Jammer hoor, want ook Age of Innocence is een (ver) bovengemiddeld goede filmquote:Op zondag 29 mei 2005 00:44 schreef Paris1 het volgende:
Ik heb hem gelijk uitgezet.....
Je moet hem ook niet kijken als je omgeven wordt door 30 onrustige en aan elkaar friemelende pubers, maar op de bank, samen met je geliefde en een goed glas wijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:49 schreef MaartenGrendel het volgende:
Amadeus heb ik verplicht moeten kijken op de middelbare school voor CKV.
En ik kan me niet herinneren dat dat nou echt opwindend was...
Kijk, eindelijk iemand met wie ik kan pratenquote:Op zondag 29 mei 2005 00:55 schreef Croupouque het volgende:
Je bent niet de enige, ik vind het ook wel erotisch.
Nee, maar ben me nu aan het inlezenquote:Heb je Barry Lyndon al eens gezien?
Barry Lyndon is wel ongeveer even erotisch als een bad ijsklontjes. Al zijn er vast mensen die daar opgewonden van raken.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:55 schreef Croupouque het volgende:
Je bent niet de enige, ik vind het ook wel erotisch. Heb je Barry Lyndon al eens gezien?
Marisa Berenson in bad, dat vond ik anders best een fraaie scène.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:02 schreef Sai het volgende:
[..]
Barry Lyndon is wel ongeveer even erotisch als een bad ijsklontjes. Al zijn er vast mensen die daar opgewonden van raken.
Valmont, ziet er erg spannend uit. Die gaan we binnenkort ook maar eens kijkenquote:Op zondag 29 mei 2005 01:04 schreef California het volgende:
Valmont. Ook een verfilming van Les Liaisons Dangereuses, maar van Milos Forman, de regisseur van Amadeus.
valmont vond ik beter dan DL.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:04 schreef California het volgende:
Valmont. Ook een verfilming van Les Liaisons Dangereuses, maar van Milos Forman, de regisseur van Amadeus.
Heb ff gekeken op de website, en het valt me inderdaad op dat ik maar erg weinig van hun films gezien hebquote:Op zondag 29 mei 2005 01:29 schreef California het volgende:
Heb je Merchant Ivory's oeuvre al doorgewerkt? The Remains of the Day en zo? Niet direct erotisch, maar wel een paar van de mooiste kostuumdrama's die er zijn.
Het staat je vrij om er een over te openen natuurlijkquote:Ismail Merchant is trouwens net dood, ik had wel een topic verwacht..
Ik zie het al: werk aan de winkel!quote:Oh, Wilde is ook wel een aanrader misschien.
Natuurlijk mag dat ookquote:Op zondag 29 mei 2005 02:34 schreef Fatality het volgende:
Nouja ik vind Amadeus gewoon een leuke film, mag dat ook?
En ik vind hem een stuk beter dan Dangerous Liaisons, niet in de laatste plaats vanwege de mooiere acteurs. Colin Firth, Fairuza Balk, Annett Benning (in bad)quote:Op zondag 29 mei 2005 01:04 schreef California het volgende:
Met name Annette Benning staat me bij van deze film. Het is wel iets voor een andere dan de gemiddelde doelgroep heb ik de indruk. Op de Duitse TV is dit genre wat populairder dan hier heb ik de indruk. Veel boeiende tips verder in deze thread trouwens, kom maar op met nog meer suggesties.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En ik vind hem een stuk beter dan Dangerous Liaisons, niet in de laatste plaats vanwege de mooiere acteurs. Colin Firth, Fairuza Balk, Annett Benning (in bad)![]()
Ik ben dol op kostuumfilms. Emma, Mansfield Park..ik heb een hele rits thuis staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |