Ah joh schiet toch op met je editknopquote:Op zondag 19 juni 2005 15:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Beathoven want je kunt ook de Edit-knop gebruiken
of zoals in FTR:quote:Op zondag 19 juni 2005 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh schiet toch op met je editknop
Strikt genomen is het gewoon geschiedvervalsing
Wat luister je NU heet niet voor niks iets met NU erin omdat het over NU gaat. Of we dopen de reeks om in "Wat luister je nu, en over 5 minuten, en over 10 minuten en over een kwartier? Oude stijl, deel 705 - Nieuwe stijl"
Vast stukken werkbaarder zo
ja ook een leuk planquote:Op zondag 19 juni 2005 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
of zoals in FTR:
wat heb je vandaag/pas geluisterd
nee hoor, ik vind dat het nu best goed gaat.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan wordt Beathoven wakker en gaat hij alle overbodige posts verwijderen
Hiervoor ging het ook goedquote:Op zondag 19 juni 2005 16:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind dat het nu best goed gaat.
jullie zijn geweldigquote:Op zondag 19 juni 2005 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
dan gaan we gewoon door zoals het nu gaat, want nu gaat het goed
quote:Op zondag 19 juni 2005 16:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
jullie zijn geweldig
edit: dat neem ik bij deze terug, gewoon stug blijven doorgaan. Jammer, ik had niet gedacht dat het zo'n magistraal probleem zou opleveren. Maar goed, terug naar waar we gebleven waren, deze regel werkt dus blijkbaar niet... helaas.
bedankt dat ik 't even mocht uitproberen
Dan moet je me er aan herinneren tegen die tijd (of zelf organiseren)quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:34 schreef Beathoven het volgende:
Misschien een idee voor als de nieuwe king of pop getroont is ?
ken alleen niet zo-veel bagger artiesten, maar we hebben hier vaak genoeg de 'slechte' album cover-topics gehad waar vast wel een paar tussen staan.
sssssstttttquote:
nou ja, van mij mag het nu ook wel.. maar ik denk dat 1 toernooi tegelijk wel zo leuk is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:43 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dan moet je me er aan herinneren tegen die tijd (of zelf organiseren)
[..]
nee, is niet dezelfde.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef nipeng het volgende:
De url die in Het GROTE D.H.C. Fan Topic staat. Is dat dezelfde als ik eerder heb verwijderd?
Ja, goeie vraag eigenlijk. Wie hebben het verpest.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dan zou 50 cent winnen
of Bizare
cosmick, een tip voor je -> Platinum Underground.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:51 schreef cosmick het volgende:
Ik begrijp je punt, maar we kunnen je niet helpen om deze regel te overtreden. Hier in MUZ gelden de regels die in de FAQ staan en daardoor kunnen we natuurlijk niet maken om voor de 1 een uitzondering te maken en voor de ander niet. We zijn over het algemeen vrij soepel en vinden dat er veel kan, maar op bepaalde punten kunnen we helaas niks toegeven.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:59 schreef Deviant1nl het volgende:
Hallo, omdat dit topic: http://forum.fok.nl/topic/716854 in UVT dicht gaat na zo'n lange reeks moeten wij gaan posten in het Techno! part 5 - offbeatmnmlschranzenaldatmeer topic. Omdat wij het in dat topic vaak over livesets enzo hadden hebben we een weblog tijdje geleden opgestart. Dit omdat links naar livesets niet zijn toegestaan hier enzo.
Nu is mijn vraag, mogen wij die link van de weblog ook gewoon in MUZ gebruiken? Ik weet namelijk niet hoe steng jullie daar op zijnVoor als jullie die web-log willen zien: [url=.]klik[/url]
alvast bedankt![]()
Concerten van een artiest hebben altijd een apart topic mogen hebben. Dus mag Jamiroquai in de Ahoy op 7 Oktober weer open?quote:Als vuistregel houden wij aan, dat er voor elke release naast een reeds bestaand topic over de artiest of band, een apart topic geopend mag worden. Als een band of artiest met korte interval meerdere concerten geeft, kunnen de verschillende optredens in één centraal topic besproken worden.
ok, ik ben ook de kwaadste niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:21 schreef calvobbes het volgende:
Uit de Muziek FAQ:
[..]
Concerten van een artiest hebben altijd een apart topic mogen hebben. Dus mag Jamiroquai in de Ahoy op 7 Oktober weer open?
Laten we het probleem oplossen als het echt een probleem is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:43 schreef Beathoven het volgende:
maar dat hebben we op IRC al besproken en we moeten nog maar eens kijken wat we gaan doen als er ook eentje voor het optreden in Brussel komt. Misschien dan uiteindelijk toch nog doorverwijzen? Of als iemand een beter idee heeft.. dan hoor ik het graag, 2 centrale Jamiroquay topics is namelijk ook niet ideaal.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:33 schreef Beathoven het volgende:
oh ja, wil je me niet meer om half 2 's nachts wakker maken
* Beathoven gooit een pantoffel richting Grobbel
Oorzaak = te veel urls naar topics in de OP.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:24 schreef Beathoven het volgende:
zo, die romeinse cijfers zijn gefixed.. maar de OP kan ik niet wijzigen omdat ik nu al 3x op database problemen ben gestuit als ik de wijziging probeer door te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |