, psychologisch ook wel (maar niet in extremis), en romantisch - maar hedendaagse Romantiek is heel vaak tien keer niets.
Ik weet niet waar jij slaapt na de meet....quote:Op zondag 29 mei 2005 22:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben er nu ook echt uit. Ik ga nee stemmen. Als ik tenminste kán stemmen.
Requiem for a dreamquote:Op maandag 30 mei 2005 09:10 schreef Reya het volgende:
Heeft iemand toevallig een filmtip?
Sorry, het is nu echt een principekwestie. Ik heb begrepen dat de Grondwet het klonen van embryo's gaat verbieden. Het klonen van embryo's kan helpen bij stamcelonderzoek e.d.quote:
Volgens mij is dat ook helemaal niet waar...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sorry, het is nu echt een principekwestie. Ik heb begrepen dat de Grondwet het klonen van embryo's gaat verbieden. Het klonen van embryo's kan helpen bij stamcelonderzoek e.d.
Ik heb dat uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:19 schreef Doffy het volgende:
Volgens mij is dat ook helemaal niet waar...
Nog los daarvanquote:
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op maandag 30 mei 2005 09:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb dat uit betrouwbare bron vernomen.![]()
Tegenwoordig weinig last van. Heb 'm nog niet gezien trouwens, maar staat wel op mijn lijstje.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:21 schreef Doffy het volgende:
Briljante film... zorg er alleen wel voor dat je niet in een suicidale bui bent
Met stip aanbevolen!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tegenwoordig weinig last van. Heb 'm nog niet gezien trouwens, maar staat wel op mijn lijstje.
Dat laatste zou ik wel een probleem mee hebben ja..quote:Op maandag 30 mei 2005 09:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met oudere dokters an sich, maar ik voel me wel meer op mijn gemakt bij iemand van dezelfde generatie. Deze oudere dokter is ook wat behoudender en hij luistert imo minder goed naar wat ík wil. Ook speelt mee dat deze arts een vroegere kennis/huisvriend van mijn ouders is en ik hem dus ook als niet-dokter ken.
Niet dat het nog een boel uitmaakt...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:31 schreef livEliveD het volgende:
Gisteren heb ik een uitzending gezien met Paul witteman waarin JP de grondwet moest verdedigen. Ik gan nu bijna 100% voor nee
Diezelfde ervaring had ik tijdens diezelfde uitzending.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:31 schreef livEliveD het volgende:
Gisteren heb ik een uitzending gezien met Paul witteman waarin JP de grondwet moest verdedigen. Ik gan nu bijna 100% voor nee
Mja dat vraag ik me af. Ik denk dat het zeker geen kwaad kan om eens te peilen wat het volk ervan vindt.quote:
JP is een rampquote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Diezelfde ervaring had ik tijdens diezelfde uitzending.
quote:
Ge-ni-aal.quote:
Wat is er kut aan?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Moritura vos salutat!
Ik moet bezig met een kutopdracht voor school.
hmmm...hoe oud moet ik me dan voelen ?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:50 schreef Geartsjuh het volgende:
Bedankt allemaal voor de felicitaties!Ik ben vandaag 20 geworden!
Voel me echt vet oud nu
.
Ach gosh zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 30 mei 2005 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hmmm...hoe oud moet ik me dan voelen ?
Nog vetter oudquote:Op maandag 30 mei 2005 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Als ze je mevrouw gaan noemen gewoon er op slaan.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ach gosh zo bedoel ik het niet. Ik bedoel alleen maar dat het wel heel anders voelt om niet meer een tiener te zijn
. 20 klinkt gelijk zo'n stuk ouder.
Bejaard natuurlijk!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heee, je bent nu net zo oud als mij!!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ach gosh zo bedoel ik het niet. Ik bedoel alleen maar dat het wel heel anders voelt om niet meer een tiener te zijn
Ouder én wijzer, schaapjequote:Op maandag 30 mei 2005 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:
Dat doe ik sinds 3 jaar ook goed. En da's nogal wat voor een Fries.quote:
"Mevrouw"...quote:Op maandag 30 mei 2005 11:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ze je mevrouw gaan noemen gewoon er op slaan.
Chickquote:Op maandag 30 mei 2005 11:28 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
"Mevrouw"...Maar "meisje" is weer te jong en "Mejuffrouw" is weer te tuttig
.
Ik heb zelf toch liever "meisje" dan "mevrouw".quote:Op maandag 30 mei 2005 11:28 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
"Mevrouw"...Maar "meisje" is weer te jong en "Mejuffrouw" is weer te tuttig
.
'Appelroomsoesje'quote:
Niets mis mee toch? Waarom beter 's avonds dan 's ochtends?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:36 schreef Reya het volgende:
Ik heb trouwens net een thriller gekeken waarin homoseksuele pedofilie centraal stond. Altijd fijn, zulke onderwerpen op de vroege ochtend
Ik had toch gehoopt op een wat lichter onderwerpquote:Op maandag 30 mei 2005 11:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Waarom beter 's avonds dan 's ochtends?
Ik ben ook zo'n boer he.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
quote:
quote:
bedankt allemaalquote:
Het heeft hier idd ook een zeer beladen negatieve betekenis...quote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, jongedame wordt in deze regio vooral gebruikt om tieners op hun plek te zetten.
Hier eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, jongedame wordt in deze regio vooral gebruikt om tieners op hun plek te zetten.
Da's waar.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:49 schreef Maethor het volgende:
[..]
Hier eigenlijk ook wel.Maar zeg nou zelf, 'chick' is nog erger.
Moeilijke kwestie. Hoe noem je een 20-jarig vrouwelijk exemplaar van de soort Homo sapiens.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:52 schreef Alicey het volgende:
Het is gewoon nooit goed
Of heeft iemand nog andere suggesties?
een geile neuksletquote:Op maandag 30 mei 2005 11:56 schreef Maethor het volgende:
[..]
Moeilijke kwestie. Hoe noem je een 20-jarig vrouwelijk exemplaar van de soort Homo sapiens.
OK, Toevoeging:quote:
"Een meisje uit mijn klas is vandaag 20 geworden"quote:
Bangaquote:Op maandag 30 mei 2005 12:24 schreef Maethor het volgende:
[..]
OK, Toevoeging:
Hoe noem je een 20-jarig vrouwelijk exemplaar van de soort Homo sapiens in het Nederlands.
Muts?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:24 schreef Maethor het volgende:
OK, Toevoeging:
Hoe noem je een 20-jarig vrouwelijk exemplaar van de soort Homo sapiens in het Nederlands.
doosquote:Op maandag 30 mei 2005 12:24 schreef Maethor het volgende:
[..]
OK, Toevoeging:
Onwenselijkquote:Op maandag 30 mei 2005 11:56 schreef Maethor het volgende:
Moeilijke kwestie. Hoe noem je een 20-jarig vrouwelijk exemplaar van de soort Homo sapiens.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 mei 2005 10:50 schreef Geartsjuh het volgende:
Bedankt allemaal voor de felicitaties!Ik ben vandaag 20 geworden!
Voel me echt vet oud nu
.
volgens mij ben ik nog ouder, schaapje!quote:
ik wordt al een jaar of 5 regelmatig aangesproken met "meneer". En ik ben pas 19!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb zelf toch liever "meisje" dan "mevrouw".
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:20 schreef Bensel het volgende:
een meid
Ik ben ook nog maar 16 24.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wordt al een jaar of 5 regelmatig aangesproken met "meneer". En ik ben pas 19!
ahquote:Op maandag 30 mei 2005 12:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ram je in in de rootshell, en dan gaat-ie de GUI installeren en configureren.
Aha, dan weet ik ook hoe ik voortaan jou moet aansprekenquote:
jij tikte het met hoofdlettersquote:Op maandag 30 mei 2005 13:19 schreef Alicey het volgende:
apt-get met kleine letters. UNIX-systemen zijn case sensitive.
Ben ik zo blond dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Aha, dan weet ik ook hoe ik voortaan jou moet aanspreken
Have fun.quote:Ik heb overigens 'Bloody Sunday' gehuurd, en die ga ik nu kijken.
nog ouder ?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
volgens mij ben ik nog ouder, schaapje!
Het valt dus nogal mee met je
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet waar. Ik let altijd op case sensitivity.
Ben jij zo iemand die daar niet tegen kan?quote:
Over het algemeen gaat het niet anders nee..quote:Op maandag 30 mei 2005 15:38 schreef Reya het volgende:
Uhuh
Je weet meteen weer waarom je anti-geweld bent. Geweld initieert alleen nog maar meer geweld...
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:35 schreef Reya het volgende:
Zonnestelsel in binnenstad van Groningen
Haus zijn ten minutes of fame
Wauw! Dat wist ik niet. Ik ga woensdag en donderdag gelijk even in de binnenstad kijken!quote:Enkele straten in de binnenstad van Groningen zullen, in de komende zomermaanden, worden veranderd in een zonnestelsel. De Herestraat en de Hereweg zullen door de Rijksuniversiteit van Groningen worden veranderd in een grootschalig model van ons zonnestelsel. In dit model staat een stap van een meter gelijk aan twee miljoen kilometer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |