Bizarquote:West Ham United would like to express our sincere condolences to the family of David Luckhurst, a lifelong Hammers fan who tragically died after suffering a heart attack during Saturday's FA Cup final at the Millennium Stadium.
David, aged 50, from Wood Lane, Dagenham, was attending the game with his son, Gary, but collapsed in his seat and was sadly pronounced dead on arrival at hospital.
David had been a lifelong fan, having grown up in Plaistow, but this year was his first as a season ticket holder. He attended home games with Gary and they sat in the Bobby Moore lower tier.
His funeral will be taking place next Wednesday, May 24, and the procession will be pausing outside the Boleyn Ground at around 10.30am for a mark of respect.
Gary, 32, says: "I would just like to thank all the staff at the Millennium Stadium for their help and support. They paid for a taxi to take me all the way home from Cardiff to Dagenham, and I can't thank them enough.
"I would also like to thank a guy called Stephen Coombs, a complete stranger who was sitting behind me in the stadium. He left his wife and family to stay with me all day, and he even travelled with me in the taxi home.
"Dad had been a lifelong Hammer and I had bonded with him even more after we bought season tickets together for the first time last year."
David also leaves a wife, four daughters and six grandchildren.
In die eerdere geposte link van RAWK staat het ook al beschreven door mensen die dicht in de buurt stonden ...quote:
En met die andere Argentijntjes Palermo oprollenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:20 schreef zjroentje het volgende:
Scaloni naar het WK. Het moet niet gekker worden ...
Valt wel mee volgens mij. Moet ook nog steeds een thuiswedstrijd gaan bezoekenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:08 schreef MaxPower het volgende:
wordt wel aantrekkelijk om daar eens een kijkje te nemen met Tevez en Mascherano. Zal wel strak uitverkocht zijn elke week?
Zeker een aanrader, wil dit seizoen ook weer eens gaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Moet ook nog steeds een thuiswedstrijd gaan bezoeken![]()
Ik ook nog steeds.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeker een aanrader, wil dit seizoen ook weer eens gaan.
Dit jaar in de groepsfasequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds.
Komt er alleen nooit van terecht..
Doe maar Arsenal thuisquote:
Dat doet MaxPower allemaalquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sterkte met kaartjes regelen![]()
Jij bent toch meer een regelneef?quote:
Ken ik jou?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef Dahli het volgende:
[..]
Jij bent toch meer een regelneef?
Jij mag helemaal niet meer postenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef Dahli het volgende:
[..]
Jij bent toch meer een regelneef?
Nee.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef cultheld het volgende:
Tevez en Mascherano definitief naar West Ham. Zakenman Kiab heeft West Ham overgenomen, verrassende move voor een leuke club.
Dan hebben de Hammers ondertussen ook een stuk 11-12 buitenlanders.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:00 schreef Erasmusch het volgende:
Vandaag ook een Tsjechisch supertalent vastgelegd, een 16jarige keeper van Sparta Praag.
Maar de basis is wel Engels/Britsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
[..]
Dan hebben de Hammers ondertussen ook een stuk 11-12 buitenlanders.
En die Pardew vorig jaar maar zeiken dat er bij Arsenal zoveel buitenlanders rondliepen.
![]()
Zeer lekker deze transfers, West Ham gaat voor het kampioenschapquote:West Ham heeft Tevez en Maschenaro binnen
31/8/2006 18:56
West Ham United heeft voor misschien wel de grootste verrassing van deze zomer gezorgd op de transfermarkt. The Hammers contracteerden de Argentijnse internationals Javier Mascherano en Carlos Tevez, die beiden hun handtekening zetten onder een meerjarig contract.
Het tweetal leefde in onmin met hun Braziliaanse werkgever Corinthians. De voorbije dagen werden Mascherano en Tevez in verband gebracht met diverse topclubs in Engeland, te weten Arsenal, Chelsea en Manchester United.
Dat West Ham met de twee WK-gangers aan de haal gaat, heeft het te danken aan Media Sports Investments dat over de eigendomsrechten van Mascherano en Tevez beschikt. Dit bedrijf werd afgelopen seizoen nog in verband gebracht met een overname van West Ham United.
Met de transfer naar Engeland hebben Mascherano en Tevez zich ook verzekerd van deelname aan de vriendschappelijke interland van Argentinië tegen Brazilië die zondag in Londen wordt afgewerkt. Corinthians wilde het tweetal niet vrijgeven, wat kwaad bloed zette bij de twee spelers. Zij hebben zich na het ondertekenen van hun contracten bij West Ham bij de Argentijnse selectie gevoegd.
Belofte maakt schuldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:27 schreef MaxPower het volgende:
Tuurlijk regel ik even 10 kaartjes voor Arsenal thuis.![]()
Ik ga mee danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:27 schreef MaxPower het volgende:
Tuurlijk regel ik even 10 kaartjes voor Arsenal thuis.![]()
Goed dan, onder het mom van hoe meer zielen hoe meer vreugd regel ik zelf mijn kaartjes wel zodat we iig met 11en kunnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:17 schreef Dahli het volgende:
Mooi!
Erasmusch en Max gaan het dus regelen?
Are you Chelsea in disguise?quote:West Ham in takeover discussions
West Ham are having "exploratory discussions" over a possible takeover.
The move comes hot on the heels of the club luring Argentine pair Carlos Tevez and Javier Mascherano to the club.
"Discussions are at an early stage and there can be no certainty that an offer for West Ham will be forthcoming," said a club statement to the Stock Exchange.
"The board also confirms that there is no contractual link between the signing of the players (Tevez and Mascherano) and the bid discussions."
Media Sports Investment (MSI) owned the rights to the Argentine stars, who signed from Corinthians on transfer deadline day.
MSI have a stake in the Brazilian club and Kia Joorabchian is the company's president.
MSI pulled out of a potential takeover of the Hammers in November 2005 after failing to agree a price with the club's directors.
West Ham would not be drawn on revealing who they were in discussions with about the possible takeover.
But Joorabchian told BBC Radio Five Live on Thursday: "MSI is a company that will not invest in European football as such by investing in a club, so that speculation is out for sure."
Kun jij dan ook niet regelen dat we voor de match, hand in hand met de spelers het veld op mogen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Goed dan, onder het mom van hoe meer zielen hoe meer vreugd regel ik zelf mijn kaartjes wel zodat we iig met 11en kunnen
Ik ook ja. Avans achter het station.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:51 schreef Sethje het volgende:
Eej Rob zit jij eigenlijk ook in DB op school, ik wel namelijk..
Gezien jouw leeftijd is dat idd een optie, ik ben er ietsjes te oud voor denk ik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kun jij dan ook niet regelen dat we voor de match, hand in hand met de spelers het veld op mogen?![]()
Ok, ik KW1C aan vlijmenseweg tussen het tuigquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ook ja. Avans achter het station.
Mijn oude schoolquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ok, ik KW1C aan vlijmenseweg tussen het tuig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |