Saxon-Dallas 1 PM.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:56 schreef Aventura het volgende:
Saxon - 747
Ministry\Dark Side of the Spoon\04-Eureka Pilequote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
Smashing Pumpkins - Bullet with Butterfly Wings
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:52 schreef Beathoven het volgende:
Jullie hebben m'n vorige post wel gelezen. ik denk dat ik straks maar even wat overbodige dubbele reacties ga verwijderen als dit zo door blijft gaan.
laatste waarschuwing bij deze
Als je daar speciaal een kloon voor wilt maken houd ik je niet tegen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook gewoon een kloon aanmaken
Sluit je de SC topics dan ook meteen even?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je daar speciaal een kloon voor wilt maken houd ik je niet tegen.
Probleem is gewoon dat het niet nodig is dat er bij wijze van spreken 1 user is die 5 posts achter elkaar wat willekeurige nummertjes opnoemt uit z'n playlist.
Als dat je criteria zijn wil ik best het soort muziek erbij kalken. Overigens had ik je eerste post heul niet gezienquote:Als het nou nog wat inhoud had door er bij te vertellen wat voor muziek het is ok, dan hebben de andere users er ook nog iets aan. In dat geval zie ik een paar extra posts wel door de vingers maar dit heeft verder geen enkel nut dan alleen het opkrikken van je posts.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:19 schreef Beathoven het volgende:
We gaan even verder in het centrale muziek-feedback topic (zie stickies) als je het er niet mee eens bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |