Jammer, maar cynix was niet bij die meet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:26 schreef Ruis het volgende:
Wat een sangriameet al niet kan veroorzaken!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:26 schreef Ruis het volgende:
Wat een sangriameet al niet kan veroorzaken!
Ben net klaar met de meest recente topics schoppen, nu een index-tekstje nog en dan ga ik op mijn gemak schoppenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:33 schreef schatje het volgende:
kunnen de dames eventueel schoppen
Dankjewel meisquote:
ze blijven leuk!quote:
Ik zou graag Meki in het huis zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:15 schreef APK het volgende:
Kom op, effe bitchen dames.
Ik hoop zo dat er een Turk of Marokkaan in het huis komt, dan hebben jullie tenminste iets te doen.
Stel je voor dat ik mijn handjes moet laten wapperenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:15 schreef APK het volgende:
Kom op, effe bitchen dames.
Ik hoop zo dat er een Turk of Marokkaan in het huis komt, dan hebben jullie tenminste iets te doen.
Hoe heet die andere clown, BonsaiBoy ofzoquote:
BansheeBoy en zijn essays.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe heet die andere clown, BonsaiBoy ofzo
Die moet ook het huis in, of in ieder geval posten in dit edele subforum.
Ik heb alquote:
Alle BB5 topics zijn momenteel slowchattopics.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:03 schreef Svensational het volgende:
Was er vanmorgen niet een ander slowchattopicOf ben ik nu gek
En een lesbische jankende doos die na twee dagen jankend in de tuin om haar zusje roept.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:15 schreef Sanne het volgende:
Graag ook weer een Lego-project.
Met een ietwat onduidelijke bouwtekening
alleen als ik slaap hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:36 schreef Godlike02 het volgende:
Ik moet een BB post in mn history hebben![]()
En omdat sanne best lief is
Doe maar, ik moet toch ergens oefenen met een slotje zetten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verleiding is groot om topic te openen![]()
Ben je nu weer blij?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Doe maar, ik moet toch ergens oefenen met een slotje zetten.![]()
Er zijn er 2 gemergedquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:03 schreef Svensational het volgende:
Was er vanmorgen niet een ander slowchattopicOf ben ik nu gek
Haai PeterVquote:
Jeeeejquote:Op zondag 19 juni 2005 11:32 schreef BVO het volgende:
Nog niet helemaal bekend, waarschijnlijk september.
Dat hoop ik ook danquote:Op zondag 19 juni 2005 12:48 schreef Sanne het volgende:
Ik kom 1 september terug van een weekje weg.
Hoop dat ze ff wachten met beginnen tot daarna.
Ik heb het zelf niet zo gepland. In bruiloft in Marokko duurt vier dagen. En met Big Brother wilden ze geen rekening houden.quote:
Yep, drie maandenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:41 schreef keizerpinguin het volgende:
ben benieuwd zou nu toch korter zijn geen 4 maanden meer of 100 dagen maar 3 maanden?!
Ga jij trouwen of behoor je tot de visite?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet zo gepland. In bruiloft in Marokko duurt vier dagen. En met Big Brother wilden ze geen rekening houden.
Ik trouwen?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:51 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ga jij trouwen of behoor je tot de visite?
Mhhm, er staat toch nog steeds op de Talpa-site dat BB5 100 dagen duren zal.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yep, drie maanden
BB5 slechts 3 maanden
In tegenstelling tot de eerdere edities, die telkens meer dan 100 dagen duurden, zal Big Brother 5 slechts 3 maanden in beslag nemen. Dit werd ons verteld door deelnemers aan de screenings, aan wie dit gezegd werd.
Stel dat het begin september begint, met 3 maanden heb je er niet eens de kerst bij. Jammerquote:Big Brother’ gaat dit najaar ruim 100 dagen duren.
Hoe bedoel u? Sanne's bruiloft of BB5?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:05 schreef Dizer het volgende:
Hmz, er is dus ook niks bekend wat er allemaal gaat gebeuren??
Ik bedoel van, of het een speciale thema krijgt of het gewoon weer basic is? Of er weer een soort van Battle komt of zo?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:59 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Hoe bedoel u? Sanne's bruiloft of BB5?
Zie mijn antwoord hierbovenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bedoel van, of het een speciale thema krijgt of het gewoon weer basic is? Of er weer een soort van Battle komt of zo?
Sorry, ik kijk niet goedquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:52 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Zie mijn antwoord hierboven![]()
Letterlijk zegt men dat ze terug naar de oorsprong gaan met wat nieuwe elementen. Maar geen battles en arm/rijk-toestanden
Zo heette de slowchat hier vroeger geloof ik.quote:
En járen daarvoor heette het Pannonica!quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo heette de slowchat hier vroeger geloof ik..
Wanneer is die tent opgedoekt dan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:46 schreef Sanne het volgende:
Ed is die tent ook begonnen in Den Haag. Ik heb hem nog gesproken toen hij bij Patty in de uitzending zat en ik er met Morpheus was. Heb hem nog verteld over onze virtuele jazz kroeg, hij kon er wel om lachen.
We zouden nog steeds eens naar Pannonica gaan. Maar dat kan inmiddels niet meer want de tent is opgedoekt.
Ik bedoelde meer een centrale naam, en daarachter de titel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:09 schreef Tinkerbell het volgende:
Gewoon zien wat er gebeurd tijdens de uitzendingen. Dat soort dingen ontstaan toch meestal spontaan
(qua SC-titel bedoel ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |