Waarom moeilijk doenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
zal ik doen![]()
ben ik nooit echt goed in geweest
hehe idd, was me nog niet eens opgevallen..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:26 schreef Mark het volgende:
Mooi dat je daar de antwoord krijgt, klinkt betrouwbaar
Walen die Vlaams spreken zo te zien....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:26 schreef Mark het volgende:
Mooi dat je daar de antwoord krijgt, klinkt betrouwbaar
Jawel, maar dit is veel leuker en zorgt bovendien nog eens voor een leuke discussiequote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:09 schreef Beathoven het volgende:
Jullie kunnen natuurlijk ook overstappen op gewone cijfers.
of het leuk is valt ook over te discussierenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is veel leuker en zorgt bovendien nog eens voor een leuke discussie![]()
mwoah , ik zit niet zo met romeinse cijfers hoor , maar er valt wel wat voor te zeggenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
of het leuk is valt ook over te discussieren
Voor zowel jullie als voor ons moderators lijkt het me iig een stuk makkelijker als er gewone cijfers gebruikt worden. Kunnen we iig iets sneller zien welk topic er dicht kan als er 2 tegelijk geopend worden met een verschillend nummer
In ons slowchat topic wordt wel even wat meer gepost dan alleen wat losse nummertjes. Verder wordt er zelden onnodig extra gepost door de gebruikers in SC. Je kunt zeggen dat slowchat niet bij muziek hoort, hetzelfde geldt voor 'oude stijl' maar we willen ze beide toch open houden omdat dit topics zijn die als extra moeten kunnen op ons forum.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Sluit je de SC topics dan ook meteen even?
Daar kan ik inkomen, ik neem aan dat je 'm nu wel gezien hebt. Als je in oude stijl er iets bij wilt vertellen ga je gang, maar je zou ook even kunnen kijken of dit topic dan in jou geval niks voor je is.quote:Als dat je criteria zijn wil ik best het soort muziek erbij kalken. Overigens had ik je eerste post heul niet gezien
Ik had het ook niet over de SC-topics in MUZ maar over SC in het algemeen. Ik weet dat jij dat niet kan doen maar als het opkrikken in Wat luister je nu al discutabel is dan zou je ook eens in LIT kunnen kijken met het woorden-associatie.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In ons slowchat topic wordt wel even wat meer gepost dan alleen wat losse nummertjes. Je kunt zeggen dat slowchat niet bij muziek hoort, hetzelfde geldt voor 'oude stijl' maar we willen ze beide toch open houden. Van sluiten zal voorlopig dan ook geen sprake zijn bij 'oude stijl', maar bij onnodig postopkrikken in 'oude stijl' zal iig het laatste nummer wat je draait blijven staan, de rest zal verwijderd worden.
Zóveel kan ik nou ook weer niet over één bepaald nummer postenquote:[..]
Daar kan ik inkomen, ik neem aan dat je 'm nu wel gezien hebt. Als je in oude stijl er iets bij wilt vertellen ga je gang, maar je zou ook even kunnen kijken of dit topic dan in jou geval niks voor je is.
Wat luister je nu? -- Nieuwe stijl -- deel 25.
Dan moet je niet posten.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:32 schreef Tha_T het volgende:
Zóveel kan ik nou ook weer niet over één bepaald nummer posten
Iedere groep mods maakt naast de basisregels die voor het hele FOK! Forum gelden z'n eigen beleid in de verschillende onderdelen van het forum en kijkt wat wel en niet kan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over de SC-topics in MUZ maar over SC in het algemeen. Ik weet dat jij dat niet kan doen maar als het opkrikken in Wat luister je nu al discutabel is dan zou je ook eens in LIT kunnen kijken met het woorden-associatie.
[..]
Maar hoe is dat voor andere userts hinderlijk? Het is niet zo dat er een hele moeilijke discussie verziekt wordt door baggeraars.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Iedere groep mods maakt naast de basisregels die voor het hele FOK! Forum gelden z'n eigen beleid in de verschillende onderdelen van het forum en kijkt wat wel en niet kan.
Dit is geen regel die voor het hele forum geldt maar hier in Muziek iig wel, hij zal ook opgenomen worden in de nieuwe muziek FAQ die zeer binnenkort online komt. Het lijkt me iig geen regel waar moeilijk over gedaan hoeft te worden. We willen het namelijk voor iedereen zo leuk mogelijk houden en topics die volgespamt worden met een X aantal posts achterelkaar door 1 gebruiker horen daar niet bij.
Het staat voor andere gebruikers gewoon lelijk als er 1 gebruiker is die erg nadrukkelijk aanwezig wil zijn door 5x achterelkaar te posten en op deze manier het halve topic volpompt. Zodat binnen de korste keren het volgende topic al weer geopend moet worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:47 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar hoe is dat voor andere userts hinderlijk? Het is niet zo dat er een hele moeilijke discussie verziekt wordt door baggeraars.
Als je kijkt naar het aantal views en aantal posts dan zie je dat veel mensen niet eens meer kijkenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het staat voor andere gebruikers gewoon lelijk als er 1 gebruiker is die erg nadrukkelijk aanwezig wil zijn door 5x achterelkaar te posten en op deze manier het halve topic volpompt. Zodat binnen de korste keren het volgende topic al weer geopend moet worden.
Sterker nog; in de eerste topics werd er ook zo door mods zelf gepost.quote:In andere topics wordt het ook bestraft dus waarom niet in oude stijl?
Het gaat niet om de getallen, maar om het feit dat het een vorm van baggeren is. Ook gaat het hier vooral om het topic 'wat luister je nu - oude stijl' omdat dit baggeren vooral 'daar' voorkomt.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
Ik snap niet zo goed die postopkrik discussie. Wat is het belang dat je 50.000 of 1.500 keer gepost hebt?
Ik moet zeggen dat er mijn inziens weinig mensen baggeren in oude stijl volgens mij. Hooguit komt het voor dat je als 1 persoon 6 keer achter elkaar post omdat er even niemand post, maar ach dat is het topic. Zelf bevind ik me soms in dat topic en ik vind het wel leuk om te lezen wat anderen draaien en soms doe je er ideeen op. Dat je denkt: Goh dat kan ik idd ook wel weer eens draaien. DIt heeft dan meestel betrekking op de 'vergeten' cd's in je collectie.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:45 schreef Beathoven het volgende:
Het gaat niet om de getallen, maar om het feit dat het een vorm van baggeren is. Ook gaat het hier vooral om het topic 'wat luister je nu - oude stijl' omdat dit baggeren vooral 'daar' voorkomt.
Er worden hier vaker topics gesloten omdat ze geen enkele inhoudelijke waarde hebben, maar in 'oude stijl' vinden we dat het mogelijk moet blijven om daar de artiest + tracknaam neer te gooien die je op dat moment aan het draaien bent.
Daar is 'niks' mis mee, er hoeft inhoudelijk dan ook 'niks' aan de 'inhoud' van het topic te veranderen. We vinden dat er in MUZ ruimte moet zijn voor dit soort topics!. Maar houd het daar dan a.u.b. een klein beetje schoon daar binnen.
Tja die topics oude stijl lopen gewoon snel als je veel mensen erin hebt die posten...immers veel mensen luisteren muziek terwijl ze lezen/posten in MUZ.quote:Dat je een keer 2x achterelkaar post vind ik niet erg, maar als het regelmaat wordt (wat hier duidelijk het geval was) ipv uitzondering dan begint het een behoorlijke rotzooi te worden. Dit topic hoeft helemaal niet zo snel vol te lopen (met bovengenoemde reden) dat men bij wijze van spreken binnen een dag alweer aan een nieuwe toe is.
Bijna!quote:hier wil ik de discussie graag bij laten als het mogelijk is
goed plan!quote:* Beathoven zet nog maar eens een goede plaat op
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat er mijn inziens weinig mensen baggeren in oude stijl volgens mij. Hooguit komt het voor dat je als 1 persoon 6 keer achter elkaar post omdat er even niemand post
= Het topic zal er niet veel anders van worden als iedereen de edit gebruikt, dat beloof ik jequote:maar ach dat is het topic. Zelf bevind ik me soms in dat topic en ik vind het wel leuk om te lezen wat anderen draaien en soms doe je er ideeen op. Dat je denkt: Goh dat kan ik idd ook wel weer eens draaien. DIt heeft dan meestel betrekking op de 'vergeten' cd's in je collectie.
Als ze volgens de nieuwe regel volgegooid worden heb ik daar geen enkel probleem meequote:Tja die topics oude stijl lopen gewoon snel als je veel mensen erin hebt die posten...immers veel mensen luisteren muziek terwijl ze lezen/posten in MUZ.
nu helemaalquote:Bijna!![]()
Wat dus de bedoeling van het topic isquote:Op zondag 19 juni 2005 11:20 schreef peaceman het volgende:
Jullie willen dus gewoon dat mensen hun playlist erin gaan zetten voor het komende half uur?
Is dat zo? dat heb ik nog nooit iemand zien doen, misschien dan handig een openingspost in het topic te maken..., maar dat zal nu ook wel de bedoeling zijn....quote:
Ik begreep je post verkeerd.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is dat zo? dat heb ik nog nooit iemand zien doen, misschien dan handig een openingspost in het topic te maken..., maar dat zal nu ook wel de bedoeling zijn....![]()
Zo'n sterk argument heb ik in JAAREN niet gehoordquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het staat voor andere gebruikers gewoon lelijk als er 1 gebruiker is die erg nadrukkelijk aanwezig wil zijn door 5x achterelkaar te posten en op deze manier het halve topic volpompt.
Het doet pijn, hé?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n sterk argument heb ik in JAAREN niet gehoord
ik wil jouw argumenten om het 'wel' te blijven doen wel eens horen.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n sterk argument heb ik in JAAREN niet gehoord
groot gelijk heb je,quote:Op zondag 19 juni 2005 14:29 schreef Beathoven het volgende:
hmm.. ok
ik gooi 'm weer open, maar dan haal ik de mp3 request posts even weg
Ik weet niet of een edit beter is, maar zoals ik zei in de openingspost zetten dat je minstens 5 nummers tegelijk moet posten ofzo? is dat misschien een idee?quote:Op zondag 19 juni 2005 14:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ik wil jouw argumenten om het 'wel' te blijven doen wel eens horen.
Waarom is een edit 'niet' beter dan het invoeren van een nieuwe post?
perfectquote:Op zondag 19 juni 2005 14:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
groot gelijk heb je,
en dan zal ik ff er bij zetten dat voor speculaties over zomerhits dat andere topic er is
ik denk dat er dan gewoon op dezelfde manier verder gepost wordt maar dan met meerdere nummers in het lijstje...quote:Op zondag 19 juni 2005 14:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet niet of een edit beter is, maar zoals ik zei in de openingspost zetten dat je minstens 5 nummers tegelijk moet posten ofzo? is dat misschien een idee?
hoezo 'he-le-maal' anders, alsof de inhoud er aan moet geloven. Waarom moeten we wel andere topics in de gaten houden en oude stijl niet?quote:Het is verdomme 703 topics lang goed gegaan zonder mod-ingreep of iets van die kant. Waarom moet het topic nou opeens helemaal anders?
Persoonlijk vind ik het een waardeloos topic (enkel leuk om je postaantal op te krikken), ik kom er ook (bijna) nooit. Maar goed het was er en het is er.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:36 schreef Tha_T het volgende:
Het is verdomme 703 topics lang goed gegaan zonder mod-ingreep of iets van die kant. Waarom moet het topic nou opeens helemaal anders?
je houdt maar in de gaten hoor, bestquote:Op zondag 19 juni 2005 14:38 schreef Beathoven het volgende:
hoezo 'he-le-maal' anders, alsof de inhoud er aan moet geloven. Waarom moeten we wel andere topics in de gaten houden en oude stijl niet?
Het kan jou blijkbaar ook wat schelen Dr_Flash, anders had je er niet zoveel woorden aan vuil gemaakt en gewoon even een ander knopje gebruiktquote:Op zondag 19 juni 2005 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze reeks is nou eenmaal geen discussiereeks. Voordeel daarvan is, dat je ook geen discussie kan verstorenEn dat "het lelijk staat voor de mensen" is natuurlijk de grootste onzin die je maar kan verzinnen. Dat kan echt NIEMAND wat rukken. Ja jou misschien dan, okee
Het ging ook niet om het SC topic hier in MUZ maar over SC in het algemeen.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:07 schreef nipeng het volgende:
Ik zie het probleem met het SC topic niet. Er vindt postopkrik plaats en het is een plek voor wat minder ontopic posts. Uiteindelijk hebben nog best veel posts in het SC topic een muziek gerelateerde inhoud.
ik ga daar niet edittenquote:Op zondag 19 juni 2005 15:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het kan jou blijkbaar ook wat schelen Dr_Flash, anders had je er niet zoveel woorden aan vuil gemaakt en gewoon even een ander knopje gebruikt
Ik wil het nu afronden want dit belooft een eindeloze discussie te worden. Ik ben iig blij dat jullie hier je mening hebben laten horen en zal hier ook rekening mee proberen te houden.
Dan wordt Beathoven wakker en gaat hij alle overbodige posts verwijderenquote:Op zondag 19 juni 2005 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaat er trouwens gebeuren als ik 5 posts op rij maak, midden in de nacht als er verder geen hond post, wat altijd zo ging zeg maar? Krijg ik dan nu een weekban MUZ?
Flauw hoor.quote:
en wie bepaalt wat "overbodig" is?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan wordt Beathoven wakker en gaat hij alle overbodige posts verwijderen
-nee, waarom niet. onder jouw bewind ging dat ook goed.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:39 schreef nipeng het volgende:
Waarom maak je eigenlijk 5 posts op rij als er verder geen hond is?
@Tha_T. Ok, dat had ik niet begrepen.
[..]
Flauw hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |