Gezellig, joh.quote:Op maandag 4 september 2006 10:08 schreef Luni het volgende:
Ik ga niet met joden op pad
Dan gaan wij toch saampjes!quote:Op maandag 4 september 2006 14:19 schreef Erasmusch het volgende:
Dan valt het hele plannetje in het water![]()
Uiteraard, het is maar een spelletje...quote:Op maandag 4 september 2006 14:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan gaan wij toch saampjes!![]()
Ik ga de laatste jaren wel vaker naar Excelsior puur voor de gezelligheid, kom er Mindlight tegen en een paar jongens die altijd naar Engeland gaan dus puur om te ouwehoeren, zie vaak niets van de wedstrijd.quote:Op maandag 4 september 2006 14:32 schreef MaxPower het volgende:
Waarom ga je naar excelsior - heerenveen DG?
Ben afgelopen seizoen ook een keer of 6-7 geweest dus het is niet iets nieuwsquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:36 schreef MaxPower het volgende:
Ok tof. Van ons gaan inderdaad ook een paar door naar Nightmare.
Gloryhunterquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben afgelopen seizoen ook een keer of 6-7 geweest dus het is niet iets nieuws
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
puur om te ouwehoeren, zie vaak niets van de wedstrijd.
Klinkt goed... meer info?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoorde vandaag trouwens iets over een door een Nederlander georganiseerde busreis naar West ham - Man city 30 dec. 160e (incl kaartje) meerdere opstapplaatsen in NL.
Moet ik Utrecht-thuis laten schieten, tsja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
30 dec, dan wordt hier ook gevoetbald he.
Misschien door Hammers Army Holland?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoorde vandaag trouwens iets over een door een Nederlander georganiseerde busreis naar West ham - Man city 30 dec. 160e (incl kaartje) meerdere opstapplaatsen in NL.
Mailedquote:Op woensdag 6 september 2006 12:33 schreef Erasmusch het volgende:
Dat is die Utrecht-gast toch?
Kan je er ook eentje sturen aan usernaam@gmail.com
Ontvangen. Vind het trouwens niet heel goedkoop voor die paar uurtjes dat je in London zelf bent.quote:
Idd, wat een prijzenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:08 schreef MaxPower het volgende:
En even naar de ticketprijzen gekeken: dan valt de prijs voor die busreis reuze mee...![]()
![]()
Als je nog niet gemaild was, ben je dat nu iigquote:Op woensdag 6 september 2006 14:11 schreef PyTh het volgende:
Heb ook wel interesse eigenlijk...
Kan iemand het ook doorsturen naar het mailadres in mijn profiel?
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:24 schreef PLAE@ het volgende:
maak er gewoon een meeting van jongens![]()
Thanks tereur robquote:
Alleen als jij mij die dvdtjes geeftquote:Op woensdag 6 september 2006 17:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kom op Babe, ik ga dan ook wel mee
Mail mij aub ook even TerrorRobbie![]()
Ik ben nu nog bezig met binnenhalen, als ik ze compleet heb dan regelen we wel ietsquote:Op woensdag 6 september 2006 17:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alleen als jij mij die dvdtjes geeft![]()
Mooi want ik snap echt geen reet van die nieuwsgroepen zooi, ook niet met die uitleg... Maarja je hebt al mail iigquote:Op woensdag 6 september 2006 17:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben nu nog bezig met binnenhalen, als ik ze compleet heb dan regelen we wel iets
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je nog niet gemaild was, ben je dat nu iig

Wat?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:52 schreef Luni het volgende:
. Ruim honderd anderen moeten zich op het politiebureau komen identificeren.
Schandalig!quote:De fans van West Ham verpestten de sfeer twee weken geleden in de eerste wedstrijd al behoorlijk door hun Italiaanse gasten in woord en gebaar voor maffiosi uit te maken.
Nou zeg, hoe halen ze het in hun hoofd.!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:52 schreef Luni het volgende:
De fans van West Ham verpestten de sfeer twee weken geleden in de eerste wedstrijd al behoorlijk door hun Italiaanse gasten in woord en gebaar voor maffiosi uit te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |