Eik zonde van je tijd, hoor.quote:
Ja, als je ze een keer nodig hebt zijn ze inderdaad bezet.quote:Op maandag 30 mei 2005 08:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het toch altijd leuk om de huisarts te bellen. Die lui zijn echt altijd in gesprek. Maar even via de vaste foon en dan toets 5 bij bezet.
Ik heb geen probleem met oudere dokters an sich, maar ik voel me wel meer op mijn gemakt bij iemand van dezelfde generatie. Deze oudere dokter is ook wat behoudender en hij luistert imo minder goed naar wat ík wil. Ook speelt mee dat deze arts een vroegere kennis/huisvriend van mijn ouders is en ik hem dus ook als niet-dokter ken.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:02 schreef Alicey het volgende:
Waarom heb je een probleem met oudere dokters?
Je kunt het wel vragen. Een dokter moet in principe rekening houden met zijn patiëntenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met oudere dokters an sich, maar ik voel me wel meer op mijn gemakt bij iemand van dezelfde generatie. Deze oudere dokter is ook wat behoudender en hij luistert imo minder goed naar wat ík wil. Ook speelt mee dat deze arts een vroegere kennis/huisvriend van mijn ouders is en ik hem dus ook als niet-dokter ken.
Ik weet ook wel dat ik het kán vragen en het is ook niet zo dat ik het niet durf. Het is meer dat ik het vervelend vind om die man 'af te vallen' ofzo. Daarnaast vind ik het ook geen ramp om naar hem toe te gaan, dus het is 't me zeg maar niet waard. Maar als ik de assistente aan de lijn had gehad, had ik 't dus wel gevraagd. Stom eik.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:09 schreef Reya het volgende:
Je kunt het wel vragen. Een dokter moet in principe rekening houden met zijn patiënten
Wat voor films hou je van?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:10 schreef Reya het volgende:
Heeft iemand toevallig een filmtip?
Maatschappelijk getint hou ik wel van, psychologisch ook wel (maar niet in extremis), en romantisch - maar hedendaagse Romantiek is heel vaak tien keer niets.quote:
De overdadige geilheid van kostuumdrama's voor ouwe romantiekquote:Op maandag 30 mei 2005 09:14 schreef Reya het volgende:
Maatschappelijk getint hou ik wel van, psychologisch ook wel (maar niet in extremis), en romantisch - maar hedendaagse Romantiek is heel vaak tien keer niets.
Ik weet niet waar jij slaapt na de meet....quote:Op zondag 29 mei 2005 22:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben er nu ook echt uit. Ik ga nee stemmen. Als ik tenminste kán stemmen.
Requiem for a dreamquote:Op maandag 30 mei 2005 09:10 schreef Reya het volgende:
Heeft iemand toevallig een filmtip?
Sorry, het is nu echt een principekwestie. Ik heb begrepen dat de Grondwet het klonen van embryo's gaat verbieden. Het klonen van embryo's kan helpen bij stamcelonderzoek e.d.quote:
Volgens mij is dat ook helemaal niet waar...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sorry, het is nu echt een principekwestie. Ik heb begrepen dat de Grondwet het klonen van embryo's gaat verbieden. Het klonen van embryo's kan helpen bij stamcelonderzoek e.d.
Ik heb dat uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:19 schreef Doffy het volgende:
Volgens mij is dat ook helemaal niet waar...
Nog los daarvanquote:
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op maandag 30 mei 2005 09:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb dat uit betrouwbare bron vernomen.![]()
Tegenwoordig weinig last van. Heb 'm nog niet gezien trouwens, maar staat wel op mijn lijstje.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:21 schreef Doffy het volgende:
Briljante film... zorg er alleen wel voor dat je niet in een suicidale bui bent
Met stip aanbevolen!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tegenwoordig weinig last van. Heb 'm nog niet gezien trouwens, maar staat wel op mijn lijstje.
Dat laatste zou ik wel een probleem mee hebben ja..quote:Op maandag 30 mei 2005 09:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met oudere dokters an sich, maar ik voel me wel meer op mijn gemakt bij iemand van dezelfde generatie. Deze oudere dokter is ook wat behoudender en hij luistert imo minder goed naar wat ík wil. Ook speelt mee dat deze arts een vroegere kennis/huisvriend van mijn ouders is en ik hem dus ook als niet-dokter ken.
Niet dat het nog een boel uitmaakt...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:31 schreef livEliveD het volgende:
Gisteren heb ik een uitzending gezien met Paul witteman waarin JP de grondwet moest verdedigen. Ik gan nu bijna 100% voor nee
Diezelfde ervaring had ik tijdens diezelfde uitzending.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:31 schreef livEliveD het volgende:
Gisteren heb ik een uitzending gezien met Paul witteman waarin JP de grondwet moest verdedigen. Ik gan nu bijna 100% voor nee
Mja dat vraag ik me af. Ik denk dat het zeker geen kwaad kan om eens te peilen wat het volk ervan vindt.quote:
JP is een rampquote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Diezelfde ervaring had ik tijdens diezelfde uitzending.
quote:
Ge-ni-aal.quote:
Wat is er kut aan?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Moritura vos salutat!
Ik moet bezig met een kutopdracht voor school.
hmmm...hoe oud moet ik me dan voelen ?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:50 schreef Geartsjuh het volgende:
Bedankt allemaal voor de felicitaties!Ik ben vandaag 20 geworden!
Voel me echt vet oud nu
.
Ach gosh zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 30 mei 2005 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hmmm...hoe oud moet ik me dan voelen ?
Nog vetter oudquote:Op maandag 30 mei 2005 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Als ze je mevrouw gaan noemen gewoon er op slaan.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ach gosh zo bedoel ik het niet. Ik bedoel alleen maar dat het wel heel anders voelt om niet meer een tiener te zijn
. 20 klinkt gelijk zo'n stuk ouder.
Bejaard natuurlijk!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heee, je bent nu net zo oud als mij!!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ach gosh zo bedoel ik het niet. Ik bedoel alleen maar dat het wel heel anders voelt om niet meer een tiener te zijn
. 20 klinkt gelijk zo'n stuk ouder.
Ouder én wijzer, schaapjequote:Op maandag 30 mei 2005 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:
Dat doe ik sinds 3 jaar ook goed. En da's nogal wat voor een Fries.quote:
"Mevrouw"...quote:Op maandag 30 mei 2005 11:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ze je mevrouw gaan noemen gewoon er op slaan.
Chickquote:Op maandag 30 mei 2005 11:28 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
"Mevrouw"...Maar "meisje" is weer te jong en "Mejuffrouw" is weer te tuttig
.
Ik heb zelf toch liever "meisje" dan "mevrouw".quote:Op maandag 30 mei 2005 11:28 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
"Mevrouw"...Maar "meisje" is weer te jong en "Mejuffrouw" is weer te tuttig
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |