And who's next?quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:49 schreef Luni het volgende:
City is de volgende!
en de lotingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:16 schreef dndiek het volgende:
Dat hangt een beetje van de andere kwartfinales af hè
Wat een kneuzenreactie na zo'n finalequote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:49 schreef lfcprincess het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSERS
Sukkelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:49 schreef lfcprincess het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSERS
Moet je voor de grap eens doen. Negen van de tien keer is het een linkspoot die mist.quote:
Net of een bijna onmogelijk schot van 35 meter weggeven isquote:Op zondag 14 mei 2006 09:22 schreef DarkShine het volgende:
Of in blessuretijd een voorsprong weggeven
TWATquote:
nee jou reactie is lekker ,,,massive twatquote:Op zondag 14 mei 2006 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat een kneuzenreactie na zo'n finale
Neem het terug dan, heb de eerste 5 goals en de penalty's gezien...quote:Op zondag 14 mei 2006 10:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Net of een bijna onmogelijk schot van 35 meter weggeven is![]()
Flikker alsjeblieft op als je niet anders kan reagerenquote:Op zondag 14 mei 2006 10:26 schreef lfcprincess het volgende:
[..]
nee jou reactie is lekker ,,,massive twat
west hame is en blijft scum of zou nu redelijk hebben gespeelt of niet, maar ja dat begrijpen de nederlanders niet want hier moet je ook altijd iets goeds over een tegen partij zeggen..
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:11 schreef lfcprincess het volgende:
reply dan niet
altijd dat ik ben vriendjes met iedereen wat een walgelijk volk zijn die nederlanders soms
ook typishch dat zo'n over correct persoon voor arse (nal) is
Nou, nou...je bent wel een aanwinst voor FOK! zeg...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:11 schreef lfcprincess het volgende:
reply dan niet
altijd dat ik ben vriendjes met iedereen wat een walgelijk volk zijn die nederlanders soms
Rot dan lekker op naar Liverpool, northern cunt! Ben je er ooit wel is geweest? Pauperstad, vooral in de buurt van Anfield is het huilen met de pet op. Toen ik uit met de bus door die omliggende wijken reed wist ik niet wat ik zag...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:11 schreef lfcprincess het volgende:
reply dan niet
Scaloni gaf de bal wel weg.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Net of een bijna onmogelijk schot van 35 meter weggeven is![]()
Klopt, twee keer een afvallende bal recht voor het goal en met Gerrard als tegenstander weet je gewoon dat je dat niet moet doen.quote:
Dito.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:16 schreef Fakir het volgende:
Als we verloren hadden na 90 minuten, had ik ermee kunnen leven. WH speelde leuk en het had niet geheel onverdiend geweest. Dat Gerrard er eentje zo mooi in zou schieten had ik niet meer op gerekend. The rest is history, maar wel mooi
Succes volgend jaar in europa.
Op de diverse LFC fora heb niets dan wederzijds respect voor WHU zoals op http://www.kopblog.com/#367quote:Op zondag 14 mei 2006 11:11 schreef lfcprincess het volgende:
reply dan niet
Of anders op RAWK ...quote:I think its fitting that my final word must go to our opponents. I’ve already called this game the greatest FA Cup final of all time but to make a great final you need to have two great teams. I’ve no doubt after watching their magnificent effort today, that West Ham are a great side with a great manager and a great set of supporters. I’m sure their fans are devastated at the moment, just as I would be, but they will be very proud of their team and rightly so. To be honest, over the fullness of the game they were the better side and were damned unlucky to lose. So I salute The Mighty Hammers and wish them all the very best next season, RESPECT
Daar is wenig NLs aan.quote:Dave just seen your post as I was typing
I'd echo the many sentiments expressed in this thread ...
I want to make one point that will live with me about yesterdays game...
After the match we were walking out of the stadium turning right up Castle St, as you'd expect thousands of Reds beaming smiles celebrating a fantastic win in truly dramatic fashion..
We then turn right into Westgate St I think?? (excuse the geography) heading in the direction of the station when about half way down we meet the Hammers fans coming out.
Now, they are naturally disppointed, well fcuking gutted to be fair, and I must admit felt a little apprehensive as we approached (Im old enough to remember the ICF). Police lined one side of the road keeping tabs. Now I heard a few shouts and thought 'here we go' as most people on both sides had been drinking all day and I feared the situation had a kind of inevitability about it ...
But then a remarkable thing happened - both sets of fans broke into spontaneous applause towards each other, people were shaking hands. hugging, kissing and genuine heart felt pleasantries were exchanged - I must have shaken the hands of around 30/40 gutted opposing fans, without a hint of animosity ....
I looked over at the Welsh coppers they were absolutely gobsmacked - they couldnt believe it !!!
I dont think Ive ever witnessed this before well not for years & certainly not against another English team. It was truly remarkable...Lets face it in a crowded street, ale flowing and genuine disappointent the easiest thing would have been to have a pop, but no - just genuine warmth towards us in what must have been a truly disappointing way to lose.
Thanks to the many Hammers who made yesterday a fabulous occasion - best wishes for Europe.
Oh, and lets hope this gets reported by the media, I'm sure it would have been if it would have 'all gone off big time'.
and that was my point.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef Doc het volgende:
(Kijk als het nou die lijers van SCUM of Chelski waren - maar het verschil tussen die clubs met hun walgelijke managers en die bakken met geld en WHU moge duidelijk zijn ... )
Heb je het nog toevoegde stukje van RAWK gelezen?quote:
Maar dat is logisch tussen supporters van 2 clubs die geen problemen met elkaar hebben en zeker niet na zo'n finale alhoewel mijn gezelschap er iets anders over dacht. (zo'n 10 West Ham supportersquote:Op zondag 14 mei 2006 23:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Heb je het nog toevoegde stukje van RAWK gelezen?
En dat was ook min of meer de sfeer in Utreg tussen de LFC en WHU supporters ...
Wel na zo'n wedstrijd.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:37 schreef MaxPower het volgende:
logisch? zo vaak gebeurt zoiets niet, zoals in het door Doc geposte stuk al staat. Mooi om te lezen trouwens.
Nu hopen op een West Ham - Feijenoord.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:23 schreef Luni het volgende:
Wat een prachtige finale, alleen de verkeerde heeft gewonnen, 1 schrale troost, we gaan gelukkig wel Europa in!
Via jullie Jupiler League kun je Europa niet in, misschien even wennen voor je?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
En dan de finale West Ham - FC Den Bosch
Inderdaad!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nu hopen op een West Ham - Feijenoord.
Zo extreem als op RAWK ( http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=122567.0 ) gelezen heb ben ik bijna niet eerder tegen gekomen - en zeker niet tussen twee Engelse clubs. Het is bijna een wederzijdse liefdesverklaringquote:Op zondag 14 mei 2006 23:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat is logisch tussen supporters van 2 clubs die geen problemen met elkaar hebben en zeker niet na zo'n finale alhoewel mijn gezelschap er iets anders over dacht. (zo'n 10 West Ham supporters)
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Zo extreem als op RAWK ( http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=122567.0 ) gelezen heb ben ik bijna niet eerder tegen gekomen - en zeker niet tussen twee Engelse clubs. Het is bijna een wederzijdse liefdesverklaring![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |