Wat?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:52 schreef Luni het volgende:
. Ruim honderd anderen moeten zich op het politiebureau komen identificeren.
Schandalig!quote:De fans van West Ham verpestten de sfeer twee weken geleden in de eerste wedstrijd al behoorlijk door hun Italiaanse gasten in woord en gebaar voor maffiosi uit te maken.
Nou zeg, hoe halen ze het in hun hoofd.!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:52 schreef Luni het volgende:
De fans van West Ham verpestten de sfeer twee weken geleden in de eerste wedstrijd al behoorlijk door hun Italiaanse gasten in woord en gebaar voor maffiosi uit te maken.
bron: voetbalzonequote:West Ham: 'Aantrekken Tevez een ramp'
Carlos Tevez en Javier Mascherano spelen net een maand in Engeland, maar bij hun werkgever West Ham United zijn ze allesbehalve blij met het tweetal. De Argentijnse internationals zijn volgens West Ham-trainer 'een ramp voor het elftal'.
In de Engelse krant Daily Mail geeft Pardew aan dat hij de twee Argentijnse sterren van het afgelopen WK het liefst zo snel mogelijk kwijt is. Ze zouden volgens de Engelse coach het teamproces verstoren, waardoor er geen hecht collectief zou zijn.
Vooral Carlos Tevez loopt de kantjes er van af volgens zijn trainer. De spits van Corinthians heeft nog niet één keer het net weten te vinden. Verder wordt hij beschuldigd van sterrengedrag.
Vlak voor het sluiten van de transfermarkt werden Mascherano en Tevez verrassend overgenomen van het Braziliaanse Corinthians. Pardew heeft aangekondigd te zullen kijken naar een mogelijke verkoop in de winterstop, wanneer de volgende transferperiode ingaat.
quote:Historisch dieptepunt 'pubteam' West Ham
25/10/2006 11:21
West Ham United is er zelfs in de strijd om de League Cup tegen Chesterfield (uitkomend in League One, het derde niveau) niet in geslaagd te winnen. De Londenaren werden uitgeschakeld in het bekertoernooi door de 2-1 nederlaag.
De zoveelste tegenvaller leverde een trieste clubreeks op. Met de achtste verliespartij op rij zetten de Hammers de slechtste serie neer in 74 jaar.
De wedstrijd begon op Saltergate veelbelovend voor West Ham. Na 672 minuten zonder doelpunt scoorde Marlon Harewood. De spits volleerde de bal vanaf de rand van het strafschopgebied in het doel van Chesterfield. Maar de thuisclub bleek nauwelijks aangeslagen en knokte zich alsnog naar een overwinning.
'We liggen uit de League Cup, het UEFA Cup-toernooi en we staan er slecht voor in het Premiership', somde coach Alan Pardew de ellende op. 'Dit is onacceptabel voor mij, voor de spelers, de club en bovenal voor de fans. Ik ben onthutst.'
Voorzitter Terry Brown kon eveneens moeilijk leven met de beschamende vertoning. Hij snelde na afloop naar de kleedkamer om de spelers mee te delen dat ze als een veredeld pubteam hadden gespeeld.
Ik help het je hopen, maar verwacht eerlijk gezegd dat Arsenal gewoon gaat winnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:55 schreef Dos37 het volgende:
ze gaan aankomend weekend gewoon winnen van Arsenal
Denk dat, dat helaas gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:07 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar verwacht eerlijk gezegd dat Arsenal gewoon gaat winnen.
Had je eens moeten zien wat voor sfeer het zou zijn geweest als ze weer verloren....quote:
Nou 2 jaar geleden waren ze al gedegradeerd, en was er nog heel veel sfeer tegen Chelsea. Wedstrijd wonnen ze nog ook, door een goal van Di Canio. Ik zie die kop van Melciot nog voor me toen ik hem voor kanker jood uitmaaktequote:Op woensdag 1 november 2006 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had je eens moeten zien wat voor sfeer het zou zijn geweest als ze weer verloren....
Ik heb nergens nog zo sfeer mee gemaakt bij een club die er zo slecht voorstaat.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had je eens moeten zien wat voor sfeer het zou zijn geweest als ze weer verloren....
Ben er 2 keer geweest en vond het beide keren tegenvallen, een beetje gehyped allemaal, 1 keer was als "neutraal" persoon.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb nergens nog zo sfeer mee gemaakt bij een club die er zo slecht voorstaat.
Dit heb ik dan na de wedstrijd gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=MS1Co_TzSww
Maar voor de wedstrijd was het, hetzelfde beeld.
Kippevel, dat clublied is zo fantastisch!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb nergens nog zo sfeer mee gemaakt bij een club die er zo slecht voorstaat.
Dit heb ik dan na de wedstrijd gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=MS1Co_TzSww
Maar voor de wedstrijd was het, hetzelfde beeld.
Idd was er nu voor de 1e keer, en wij gaan zeker meer. Maar gvd als ze beginnen aan "Fortrune......" dus zonder de muziek damn wat was dat zo vet...quote:Op donderdag 2 november 2006 07:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Kippevel, dat clublied is zo fantastisch!
Over clubs met een extreem fanatieke aanhang. Het lijkt wel of die alleen maar hardwerkende boeren die het liefst nog uit die stad komen willen zien. Of ze kunnen voetballen maakt niet uit, en wanneer ze het wel kunnen dan zijn het opeens nare vedettes zonder hart voor de clubquote:Op donderdag 2 november 2006 18:06 schreef Erasmusch het volgende:
Wat is WU? En waar heb je het over?
Welke speler doel je nou op? En West Ham staat niet bekend om 'hardwerkende boeren'quote:Op donderdag 2 november 2006 18:18 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Over clubs met een extreem fanatieke aanhang. Het lijkt wel of die alleen maar hardwerkende boeren die het liefst nog uit die stad komen willen zien. Of ze kunnen voetballen maakt niet uit, en wanneer ze het wel kunnen dan zijn het opeens nare vedettes zonder hart voor de club
naäper!quote:Op zondag 19 november 2006 22:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gister verloren van Chelski, met maar 1-0 is dus nog best netjes.
Volgende week sheffhield thuis moet te doen zijn
M'n Marcus Rosenberg Icoon was ineens pleitequote:
Dan ben je er wel op vooruit gegaan.quote:Op zondag 19 november 2006 22:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
M'n Marcus Rosenberg Icoon was ineens pleite,
Je neus zal inderdaad wel groter zijnquote:En die van mij is groter
quote:De nieuwe eigenaar, tevens voorzitter van de IJslandse voetbalbond, bekijkt of een verhuizing van Upton Park naar het nieuwe Olympisch Stadion in London tot de mogelijkheden behoort.
Blijf lekker weg stakker.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:57 schreef stefmans het volgende:
Waarom heeft deze schijtclub een topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |