Zonder sex, graag.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef Monidique het volgende:
Is er al een topic over hoe men dan wél de EU straks graag ziet?
Geinig, die vraag stelde ik ook aan Jan M op zijn weblog. Hij antwoordde mij te summier het volgende:quote:Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef Monidique het volgende:
Is er al een topic over hoe men dan wél de EU straks graag ziet? Het afwijzen van de grondwet heeft tenminste één nadeel, namelijk dat er niets verandert, waardoor we blijven zitten met een situatie die naar ik meen niemand echt wenselijk acht, en dat we weer een tijdje, een aantal jaar lijkt mij, moeten wachten voordat we weer mogen stemmen over een nieuw voorstel voor een Europese grondwet, terwijl je toch compromissen moet sluiten tussen landen, wat nu ook al, naar ik hoop, uitvoerig is gedaan.
[EU] Een alternatieve grondwet ?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef Monidique het volgende:
Is er al een topic over hoe men dan wél de EU straks graag ziet? Het afwijzen van de grondwet heeft tenminste één nadeel, namelijk dat er niets verandert, waardoor we blijven zitten met een situatie die naar ik meen niemand echt wenselijk acht, en dat we weer een tijdje, een aantal jaar lijkt mij, moeten wachten voordat we weer mogen stemmen over een nieuw voorstel voor een Europese grondwet, terwijl je toch compromissen moet sluiten tussen landen, wat nu ook al, naar ik hoop, uitvoerig is gedaan.
Ik denk dat afstel beter is om politici zich te laten verantwoorden wat zo'n nieuwe grondwet inhoudt. Het is niet iets dat je 'even' doet, zo komt het nu wel over.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Geinig, die vraag stelde ik ook aan Jan M op zijn weblog. Hij antwoordde mij te summier het volgende:
In hoeverre is een Nee een garantie voor betere onderhandelingen tot Europese afspraken?
Wat zal Balkenende doen bij een massaal ‘Nee’?
Hoe gaan die 3 miljoen aan propagandakosten verantwoordt worden?
Mag Zalm blijven zitten?
A: Een Nederlands NEE is een duidelijk signaal dat dit niet de richting is waarop Europa zich moet ontwikkelen. Over de 3 miljoen: zie hier
--
Men weet het gewoon niet
Fuck it...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Zonder sex, graag.
Straks ben je weer een jaar op de vlucht voor The Man voor zo'n uitspraak.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:06 schreef kLowJow het volgende:
De Fransen zullen eeuwig branden voor hun verraad.
Ik vrees geen Fransman.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Straks ben je weer een jaar op de vlucht voor The Man voor zo'n uitspraak.
Ah mooi, dat zal dus zorgen voor verlichting als het licht straks uitgaat door een Nee-stem.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:06 schreef kLowJow het volgende:
De Fransen zullen eeuwig branden voor hun verraad.
Ga je mee marshmellows roosteren?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ah mooi, dat zal dus zorgen voor verlichting als het licht straks uitgaat door een Nee-stem.
Met jou altijd schatquote:
Ze zijn misschien niet helemaal verloren daar.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:21 schreef MrX1982 het volgende:
Frankrijk
Wie had gedacht dat ik trots zou zijn op Frankrijk
Of een Fransman, natuurlijk. Inderdaad verschrikkelijk.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:23 schreef kLowJow het volgende:
Waarom gebruiken mensen zo vaak engelse vertalingen wanneer zij een Duitser dan wel Romein citeren?
Mss niet idd. Als Chirac ook weggaat zijn ze weer een stap verder af van de afgrondquote:Op zondag 29 mei 2005 23:24 schreef PJORourke het volgende:
Ze zijn misschien niet helemaal verloren daar.
En misschien wordt ie dan zelfs in de boeien geslagen, wat wel terecht zou zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:26 schreef MrX1982 het volgende:
Mss niet idd. Als Chirac ook weggaat zijn ze weer een stap verder af van de afgrond![]()
Dan heeft die grondwet toch een gunstig neven effectquote:Op zondag 29 mei 2005 23:32 schreef PJORourke het volgende:
En misschien wordt ie dan zelfs in de boeien geslagen, wat wel terecht zou zijn.
Goddomme, kap nou eens met die non-argumenten!quote:"We moeten ons niet door de Fransen de wet laten voorschrijven. Om met de Belgische oud-premier Dehaene te zeggen moet Nederland nu Frankrijk een lesje leren."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |