quote:Op maandag 30 mei 2005 02:02 schreef DutchGooner het volgende:
Ik ga toch meer voor de traditie,dus Come on PNE!
copypaste van The Guardianquote:The Championship final
--------------------------------------------------------------------------------
Hammers hoping to avoid another player exodus
A second play-off failure today could force club to sell its future again
Daniel Taylor in Chicago and Arindam Rej
Monday May 30, 2005
The Guardian
West Ham followers never tire of boasting how "we won England the World Cup", but these days they must find watching the national team a galling experience. Of Sven-Goran Eriksson's starting XI against the United States on Saturday, Joe Cole, Glen Johnson and Michael Carrick all began their careers in claret and blue, David James is another ex-Hammer and the two-goal hero Kieran Richardson was enrolled with the youth academy before, in Sir Trevor Brooking's words, Manchester United "nabbed him off us".
When Jermain Defoe came off the bench there were six former Hammers winning caps while affiliated to new employers. "And don't forget Frank Lampard and Rio Ferdinand," Brooking, a West Ham director, former player and manager and an unashamed fanatic, pointed out at Chicago's Soldier Field. "They're world-class players for Chelsea and Manchester United now ... and both started with us."
As Alan Pardew's team go into today's play-off final against Preston North End, their supporters can easily be forgiven for wondering what might have been had this collection of multi-talented individuals stayed together. In total, the club has made around £50m from selling their most prized assets. But what price prestige? Or qualifying for the Champions League?
Instead, the cold reality is that the Hammers' Premiership parachute payments end this season, so if they lose to Preston they are likely to have to slash their £12m wage bill by half. The cream of the latest crop of young claret-and-blue talent may again have to be sold off.
Pardew winces when he goes through the list of recent departures, and it does not ease the sense of what-if that Lampard is now the Football Writers' Association player of the year and that United regard Ferdinand so highly they are willing to make him the highest-paid player in the club's history.
"The memory of those players is drilled into us every Saturday night on Match of the Day," Pardew says. "Jermain Defoe, Michael Car rick, Joe Cole ... They're all West Ham players but ultimately because of the relegation we couldn't keep them. It hurts."
"It's one of the biggest sources of frustrations among our supporters," concurs Brooking, in Chicago in his role as the FA's technical director. "There's pride at seeing how well they have done, but it's tinged with regret."
The West Ham story is a mix of perceptive planning and calamitous contractual mismanagement. Though the academy has a deserved reputation for excellence, its success is overshadowed by the decision to pay the sixth highest wage bill in the country, £31.59m, to the squad that was relegated two years ago. Paolo Di Canio raked in £38,000 a week, Cole was on £33,500 and Carrick was paid £31,000.
Hammers fans regularly decry their chairman Terence Brown and concoct conspiracy theories to explain where the money from the subsequent sales has gone. The club is said to be £30m in debt after the completion of a new stand intended to increase attendances.
Yet in his defence Brown, who has been in charge for nine years, can point to the way in which the board has helped its outstanding youth policy to continue flourishing in adversity. Tony Carr, West Ham's youth academy director, has reaped the benefits as, rather than cut the money spent on the academy, the board chose to carry on investing in the club's famous production line.
"The funding from the board has been very good," Carr says. "The academy structure hasn't been touched. It's very high on the priority list. The board have always believed in a strong youth policy and that hasn't changed. If we go up there will be no change and if we stay in this division there will be no change."
The benefits of the policy have been obvious this season, in the burgeoning partnership of the 20-year-old central defenders Elliott Ward and Rio's brother Anton Ferdinand and the occasionally sublime contributions of 18-year-old Mark Noble. "We are trying to make new great players," Carr says. "Mark Noble, Marlon Harewood, Nigel Reo-Coker, Elliott Ward, Anton Ferdinand. These are the players where our future lies, and the important thing for us is to get promoted to keep them and build on them."
West Ham's young stars have high standards to aspire to and desperately want to replicate them. "I speak to Jermain Defoe quite a bit," says Anton Ferdinand. "I speak to Coley when I see him, Mickey [Carrick] and Johnno [Johnson]. It would be wicked to play against them type of players. West Ham like to blood young kids fast. If you've got the ability it doesn't matter about age. They'll put you into their reserve team no matter what. I played for the under-19s when I was a schoolboy. That's a good thing."
Pardew credits the Ward and Ferdinand partnership for saving West Ham's season, as they produced a solid end to the season - only one defeat in their last 10 games - to help their team sneak back into the final play-off place they had briefly let slip out of their grip.
Pardew has been this season's great survivor. "Every game has been do-or-die stuff," he says. "Press down here say, 'This is it, Alan. This is the game where it all matters, isn't it?' I've had that said to me about 10 times. New Year's Day we had to go to Ipswich on a tricky run and we won. We were on a tricky run when we went to Sunderland and we won. And then everybody said our season could end at Wigan and we won."
Promotion will be worth as much as £20m to today's winners. "It would mean we would move on to phase two where we can start to bring in players," Pardew explains. "Phase one was done when we reduced the deficit in terms of debt to a manageable level. When we get promoted, and hopefully that will be on Monday, it can take us to a level which perhaps this club deserves."
England's one-time West Ham contingent will be training when the match kicks off in Cardiff, although Cole is keen to watch and Brooking has found a bar in Manhattan that is showing the match.
"If we go up you just have to hope that our younger lads show they are good enough and stay at the club," he says. "Rio's brother Anton has been as consistent as anyone in the team over the last four months. He's only 20 and has all the attributes to be a Premiership player. Then there's Mark Noble, who turned 18 this month and, again, he has all the characteristics to have a successful career."
Today's encounter may decide whether or not that success comes in claret-and-blue colours.
Een leuke oude traditie van West Ham UTD, zijn de bekende Hammerettesquote:Op maandag 30 mei 2005 02:02 schreef DutchGooner het volgende:
Ik ga toch meer voor de traditie,dus Come on PNE!
Goed boek ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:45 schreef Public_NME het volgende:
Ben nu toevallig het boek aan het lezen dat is geschreven door een van hun voormalige topboys (Cass Pennant). Erg leuk om te lezen; 'Congratulations, You have just met the I.C.F.)
Gaat over the I.C.F. en M.I.L.E.E.N.D. groepen.
Een van de grootste legendes is uiteraard Bill Gardner, voor de insiders.
Ja, je hebt ook nog die andere; 'Good afternoon gentlemen, my name is Bill Gardner'. (dat zei hij altijd als hij een vijandige stand in kwam lopen.quote:
Die ken ik niet. Maar eens naar zoeken dan, hehe.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:27 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook nog die andere; 'Good afternoon gentlemen, my name is Bill Gardner'. (dat zei hij altijd als hij een vijandige stand in kwam lopen.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:09 schreef Martijne het volgende:
[..]
Een leuke oude traditie van West Ham UTD, zijn de bekende HammerettesAls geen ander kunnen zij tijdens de rust het publiek amuseren
[[url=http://img213.echo.cx/img213/3835/wanted8002re.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img213.echo.cx/img213/1033/sally8001jf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Vind het een van de mindere boeken in dat genre die ik gelezen heb om heel eerlijk te zijn.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:45 schreef Public_NME het volgende:
Vergeet niet dat Palace eruit ligt, dus de ene Londonse ploeg volgt de andere op.
Wedstrijd was niet van hoge kwaliteit, maar was zeer spannend. Mooie goal van Bobbie Zamora. En echt een top sfeer, blijft toch altijd kippevel! In Cardiff zijn ze toch maar verwendt, ze hebben in 2 weken 4(!!) top wedstrijden gehad! (en ook nog the Lions thuis)
Ben nu toevallig het boek aan het lezen dat is geschreven door een van hun voormalige topboys (Cass Pennant). Erg leuk om te lezen; 'Congratulations, You have just met the I.C.F.)
Joe Cole weer terugquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu ze terug zijn in de PL komt er extra geld vrij dus versterking komt er wel.
Mile End is een station ja, maar ook een firm uit de jaren 70-80. The I.C.F. is namelijk niet een firm, maar een combinatie van alle firms. (under Fives etc.)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:48 schreef Erasmusch het volgende:
Heb hier 1 boek van Cass Pennant liggen en dat is echt het slechtste boek dat ik ooit heb gelezen in dit genre. Terrace Legends, vol met (spel)fouten, nutteloze opsomming van clubjes, zonder enige verhaallijn oid. Maar goed, daar is vast een ander topic over
M.I.L.E.E.N.D. is gewoon een wijk/straat toch? iig een metrostation. Waarom die puntjes?
Ik ook, 2x zelfs, hier het bewijs, was tegen Chelsea, de wedstrijd wonnen ze wel, maar toch degradereerden ze, of ze waren het al dat weet ik niet meer precies.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Heb ze ooit 1 maal mogen aanschouwen
Mooie voorkant zegquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:32 schreef Luni het volgende:
En nog wat foto's:
[[url=http://img20.echo.cx/img20/7986/afbeelding0070kp.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img20.echo.cx/img20/6726/afbeelding0245dn.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img20.echo.cx/img20/5064/afbeelding0498er.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb nog wel mooiere foto'squote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:32 schreef Luni het volgende:
En nog wat foto's:
[[url=http://img20.echo.cx/img20/7986/afbeelding0070kp.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img20.echo.cx/img20/6726/afbeelding0245dn.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img20.echo.cx/img20/5064/afbeelding0498er.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja die is wel kick heh, net als WHU.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:45 schreef Public_NME het volgende:
showen dan, grootbekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik heb nog wel mooiere foto's
Maar dan zie je alleen maar gele hesjes....dat is van wedstrijddagen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bijna in alle stadions heb je zo veel beveiligings mensen rondom het veld staan. Alleen bij Fulham zag ik er nooit zo veel ( kan ook zijn dat dit een risico wedstrijd was ofzo).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat West Ham een slechte naam heeft qua supporters. Waren vroeger de meest gevreesde firm van de UK.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:30 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Bijna in alle stadions heb je zo veel beveiligings mensen rondom het veld staan. Alleen bij Fulham zag ik er nooit zo veel ( kan ook zijn dat dit een risico wedstrijd was ofzo).
Dat heb ik helaas moeten missen...politie maakte een lijn en kwam aan de verkeerde kant te staan. Ging los aan de andere kant.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Bedankt![]()
(Al had ik wel wat meer "actie" verwacht)
Kortom,Peter uit Utrechtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:12 schreef Public_NME het volgende:
Op www.hammersarmyholland.nl staan ook nog leuke fotos van de derby tegen Millwall 3 jaar geleden. Site is een van een vriend van een vriend van me.
Ja ja, praatjes, maar weing actie op de fotoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas moeten missen...politie maakte een lijn en kwam aan de verkeerde kant te staan. Ging los aan de andere kant.
Ga volgende keer wel weer naar een (risico)wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja ja, praatjes, maar weing actie op de foto![]()
Ja ik ken em niet, maar het is een oud klasgenoot van 1 van mijn vrienden. Die is ook wel een Hammers fan en een paar keer geweest. (o.a. Bolton uit)quote:
Ken hem (nog) niet persoonlijk maar zit met hem op een Nederlands Engels voetbalforum,vandaarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:24 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja ik ken em niet, maar het is een oud klasgenoot van 1 van mijn vrienden. Die is ook wel een Hammers fan en een paar keer geweest. (o.a. Bolton uit)
tis een sekte,vraag maar aan BBquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:29 schreef Erasmusch het volgende:
Heb je hem weer met zn geheimzinnige forumpie
Zie ook: Hammers promised takeover bounty (BBC)quote:De Iraanse zakenman Kia Joorabchian is dichtbij een overname van het Engelse West Ham United, tevens wil hij flink investeren is de spelersgroep van de promovendus, wanneer overname een feit is. Kia Joorabchian is de baas van het Londonse Media Sports Investment (MSI) dat ook 51% eigenaar is van het Braziliaanse Corinthians.
Totaal verwacht MSI zo'n 200 miljoen Pond te investeren in de Londonse club, de helft is benodigd voor de overname en schuldsanering, de andere helft hoopt Kia Joorabchian te investeren in de spelergroep van West Ham United. De MSI heeft als doel van West Ham United één van de topclubs in Engeland én Europa te maken.
Heb hem gisteren gezien, hij was wel leuk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:41 schreef Bloempje19 het volgende:
Ik ben zaterdag naar de film geweest, hij is echt goed! lekker veel actie enzo...Een aanrader voor de echte voetbalfan
Ben ook van plan om begin volgend jaar weer te gaan met een paar maten. Vind het alleen jammer dat ze tegenwoordig in de premier league spelen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef Luni het volgende:
Nu ik die film gisteren gezien heb kriebelt het om weer eens naar Upton Pakr te gaan.
Is dat NL of UK tijd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar even een crosspost:
Woensdagavond om 20.55 live op BBC de replay tegen Bolton voor de FA Cup.
And who's next?quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:49 schreef Luni het volgende:
City is de volgende!
en de lotingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:16 schreef dndiek het volgende:
Dat hangt een beetje van de andere kwartfinales af hè
Wat een kneuzenreactie na zo'n finalequote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:49 schreef lfcprincess het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSERS
Sukkelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:49 schreef lfcprincess het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSERS
Moet je voor de grap eens doen. Negen van de tien keer is het een linkspoot die mist.quote:
Net of een bijna onmogelijk schot van 35 meter weggeven isquote:Op zondag 14 mei 2006 09:22 schreef DarkShine het volgende:
Of in blessuretijd een voorsprong weggeven
TWATquote:
nee jou reactie is lekker ,,,massive twatquote:Op zondag 14 mei 2006 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat een kneuzenreactie na zo'n finale
Neem het terug dan, heb de eerste 5 goals en de penalty's gezien...quote:Op zondag 14 mei 2006 10:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Net of een bijna onmogelijk schot van 35 meter weggeven is![]()
Flikker alsjeblieft op als je niet anders kan reagerenquote:Op zondag 14 mei 2006 10:26 schreef lfcprincess het volgende:
[..]
nee jou reactie is lekker ,,,massive twat
west hame is en blijft scum of zou nu redelijk hebben gespeelt of niet, maar ja dat begrijpen de nederlanders niet want hier moet je ook altijd iets goeds over een tegen partij zeggen..
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:11 schreef lfcprincess het volgende:
reply dan niet
altijd dat ik ben vriendjes met iedereen wat een walgelijk volk zijn die nederlanders soms
ook typishch dat zo'n over correct persoon voor arse (nal) is
Nou, nou...je bent wel een aanwinst voor FOK! zeg...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:11 schreef lfcprincess het volgende:
reply dan niet
altijd dat ik ben vriendjes met iedereen wat een walgelijk volk zijn die nederlanders soms
Rot dan lekker op naar Liverpool, northern cunt! Ben je er ooit wel is geweest? Pauperstad, vooral in de buurt van Anfield is het huilen met de pet op. Toen ik uit met de bus door die omliggende wijken reed wist ik niet wat ik zag...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:11 schreef lfcprincess het volgende:
reply dan niet
Scaloni gaf de bal wel weg.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Net of een bijna onmogelijk schot van 35 meter weggeven is![]()
Klopt, twee keer een afvallende bal recht voor het goal en met Gerrard als tegenstander weet je gewoon dat je dat niet moet doen.quote:
Dito.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:16 schreef Fakir het volgende:
Als we verloren hadden na 90 minuten, had ik ermee kunnen leven. WH speelde leuk en het had niet geheel onverdiend geweest. Dat Gerrard er eentje zo mooi in zou schieten had ik niet meer op gerekend. The rest is history, maar wel mooi
Succes volgend jaar in europa.
Op de diverse LFC fora heb niets dan wederzijds respect voor WHU zoals op http://www.kopblog.com/#367quote:Op zondag 14 mei 2006 11:11 schreef lfcprincess het volgende:
reply dan niet
Of anders op RAWK ...quote:I think its fitting that my final word must go to our opponents. I’ve already called this game the greatest FA Cup final of all time but to make a great final you need to have two great teams. I’ve no doubt after watching their magnificent effort today, that West Ham are a great side with a great manager and a great set of supporters. I’m sure their fans are devastated at the moment, just as I would be, but they will be very proud of their team and rightly so. To be honest, over the fullness of the game they were the better side and were damned unlucky to lose. So I salute The Mighty Hammers and wish them all the very best next season, RESPECT
Daar is wenig NLs aan.quote:Dave just seen your post as I was typing
I'd echo the many sentiments expressed in this thread ...
I want to make one point that will live with me about yesterdays game...
After the match we were walking out of the stadium turning right up Castle St, as you'd expect thousands of Reds beaming smiles celebrating a fantastic win in truly dramatic fashion..
We then turn right into Westgate St I think?? (excuse the geography) heading in the direction of the station when about half way down we meet the Hammers fans coming out.
Now, they are naturally disppointed, well fcuking gutted to be fair, and I must admit felt a little apprehensive as we approached (Im old enough to remember the ICF). Police lined one side of the road keeping tabs. Now I heard a few shouts and thought 'here we go' as most people on both sides had been drinking all day and I feared the situation had a kind of inevitability about it ...
But then a remarkable thing happened - both sets of fans broke into spontaneous applause towards each other, people were shaking hands. hugging, kissing and genuine heart felt pleasantries were exchanged - I must have shaken the hands of around 30/40 gutted opposing fans, without a hint of animosity ....
I looked over at the Welsh coppers they were absolutely gobsmacked - they couldnt believe it !!!
I dont think Ive ever witnessed this before well not for years & certainly not against another English team. It was truly remarkable...Lets face it in a crowded street, ale flowing and genuine disappointent the easiest thing would have been to have a pop, but no - just genuine warmth towards us in what must have been a truly disappointing way to lose.
Thanks to the many Hammers who made yesterday a fabulous occasion - best wishes for Europe.
Oh, and lets hope this gets reported by the media, I'm sure it would have been if it would have 'all gone off big time'.
and that was my point.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef Doc het volgende:
(Kijk als het nou die lijers van SCUM of Chelski waren - maar het verschil tussen die clubs met hun walgelijke managers en die bakken met geld en WHU moge duidelijk zijn ... )
Heb je het nog toevoegde stukje van RAWK gelezen?quote:
Maar dat is logisch tussen supporters van 2 clubs die geen problemen met elkaar hebben en zeker niet na zo'n finale alhoewel mijn gezelschap er iets anders over dacht. (zo'n 10 West Ham supportersquote:Op zondag 14 mei 2006 23:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Heb je het nog toevoegde stukje van RAWK gelezen?
En dat was ook min of meer de sfeer in Utreg tussen de LFC en WHU supporters ...
Wel na zo'n wedstrijd.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:37 schreef MaxPower het volgende:
logisch? zo vaak gebeurt zoiets niet, zoals in het door Doc geposte stuk al staat. Mooi om te lezen trouwens.
Nu hopen op een West Ham - Feijenoord.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:23 schreef Luni het volgende:
Wat een prachtige finale, alleen de verkeerde heeft gewonnen, 1 schrale troost, we gaan gelukkig wel Europa in!
Via jullie Jupiler League kun je Europa niet in, misschien even wennen voor je?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
En dan de finale West Ham - FC Den Bosch
Inderdaad!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nu hopen op een West Ham - Feijenoord.
Zo extreem als op RAWK ( http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=122567.0 ) gelezen heb ben ik bijna niet eerder tegen gekomen - en zeker niet tussen twee Engelse clubs. Het is bijna een wederzijdse liefdesverklaringquote:Op zondag 14 mei 2006 23:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat is logisch tussen supporters van 2 clubs die geen problemen met elkaar hebben en zeker niet na zo'n finale alhoewel mijn gezelschap er iets anders over dacht. (zo'n 10 West Ham supporters)
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Zo extreem als op RAWK ( http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=122567.0 ) gelezen heb ben ik bijna niet eerder tegen gekomen - en zeker niet tussen twee Engelse clubs. Het is bijna een wederzijdse liefdesverklaring![]()
Bizarquote:West Ham United would like to express our sincere condolences to the family of David Luckhurst, a lifelong Hammers fan who tragically died after suffering a heart attack during Saturday's FA Cup final at the Millennium Stadium.
David, aged 50, from Wood Lane, Dagenham, was attending the game with his son, Gary, but collapsed in his seat and was sadly pronounced dead on arrival at hospital.
David had been a lifelong fan, having grown up in Plaistow, but this year was his first as a season ticket holder. He attended home games with Gary and they sat in the Bobby Moore lower tier.
His funeral will be taking place next Wednesday, May 24, and the procession will be pausing outside the Boleyn Ground at around 10.30am for a mark of respect.
Gary, 32, says: "I would just like to thank all the staff at the Millennium Stadium for their help and support. They paid for a taxi to take me all the way home from Cardiff to Dagenham, and I can't thank them enough.
"I would also like to thank a guy called Stephen Coombs, a complete stranger who was sitting behind me in the stadium. He left his wife and family to stay with me all day, and he even travelled with me in the taxi home.
"Dad had been a lifelong Hammer and I had bonded with him even more after we bought season tickets together for the first time last year."
David also leaves a wife, four daughters and six grandchildren.
In die eerdere geposte link van RAWK staat het ook al beschreven door mensen die dicht in de buurt stonden ...quote:
En met die andere Argentijntjes Palermo oprollenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:20 schreef zjroentje het volgende:
Scaloni naar het WK. Het moet niet gekker worden ...
Valt wel mee volgens mij. Moet ook nog steeds een thuiswedstrijd gaan bezoekenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:08 schreef MaxPower het volgende:
wordt wel aantrekkelijk om daar eens een kijkje te nemen met Tevez en Mascherano. Zal wel strak uitverkocht zijn elke week?
Zeker een aanrader, wil dit seizoen ook weer eens gaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Moet ook nog steeds een thuiswedstrijd gaan bezoeken![]()
Ik ook nog steeds.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeker een aanrader, wil dit seizoen ook weer eens gaan.
Dit jaar in de groepsfasequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds.
Komt er alleen nooit van terecht..
Doe maar Arsenal thuisquote:
Dat doet MaxPower allemaalquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sterkte met kaartjes regelen![]()
Jij bent toch meer een regelneef?quote:
Ken ik jou?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef Dahli het volgende:
[..]
Jij bent toch meer een regelneef?
Jij mag helemaal niet meer postenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef Dahli het volgende:
[..]
Jij bent toch meer een regelneef?
Nee.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef cultheld het volgende:
Tevez en Mascherano definitief naar West Ham. Zakenman Kiab heeft West Ham overgenomen, verrassende move voor een leuke club.
Dan hebben de Hammers ondertussen ook een stuk 11-12 buitenlanders.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:00 schreef Erasmusch het volgende:
Vandaag ook een Tsjechisch supertalent vastgelegd, een 16jarige keeper van Sparta Praag.
Maar de basis is wel Engels/Britsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
[..]
Dan hebben de Hammers ondertussen ook een stuk 11-12 buitenlanders.
En die Pardew vorig jaar maar zeiken dat er bij Arsenal zoveel buitenlanders rondliepen.
![]()
Zeer lekker deze transfers, West Ham gaat voor het kampioenschapquote:West Ham heeft Tevez en Maschenaro binnen
31/8/2006 18:56
West Ham United heeft voor misschien wel de grootste verrassing van deze zomer gezorgd op de transfermarkt. The Hammers contracteerden de Argentijnse internationals Javier Mascherano en Carlos Tevez, die beiden hun handtekening zetten onder een meerjarig contract.
Het tweetal leefde in onmin met hun Braziliaanse werkgever Corinthians. De voorbije dagen werden Mascherano en Tevez in verband gebracht met diverse topclubs in Engeland, te weten Arsenal, Chelsea en Manchester United.
Dat West Ham met de twee WK-gangers aan de haal gaat, heeft het te danken aan Media Sports Investments dat over de eigendomsrechten van Mascherano en Tevez beschikt. Dit bedrijf werd afgelopen seizoen nog in verband gebracht met een overname van West Ham United.
Met de transfer naar Engeland hebben Mascherano en Tevez zich ook verzekerd van deelname aan de vriendschappelijke interland van Argentinië tegen Brazilië die zondag in Londen wordt afgewerkt. Corinthians wilde het tweetal niet vrijgeven, wat kwaad bloed zette bij de twee spelers. Zij hebben zich na het ondertekenen van hun contracten bij West Ham bij de Argentijnse selectie gevoegd.
Belofte maakt schuldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:27 schreef MaxPower het volgende:
Tuurlijk regel ik even 10 kaartjes voor Arsenal thuis.![]()
Ik ga mee danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:27 schreef MaxPower het volgende:
Tuurlijk regel ik even 10 kaartjes voor Arsenal thuis.![]()
Goed dan, onder het mom van hoe meer zielen hoe meer vreugd regel ik zelf mijn kaartjes wel zodat we iig met 11en kunnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:17 schreef Dahli het volgende:
Mooi!
Erasmusch en Max gaan het dus regelen?
Are you Chelsea in disguise?quote:West Ham in takeover discussions
West Ham are having "exploratory discussions" over a possible takeover.
The move comes hot on the heels of the club luring Argentine pair Carlos Tevez and Javier Mascherano to the club.
"Discussions are at an early stage and there can be no certainty that an offer for West Ham will be forthcoming," said a club statement to the Stock Exchange.
"The board also confirms that there is no contractual link between the signing of the players (Tevez and Mascherano) and the bid discussions."
Media Sports Investment (MSI) owned the rights to the Argentine stars, who signed from Corinthians on transfer deadline day.
MSI have a stake in the Brazilian club and Kia Joorabchian is the company's president.
MSI pulled out of a potential takeover of the Hammers in November 2005 after failing to agree a price with the club's directors.
West Ham would not be drawn on revealing who they were in discussions with about the possible takeover.
But Joorabchian told BBC Radio Five Live on Thursday: "MSI is a company that will not invest in European football as such by investing in a club, so that speculation is out for sure."
Kun jij dan ook niet regelen dat we voor de match, hand in hand met de spelers het veld op mogen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Goed dan, onder het mom van hoe meer zielen hoe meer vreugd regel ik zelf mijn kaartjes wel zodat we iig met 11en kunnen
Ik ook ja. Avans achter het station.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:51 schreef Sethje het volgende:
Eej Rob zit jij eigenlijk ook in DB op school, ik wel namelijk..
Gezien jouw leeftijd is dat idd een optie, ik ben er ietsjes te oud voor denk ik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kun jij dan ook niet regelen dat we voor de match, hand in hand met de spelers het veld op mogen?![]()
Ok, ik KW1C aan vlijmenseweg tussen het tuigquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ook ja. Avans achter het station.
Mijn oude schoolquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ok, ik KW1C aan vlijmenseweg tussen het tuig![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 14:19 schreef Erasmusch het volgende:
Dan valt het hele plannetje in het water![]()
Gezellig, joh.quote:Op maandag 4 september 2006 10:08 schreef Luni het volgende:
Ik ga niet met joden op pad
Dan gaan wij toch saampjes!quote:Op maandag 4 september 2006 14:19 schreef Erasmusch het volgende:
Dan valt het hele plannetje in het water![]()
Uiteraard, het is maar een spelletje...quote:Op maandag 4 september 2006 14:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan gaan wij toch saampjes!![]()
Ik ga de laatste jaren wel vaker naar Excelsior puur voor de gezelligheid, kom er Mindlight tegen en een paar jongens die altijd naar Engeland gaan dus puur om te ouwehoeren, zie vaak niets van de wedstrijd.quote:Op maandag 4 september 2006 14:32 schreef MaxPower het volgende:
Waarom ga je naar excelsior - heerenveen DG?
Ben afgelopen seizoen ook een keer of 6-7 geweest dus het is niet iets nieuwsquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:36 schreef MaxPower het volgende:
Ok tof. Van ons gaan inderdaad ook een paar door naar Nightmare.
Gloryhunterquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben afgelopen seizoen ook een keer of 6-7 geweest dus het is niet iets nieuws
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
puur om te ouwehoeren, zie vaak niets van de wedstrijd.
Klinkt goed... meer info?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoorde vandaag trouwens iets over een door een Nederlander georganiseerde busreis naar West ham - Man city 30 dec. 160e (incl kaartje) meerdere opstapplaatsen in NL.
Moet ik Utrecht-thuis laten schieten, tsja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
30 dec, dan wordt hier ook gevoetbald he.
Misschien door Hammers Army Holland?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoorde vandaag trouwens iets over een door een Nederlander georganiseerde busreis naar West ham - Man city 30 dec. 160e (incl kaartje) meerdere opstapplaatsen in NL.
Mailedquote:Op woensdag 6 september 2006 12:33 schreef Erasmusch het volgende:
Dat is die Utrecht-gast toch?
Kan je er ook eentje sturen aan usernaam@gmail.com
Ontvangen. Vind het trouwens niet heel goedkoop voor die paar uurtjes dat je in London zelf bent.quote:
Idd, wat een prijzenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:08 schreef MaxPower het volgende:
En even naar de ticketprijzen gekeken: dan valt de prijs voor die busreis reuze mee...![]()
![]()
Als je nog niet gemaild was, ben je dat nu iigquote:Op woensdag 6 september 2006 14:11 schreef PyTh het volgende:
Heb ook wel interesse eigenlijk...
Kan iemand het ook doorsturen naar het mailadres in mijn profiel?
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:24 schreef PLAE@ het volgende:
maak er gewoon een meeting van jongens![]()
Thanks tereur robquote:
Alleen als jij mij die dvdtjes geeftquote:Op woensdag 6 september 2006 17:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kom op Babe, ik ga dan ook wel mee
Mail mij aub ook even TerrorRobbie![]()
Ik ben nu nog bezig met binnenhalen, als ik ze compleet heb dan regelen we wel ietsquote:Op woensdag 6 september 2006 17:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alleen als jij mij die dvdtjes geeft![]()
Mooi want ik snap echt geen reet van die nieuwsgroepen zooi, ook niet met die uitleg... Maarja je hebt al mail iigquote:Op woensdag 6 september 2006 17:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben nu nog bezig met binnenhalen, als ik ze compleet heb dan regelen we wel iets
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je nog niet gemaild was, ben je dat nu iig
Wat?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:52 schreef Luni het volgende:
. Ruim honderd anderen moeten zich op het politiebureau komen identificeren.
Schandalig!quote:De fans van West Ham verpestten de sfeer twee weken geleden in de eerste wedstrijd al behoorlijk door hun Italiaanse gasten in woord en gebaar voor maffiosi uit te maken.
Nou zeg, hoe halen ze het in hun hoofd.!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:52 schreef Luni het volgende:
De fans van West Ham verpestten de sfeer twee weken geleden in de eerste wedstrijd al behoorlijk door hun Italiaanse gasten in woord en gebaar voor maffiosi uit te maken.
bron: voetbalzonequote:West Ham: 'Aantrekken Tevez een ramp'
Carlos Tevez en Javier Mascherano spelen net een maand in Engeland, maar bij hun werkgever West Ham United zijn ze allesbehalve blij met het tweetal. De Argentijnse internationals zijn volgens West Ham-trainer 'een ramp voor het elftal'.
In de Engelse krant Daily Mail geeft Pardew aan dat hij de twee Argentijnse sterren van het afgelopen WK het liefst zo snel mogelijk kwijt is. Ze zouden volgens de Engelse coach het teamproces verstoren, waardoor er geen hecht collectief zou zijn.
Vooral Carlos Tevez loopt de kantjes er van af volgens zijn trainer. De spits van Corinthians heeft nog niet één keer het net weten te vinden. Verder wordt hij beschuldigd van sterrengedrag.
Vlak voor het sluiten van de transfermarkt werden Mascherano en Tevez verrassend overgenomen van het Braziliaanse Corinthians. Pardew heeft aangekondigd te zullen kijken naar een mogelijke verkoop in de winterstop, wanneer de volgende transferperiode ingaat.
quote:Historisch dieptepunt 'pubteam' West Ham
25/10/2006 11:21
West Ham United is er zelfs in de strijd om de League Cup tegen Chesterfield (uitkomend in League One, het derde niveau) niet in geslaagd te winnen. De Londenaren werden uitgeschakeld in het bekertoernooi door de 2-1 nederlaag.
De zoveelste tegenvaller leverde een trieste clubreeks op. Met de achtste verliespartij op rij zetten de Hammers de slechtste serie neer in 74 jaar.
De wedstrijd begon op Saltergate veelbelovend voor West Ham. Na 672 minuten zonder doelpunt scoorde Marlon Harewood. De spits volleerde de bal vanaf de rand van het strafschopgebied in het doel van Chesterfield. Maar de thuisclub bleek nauwelijks aangeslagen en knokte zich alsnog naar een overwinning.
'We liggen uit de League Cup, het UEFA Cup-toernooi en we staan er slecht voor in het Premiership', somde coach Alan Pardew de ellende op. 'Dit is onacceptabel voor mij, voor de spelers, de club en bovenal voor de fans. Ik ben onthutst.'
Voorzitter Terry Brown kon eveneens moeilijk leven met de beschamende vertoning. Hij snelde na afloop naar de kleedkamer om de spelers mee te delen dat ze als een veredeld pubteam hadden gespeeld.
Ik help het je hopen, maar verwacht eerlijk gezegd dat Arsenal gewoon gaat winnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:55 schreef Dos37 het volgende:
ze gaan aankomend weekend gewoon winnen van Arsenal
Denk dat, dat helaas gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:07 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar verwacht eerlijk gezegd dat Arsenal gewoon gaat winnen.
Had je eens moeten zien wat voor sfeer het zou zijn geweest als ze weer verloren....quote:
Nou 2 jaar geleden waren ze al gedegradeerd, en was er nog heel veel sfeer tegen Chelsea. Wedstrijd wonnen ze nog ook, door een goal van Di Canio. Ik zie die kop van Melciot nog voor me toen ik hem voor kanker jood uitmaaktequote:Op woensdag 1 november 2006 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had je eens moeten zien wat voor sfeer het zou zijn geweest als ze weer verloren....
Ik heb nergens nog zo sfeer mee gemaakt bij een club die er zo slecht voorstaat.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had je eens moeten zien wat voor sfeer het zou zijn geweest als ze weer verloren....
Ben er 2 keer geweest en vond het beide keren tegenvallen, een beetje gehyped allemaal, 1 keer was als "neutraal" persoon.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb nergens nog zo sfeer mee gemaakt bij een club die er zo slecht voorstaat.
Dit heb ik dan na de wedstrijd gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=MS1Co_TzSww
Maar voor de wedstrijd was het, hetzelfde beeld.
Kippevel, dat clublied is zo fantastisch!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb nergens nog zo sfeer mee gemaakt bij een club die er zo slecht voorstaat.
Dit heb ik dan na de wedstrijd gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=MS1Co_TzSww
Maar voor de wedstrijd was het, hetzelfde beeld.
Idd was er nu voor de 1e keer, en wij gaan zeker meer. Maar gvd als ze beginnen aan "Fortrune......" dus zonder de muziek damn wat was dat zo vet...quote:Op donderdag 2 november 2006 07:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Kippevel, dat clublied is zo fantastisch!
Over clubs met een extreem fanatieke aanhang. Het lijkt wel of die alleen maar hardwerkende boeren die het liefst nog uit die stad komen willen zien. Of ze kunnen voetballen maakt niet uit, en wanneer ze het wel kunnen dan zijn het opeens nare vedettes zonder hart voor de clubquote:Op donderdag 2 november 2006 18:06 schreef Erasmusch het volgende:
Wat is WU? En waar heb je het over?
Welke speler doel je nou op? En West Ham staat niet bekend om 'hardwerkende boeren'quote:Op donderdag 2 november 2006 18:18 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Over clubs met een extreem fanatieke aanhang. Het lijkt wel of die alleen maar hardwerkende boeren die het liefst nog uit die stad komen willen zien. Of ze kunnen voetballen maakt niet uit, en wanneer ze het wel kunnen dan zijn het opeens nare vedettes zonder hart voor de club
naäper!quote:Op zondag 19 november 2006 22:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gister verloren van Chelski, met maar 1-0 is dus nog best netjes.
Volgende week sheffhield thuis moet te doen zijn
M'n Marcus Rosenberg Icoon was ineens pleitequote:
Dan ben je er wel op vooruit gegaan.quote:Op zondag 19 november 2006 22:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
M'n Marcus Rosenberg Icoon was ineens pleite,
Je neus zal inderdaad wel groter zijnquote:En die van mij is groter
quote:De nieuwe eigenaar, tevens voorzitter van de IJslandse voetbalbond, bekijkt of een verhuizing van Upton Park naar het nieuwe Olympisch Stadion in London tot de mogelijkheden behoort.
Blijf lekker weg stakker.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:57 schreef stefmans het volgende:
Waarom heeft deze schijtclub een topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |