Je bent niet de enige.. Lupa ook al, al is het bij Lupa waarschijnlijk een andere oorzaak..quote:Op zondag 29 mei 2005 18:31 schreef Bensel het volgende:
gadvedamme.. zit me ook niet mee dit weekend.. ben ik even thuis.. word ik ziek....
dat is dan minder ja.quote:
xmms voor geluid en gxine voor beeld.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:45 schreef SingleCoil het volgende:
'avond...voor De Fok!Tools moet je Firefox hebben...![]()
Wat vinden jullie trouwens de beste mediaplayer voor op je PC ?
Ook roze?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is dan minder ja.
hij opend nu tenminste niet een nieuwe pagina voor een quote
kan dus meerdere quotes tegelijk doen
en andere PI's kan ook
En modjes kan ik ook zwart maken
voor muziek: winampquote:Op zondag 29 mei 2005 19:45 schreef SingleCoil het volgende:
'avond...voor De Fok!Tools moet je Firefox hebben...![]()
Alle crew is nu rozequote:
Altijd al roze willen zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alle crew is nu roze
komt zo een screenie voor je
ik gebruik gewoon windows media player.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:45 schreef SingleCoil het volgende:
maar jij gebruikt linuxquote:
Ja, maar wel gewoon op de pc hoor.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar jij gebruikt linux
moet nog steeds installerenheb alleen geen lege pc..
toen ik het cd'tje erin deed, werd me geadviseerd om het op een lege partitie te doen. ik heb nu 3 partities, waarvan ik er op 2 maar 200mb vrij heb, en 1 met 2.59 gig vrij, maar die is ook snel vol...quote:Op zondag 29 mei 2005 19:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar wel gewoon op de pc hoor.
Je hebt geen lege pc nodig heur. Zolang je een beetje hard disk ruimte hebt, waarvan ongeveer 10-20MB op de primaire hard disk kun je het installeren.
Het hantg er van af hoe je installeert. Ik denk dat als je het met alle grafische meuk er bij wilt hebben en je wilt een beetje kunnen experimenteren, dat een gig toch wel aan te raden is. Let er wel op dat het een eigen partitie nodig heeft, omdat het een eigen bestandssysteem gebruikt.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
toen ik het cd'tje erin deed, werd me geadviseerd om het op een lege partitie te doen. ik heb nu 3 partities, waarvan ik er op 2 maar 200mb vrij heb, en 1 met 4 gig vrij, maar die is ook snel vol...
hoeveel heb ik ongeveer nodig voor die linux die jij mij doorgaf? (180 mb iso file)
en hoe kan ik dan nu een partitie aanmaken in winxp?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het hantg er van af hoe je installeert. Ik denk dat als je het met alle grafische meuk er bij wilt hebben en je wilt een beetje kunnen experimenteren, dat een gig toch wel aan te raden is. Let er wel op dat het een eigen partitie nodig heeft, omdat het een eigen bestandssysteem gebruikt.
Wanneer je je voorlopig tot console mode wil beperken, kun je denk ik met 200-300 MB al aan de slag.
Dat moet je juist niet doen. De partitie moet je aanmaken tijdens de installatie. Het installeren is in logische stappen onder verdeeld, waarbij je vanzelf op een gegeven moment bij de stap partitioneren uitkomt.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
en hoe kan ik dan nu een partitie aanmaken in winxp?
Waarom zie ik boven bovenstaande post van qu drie rode driehoekjes?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:56 schreef qu63 het volgende:
Bensels eerste naamtopic! (toch?)
Dat is een speciaal PI waar je moeite voor moet doen om die te gebruiken.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom zie ik boven bovenstaande post van qu drie rode driehoekjes?
okiquote:Op zondag 29 mei 2005 20:03 schreef Alicey het volgende:
Hmm die howto gaat er vanuit dat je pc leeg mag zie ik.
Nouja, mocht je het gaan doen wil ik je via IRC of MSN wel helpen met het partitioneren.
niet met de foktoolsquote:Op zondag 29 mei 2005 20:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is een speciaal PI waar je moeite voor moet doen om die te gebruiken.
En wat betekent 'ie en waarom doet qu moeite om hem te gebruiken?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:03 schreef Alicey het volgende:
Dat is een speciaal PI waar je moeite voor moet doen om die te gebruiken.
Gaat mijn man toch maar meer zijn best doen.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wisten jullie dat de gemiddelde duur van de menselijke geslachtsdaad 5,5 minuten schijnt te zijn?Dat zei Jörgen Raymann althans.
Een soort pimpen denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En wat betekent 'ie en waarom doet qu moeite om hem te gebruiken?
Nee: [WFL-LFC#83] Bensel brengt goed nieuws.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:56 schreef qu63 het volgende:
Bensels eerste naamtopic! (toch?)
Ja. 5,5 minuten is unacceptable.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:09 schreef Alicey het volgende:
Gaat mijn man toch maar meer zijn best doen.
precies lang genoeg om de bevruchting te doen plaatsvinden. dat is evolutionair bepaaldquote:Op zondag 29 mei 2005 20:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. 5,5 minuten is unacceptable.
Bevruchting.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:16 schreef het_fokschaap het volgende:
precies lang genoeg om de bevruchting te doen plaatsvinden. dat is evolutionair bepaald
Lekker bruinquote:Op zondag 29 mei 2005 19:37 schreef het_fokschaap het volgende:
beetje bruin geworden miss ? nu witte kleding aan
Het wegwerken lukt mij niet eens...quote:Op zondag 29 mei 2005 20:21 schreef Alicey het volgende:
Slaapgebrek is wel vervelend.. Ik was vanochtend ook pas om 11 uur wakker ivm wegwerken van een slaaptekort.
Normaal gezien is dat niet echt een punt...quote:Op zondag 29 mei 2005 20:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey jongens... Ik ben sinds mijn vakantie mijn paspoort kwijt... Moet nog aangifte doen. Kan ik nu wel stemmen woensdag?Heb geen ander officieel ID...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |