-nee, waarom niet. onder jouw bewind ging dat ook goed.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:39 schreef nipeng het volgende:
Waarom maak je eigenlijk 5 posts op rij als er verder geen hond is?
@Tha_T. Ok, dat had ik niet begrepen.
[..]
Flauw hoor.
Ah joh schiet toch op met je editknopquote:Op zondag 19 juni 2005 15:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Beathoven want je kunt ook de Edit-knop gebruiken
of zoals in FTR:quote:Op zondag 19 juni 2005 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh schiet toch op met je editknop
Strikt genomen is het gewoon geschiedvervalsing
Wat luister je NU heet niet voor niks iets met NU erin omdat het over NU gaat. Of we dopen de reeks om in "Wat luister je nu, en over 5 minuten, en over 10 minuten en over een kwartier? Oude stijl, deel 705 - Nieuwe stijl"
Vast stukken werkbaarder zo
ja ook een leuk planquote:Op zondag 19 juni 2005 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
of zoals in FTR:
wat heb je vandaag/pas geluisterd
nee hoor, ik vind dat het nu best goed gaat.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan wordt Beathoven wakker en gaat hij alle overbodige posts verwijderen
Hiervoor ging het ook goedquote:Op zondag 19 juni 2005 16:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind dat het nu best goed gaat.
jullie zijn geweldigquote:Op zondag 19 juni 2005 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
dan gaan we gewoon door zoals het nu gaat, want nu gaat het goed
quote:Op zondag 19 juni 2005 16:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
jullie zijn geweldig
edit: dat neem ik bij deze terug, gewoon stug blijven doorgaan. Jammer, ik had niet gedacht dat het zo'n magistraal probleem zou opleveren. Maar goed, terug naar waar we gebleven waren, deze regel werkt dus blijkbaar niet... helaas.
bedankt dat ik 't even mocht uitproberen
Dan moet je me er aan herinneren tegen die tijd (of zelf organiseren)quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:34 schreef Beathoven het volgende:
Misschien een idee voor als de nieuwe king of pop getroont is ?
ken alleen niet zo-veel bagger artiesten, maar we hebben hier vaak genoeg de 'slechte' album cover-topics gehad waar vast wel een paar tussen staan.
sssssstttttquote:
nou ja, van mij mag het nu ook wel.. maar ik denk dat 1 toernooi tegelijk wel zo leuk is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:43 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dan moet je me er aan herinneren tegen die tijd (of zelf organiseren)
[..]
nee, is niet dezelfde.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef nipeng het volgende:
De url die in Het GROTE D.H.C. Fan Topic staat. Is dat dezelfde als ik eerder heb verwijderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |