'Appelroomsoesje'quote:
Niets mis mee toch? Waarom beter 's avonds dan 's ochtends?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:36 schreef Reya het volgende:
Ik heb trouwens net een thriller gekeken waarin homoseksuele pedofilie centraal stond. Altijd fijn, zulke onderwerpen op de vroege ochtend
Ik had toch gehoopt op een wat lichter onderwerpquote:Op maandag 30 mei 2005 11:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Waarom beter 's avonds dan 's ochtends?
Ik ben ook zo'n boer he.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ach gosh zo bedoel ik het niet. Ik bedoel alleen maar dat het wel heel anders voelt om niet meer een tiener te zijn
. 20 klinkt gelijk zo'n stuk ouder.
quote:
quote:
bedankt allemaalquote:
Het heeft hier idd ook een zeer beladen negatieve betekenis...quote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, jongedame wordt in deze regio vooral gebruikt om tieners op hun plek te zetten.
Hier eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, jongedame wordt in deze regio vooral gebruikt om tieners op hun plek te zetten.
Da's waar.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:49 schreef Maethor het volgende:
[..]
Hier eigenlijk ook wel.Maar zeg nou zelf, 'chick' is nog erger.
Moeilijke kwestie. Hoe noem je een 20-jarig vrouwelijk exemplaar van de soort Homo sapiens.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:52 schreef Alicey het volgende:
Het is gewoon nooit goed
Of heeft iemand nog andere suggesties?
een geile neuksletquote:Op maandag 30 mei 2005 11:56 schreef Maethor het volgende:
[..]
Moeilijke kwestie. Hoe noem je een 20-jarig vrouwelijk exemplaar van de soort Homo sapiens.
OK, Toevoeging:quote:
"Een meisje uit mijn klas is vandaag 20 geworden"quote:
Bangaquote:Op maandag 30 mei 2005 12:24 schreef Maethor het volgende:
[..]
OK, Toevoeging:
Hoe noem je een 20-jarig vrouwelijk exemplaar van de soort Homo sapiens in het Nederlands.
Muts?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:24 schreef Maethor het volgende:
OK, Toevoeging:
Hoe noem je een 20-jarig vrouwelijk exemplaar van de soort Homo sapiens in het Nederlands.
doosquote:Op maandag 30 mei 2005 12:24 schreef Maethor het volgende:
[..]
OK, Toevoeging:
Onwenselijkquote:Op maandag 30 mei 2005 11:56 schreef Maethor het volgende:
Moeilijke kwestie. Hoe noem je een 20-jarig vrouwelijk exemplaar van de soort Homo sapiens.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 mei 2005 10:50 schreef Geartsjuh het volgende:
Bedankt allemaal voor de felicitaties!Ik ben vandaag 20 geworden!
Voel me echt vet oud nu
.
volgens mij ben ik nog ouder, schaapje!quote:
ik wordt al een jaar of 5 regelmatig aangesproken met "meneer". En ik ben pas 19!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb zelf toch liever "meisje" dan "mevrouw".
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:20 schreef Bensel het volgende:
een meid
Ik ben ook nog maar 16 24.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wordt al een jaar of 5 regelmatig aangesproken met "meneer". En ik ben pas 19!
ahquote:Op maandag 30 mei 2005 12:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ram je in in de rootshell, en dan gaat-ie de GUI installeren en configureren.
Aha, dan weet ik ook hoe ik voortaan jou moet aansprekenquote:
jij tikte het met hoofdlettersquote:Op maandag 30 mei 2005 13:19 schreef Alicey het volgende:
apt-get met kleine letters. UNIX-systemen zijn case sensitive.
Ben ik zo blond dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Aha, dan weet ik ook hoe ik voortaan jou moet aanspreken
Have fun.quote:Ik heb overigens 'Bloody Sunday' gehuurd, en die ga ik nu kijken.
nog ouder ?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
volgens mij ben ik nog ouder, schaapje!
Het valt dus nogal mee met je
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet waar. Ik let altijd op case sensitivity.
Ben jij zo iemand die daar niet tegen kan?quote:
Over het algemeen gaat het niet anders nee..quote:Op maandag 30 mei 2005 15:38 schreef Reya het volgende:
Uhuh
Je weet meteen weer waarom je anti-geweld bent. Geweld initieert alleen nog maar meer geweld...
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:35 schreef Reya het volgende:
Zonnestelsel in binnenstad van Groningen
Haus zijn ten minutes of fame
Wauw! Dat wist ik niet. Ik ga woensdag en donderdag gelijk even in de binnenstad kijken!quote:Enkele straten in de binnenstad van Groningen zullen, in de komende zomermaanden, worden veranderd in een zonnestelsel. De Herestraat en de Hereweg zullen door de Rijksuniversiteit van Groningen worden veranderd in een grootschalig model van ons zonnestelsel. In dit model staat een stap van een meter gelijk aan twee miljoen kilometer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |